The plot thickens!!!111quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:34 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Paula... maar das een ander verhaal
heeft bij jou gewerktquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:22 schreef Sander het volgende:
Gewoon je tanden niet poetsen voor je gaat.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:23 schreef ouderejongere het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen shine van kans maken zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Songfestival
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef Pheno het volgende:
Het was veel enthousiasme van vooral Gordon Cali
what a surprisequote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
idd, infrastructuur van nijmegen bijvoorbeeld
Vanuit Heemstede.. altijd stressen als ik de trein wil halenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan vanaf welke kant je komt. Vanaf Zandvoort valt het enorm mee, maar vanaf de snelweg moet je inderdaad een stuk door de stad rijden (alhoewel ook dat wel te beperken is).
Ik ben morgen te spotten in Wijchen @ bios!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:33 schreef SLP_ het volgende:
Of aan wat leukere winkels in Wijchen ofzo
Maar ik ga naar bed toe
Welke film ga je nu weer naartoe?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 04:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben morgen te spotten in Wijchen @ bios!
Immer goede bios in mijn geboorteplaats. Geen pauzesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 04:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben morgen te spotten in Wijchen @ bios!
Als je de Dreef over moet, dan is dat best een eindje, inderdaad, zowel met de auto als wanneer je met de fiets gaat. Is het geen optie om dan op te stappen op Heemstede-Aerdenhout?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Vanuit Heemstede.. altijd stressen als ik de trein wil halen
Cool!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:23 schreef morgane het volgende:
Goeiemorgen iedereen!!
Dupje, die trein is helemaal prima, dus dan zie ik je zondag!
Je moet wel je idol-verhaal + youtube + linkjes in je fobo zettenquote:
Eigenlijk wel, maar alsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je de Dreef over moet, dan is dat best een eindje, inderdaad, zowel met de auto als wanneer je met de fiets gaat. Is het geen optie om dan op te stappen op Heemstede-Aerdenhout?
Drama, ik ben gewoon al zo lang ziek dat het niet opschiet.. maarja ik hoop het nog te kunnen oplossen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, hoe gaat 't eigenlijk met je stage LR? En dan bedoel ik qua wat je doet, niet hoe vroeg je uit je bed moet
.
Heb niet eens gekeken wanneer het isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef Californium het volgende:
beterschap LR![]()
gaan we dat echt doen Hosti
5 septemberquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb niet eens gekeken wanneer het isMaar lijkt me stiekem wel leuk
Grote kans dat er nog wel een bekende meegaatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef Californium het volgende:
[..]
5 septemberen mij ook wel
Gaan we samen
De overstap op Amsterdam is vanaf Haarlem inderdaad iets beter. Dan heb je de trein vanuit Zandvoort, en je loopt zo naar de trein richting Nijmegen. Vanaf Heemstede-Aerdenhout ben je daarvoor net te laat, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar alsme naar Haarlem brengt kan ik een rechtstreekse trein pakken en kunnen we ook nog even babbelen in de auto haha..
Jullie gaan samen naar de FOK!-tienjaarsmeet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef Californium het volgende:
[..]
5 septemberen mij ook wel
Gaan we samen
Excellent job, Sherlockquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie gaan samen naar de FOK!-tienjaarsmeet?.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie gaan samen naar de FOK!-tienjaarsmeet?.
Je weet dat de 5 jaar meet alleen maar zuipen en sletten was, he? Dus neem jij een tentje mee, of gaan we gewoon helemaal in exhibitionistische stijl?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
we will see you there
jij stond er ook in
![]()
![]()
sherlock
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
we will see you there
jij stond er ook in
![]()
![]()
sherlock
jij neemt tentje mee... Anders regel ik wel een ander tentje om in te slapenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet dat de 5 jaar meet alleen maar zuipen en sletten was, he? Dus neem jij een tentje mee, of gaan we gewoon helemaal in exhibitionistische stijl?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Californium het volgende:
[..]
jij neemt tentje mee... Anders regel ik wel een ander tentje om in te slapen
Ja nou, lach maar, als ik geen tentje meeneem ga je bij iemand anders slapenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
jah klopt.... Vind jou leuk omdat je die cash hebt![]()
Ik las tientjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja nou, lach maar, als ik geen tentje meeneem ga je bij iemand anders slapen
ik ookquote:
Ik dacht dat bij die wedstrijden gold dat men met bussen vervoerd wordt naar de stadions?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
De overstap op Amsterdam is vanaf Haarlem inderdaad iets beter. Dan heb je de trein vanuit Zandvoort, en je loopt zo naar de trein richting Nijmegen. Vanaf Heemstede-Aerdenhout ben je daarvoor net te laat, waarschijnlijk.
Overigens moet je op zondagen oppassen met die overstap. Een paar maanden geleden moest ik die trein tot Arnhem hebben, en toen kwam ik nietsvermoedend in een coupé vol Ajaxsupporters terecht vlak voor de wedstrijd Ajax-Feyenoord.
Dat was niet bij iedereen duidelijk danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat bij die wedstrijden gold dat men met bussen vervoerd wordt naar de stadions?
Ah, dan stapten ze dus inderdaad gewoon uit waar ze moesten zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was niet bij iedereen duidelijk dan.
Maar ze stapten bij Amsterdam Bijlmer-Arena uit, en tot voorbij Utrecht hing die drank- en rooklucht in de trein. Conducteurs kwamen ook met vuilniszakken door de trein om alle lege bierblikjes en andere rotzooi weg te halen... gelukkig was er nog een plekje vrij waar ik vrij onopgemerkt kon zitten... maar ik voelde me toch niet echt prettig tussen die Ajaxsupporters... en niet alleen omdat ik zelf voor Feyenoord ben.
Ajax speelde thuis, dus waarschijnlijk geldt die verplichte buscombi dan nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah, dan stapten ze dus inderdaad gewoon uit waar ze moesten zijn
Vriend van collega van mij heeft seizoenskaart van ajax, en als ze dus de risico wedstrijden spelen, moet hij eerst per auto naar A'dam, om daar in een bus naar bijv r'dam te stappen
joins the clubquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
geen idee waar t over gaat
Over een trein vol voetbalsupporters waar ik per ongeluk in terechtkwam toen ik een paar maanden geleden vanaf Amsterdam de trein naar Arnhem paktequote:
Dan moet je maar zorgen dat je een tientje hebt hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja nou, lach maar, als ik geen tentje meeneem ga je bij iemand anders slapen
Ik zorg dat ik een tientje en een tentje hebt, als jij daarvoor in ruil met mij in een tentje gaat 'liggen' .quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan moet je maar zorgen dat je een tientje hebt hoor
Dan gebruik ik het verkleinende -tje nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je had beter kunnen vragen of ze op je tentje kwam liggen
Volgens mij geldt dat online niet voor het buitenland toch.. weet je vast al maar ik meld het nog even voor de zekerheidquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind die ultratouch wel tof, maar eerst maar eens kijken wat de acties dan zijn. want nu hebben ze een actie lopen dat eindeloos online maar 2,50 is
Minitje klinkt niet neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan gebruik ik het verkleinende -tje niet
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik een tientje en een tentje hebt, als jij daarvoor in ruil met mij in een tentje gaat 'liggen' .
HTC TYTN II, heeft mn pa. Best een fijne telefoon!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga ook een nieuwe telefoon halen. Ik ben er nog niet uit wat. Helaas dat de G1 en iPhone alleen met abonnement verkocht worden en dat hoef ik niet. Ik zoek eik ook meer eentje met een echt toetsenbord. Zit te denken aan een Nokia e71 of een Samsung i780. Nog meer mensen die telefoons kennen met een normaal toetsenbord?
Daarmee heb ik staan klooien in de telefoonwinkel, maar ik vind hem eik niet zo fijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
HTC TYTN II, heeft mn pa. Best een fijne telefoon!
[ afbeelding ]
I know, sowieso laat ik mijn abbo dan voor een 8 maanden ofzo pauzeren. Dus ja aan echte acties heb ik wss zelf ook vrij weinig maar goed.. Dus misschien is het ook beter om het gewoon stop te laten zetten en dan een nieuwe telefoon te nemen als ik terug kom.. Moet het ook allemaal maar eens bekijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat online niet voor het buitenland toch.. weet je vast al maar ik meld het nog even voor de zekerheidDan kost het alsnog bakken vol geld volgens mij..
Voor een tientje verwacht ik minstens een handjobquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor een tientje verwacht ik minstens een handjob
Honderd procent zeker dat ik voor een tientje een handjob kan scorenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
dan mag je wel iets meer tientjes meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |