quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
in oorlogen roken ze bij het leger ook... het is niet goed voor je maar het gebeurd wel.. ze wisten dat we rookten als ze daar zo'n probleem mee hadden waren we niet door de screening heen gekomen
ik las vandaag van iemand, dat als je een zware roker was je jezelf niet moest opgeven voor het prog. stond op een aanmeldingsformulier werd er gezegt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
in oorlogen roken ze bij het leger ook... het is niet goed voor je maar het gebeurd wel.. ze wisten dat we rookten als ze daar zo'n probleem mee hadden waren we niet door de screening heen gekomen
Het gaat niet om het probleem van de redactie maar om het probleem van een groep.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
What's new...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
Respect voor de reaktie van Eline op dit gebeuren, die van Marielin vind ik beduidend minder.
En toch weet je niet wat de bunker voor invloed opd e nietrokers heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is het enige punt wat ik probeer te maken.![]()
Het is niet een collectief iets. Op rantsoen prima.
Nee, helemaal niet, maar dat is ook het probleem. Kennelijk bestaat er ergens het idee dat de streams leuker worden als al die troep uit de Bunker verwijderd wordt en ziet niemand in dat de input van de redactie/streamers uiteindelijk voor vermakelijke streams moet zorgen. Het moge duidelijk zijn dat de bewoners zelf die niet op eigen gelegenheid gaan realiseren. Dus: Uitdagende opdrachten die iets om het lijf hebben en waarbij men daadwerkelijk iets van belang moet opofferen, psychologische spelletjes en waar mogelijk het stimuleren van grappige situaties.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:17 schreef wicky. het volgende:
[..]
Waren ze zonder opdrachten en met hun spullen actiever dan,dan heb ik wel heel erg veel gemist
Zijn de zwakste schakel..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Pim, Jeroen en Eline gaan dit wel aankunnen, die andere 2 daarentegen..
Zij maken er geen problemen van, dat doen jullie wanneer jullie tekort komenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
OOk te boeken voor feesten en partyen
22.10 Pim moet als volgende zijn vuilniszak bij het voorraadhok weg zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:18 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, huub zegt wel vaker wat
waarom mogen ze het konijn nou weer WEL houden dan?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
OOk te boeken voor feesten en partyen
heb jij wel ooit boodschappen van jou in der bunker zien verschijnen dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef Danny het volgende:
Maar de boodschappen hoeven dus niet meer door ons gedaan te worden vanwege het noodrantsoen?
Ben wel benieuwd welke sancties ze nog kunnen bedenken. Er valt namelijk niet zoveel meer af te pakken...
ik was aan het afbouwen.. al voor ik me opgaf rookt eop t' laatst 12 peuken per dag en eerst een pakje per dag maar van 12 naar 4 is pittiger dan ik dachtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is voor hen geen probleem. Het is een probleem voor de rokers zelf.
Wat je natuurlijk ook kunt verwachten als je met zo'n programma meedoet.
Als je een klein beetje verstand had gehad, dan was je van te voren gestopt met roken.
Avond allemaal..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik las vandaag van iemand, dat als je een zware roker was je jezelf niet moest opgeven voor het prog. stond op een aanmeldingsformulier werd er gezegt.
Ze hebben nu alles wat ik besteld hadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb jij wel ooit boodschappen van jou in der bunker zien verschijnen dan?
Omdat ze aan een 'back to basic' spel meedoenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef blomst het volgende:
En nu met z'n allen opstappen, zou ook wel een mooie grap zijn
Afbouwen is ook alleen maar zelf martelingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik was aan het afbouwen.. al voor ik me opgaf rookt eop t' laatst 12 peuken per dag en eerst een pakje per dag maar van 12 naar 4 is pittiger dan ik dacht
Idd, gezellig een afwachtende houding aannemen, niets ondernemen en hopen dat de telefoon of de sirene gaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
nou, dit zijn de komende 14 dagen de streams
Ze staan weer even met de voetjes op de vloer, het gezeik als 'hij mag wel een colbert en ik niet & hij mag wel schoenen met hakjes dragen en ik niet is weer even van de baan. Er moet weer gewerkt worden voor het kussentje op de bank, de extra kleding en het krijgen en eventueel behouden van fanmail.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, maar dat is ook het probleem. Kennelijk bestaat er ergens het idee dat de streams leuker worden als al die troep uit de Bunker verwijderd wordt en ziet niemand in dat de input van de redactie/streamers uiteindelijk voor vermakelijke streams moet zorgen. Het moge duidelijk zijn dat de bewoners zelf die niet op eigen gelegenheid gaan realiseren. Dus: Uitdagende opdrachten die iets om het lijf hebben en waarbij men daadwerkelijk iets van belang moet opofferen, psychologische spelletjes en waar mogelijk het stimuleren van grappige situaties.
In plaats daarvan kiest men voor een less = more spelletje dat ik eerlijk gezegd niet snel interessant(er) zie worden. Ook niet als de bedoelde opzet is dat ze gaandeweg met allerlei battles alle zooi weer terug kunnen winnen.
Daar ben/was ik dus ook al bang voor..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
nee, maar nu is het dus officieel zinloosquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb jij wel ooit boodschappen van jou in der bunker zien verschijnen dan?
Ik zeg Top! frustraties komen nu vanzelfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef Espabilado het volgende:
Ze houden een minuut stilte voor hun spullen?
Overleven geblazenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
4 minuten zelfsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef Espabilado het volgende:
Ze houden een minuut stilte voor hun spullen?
dus datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:33 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ik zeg Top! frustraties komen nu vanzelf
Eerst wachten tot ze allemaal beroerd zijn van de hongerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef snetje het volgende:
is alles weg?
krijgt Marilien dan nu haar biefstuk en de snoeppot?
mja, als je ze alles in een keer afpakt kun je natuurlijk niet veel anders verwachten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, gezellig een afwachtende houding aannemen, niets ondernemen en hopen dat de telefoon of de sirene gaat.
De kijkers wachten op ruzies die uitlopen op who know's what :squote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:29 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet, maar dat is ook het probleem. Kennelijk bestaat er ergens het idee dat de streams leuker worden als al die troep uit de Bunker verwijderd wordt en ziet niemand in dat de input van de redactie/streamers uiteindelijk voor vermakelijke streams moet zorgen. Het moge duidelijk zijn dat de bewoners zelf die niet op eigen gelegenheid gaan realiseren. Dus: Uitdagende opdrachten die iets om het lijf hebben en waarbij men daadwerkelijk iets van belang moet opofferen, psychologische spelletjes en waar mogelijk het stimuleren van grappige situaties.
In plaats daarvan kiest men voor een less = more spelletje dat ik eerlijk gezegd niet snel interessant(er) zie worden. Ook niet als de bedoelde opzet is dat ze gaandeweg met allerlei battles alle zooi weer terug kunnen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |