quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef IrishBastard het volgende:
Het waren maar 2 posts, dat zegt helemaal niets
mikkie word de nieuwe SEX modquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:32 schreef Mikkie het volgende:
Stomme IB met z'n door het slotje heen posten.
en die kankerchauffeur heeft alleen het briefje met ''morgen nog eens'' door de bus gestopt, achterlijke mongool, ik ben niet voor niets vanaf 10 uur al uit mn nestquote:
quote:
Waar zit jij op te wachten dan? ik heb em gedownloadquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en die kankerchauffeur heeft alleen het briefje met ''morgen nog eens'' door de bus gestopt, achterlijke mongool, ik ben niet voor niets vanaf 10 uur al uit mn nest
bel ik op geeft die doos nog toe dat het vaker gebeurt, ja dikke lul kut tnt sterf
JE KAN ALLEEN MAAR GROTE LETTERS LEZENquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ja, kleine letters, vandaar..
maar tnt zuigt ook
gewoon n pakketje, geen spel of film, die download ik ook natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waar zit jij op te wachten dan? ik heb em gedownload
*HOP*
quote:
Nee............ik zit nog te prutsen met m'n SPSS en daar moet ik echt eerst even wat doen, want dat moet vanavond nog op de mailquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar die telt ie dan weer niet als post nr 302?
En nu Mik en Swarmi er toch zijn? Catan?
crewquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef Mikkie het volgende:
Het zal toch niet waar zijn? Het is dadelijk net alsof ik hier in de crewchat post
.
Omdat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als IB op R&P gaat modden dan maak ik het uit
hm..quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jaloers, puisterig kutkindquote:
Misschien moet je eerst de fout zoeken, en dan mailen.quote:
Misschien kan ik de fout niet vinden omdat ik er drie jaar terug voor het laatst mee bezig ben geweest, van alles nagezocht heb, en het idee heb dat het moet kloppen. Maar dat kan haast nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst de fout zoeken, en dan mailen.
Oh is dat op de Grebbeweg? Of Lawickse Allee.. hoe die weg ook heet richting Rhenenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef morgane het volgende:
Haha Yasha, 't is idd voor m'n Fiona. Maar als ik dr bij al die konijntjes laat kan ik er 20 weer mee terug nemen
Kan op de Berg- en Dalseweg idd niks vinden en bij Polderzicht hebben ze alleen honden- en kattenlogees. Maar heb nu wat in Wageningen gevonden, niet erg om de hoek maar wel speciaal voor knaagdieren en konijnen.
Kan hij wel zijn eigen topic gaan modden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das met wijn en chocolade? Maar waarom Wolverine, niet echt het prototype vrouwenfilm?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:48 schreef SLP_ het volgende:
Haha vanavond Wolverine-avond bij een vriendin
Uhuquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Das met wijn en chocolade? Maar waarom Wolverine, niet echt het prototype vrouwenfilm?
wat heb je gedaan eigelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:01 schreef Sander het volgende:
Idd IB, het was zeker goede zaak
Gesprek ging soepel, lekker kletsen over de Efteling, hobbies en dat soort dingen. Vrolijke anekdotes over mijn vorige stage. En oh ja, je kwam solliciteren toch?
Ben er nog niet doorheen echter. Ik krijg nu een technische vragenlijst en een tweede, diepgaander gesprek (met 3 anderen ipv face-to-face met één iemand). Dan ben ik pas echt door de selectie heen.
Wat wel weer briljant is, is dat ik met de taxi van en naar hun kantoor ben gebracht. Super de luxe.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:01 schreef Sander het volgende:
Idd IB, het was zeker goede zaak
Gesprek ging soepel, lekker kletsen over de Efteling, hobbies en dat soort dingen. Vrolijke anekdotes over mijn vorige stage. En oh ja, je kwam solliciteren toch?
Ben er nog niet doorheen echter. Ik krijg nu een technische vragenlijst en een tweede, diepgaander gesprek (met 3 anderen ipv face-to-face met één iemand). Dan ben ik pas echt door de selectie heen.
Wat wel weer briljant is, is dat ik met de taxi van en naar hun kantoor ben gebracht. Super de luxe.
Volgens mij moet ik afhaken hierquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe doen jullie dat? als je meerdere toetsen vlak achter elkaar hebt? (voor de mensen hier die wel leren)
Had ik niet verteld iddquote:
Precies, en hard ook ws. Maar op zich voel ik me daar wel zeker over. Ik heb me al laten vertellen dat ze net zo lang doorvragen totdat ik het echt niet meer weetquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]Chill. Maar goed, dikke kans dat je het volgende gesprek dan wel voor het vuurpeloton gaat
. Ik had laatst ook meteen een gesprek met twee mensen die beiden afwisselend allemaal vragen stelden. Weinig social talk, maar allemaal inhoudelijk
.
Ik heb al 4 jaar ofzo geen tentamens gehadquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh, eigenlijk is deze vraag dus aan LR en Piet gericht
En aan Morgane denk ik ook wel
En da's voor iemand al Oss al best een unicum, als je het weekend overleeft!quote:
inderdaad niet eens neergestokenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En da's voor iemand al Oss al best een unicum, als je het weekend overleeft!
Eten, goed punt! Maar eerst maar eens de dvd's gaan droppen, koffer ophalen en inpakken!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu heb ik net gegeten.. en behoorlijk genoeg.. en heb ik nog een beetje hongur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |