quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lieve, lieve renate
Hierbij het verzoek om je Avatar te wijzigen, nu krijg ondergetekende elke keer enorme vieze associaties met de foto door gesprekken in COS, mijn tere kinderzieltje heeft hier erg last van en volgens de Policy mag je geen andere gebruikers beledigen, shockeren of mental images geven
kusje.
Jimbo.
Ah vandaar die kromme vorken !quote:
eens. pim heeft die gewonnen en geeft 'm dus aan jeroen. zou dat niet ook aan banden moeten, dat weggeven van?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:49 schreef kikkertje46 het volgende:
word het geen tijd dat ook jeroen in het stapelbed gaat slapen want het grote bed is een luxe/privilege.
haarverfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef Noelle06 het volgende:
007 opdracht: de shampoo / douchegel leeg gooien en vullen met een substantie zoals dipsaus of iets dergelijks
[..]
lieve, lieve renate
Hierbij het verzoek om je Avatar te wijzigen, nu krijg ondergetekende elke keer enorme vieze associaties met de foto door gesprekken in COS, mijn tere kinderzieltje heeft hier erg last van en volgens de Policy mag je geen andere gebruikers beledigen, shockeren of mental images geven
kusje.
Jimbo.
[..]
lieve, lieve renate
kusje.
Jimbo.
Heb ik al aangekaart in dat redactietopic hier alleen geen enkele reactiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef Danny het volgende:
[..]
eens. pim heeft die gewonnen en geeft 'm dus aan jeroen. zou dat niet ook aan banden moeten, dat weggeven van?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef Noelle06 het volgende:
007 opdracht: de shampoo / douchegel leeg gooien en vullen met een substantie zoals dipsaus of iets dergelijks
en toch renate vond ik het toch top van je dat je je niet liet kennen ondanks je figuur(wat niet eens zo slecht is en schoonheid komt niet altijd van buiten)toch in je bh ging zitten..........quote:
Peter begint denk ik over sigaretten. Van marielin verwacht ik wel commentaar, maar die accepteert het wel. Maar de kleding gaat een groot probleem worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar stuur ik dus ook op aan, dit antwoordt is ook voor Danny.
Die pikken dit niet, dus einde oefening?
Die beginnen te rellen over de basisbehoeften, vooral sigaretten
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef bunkerman het volgende:
[..]
en toch renate vond ik het toch top van je dat je je niet liet kennen ondanks je figuur(wat niet eens zo slecht is en schoonheid komt niet altijd van buiten)toch in je bh ging zitten..........
IDD EENSquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb ik al aangekaart in dat redactietopic hier alleen geen enkele reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |