Weet je het zeker? Anders post ik er wel een paar hoorquote:
Doe mij eens een lol... Waar hebben JULLIE het zo druk mee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sorry, de cos gaat nogal hard en wij hebben het hier nogal druk met alles, dus kan niet overal op reageren
Ach ja, weten we ook dat het na de volgende eliminatie afgelopen is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tussenstandje, hilarisch die negatieve stemmen voor Jeroen, -1000![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt 100% gelijk. Je ziet vrijwel geen enkele vorm van tijdsverdrijf buiten het praten, voornamelijk een afwachtende houding *gaat er nou nog iets gebeuren? Hoe laat is het? Mogen we al eten? Mogen we naar bed? Komt er nog een dagduel? Krijgen we zo fanmail?)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik denk, dat je het gewoon werkelijk back to basic moet gooien, en ze het dan maar lekker uit moet laten zoeken met elkaar, zonder kinderachtige brugklaskampgrapjes (als nageltjes lakken en snorretjes tekenen enz)...
Stroom? Hebben ze enkel nodig voor het bereiden van een warme maaltijd.
Warm water? Heb je niet nodig om jezelf te wassen. Met koud water word je ook en net zo schoon.
Sigaretten? NIet nodig... maar wel drastisch om geheel te ontzeggen omdat anderen daarbij in het voordeel zijn... rantsoeneren kan wel.
Fanmail? Volslagen overbodige en spelbedervende luxe.
Zodra ze echt back to basic moeten, moeten ze wel actief gaan worden in het spel en met elkaar, en zal zelfs een Pim daar deel in moeten nemen. Het wordt dan echt een groep, ipv een stel individuën die toevallig een aantal vierkante meters met elkaar meoten delen.
In veel landen waar mensen heel basic leven, worden wel veel spellen gespeeld als sociale activiteit. Dat zijn meestal oeroude spellen als mancala, of bagh chal, of schaken. Daar moeten dan wel de middelen voor bestaan (hoeft vaak niet meer te zijn dan een stukje krijt en wat steentjes).
ah, nu al terugkrabbelen. duidelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
spijkers...laag....water....zoeken
elke.....slak......zout......leggen
Ik snap ze wel degelijk maar wat jij doet is iemand afbranden op z,n uiterlijk en dat vind ik zwakquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die opmerkingen geef ik ook. Dat jij ze niet snapt daar kan ik weinig aan veranderen.
Je komt uit de Ardennen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:59 schreef mazaru het volgende:
Ik zat vroeger ook aan een lijntje toen ik klein was.
dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:59 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ach ja, weten we ook dat het na de volgende eliminatie afgelopen is.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is wel een goede... gewonnen items mochten niet meer weg gegeven worden en aangezien er nog genoeg stapelbedden zijn. Eline moest d'r spiegeltje ook inleveren.
Als Jeroen erin gaat liggen moet de redactie bellen en moet ie um demonteren en in de voorraad kast zetten. Om hen de volgende dag weer te monteren....![]()
Of Pim natuurlijk.... het was zijn prijs.
niet doen !!!!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Anders post ik er wel een paar hoor
Het bed is geen item, het erin slapen is een gunstquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is wel een goede... gewonnen items mochten niet meer weg gegeven worden en aangezien er nog genoeg stapelbedden zijn. Eline moest d'r spiegeltje ook inleveren.
Als Jeroen erin gaat liggen moet de redactie bellen en moet ie um demonteren en in de voorraad kast zetten. Om hen de volgende dag weer te monteren....![]()
Of Pim natuurlijk.... het was zijn prijs.
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tussenstandje, hilarisch die negatieve stemmen voor Jeroen, -1000![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niets inleverenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
De Polls moeten dus duidelijker, voor de zoveelste keer.
Als men zegt "alles" dan is dat in mijn ogen ook alles.
Had dan gezegd, niks inleveren, de helft of, ze mogen houden: 2 onderbroekjes, 2 paar sokken, 1 spijkerbroek, 1 trui, 1 shirt, 1 bh, laat ze iedere dag de boel maar uitwassen als in iets schoons willen lopen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:59 schreef mazaru het volgende:
Ik zat vroeger ook aan een lijntje toen ik klein was.
Hij heeft wel gewoon gelijk.quote:
Maakt me niet uit... het idee is leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Het bed is geen item, het erin slapen is een gunst
waar ergens ?quote:
rutger van Geenstijl.nlquote:
Top! en zo is het maar net!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:01 schreef bunkerman het volgende:
[..]
mensen willen altijd slank en strak........maar volle vrouwen hebben ook schoonheid en daar vergissen mensen zich nog wel eens in........geef mij maar een volle Intelligente vrouw dan een domme slanke vrouw...............
Ga nog verder offtopicquote:
JIj had mijn Tip dus ook al gelezen?? zalle ze er wat mee doen wat denk je??quote:
PAR-DON?!?!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef NrTH het volgende:
Wel raar dat voor het begon alle negatieve berichten werden weggemod door jou
Alles zal ws echt gewoon alles zijn maar dat ze puur bunkerkleding krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
niets inleveren
de helft inleveren
van alles 1 (paar) houden
DAT had gewoon duidelijk geweest.
ALLES is bij mij ALLES
als ik cryptogrammen wil oplossen pak ik wel een denksport erbij.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
JIj had mijn Tip dus ook al gelezen?? zalle ze er wat mee doen wat denk je??
was toch niet zo een slecht idee, en als ze een batle verliezen doen we een stok tussen de benen of een ketting met kanonskogel om de rechtervoet.
Ik neem ze wel allebei, die ene om m'n belastingaangifte in te vullen die andere voor geweldige seksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:01 schreef bunkerman het volgende:
[..]
mensen willen altijd slank en strak........maar volle vrouwen hebben ook schoonheid en daar vergissen mensen zich nog wel eens in.......geef mij maar een volle Intelligente vrouw dan een domme slanke vrouw...............
Kom nou niet zeggen dat dat niet zo is.quote:
Punt erbij Dannyboy.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
niets inleveren
de helft inleveren
van alles 1 (paar) houden
DAT had gewoon duidelijk geweest.
ALLES is bij mij ALLES
als ik cryptogrammen wil oplossen pak ik wel een denksport erbij.
Nee joh geef hem maar eens de volle lading heeft hij nu wel eens verdient, ook al is hij nog steeds mijn favo, zie ik graag hem ook eens aangepakt worden door de groepquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef Danny het volgende:
lullige is trouwens dat iedereen jeroen nog steeds gaat verdenken. moeten de bewoners niet even worden ingelicht dat jeroen geen geheime opdrachten meer heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |