Dank je, Na mijn oranje overall met of zonder reklame opdruk heb ik Robert ook al onder gebracht bij CreaBea Company.quote:dinsdag 12 mei 2009 22:17[/url] schreef Laysa het volgende:[/b]
[..]
whaha toverheks....puntje
Die sjaal had ie niet om eerder deze avond, dus ook die moet ie inleverenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
weg met dat lelijke ding, dat wordt niet gegund
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef NrTH het volgende:
Chagrijnig wijf gaat het nu op Jeroen afreageren
Klopt en als je kijkt wat dat doet met Peter en Marielin (en renate) dan denk ik dat het niet geheel eerlijk is voor het geheel. De rest lijkt dan ó zo stabiel maar dat is logisch als je geen last hebt van afkickverschijnselen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, ik had het over dat je gemoedstoestand kan veranderen...![]()
Die kan echt niet zonder peuken. Hoop dat bij het noodrantsoen geen sigaretten zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef mazaru het volgende:
De eerste irritaties komen al naar boven bij Marilyn
Kijk en daar doen we het tog voor ,ze leefde een beetje te luxe (naar mijn mening)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef mazaru het volgende:
De eerste irritaties komen al naar boven bij Marilyn
Peter zal ook nog wel gaan huilen vanavond. En het zal ook allemaal Jeroen zijn schuld zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef wicky. het volgende:
Marielin is piss off dat Jeroen zijn peuken ook in de zak heeft gedaandat moest tog
of kijkt of ze te lang droog staatquote:
Hij pakte hem zelfs gewoon uit de zak weer om hem om te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die sjaal had ie niet om eerder deze avond, dus ook die moet ie inleveren
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Peter zal ook nog wel gaan huilen vanavond. En het zal ook allemaal Jeroen zijn schuld zijn
Het lijkt precies op een derde tepelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hij pakte hem zelfs gewoon uit de zak weer om hem om te doen.
Aan de andere kant hoeven we nu niet tegen die moedervlek met eigen bewustzijn in z'n nek aan te kijken
Je vergeet de bunker-tattoo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:22 schreef Rica het volgende:
Bunker 2: Allemaal de kop kaalscheren bij binnenkomst en een gevangeniskloffie aan.
Dat is het enige punt wat ik probeer te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klopt en als je kijkt wat dat doet met Peter en Marielin (en renate) dan denk ik dat het niet geheel eerlijk is voor het geheel. De rest lijkt dan ó zo stabiel maar dat is logisch als je geen last hebt van afkickverschijnselen.
tattoo geen probleem..haar eraf, no fucking wayquote:
Goed idee!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:24 schreef Loedertje het volgende:
Is die make-up zooi ook weg van iedereen?
in oorlogen roken ze bij het leger ook... het is niet goed voor je maar het gebeurd wel.. ze wisten dat we rookten als ze daar zo'n probleem mee hadden waren we niet door de screening heen gekomenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:24 schreef wicky. het volgende:
Leuk! daalijk Peter & Marielin helemaal gefrustreerd om peuken,als je zoo verslaafd ben dan doe je tog niet aan zo'n spel mee ,neem ik aan
Pim, Jeroen en Eline gaan dit wel aankunnen, die andere 2 daarentegen..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
Respect voor de reaktie van Eline op dit gebeuren, die van Marielin vind ik beduidend minder.
tofquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Goed idee!
Een sticker met een streepjescode in de nek.
da's natuurlijk wel de omgekeerde wereld hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
in oorlogen roken ze bij het leger ook... het is niet goed voor je maar het gebeurd wel.. ze wisten dat we rookten als ze daar zo'n probleem mee hadden waren we niet door de screening heen gekomen
Marielin is gewoon zo'n zeikgleufquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
Respect voor de reaktie van Eline op dit gebeuren, die van Marielin vind ik beduidend minder.
Klopt ,daar kicken ze maybe alleen maar op ,dan hebben ze iets waar ze je mee kunnen pakkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
in oorlogen roken ze bij het leger ook... het is niet goed voor je maar het gebeurd wel.. ze wisten dat we rookten als ze daar zo'n probleem mee hadden waren we niet door de screening heen gekomen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik las vandaag van iemand, dat als je een zware roker was je jezelf niet moest opgeven voor het prog. stond op een aanmeldingsformulier werd er gezegt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Het gaat niet om het probleem van de redactie maar om het probleem van een groep.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
What's new...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
En toch weet je niet wat de bunker voor invloed opd e nietrokers heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is het enige punt wat ik probeer te maken.![]()
Het is niet een collectief iets. Op rantsoen prima.
Nee, helemaal niet, maar dat is ook het probleem. Kennelijk bestaat er ergens het idee dat de streams leuker worden als al die troep uit de Bunker verwijderd wordt en ziet niemand in dat de input van de redactie/streamers uiteindelijk voor vermakelijke streams moet zorgen. Het moge duidelijk zijn dat de bewoners zelf die niet op eigen gelegenheid gaan realiseren. Dus: Uitdagende opdrachten die iets om het lijf hebben en waarbij men daadwerkelijk iets van belang moet opofferen, psychologische spelletjes en waar mogelijk het stimuleren van grappige situaties.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:17 schreef wicky. het volgende:
[..]
Waren ze zonder opdrachten en met hun spullen actiever dan,dan heb ik wel heel erg veel gemist
Zijn de zwakste schakel..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Pim, Jeroen en Eline gaan dit wel aankunnen, die andere 2 daarentegen..
Zij maken er geen problemen van, dat doen jullie wanneer jullie tekort komenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
OOk te boeken voor feesten en partyen
22.10 Pim moet als volgende zijn vuilniszak bij het voorraadhok weg zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:18 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, huub zegt wel vaker wat
waarom mogen ze het konijn nou weer WEL houden dan?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
OOk te boeken voor feesten en partyen
heb jij wel ooit boodschappen van jou in der bunker zien verschijnen dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef Danny het volgende:
Maar de boodschappen hoeven dus niet meer door ons gedaan te worden vanwege het noodrantsoen?
Ben wel benieuwd welke sancties ze nog kunnen bedenken. Er valt namelijk niet zoveel meer af te pakken...
ik was aan het afbouwen.. al voor ik me opgaf rookt eop t' laatst 12 peuken per dag en eerst een pakje per dag maar van 12 naar 4 is pittiger dan ik dachtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is voor hen geen probleem. Het is een probleem voor de rokers zelf.
Wat je natuurlijk ook kunt verwachten als je met zo'n programma meedoet.
Als je een klein beetje verstand had gehad, dan was je van te voren gestopt met roken.
Avond allemaal..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik las vandaag van iemand, dat als je een zware roker was je jezelf niet moest opgeven voor het prog. stond op een aanmeldingsformulier werd er gezegt.
Ze hebben nu alles wat ik besteld hadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb jij wel ooit boodschappen van jou in der bunker zien verschijnen dan?
Omdat ze aan een 'back to basic' spel meedoenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef blomst het volgende:
En nu met z'n allen opstappen, zou ook wel een mooie grap zijn
Afbouwen is ook alleen maar zelf martelingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik was aan het afbouwen.. al voor ik me opgaf rookt eop t' laatst 12 peuken per dag en eerst een pakje per dag maar van 12 naar 4 is pittiger dan ik dacht
Idd, gezellig een afwachtende houding aannemen, niets ondernemen en hopen dat de telefoon of de sirene gaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
nou, dit zijn de komende 14 dagen de streams
Ze staan weer even met de voetjes op de vloer, het gezeik als 'hij mag wel een colbert en ik niet & hij mag wel schoenen met hakjes dragen en ik niet is weer even van de baan. Er moet weer gewerkt worden voor het kussentje op de bank, de extra kleding en het krijgen en eventueel behouden van fanmail.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, maar dat is ook het probleem. Kennelijk bestaat er ergens het idee dat de streams leuker worden als al die troep uit de Bunker verwijderd wordt en ziet niemand in dat de input van de redactie/streamers uiteindelijk voor vermakelijke streams moet zorgen. Het moge duidelijk zijn dat de bewoners zelf die niet op eigen gelegenheid gaan realiseren. Dus: Uitdagende opdrachten die iets om het lijf hebben en waarbij men daadwerkelijk iets van belang moet opofferen, psychologische spelletjes en waar mogelijk het stimuleren van grappige situaties.
In plaats daarvan kiest men voor een less = more spelletje dat ik eerlijk gezegd niet snel interessant(er) zie worden. Ook niet als de bedoelde opzet is dat ze gaandeweg met allerlei battles alle zooi weer terug kunnen winnen.
Daar ben/was ik dus ook al bang voor..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
nee, maar nu is het dus officieel zinloosquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zeg Top! frustraties komen nu vanzelfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef Espabilado het volgende:
Ze houden een minuut stilte voor hun spullen?
Overleven geblazenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
4 minuten zelfsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef Espabilado het volgende:
dus datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:33 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ik zeg Top! frustraties komen nu vanzelf
Eerst wachten tot ze allemaal beroerd zijn van de hongerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef snetje het volgende:
is alles weg?
krijgt Marilien dan nu haar biefstuk en de snoeppot?
mja, als je ze alles in een keer afpakt kun je natuurlijk niet veel anders verwachten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, gezellig een afwachtende houding aannemen, niets ondernemen en hopen dat de telefoon of de sirene gaat.
De kijkers wachten op ruzies die uitlopen op who know's what :squote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, maar dat is ook het probleem. Kennelijk bestaat er ergens het idee dat de streams leuker worden als al die troep uit de Bunker verwijderd wordt en ziet niemand in dat de input van de redactie/streamers uiteindelijk voor vermakelijke streams moet zorgen. Het moge duidelijk zijn dat de bewoners zelf die niet op eigen gelegenheid gaan realiseren. Dus: Uitdagende opdrachten die iets om het lijf hebben en waarbij men daadwerkelijk iets van belang moet opofferen, psychologische spelletjes en waar mogelijk het stimuleren van grappige situaties.
In plaats daarvan kiest men voor een less = more spelletje dat ik eerlijk gezegd niet snel interessant(er) zie worden. Ook niet als de bedoelde opzet is dat ze gaandeweg met allerlei battles alle zooi weer terug kunnen winnen.
Ik stem JAquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zeg "Een Poll erin" degene die langer dan 5 minuten niets zegt is de lul en moet buiten slapen. Desnoods slapen ze dan straks allemaal maar buiten
gezellig he vakantieman?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
en daar komt het leuke muziekje weer!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
het wordt maar stiller en stiller in de bunker.....nu ook te volgen voor doven en slechthorenden
Sjaaltjes?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef Dottey het volgende:
Heeft iemand nog iets gezien?
Wat wij over het hoofd zien?
nu pas? ik wist niet dat je voorheen zo naief wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, maar nu is het dus officieel zinloos
Juist !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef lies1958 het volgende:
en nu de biefstuk en het snoep waarop gestemd is voor marielin naar binnen brengen.
En alweerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het gaat niet om het probleem van de redactie maar om het probleem van een groep.
Of je zet allemaal rokers bijelkaar of je kiest voor niet-rokers.
Je zit nu als persoon nooit gelijkwaardig in een groep als je continu heen en weer gaat met je emoties door nicotinegebrek/afkickverschijnselen.
ik had niet anders verwacht. nou ja, ik verwachtte dat er mensen zouden opstappen, maar dat laat kennelijk nog even op zich wachten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef lies1958 het volgende:
en er wordt ook gelijk helemaal niet meer gepraat met elkaar. Totale zwijgzaamheid alsof ze met een opdracht 24 uur niet praten bezig zijn.
ja, hele goeiequote:
En goed op het gezicht van de anderen inzoomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef lies1958 het volgende:
en nu de biefstuk en het snoep waarop gestemd is voor marielin naar binnen brengen.
De sjaal. Peter jatte ;m uit de vuilinszak dus hij weet echt wel dat dat niet de bedoeling wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef Dottey het volgende:
Leveren ze geen ondertiteling erbij dan???quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
het wordt maar stiller en stiller in de bunker.....nu ook te volgen voor doven en slechthorenden
Ja iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ohja, Regie! In een beetje bunker van formaat is er 24/7 wacht... Altijd iemand alert op aanvallen, kansen of problemen.
Regel dat!
Ik weet heel goed wat voor effect het heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
En alweer![]()
Het gaat om het gemis van een chemische stof waar je lichaam aan gewend is. Het is makkelijk om alleen de rokertjes te pesten als je zelf niet weet wat voor effect het heeft.
Asjebliefd zeg....dat was het concept van de bunker....niet gaan janken nuquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
het is wel ff heftig ineens al je spullen pleite dat geeft heel ff een ontheemd gevoel. maar het zal wel bijtrekken hoor
Ehm... ik heb een paar dagen geleden geopperd dat verse (blad)groente toch wel erg belangrijk is, en dat wanneer je daar langer dan een week van onthouden wordt, je dan klachten kunt krijgen als het zien van zwarte vlekken voor de ogen (peter), en het krijgen van spierkrampen (1 van de dames). Meteen die avond, stond er toch wat anders op het menu dan mc donald's of andere fastfoodjunkfood.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ruben van dermeer komt ondertitelenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leveren ze geen ondertiteling erbij dan???
Sjaaltjes hadden de overlevers al aan toen zij de inventarisatie moesten doorgeven. Deze mogen zij behouden.quote:
eensch!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had niet anders verwacht. nou ja, ik verwachtte dat er mensen zouden opstappen, maar dat laat kennelijk nog even op zich wachten.
Maar geef toe; dit is een briljant plan geweest
Bij Eline lijkt het net als of haar wereld vergaat ,en dan rook ze niet eensquote:
ja ik wilde eerst peter zn sjaal weg laten halen, maar bij nader inzien, eline, marielin en hij mogen hun sjaal om houden. Van mij.quote:
Iets langer ondertussen, weinig tijds besef natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef Espabilado het volgende:
Dat zijn al 2 sanctiesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Danny het volgende:
er hangt nog fanmail van peter aan de pilaar (de belspel foto)
dat zeg ik, het trekt wel weer bijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Asjebliefd zeg....dat was het concept van de bunker....niet gaan janken nu![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Danny het volgende:
er hangt nog fanmail van peter aan de pilaar (de belspel foto)
Dat is toch gewoon fanmail idd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:37 schreef lies1958 het volgende:
zie ineens die foto nog hangen van dat peter het bel spelletje deed.
Peter trok zijn sjaaltje uit de zak voor hij hem neerzette.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Sjaaltjes hadden de overlevers al aan toen zij de inventarisatie moesten doorgeven. Deze mogen zij behouden.
Geweldig om te zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef FuTilE het volgende:
Het lijkt wel een retraîte-oord voor middenkadermanagers met een burnout.
Alhoewel ik die ongemakkelijke sfeer van impending doom nu wel leuk begin te vinden. Leuk muziekje erbij, dit begint echt een beetje op Stanford te lijken... Straf! Straf voor de slechte streams! Dit zou wel eens een mooi glijdend schaaltje kunnen worden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had niet anders verwacht. nou ja, ik verwachtte dat er mensen zouden opstappen, maar dat laat kennelijk nog even op zich wachten.
Maar geef toe; dit is een briljant plan geweest
Dan ook Marielin, Pim, en Eline die snel andere kleren aantrokken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
De sjaal. Peter jatte ;m uit de vuilinszak dus hij weet echt wel dat dat niet de bedoeling was
En als je verslaafd aan sex bent krijg je een hoer?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
En alweer![]()
Het gaat om het gemis van een chemische stof waar je lichaam aan gewend is. Het is makkelijk om alleen de rokertjes te pesten als je zelf niet weet wat voor effect het heeft.
Nee... die zijn gewoon totaal overrompelt hierdoor ,dit zijn ze namelijk niet gewent daar hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:40 schreef tjeez3 het volgende:
zouden de bewoners dit afgesproken hebben?????????
Dat begrijp ik dus totaal niet. Ook dat gehang naar de kleding en toiletartikelen enzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
het is wel ff heftig ineens al je spullen pleite dat geeft heel ff een ontheemd gevoel. maar het zal wel bijtrekken hoor
alleen Huubquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En als je verslaafd aan sex bent krijg je een hoer?
Lekker belangrijk, tja je ziet waar zijn prioriteiten liggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Peter trok zijn sjaaltje uit de zak voor hij hem neerzette.
Wie het 't langs vol houd :pquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:41 schreef D. het volgende:
Dit gaat zo door tot 0:00u, en dan gaat het licht uit?
Of een opblaaspop, dat is goedkoper in het gebruik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Naja.. Ze hebben voor een koers gekozen (Oh, nee... 'de streamer'); Kennelijk die van de grimmige mindfuck.... Benieuwd hoe ze dit gaan uitvoeren en tot hoe ver ze bereid zijn het door te zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Geweldig om te zien
*m'n mascara, m'n peuken, m'n sokken,onze vaseline* Iedereen heeft nu *last* van de maatregel en wacht af (tik tak tik tak tik tak..)
Track 8 - Denver NWO Airportquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
de muziek klinkt als een goede leader voor een illuminati doc!
Hahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Marilien jankt als eerste... Ik heb alleen een string!
Zeik niet wijf, een string is juist handig... kan er maar een klein stukje vuil worden!
ik wel en er heeft geen poll gestaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef wicky. het volgende:
[..]
ik heb er niet egt opgelet eerlijk gezecht
de elastiekjes van beide Eline en Marielinquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef Dottey het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eline en Jeroen pakken het goed op, Peter zit zich te beraden
Nou had het vreemder gevonden als we ons eerst moeten uitspreken voor alles weg en dan per item zouden moeten gaan aangeven of het wel of niet terug magquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
er heeft ook geen poll gestaan.
gaan we weer met het kijkersbedrog.
Dat is geen fanmail in de zin van ingestuurd. Ik had die "fake" hier op het forum gepost en ze hebben hem bij de BO uitgeprint en de bunker ingedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch gewoon fanmail idd?
sanctie!!
Peter slaapzak inleveren!
De poll was eerder vanavond toch, toen we kozen om alles eruit te gooien?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Piercing van Marielin?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef moha het volgende:
[..]
de elastiekjes van beide Eline en Marielin
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Marilien jankt als eerste... Ik heb alleen een string!
Zeik niet wijf, een string is juist handig... kan er maar een klein stukje vuil worden!
Afrukken, vingeren lijkt me dan een heel goed optie....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is weer de sterkste: Ach.. we hebben ons zelf opgegeven!
Klasse meid! laat je niet gek maken!
zij heeft ook nog een piercing in haar tongquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef lies1958 het volgende:
waarom moest eline haar oorbellen uitdoen en heeft marielin haar piercing nog boven in haar rechteroor zitten. Mag dat wel dan?
Ja echt he ,dat vind ik ook wel weer top van haar!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is weer de sterkste: Ach.. we hebben ons zelf opgegeven!
Klasse meid! laat je niet gek maken!
Ja ik ook, vind het resultaat ook prima zo..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
Nou had het vreemder gevonden als we ons eerst moeten uitspreken voor alles weg en dan per item zouden moeten gaan aangeven of het wel of niet terug mag
Afbouwen helpt dan ook geen snars, gewoon gelijk alles afkappen en jezelf bezig houden met andere dingen om de rookneiging te onderdrukken. Na een week of 2 is dat een fluitje van een cent.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik was aan het afbouwen.. al voor ik me opgaf rookt eop t' laatst 12 peuken per dag en eerst een pakje per dag maar van 12 naar 4 is pittiger dan ik dacht
3 polls toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Nigga please!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef wicky. het volgende:
[..]
ik heb er niet egt opgelet eerlijk gezecht
En ik bedoelde die in d'r oorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
zij heeft ook nog een piercing in haar tong
nee, huub was erg stellig in dat er na de 'wat moet weg' polls 'wat moet er terug' polls zouden komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
De poll was eerder vanavond toch, toen we kozen om alles eruit te gooien?
Dat is anders ,die is binnen een uur dicht ,maarja er zit wel wat in jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
zij heeft ook nog een piercing in haar tong
3 polls voor wat er weg moest en er zouden er 3 komen voor wat ze zouden KRIJGEN. Die zijn er NIET geweest.quote:
Hoe dan ook, van mij hadden ze het tog niet terug gekregenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, huub was erg stellig in dat er na de 'wat moet weg' polls 'wat moet er terug' polls zouden komen.
Die zijn er niet geweest, maar er wordt wel naar de bewoners gecommuniceerd dat de streamer heeft bepaald dat er niets terug mag?!?
Wat maar aangeeft dat ze veel te veel verwend zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik weet niet of Peter daar nog 24 uur zit
Heb jij een scriptje op je pc dat het woord "niet" standaard in caps komt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Danny het volgende:
[..]
3 polls voor wat er weg moest en er zouden er 3 komen voor wat ze zouden KRIJGEN. Die zijn er NIET geweest.
daar heb je een punt, alleen was er inhet begin overdag vrij weinig te doen.. i.c.m. met minderen is niet fijn, als je genoeg te doen hebt zou dat zeker kunnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Afbouwen helpt dan ook geen snars, gewoon gelijk alles afkappen en jezelf bezig houden met andere dingen om de rookneiging te onderdrukken. Na een week of 2 is dat een fluitje van een cent.
ja dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, huub was erg stellig in dat er na de 'wat moet weg' polls 'wat moet er terug' polls zouden komen.
Die zijn er niet geweest, maar er wordt wel naar de bewoners gecommuniceerd dat de streamer heeft bepaald dat er niets terug mag?!?
Weet niet wat ie precies zei, maar we hadden gekozen dat alles eruit moest, en dat is nu dus het geval.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is een piercing. Deze laten wij zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef lies1958 het volgende:
waarom moest eline haar oorbellen uitdoen en heeft marielin haar piercing nog boven in haar rechteroor zitten. Mag dat wel dan?
Wat een kanjers hè, die zusjes Van Kuijk!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze lijkt toch wel veel op haar zus:
[ afbeelding ]
Eentje maar vind ik, het is wel zo'n beetje Marielin d'r standaard face en houding "Het glas is halfvol"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Marrije het volgende:
Er zitten er daar 2 met een kop als een oorwurm
Piepnokkio kijkt redelijk droef idd. Maar om dr nou voor twee te tellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Marrije het volgende:
Er zitten er daar 2 met een kop als een oorwurm
daar moet je dus mentaal sterk genoeg voor zijn, de bunker is niet voor watjes dus dat is dan een mooie selectiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
daar heb je een punt, alleen was er inhet begin overdag vrij weinig te doen.. i.c.m. met minderen is niet fijn, als je genoeg te doen hebt zou dat zeker kunnen
Kleding...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Danny het volgende:
[..]
3 polls voor wat er weg moest en er zouden er 3 komen voor wat ze zouden KRIJGEN. Die zijn er NIET geweest.
Als Marilin niet zou roken zou ze een sterke speler zijn geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Resii het volgende:
valt me tegen van marilien!
peter wist ik al...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de huidige polls sluiten rond een uur of halftien, daarna komen er nieuwe polls over wat en vooral hoeveel ze dan gaan krijgen de komende dagen
We hadden kunnen weten dat huub niet te vertrouwen is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
absolute onzin Danny, ik waardeer je kritiek, maar de polls geven aan wat er met al die spullen moet gebeuren, en dat is in handen van de streamer. Alles kan ook in the Bunker gelaten worden....
er wordt nu door JULLIE beslist wat er wel en niet the Bunker uit gaat, daarnaast bepalen jullie, net als altijd, wat er the bunker ingaat!
Misschien zodat de bewoners denken dat als ze braaf meespelen ze het even later weer gegund zou wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef Espabilado het volgende:
maar waarom dan in godsnaam het verhaaltje verzinnen dat wij bepalen of ze items terug krijgen???
Er is een lijst gemaakt met alle artikelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef Espabilado het volgende:
Het is net alsof mn eigen woorden verdraait worden doorgegeven, houd ik niet van.
Aan ene kant is het conform de poll; die al zegt ALLES de bunker uit... dus als men dat stemt zal men ook wel niet items teruggeven
maar waarom dan in godsnaam het verhaaltje verzinnen dat wij bepalen of ze items terug krijgen???
Serieus; Huub, Dementor, Bart; uitleg?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Kleding...
Alles the Bunker uit. = alles blijft eruit
De helft the Bunker uit. = de helft terug
Niets the Bunker uit. = alles terug
of lees ik weer met een kronkel zoals gewoonlijk
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de huidige polls sluiten rond een uur of halftien, daarna komen er nieuwe polls over wat en vooral hoeveel ze dan gaan krijgen de komende dagen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef ditisHuub het volgende:
er wordt nu door JULLIE beslist wat er wel en niet the Bunker uit gaat, daarnaast bepalen jullie, net als altijd, wat er the bunker ingaat!
\quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
We hadden kunnen weten dat huub niet te vertrouwen is.
Duh, jij hebt toch ook DGK weleens gezienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Piepnokkio kijkt redelijk droef idd. Maar om dr nou voor twee te tellen.
Daarom, jammer dat dat roken zo belemmerd,,, maar indd ze wisten het van tevoren!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als Marilin niet zou roken zou ze een sterke speler zijn geweest
Peuter wordt nooit wat
Kittyfight!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
waar kunnen we daarvoor kiezen dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Er is een lijst gemaakt met alle artikelen.
Aan ons komt de taak als streamer om te kiezen of deze wel of niet terug de bunker inkomen.
Schat, ze hebben net doorgegeven aan de overlevers dat wij al bepaald zouden hebben dat ze niets terug krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Er is een lijst gemaakt met alle artikelen.
Aan ons komt de taak als streamer om te kiezen of deze wel of niet terug de bunker inkomen.
mja, maar helaas vertegenwoordigt hij nu de voltallige redactie EN schuift hij ons de schuld in de schoenen.quote:
In de post van Huub die je quote staat de komende dagen, die zijn nog niet voorbij.quote:
Ja dat verwacht ik nog serieus ook van hem dat hij zeg ,dit idee komt zeker van jou Jeroenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:51 schreef tjeez3 het volgende:
Peter zit zich nu te bedenken hoe hij Jeroen hiervan de schuld kan gaan geven
ik ben zelf ook nu in èèn keer net een paar maanden gestopt. alleen als ik in de kroeg aan de zuip ben heb ik nog trek en heb ik het moeilijk maar dan doe ik er gewoon weer èèn opsteken. en dan zonder problemen ga ik de volgende dagen weer in.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Afbouwen is ook alleen maar zelf marteling
In één keer cold turkey werkt het best, dan heb je er een week last van, en na een maand begint het weer te knagen, maar bij mij is de ervaring dat dat een stuk beter heeft gewerkt dan afbouwen
aha ... ik krijg namelijk niet alles mee aangezien FOK nog wat pruttelt...quote:
Een piercing kan toch net zo makkelijk uit? Die in d'r oor is volgens mij alleen een knopje.. En in d'r tong heeft ze er toch ook nog 1? Dat je met die in je oor niks kan doen begrijp ik, met die in je tong, genoeg!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is een piercing. Deze laten wij zitten.
dat dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Schat, ze hebben net doorgegeven aan de overlevers dat wij al bepaald zouden hebben dat ze niets terug krijgen
Verklaar! Of het moet zijn dat om de havelklap een poll in het leven wordt geroepen om ons maar te laten stemmen, kijk daar ben ik zelf nog altijd bij.. Het moet geen overduidelijke geldklopperij wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Huub is toch duidelijk? NA de polls komen 3 NIEUWE polls waarin besloten wordt wat de bunker IN gaat. Die polls hebben er nooit gestaan, maar de uitslag ervan is wel doorgegeven aan de bewoners.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:54 schreef Espabilado het volgende:
Ik snap m denk ik al
Dit is de uitvoering van de 3 polls...
Toen alles het hok in moest wisten ze nog niet zeker dat ze alles kwijt zouden raken.
Was de uitslag van de poll geweest 'de helft' dan had ook alles er in gemoeten denk ik en was de helft teruggekomen
Enige logica die er in kan vinden, anders sporen ze niet daar.
Niet ons, maar al die mensen van GPquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, maar helaas vertegenwoordigt hij nu de voltallige redactie EN schuift hij ons de schuld in de schoenen.
't zou wel leuke zijn als dat het enige was dat nog terug komtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:54 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus.
en die biefstuk en snoep voor marielin, waar mensen geld aan hebben uitgegeven en die Huub hoogstpersoonlijk hier nog heeft toegezegd eerder vanavond zie ik ook niet meer komen.
De streamer bepaalt.... daar wordt jij waarschijnlijk mee bedoelt... jij moest toch zo nodig een statement maken...?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, maar helaas vertegenwoordigt hij nu de voltallige redactie EN schuift hij ons de schuld in de schoenen.
Hij is gewoon verwent ,door de eerste weken daar zo in luxequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:55 schreef logicc123 het volgende:
peter voelt zich te goed om zijn eigen onderbroek te wassen, dat is toch bizar!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |