Heb niet eens gekeken wanneer het isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef Californium het volgende:
beterschap LR![]()
gaan we dat echt doen Hosti
5 septemberquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb niet eens gekeken wanneer het isMaar lijkt me stiekem wel leuk
Grote kans dat er nog wel een bekende meegaatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef Californium het volgende:
[..]
5 septemberen mij ook wel
Gaan we samen
De overstap op Amsterdam is vanaf Haarlem inderdaad iets beter. Dan heb je de trein vanuit Zandvoort, en je loopt zo naar de trein richting Nijmegen. Vanaf Heemstede-Aerdenhout ben je daarvoor net te laat, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar alsme naar Haarlem brengt kan ik een rechtstreekse trein pakken en kunnen we ook nog even babbelen in de auto haha..
Jullie gaan samen naar de FOK!-tienjaarsmeet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef Californium het volgende:
[..]
5 septemberen mij ook wel
Gaan we samen
Excellent job, Sherlockquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie gaan samen naar de FOK!-tienjaarsmeet?.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie gaan samen naar de FOK!-tienjaarsmeet?.
Je weet dat de 5 jaar meet alleen maar zuipen en sletten was, he? Dus neem jij een tentje mee, of gaan we gewoon helemaal in exhibitionistische stijl?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
we will see you there
jij stond er ook in
![]()
![]()
sherlock
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
we will see you there
jij stond er ook in
![]()
![]()
sherlock
jij neemt tentje mee... Anders regel ik wel een ander tentje om in te slapenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet dat de 5 jaar meet alleen maar zuipen en sletten was, he? Dus neem jij een tentje mee, of gaan we gewoon helemaal in exhibitionistische stijl?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Californium het volgende:
[..]
jij neemt tentje mee... Anders regel ik wel een ander tentje om in te slapen
Ja nou, lach maar, als ik geen tentje meeneem ga je bij iemand anders slapenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
jah klopt.... Vind jou leuk omdat je die cash hebt![]()
Ik las tientjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja nou, lach maar, als ik geen tentje meeneem ga je bij iemand anders slapen
ik ookquote:
Ik dacht dat bij die wedstrijden gold dat men met bussen vervoerd wordt naar de stadions?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
De overstap op Amsterdam is vanaf Haarlem inderdaad iets beter. Dan heb je de trein vanuit Zandvoort, en je loopt zo naar de trein richting Nijmegen. Vanaf Heemstede-Aerdenhout ben je daarvoor net te laat, waarschijnlijk.
Overigens moet je op zondagen oppassen met die overstap. Een paar maanden geleden moest ik die trein tot Arnhem hebben, en toen kwam ik nietsvermoedend in een coupé vol Ajaxsupporters terecht vlak voor de wedstrijd Ajax-Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |