Praktijk en theorie... Ze doen echt wel hun best daar bij de regiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:11 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor. er is gestemd. duidelijk. En natuurlijk is hierop aangestuurd door de redactie en is het jammer dat ze dat niet eerlijk erbij melden, maar toch. Op basis van de polls klopt wat er nu gebeurt.
koste dat credit`s of was het een gewone poll, als het credit`s koste heeft ze daar recht op, er is dan voor betaald of zie ik dat verkeerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef kikkertje46 het volgende:
wat ik dan wel lullig vind is dat marilin haar biefstukje niet krijgt,waarom moesten we dan stemmen want die had ze gisteren of vandaag al kunnen hebben,net als haar snoep.
Of..zodra ze alles inleveren Marielin alsnog haar items gevenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
lijkt me wel he...
maarruh, huub. hoe zit het nou met die biefstuk en snoep voor marielin? die komt zeker conveniently ook te vervallen?
Sigaretten medicatie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is medicatie in dit geval dus laat hen dat maar gewoon houden.
kan t voor je vragen, zie em regelmatigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat Rutger mij interviewde
Waarover of waarom weet ik niet meer
Zekers welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Praktijk en theorie... Ze doen echt wel hun best daar bij de regie
Dat is natuurlijk complete bullshit inderdaad, maar ja, daar is gewoon op gestemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben het er gek genoeg in ieder geval niet mee eens. Eerst krijgen ze vanwege een challenge privileges en die worden dan nu weer gelijk van ze gestolen.
Dat is het ook. Blijkt uit de hele gang van zaken.quote:Het is allemaal zo warrig op dit moment, zo ad hoc, het loop allemaal door elkaar heen en het lijkt zo impulsief
Het lijkt een beetje een noodsprongquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben het er gek genoeg in ieder geval niet mee eens. Eerst krijgen ze vanwege een challenge privileges en die worden dan nu weer gelijk van ze gestolen.
Het is allemaal zo warrig op dit moment, zo ad hoc, het loop allemaal door elkaar heen en het lijkt zo impulsief![]()
Dat dit dan weer voor iedereen geldt is natuurlijk wel erg fair en dat de streamer het heeft beslist ook. Maar het moment hč...
Wat niet weet wat niet deert toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
lijkt me wel he...
maarruh, huub. hoe zit het nou met die biefstuk en snoep voor marielin? die komt zeker conveniently ook te vervallen?
Juist geen ruimte laten voor blonde, nutteloze, kansloze, huisvrouwen, waarbij ik aan 2 van deze criteria voldoe, maar ook geen ruimte laten voor zeurende en zeikende, langs de zijlijn, zoekende zeurders, die ook alles verkeerd intepreteren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Punt erbij Dannyboy.
Duidelijkheid is alles.
Ze moeten streamers beschouwen als erg blonde enorm nutteloze kansloze huisvrouwen..en vanuit die gedachte de polls opzetten...
erg?
Ja!
Maar wel handig!
Tja.. de slogan van TBO: "You decide"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:08 schreef Espabilado het volgende:
Waar hebben wij bepaald dat alle gewonnen privileges ingetrokken moeten worden?? het word genoemd alsof we dat specifiek bepaald hebben
Volgens Akveor is dat precies hetzelfde. Als je stopt met roken en als je voorgeschreven medicatie gestopt wordt, dan heb je allebei dezelfde reactie.quote:
dat geldt ook voor andere dingen die ze gegund zijn dmv polls natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
koste dat credit`s of was het een gewone poll, als het credit`s koste heeft ze daar recht op, er is dan voor betaald of zie ik dat verkeerd.
In dit geval zeer zekerquote:
We zijn het dus gewoon eens maar formuleren andersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Juist geen ruimte laten voor blonde, nuuteloze, kansloze, huisvrouwen, waarbij ik aan 2 van deze criteria voldoe, maar ook geen ruimte laten voor zeurende en zeikende, langs de zijlijn, zoekende zeurders, die ook alles verkeerd intepreteren.
Er is al door huub gezegd dat marielin die gewoon nog krijgt. Zou fijn zijn als het zo dan komtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef kikkertje46 het volgende:
wat ik dan wel lullig vind is dat marilin haar biefstukje niet krijgt,waarom moesten we dan stemmen want die had ze gisteren of vandaag al kunnen hebben,net als haar snoep.
Helemaal niet, nu worden ze nog apathischer en lustelozer. Naar mijn idee is dit niet meer dan een slecht verhulde scheme om meer credits te trekken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |