quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Juist geen ruimte laten voor blonde, nuuteloze, kansloze, huisvrouwen, waarbij ik aan 2 van deze criteria voldoe, maar ook geen ruimte laten voor zeurende en zeikende, langs de zijlijn, zoekende zeurders, die ook alles verkeerd intepreteren.
Ach, ik ben net 2 maand gestopt na jaren roken, geloof me dat ik weet dat het even kut is, maar het is echt geen medicatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In dit geval zeer zeker
Nicotineverslaving is blijkbaar best erg en als je sigaretten gaat afpakken dan gebeuren er rare dingen in je lijf en hoofd. Je zou ook kunnen overwegen om er een pak nicotinepleisters in te gooien maar dan nog is de strijd tussen de rokers en niet-rokers unfair lijkt mij.
Dat is er dan alvast éénquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Jimbo het volgende:
als ik naar de bunker ga word renate mn grootste fan![]()
Voor Copycat... Die gaat straks wat horizontaal naar binnen schuiven bij peuter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef Danny het volgende:
[..]
't was een poll
wat doet die pot vaseline trouwens op tafel?
Waren ze zonder opdrachten en met hun spullen actiever danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Helemaal niet, nu worden ze nog apathischer en lustelozer. Naar mijn idee is dit niet meer dan een slecht verhulde scheme om meer credits te trekken...
* Jimbo mompelt iets over peter...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef Danny het volgende:
[..]
't was een poll
wat doet die pot vaseline trouwens op tafel?
whaha toverheks....puntjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou nou niet zo blij doen hoor, jij wilde als eerste al een gesprek met Robert van CreaBea Company
oke heb ik dan niet meegekregen ,ik hoop dan ook echt dat ze krijgt waar ze recht op heeftquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er is al door huub gezegd dat marielin die gewoon nog krijgt. Zou fijn zijn als het zo dan komt
Nee, ik had het over dat je gemoedstoestand kan veranderen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens Akveor is dat precies hetzelfde. Als je stopt met roken en als je voorgeschreven medicatie gestopt wordt, dan heb je allebei dezelfde reactie.
mja, huub zegt wel vaker watquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er is al door huub gezegd dat marielin die gewoon nog krijgt. Zou fijn zijn als het zo dan komt
ja maar dat was toch geen privilege we hebben daar voor kunnen stemmen dus een beslissing geweest van de kijker. Voordat alles veranderde vanavond.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
ja kan wel maar nu zijn alle privileges ingetrokken dus dat krijgt ze echt niet meer,er is al een poll over noodrantsoen dus daar hoort biefstuk en snoep echt niet bij
oke, dan hoef ik de volgende keer dus geen poll in te vullen want het wordt toch niet nagekomen begrijp ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Danny het volgende:
[..]
dat geldt ook voor andere dingen die ze gegund zijn dmv polls natuurlijk.
als je er geschikt voor bent.. jij raakt al over de zeik van een avatar met mijn mooie hoofdje erop..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Jimbo het volgende:
als ik naar de bunker ga word renate mn grootste fan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |