hoelaatquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:02 schreef Mikkie het volgende:
Dan kan ik vanavond mooi nog naar de bios zonder dat het belachelijk laat wordt. En misschien zelfs nog wel een potje Catan tussendoor?.
Uiterlijk acht uur beginnen in dat geval, want ik moet om negen uur bij de bios zijn. Maar: ik garandeer niks!quote:
Geen honger haha, dus niet aan gedacht.. en druk aan het typen de hele dagquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:05 schreef Californium het volgende:
Hoe kun je nu vergeten te eten LR????
haha... ik denk alquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geen honger haha, dus niet aan gedacht.. en druk aan het typen de hele dag
Maar ik ga zo eten, wees gerust!
goed tijdverdrijfquote:
Geen abonnement dus? Maar een prepaid?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef morgane het volgende:
Die zongen we bij 't kerkkoor altijd
Jeuj, mag voor mn verjaardag een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik zoek iets van rond de 60-80 euro, met een beetje een goede camera (dus geen 0,3MP ofzo). Iemand nog een aanrader? Ik zie door de bomen het bos niet meer!
waarom speel jij eigelijk nooit meequote:
sla hem met je handtasjequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef gers het volgende:
zo even gefifaéd
owja me huisgenoot zegt dat bridget jones geen wijvenfilm is
ze haat julliequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom speel jij eigelijk nooit mee
quote:
u600quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef morgane het volgende:
Ok!een Samsung heb ik nooit gehad. Welke heb je nu?
Het is zelf een wijf?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef gers het volgende:
zo even gefifaéd
owja me huisgenoot zegt dat bridget jones geen wijvenfilm is
nee een gozerquote:
Dus dan zou ik in september moeten overstappen op een studentenabbo en dan in december het stilzetten tot juni ofzoquote:Hi Pauze aanvragen
Hi Pauze is alleen mogelijk als je een Hi Studentenabonnement hebt. Met Hi Pauze kun je je contract minimaal 2 maanden en maximaal 12 maanden stopzetten. Je moet dan wel minimal 3 maanden een Hi Studentenabonnement hebben.
Dan zou ik voor blauw gaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:24 schreef morgane het volgende:
Ik zit nu aan de Nokia 7100 Supernova te denken, heeft iemand die? Kan alleen niet kiezen tussen zwart, roze of blauwmaar die gekleurde zijn zó fel dat ik denk dat ik er snel op uitgekeken raak
Blondje1989 toch en Djeez is inmiddels gebanned hoorde ik?quote:
heb geen toegangquote:
More like guidelinesquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sander! hoe kan jij nu als crewlid een medecrewlid zo gaan afzeiken!!Daar zijn toch regels voor fdomme
!
Paintbal ze!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef IrishBastard het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Oh, en ik ga paintballen
It's broken, really really broken.quote:
let's go reclycleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
It's broken, really really broken.
Ok dankje, ik zal dat morgen meteen halen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef LastRequest het volgende:
Cetirizine van kruidvat/etos/whatever, gewoon huismerk
kat buiten zettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:15 schreef SLP_ het volgende:
Ooh ik ben gisteravond bij een vriendin wezen slapen, ik had er alleen niet aan gedacht dat ze een kat heeft. Met als gevolg dat ik nu ontzettend verkouden benEn ik blijf er zaterdag weer slapen dus ik moet maar ff op zoek gaan naar een anti-allergie spul. Kent iemand iets goeds?
Haha heeft geen zin, die stoffen hangen overalquote:
Zelf zit ik te denken aan een Nokia e71, of een Samsung i780 of ziets. Maar ja, omdat mijn roestbak naar de garage moet gaat em dat volgende maand worden!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:24 schreef morgane het volgende:
Ik zit nu aan de Nokia 7100 Supernova te denken, heeft iemand die? Kan alleen niet kiezen tussen zwart, roze of blauwmaar die gekleurde zijn zó fel dat ik denk dat ik er snel op uitgekeken raak
O ja das vandaag he? Ik niet.. Ik zit hier in Oss, de gekste!quote:
veel gezelliger tochquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja das vandaag he? Ik niet.. Ik zit hier in Oss, de gekste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |