Ik hoop zaterdag zodat donderdag de fokdracht er in kan (exit mindfuck)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:27 schreef Danny het volgende:
is de exit trouwens wel zaterdag, of toch donderdag?
Douche slangen door snijdenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef ditisHuub het volgende:
oke we hebben twee serieuze opties hier nu bedacht die niet perse 1 iemand benadelen
oven eruit jatten zonder dat iemand het merkt,
de nagels van iedereen lakken ongemerkt
Wat moet hij met die gelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Laat Peter zo veel mogelijk Eline saboteren, (niet afzeiken!) maar saboteren... Spullen verstoppen, eten verpesten, drinken knoeien..etc etc.... Lukt dat zonder dat iemand opzet vermoed binnen 12 uur dan krijgt hij zijn gel terug!
Zeer flauw .quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef ditisHuub het volgende:
oke we hebben twee serieuze opties hier nu bedacht die niet perse 1 iemand benadelen
oven eruit jatten zonder dat iemand het merkt,
de nagels van iedereen lakken ongemerkt
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat moet hij met die gelIn zijn schaamhaar smeren?
[..]
Prima, dan kom maar met een briljant alternatief!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat soort lullige sabotage akties echt te kinderachtig voor woorden..
Eens... gezien de gemiddelde leeftijd van de kijker lijkt me het sterk dat er mensen zijn die daar nou echt happy van wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat soort lullige sabotage akties echt te kinderachtig voor woorden..
Doen ze niet want dat is *zielig* voor Eline.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Slimpie, dat van die Gel is een grapje.. de beloning zoeken ze zelf maar uit... Het gaat om het saboteren (op een leuke manier ) van Eline..
Susi wilde een tvp zetten maar er was nog geen topicquote:
Blijkbaar is het een stuk makkelijk om kromme vergelijkingen te trekken, ja.quote:
Klopt, itt Marielin heeft zij het dan ook erg gemakkelijk in die bunker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:37 schreef blomst het volgende:
Eline hoor je over het algemaan weinig klagen.
Makkelijk hè, kritiek... Draag eens wat bij zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Eens... gezien de gemiddelde leeftijd van de kijker lijkt me het sterk dat er mensen zijn die daar nou echt happy van worden
och, dan eten ze wel met hun handen daar heb je ze niet niet zo mee, we aten wel vaker gewoon met m,n/onze handen wees iets creatiever he,quote:
De redactie kennende zien we enkel ruggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:21 schreef Danny het volgende:
gaan we wel klaar zitten voor de tietencaps trouwens?
blame danny, and danny alone.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef -sabine- het volgende:
Wrom staat Jeroen zoveel in de min?
Is dit een massaaktie?
Ze staat tv streams te makenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Disana het volgende:
's Nachts ongemerkt heerlijke sandwiches (van die Engelse, diagonaal gesneden) als ontbijt voor de volgende ochtend maken.
Och wat staat Eline daar triest te zijn?
Danny heeft behoorlijk wat massa jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef -sabine- het volgende:
Wrom staat Jeroen zoveel in de min?
Is dit een massaaktie?
is dat juist niet t leuke eraan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef Danny het volgende:
lullige is trouwens dat iedereen jeroen nog steeds gaat verdenken. moeten de bewoners niet even worden ingelicht dat jeroen geen geheime opdrachten meer heeft?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
Okeeeeeee de polls zijn om 21.30 uur gesloten. Alle luxe, kleding en eten de Bunker uit, precies zoals ik had verwacht.
En nu?
Welnee, verwarring is leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef Danny het volgende:
lullige is trouwens dat iedereen jeroen nog steeds gaat verdenken. moeten de bewoners niet even worden ingelicht dat jeroen geen geheime opdrachten meer heeft?
nee, dat is weer oneerlijke manipulatie van de groep. als redactie leg je nu bewust de verdenking bij jeroen en dat is niet helemaal fair natuurlijk.quote:
Kansloos, bij voorbaatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef siep86 het volgende:
nagels lakken! dat is nog eens grappig.
Jeroen heeft het het gemakkelijkst in de Bunker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klopt, itt Marielin heeft zij het dan ook erg gemakkelijk in die bunker.
Wow!quote:
Jij vorkte je haar niet, de andere meiden proberen zich nog wél een beetje te verzorgen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
och, dan eten ze wel met hun handen daar heb je ze niet niet zo mee, we aten wel vaker gewoon met m,n/onze handen wees iets creatiever he,
Ik heb vorig topic een hele lap tekst getypt en Huub gevraagd hoe zij daar tegenover staan en Huub gaat liever op een one-liner van Danny in... . dus ik doe niet teveel moeitequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Makkelijk hè, kritiek... Draag eens wat bij zou ik zeggen!
Dat dus. Iets soortgelijks poste ik al eerder.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:40 schreef Danny het volgende:
[..]TIETEN
(o nee, wacht, 4 exits, alleen jeroen zie ik ervoor aan in z'n blote reet te blijven zitten).
niet ALLE minstemmen zijn van mij. Er zijn best wat mensen die meedoen kennelijk.quote:
Ja idd en Jeroen ken wel wat hebben hoor ,dat is geen Peter ofzoquote:
5 gasten die gaan dreigen met we gaan naar huisquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
Okeeeeeee de polls zijn om 21.30 uur gesloten. Alle luxe, kleding en eten de Bunker uit, precies zoals ik had verwacht.
En nu?
Gooi de LSD er maar in!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Kansloos, bij voorbaat
tenzij het na een feestje is en iedereen out is
Dat is je goed recht... maar dat was de vraag niet. Er is nou eeenmaal eeen 007 opdracht... dus moeten we het beste er van maken!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb vorig topic een hele lap tekst getypt en Huub gevraagd hoe zij daar tegenover staan en Huub gaat liever op een one-liner van Danny in... . dus ik doe niet teveel moeite
Daarnaast hoeft dat hele 007 gebeuren niet van mij
Ik vorkte mijn haar wel degelijk wel opletten in het vervolgquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jij vorkte je haar niet, de andere meiden proberen zich nog wél een beetje te verzorgen.
Wel nee ,dat zou wel heel triest zijn! Dit hadden ze tog een keer kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:42 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
5 gasten die gaan dreigen met we gaan naar huis
eerst kreeg ie extratjes en nu word ie benadeeld , huppa terug balansquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:41 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, dat is weer oneerlijke manipulatie van de groep. als redactie leg je nu bewust de verdenking bij jeroen en dat is niet helemaal fair natuurlijk.
was een klein grapje tussen hun 2, ze hadden het er vanmiddag over dat peter er mee zat dat jeroen de macht had over het bedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:42 schreef akveor het volgende:
Nou dat bed is ook echt een succes... Pim geeft het bed aan Jeroen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat is je goed recht... maar dat was de vraag niet. Er is nou eeenmaal eeen 007 opdracht... dus moeten we het beste er van maken!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:42 schreef Danny het volgende:
[..]
niet ALLE minstemmen zijn van mij. Er zijn best wat mensen die meedoen kennelijk.
Pim vindt het misschien niet zo hygienisch om in het bed te slapen waarin Jeroen heeft liggen fappenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:42 schreef akveor het volgende:
Nou dat bed is ook echt een succes... Pim geeft het bed aan Jeroen.
Zow dan... pim komt lossquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:44 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
was een klein grapje tussen hun 2, ze hadden het er vanmiddag over dat peter er mee zat dat jeroen de macht had over het bedwas een beetje stoken van pim
Moet je zien wat een blubberkont die heeft. De vetrollen zie je door zijn sweater heen. De sweater is niet gekrompen, hij is opgezwollenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Peter zijn roze sweater is gekrompen, volgens hem hebben ze alles in de droger gepleurd
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:42 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
lieve, lieve renatequote:
of de tamponsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Denk dat Peuter gaat huilen dat de Dames wel een BH mogen houden en hij niet!
..
..
Daar stuur ik dus ook op aan, dit antwoordt is ook voor Danny.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:42 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Doet ie al vanaf de eerste minuut.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:45 schreef Loedertje het volgende:
Valt het iemand op dat Pim duidelijk meer sympathie voor Jeroen heeft ? Net buiten was er echt een *maatjes*gevoel en ik merk de laatste dagen wel vaker dat Pim tijdens extreme Peter-woede aanvallen ook Jeroens kant kiest (waarschijnlijk ook omdat Jeroen gewoon gelijk heeft op die momenten maar goed..)
Dat rode kruis past anders wel heel goed bij haar (of je moet liever een bruinig kruisje zien?)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lieve, lieve renate
Hierbij het verzoek om je Avatar te wijzigen, nu krijg ondergetekende elke keer enorme vieze associaties met de foto door gesprekken in COS, mijn tere kinderzieltje heeft hier erg last van en volgens de Policy mag je geen andere gebruikers beledigen, shockeren of mental images geven
kusje.
Jimbo.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Espabilado het volgende:
Van mij mag er ook wel sneller daden volgen op de polls... half 10 poll dicht... binnen kwartier/half uur uitvoering
Ik vind dat ze daar best snel mee zijn over het algemeenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Espabilado het volgende:
Van mij mag er ook wel sneller daden volgen op de polls... half 10 poll dicht... binnen kwartier/half uur uitvoering
Denet met de was zei hij ook, heb ik allemaal nieuwe kleding gekocht voor dat ik de bunker in ging en dan krijg je zo je kleding terugquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je zien wat een blubberkont die heeft. De vetrollen zie je door zijn sweater heen. De sweater is niet gekrompen, hij is opgezwollen
we hadden het over je hoofdhaar he?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik vorkte mijn haar wel degelijk wel opletten in het vervolg
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet je zien wat een blubberkont die heeft. De vetrollen zie je door zijn sweater heen. De sweater is niet gekrompen, hij is opgezwollen
Dat weinige voedsel valt best meequote:Vanaf 27 april 24 uur Live online: the BUNKER!!
Acht mensen vluchten in the BUNKER, om te zien of ze met elkaar een
maand kunnen overleven.
Houden ze het indvidueel en met elkaar vol?
Ze hebben weinig voedsel en de watertoevoer en elektriciteit zijn beperkt.
Er is een zeer kleine luchtruimte waar men enkele uren per dag van de
buitenlucht kan genieten.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
lieve, lieve renate
Hierbij het verzoek om je Avatar te wijzigen, nu krijg ondergetekende elke keer enorme vieze associaties met de foto door gesprekken in COS, mijn tere kinderzieltje heeft hier erg last van en volgens de Policy mag je geen andere gebruikers beledigen, shockeren of mental images geven
kusje.
Jimbo.
Ah vandaar die kromme vorken !quote:
eens. pim heeft die gewonnen en geeft 'm dus aan jeroen. zou dat niet ook aan banden moeten, dat weggeven van?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:49 schreef kikkertje46 het volgende:
word het geen tijd dat ook jeroen in het stapelbed gaat slapen want het grote bed is een luxe/privilege.
haarverfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef Noelle06 het volgende:
007 opdracht: de shampoo / douchegel leeg gooien en vullen met een substantie zoals dipsaus of iets dergelijks
[..]
lieve, lieve renate
kusje.
Jimbo.
[..]
lieve, lieve renate
kusje.
Jimbo.
Heb ik al aangekaart in dat redactietopic hier alleen geen enkele reactiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef Danny het volgende:
[..]
eens. pim heeft die gewonnen en geeft 'm dus aan jeroen. zou dat niet ook aan banden moeten, dat weggeven van?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef Noelle06 het volgende:
007 opdracht: de shampoo / douchegel leeg gooien en vullen met een substantie zoals dipsaus of iets dergelijks
en toch renate vond ik het toch top van je dat je je niet liet kennen ondanks je figuur(wat niet eens zo slecht is en schoonheid komt niet altijd van buiten)toch in je bh ging zitten..........quote:
Peter begint denk ik over sigaretten. Van marielin verwacht ik wel commentaar, maar die accepteert het wel. Maar de kleding gaat een groot probleem worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar stuur ik dus ook op aan, dit antwoordt is ook voor Danny.
Die pikken dit niet, dus einde oefening?
Die beginnen te rellen over de basisbehoeften, vooral sigaretten
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef bunkerman het volgende:
[..]
en toch renate vond ik het toch top van je dat je je niet liet kennen ondanks je figuur(wat niet eens zo slecht is en schoonheid komt niet altijd van buiten)toch in je bh ging zitten..........
IDD EENSquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb ik al aangekaart in dat redactietopic hier alleen geen enkele reactie
je zei tegen de overlevers dat zij je over paar maanden niet terug zouden herkennen.... het is zo'n 10 dagen na je exit.. ben je nog verder afgevallen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
mens, doe eens niet zo gefrustreerd. had van jou wel meer inhoudvolle opmerkingen verwacht
ik meende het serieus popquote:
NEE GEEN PICS PLEASE.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef bunkerman het volgende:
[..]
en toch renate vond ik het toch top van je dat je je niet liet kennen ondanks je figuur(wat niet eens zo slecht is en schoonheid komt niet altijd van buiten)toch in je bh ging zitten..........
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
mens, doe eens niet zo gefrustreerd. had van jou wel meer inhoudvolle opmerkingen verwacht
Idd, maar maak je maar klaar voor een aantal users die compleet over de zeik gaan als de bewoners wel kleding aan mogen houden, zo kinderachtig zijn er hier wel een aantal helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef wicky. het volgende:
Met alles! bedoelen ze gewoon met minimale dingen rond komen dus geen 3 truien ofzo ,ze laten ze heus niet in de nakkie lopen hoor ,hoe dan?! ,somige nemen alles zo Letterlijk!
ik vind wel dat dat niet meer mag,als je het hebt verdiend en je wilt niet das dan jammer ook geen ander ervan laten profiteren,want nu is jeroen degene die zich het bed eigend,dus jeroen in stapelbed en alles wat men verdiend zelf gebruiken of anders over laten gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef Danny het volgende:
[..]
eens. pim heeft die gewonnen en geeft 'm dus aan jeroen. zou dat niet ook aan banden moeten, dat weggeven van?
Die opmerkingen geef ik ook. Dat jij ze niet snapt daar kan ik weinig aan veranderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
dan.. moeten.. ze.. duidelijk.. zijn.. in.. de.. polls...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef wicky. het volgende:
Met alles! bedoelen ze gewoon met minimale dingen rond komen dus geen 3 truien ofzo ,ze laten ze heus niet in de nakkie lopen hoor ,hoe dan?! ,somige nemen alles zo Letterlijk!
sorry, de cos gaat nogal hard en wij hebben het hier nogal druk met alles, dus kan niet overal op reagerenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb vorig topic een hele lap tekst getypt en Huub gevraagd hoe zij daar tegenover staan en Huub gaat liever op een one-liner van Danny in... . dus ik doe niet teveel moeite
Daarnaast hoeft dat hele 007 gebeuren niet van mij
dat gaat niet zo snel als je denkt, zit meer voorbereiding inquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Espabilado het volgende:
Marielin hoor je vooral als ze denkt dat zei minder heeft dan anderenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter begint denk ik over sigaretten. Van marielin verwacht ik wel commentaar, maar die accepteert het wel. Maar de kleding gaat een groot probleem worden.
Ik denk dat Pim en Jeroen het minst moeilijk doen over kleding, maar de rest, jemig ze zeuren al over 1 paar sokkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter begint denk ik over sigaretten. Van marielin verwacht ik wel commentaar, maar die accepteert het wel. Maar de kleding gaat een groot probleem worden.
Vond die letterlijke optie toch leukerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef wicky. het volgende:
ja, 2 kilo en ik heb vrijdag een gesprek met mijn huisarts om een goede dietist in te schakelenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
je zei tegen de overlevers dat zij je over paar maanden niet terug zouden herkennen.... het is zo'n 10 dagen na je exit.. ben je nog verder afgevallen?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
ik vind wel dat dat niet meer mag,als je het hebt verdiend en je wilt niet das dan jammer ook geen ander ervan laten profiteren,want nu is jeroen degene die zich het bed eigend,dus jeroen in stapelbed en alles wat men verdiend zelf gebruiken of anders over laten gaan.
spijkers...laag....water....zoekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef Danny het volgende:
[..]
dan.. moeten.. ze.. duidelijk.. zijn.. in.. de.. polls...
Dat is wel een goede... gewonnen items mochten niet meer weg gegeven worden en aangezien er nog genoeg stapelbedden zijn. Eline moest d'r spiegeltje ook inleveren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb ik al aangekaart in dat redactietopic hier alleen geen enkele reactie
Weet je het zeker? Anders post ik er wel een paar hoorquote:
Doe mij eens een lol... Waar hebben JULLIE het zo druk mee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sorry, de cos gaat nogal hard en wij hebben het hier nogal druk met alles, dus kan niet overal op reageren
Ach ja, weten we ook dat het na de volgende eliminatie afgelopen is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tussenstandje, hilarisch die negatieve stemmen voor Jeroen, -1000![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt 100% gelijk. Je ziet vrijwel geen enkele vorm van tijdsverdrijf buiten het praten, voornamelijk een afwachtende houding *gaat er nou nog iets gebeuren? Hoe laat is het? Mogen we al eten? Mogen we naar bed? Komt er nog een dagduel? Krijgen we zo fanmail?)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik denk, dat je het gewoon werkelijk back to basic moet gooien, en ze het dan maar lekker uit moet laten zoeken met elkaar, zonder kinderachtige brugklaskampgrapjes (als nageltjes lakken en snorretjes tekenen enz)...
Stroom? Hebben ze enkel nodig voor het bereiden van een warme maaltijd.
Warm water? Heb je niet nodig om jezelf te wassen. Met koud water word je ook en net zo schoon.
Sigaretten? NIet nodig... maar wel drastisch om geheel te ontzeggen omdat anderen daarbij in het voordeel zijn... rantsoeneren kan wel.
Fanmail? Volslagen overbodige en spelbedervende luxe.
Zodra ze echt back to basic moeten, moeten ze wel actief gaan worden in het spel en met elkaar, en zal zelfs een Pim daar deel in moeten nemen. Het wordt dan echt een groep, ipv een stel individuën die toevallig een aantal vierkante meters met elkaar meoten delen.
In veel landen waar mensen heel basic leven, worden wel veel spellen gespeeld als sociale activiteit. Dat zijn meestal oeroude spellen als mancala, of bagh chal, of schaken. Daar moeten dan wel de middelen voor bestaan (hoeft vaak niet meer te zijn dan een stukje krijt en wat steentjes).
ah, nu al terugkrabbelen. duidelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
spijkers...laag....water....zoeken
elke.....slak......zout......leggen
Ik snap ze wel degelijk maar wat jij doet is iemand afbranden op z,n uiterlijk en dat vind ik zwakquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die opmerkingen geef ik ook. Dat jij ze niet snapt daar kan ik weinig aan veranderen.
Je komt uit de Ardennen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:59 schreef mazaru het volgende:
Ik zat vroeger ook aan een lijntje toen ik klein was.
dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:59 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ach ja, weten we ook dat het na de volgende eliminatie afgelopen is.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is wel een goede... gewonnen items mochten niet meer weg gegeven worden en aangezien er nog genoeg stapelbedden zijn. Eline moest d'r spiegeltje ook inleveren.
Als Jeroen erin gaat liggen moet de redactie bellen en moet ie um demonteren en in de voorraad kast zetten. Om hen de volgende dag weer te monteren....![]()
Of Pim natuurlijk.... het was zijn prijs.
niet doen !!!!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Anders post ik er wel een paar hoor
Het bed is geen item, het erin slapen is een gunstquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is wel een goede... gewonnen items mochten niet meer weg gegeven worden en aangezien er nog genoeg stapelbedden zijn. Eline moest d'r spiegeltje ook inleveren.
Als Jeroen erin gaat liggen moet de redactie bellen en moet ie um demonteren en in de voorraad kast zetten. Om hen de volgende dag weer te monteren....![]()
Of Pim natuurlijk.... het was zijn prijs.
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tussenstandje, hilarisch die negatieve stemmen voor Jeroen, -1000![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niets inleverenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
De Polls moeten dus duidelijker, voor de zoveelste keer.
Als men zegt "alles" dan is dat in mijn ogen ook alles.
Had dan gezegd, niks inleveren, de helft of, ze mogen houden: 2 onderbroekjes, 2 paar sokken, 1 spijkerbroek, 1 trui, 1 shirt, 1 bh, laat ze iedere dag de boel maar uitwassen als in iets schoons willen lopen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:59 schreef mazaru het volgende:
Ik zat vroeger ook aan een lijntje toen ik klein was.
Hij heeft wel gewoon gelijk.quote:
Maakt me niet uit... het idee is leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Het bed is geen item, het erin slapen is een gunst
waar ergens ?quote:
rutger van Geenstijl.nlquote:
Top! en zo is het maar net!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:01 schreef bunkerman het volgende:
[..]
mensen willen altijd slank en strak........maar volle vrouwen hebben ook schoonheid en daar vergissen mensen zich nog wel eens in........geef mij maar een volle Intelligente vrouw dan een domme slanke vrouw...............
Ga nog verder offtopicquote:
JIj had mijn Tip dus ook al gelezen?? zalle ze er wat mee doen wat denk je??quote:
PAR-DON?!?!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef NrTH het volgende:
Wel raar dat voor het begon alle negatieve berichten werden weggemod door jou
Alles zal ws echt gewoon alles zijn maar dat ze puur bunkerkleding krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
niets inleveren
de helft inleveren
van alles 1 (paar) houden
DAT had gewoon duidelijk geweest.
ALLES is bij mij ALLES
als ik cryptogrammen wil oplossen pak ik wel een denksport erbij.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
JIj had mijn Tip dus ook al gelezen?? zalle ze er wat mee doen wat denk je??
was toch niet zo een slecht idee, en als ze een batle verliezen doen we een stok tussen de benen of een ketting met kanonskogel om de rechtervoet.
Ik neem ze wel allebei, die ene om m'n belastingaangifte in te vullen die andere voor geweldige seksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:01 schreef bunkerman het volgende:
[..]
mensen willen altijd slank en strak........maar volle vrouwen hebben ook schoonheid en daar vergissen mensen zich nog wel eens in.......geef mij maar een volle Intelligente vrouw dan een domme slanke vrouw...............
Kom nou niet zeggen dat dat niet zo is.quote:
Punt erbij Dannyboy.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
niets inleveren
de helft inleveren
van alles 1 (paar) houden
DAT had gewoon duidelijk geweest.
ALLES is bij mij ALLES
als ik cryptogrammen wil oplossen pak ik wel een denksport erbij.
Nee joh geef hem maar eens de volle lading heeft hij nu wel eens verdient, ook al is hij nog steeds mijn favo, zie ik graag hem ook eens aangepakt worden door de groepquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef Danny het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:00 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik snap ze wel degelijk maar wat jij doet is iemand afbranden op z,n uiterlijk en dat vind ik zwak
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik vorkte mijn haar wel degelijk wel opletten in het vervolg
quote:
Nogmaals, als jij de klonten uit je schaamhaar kamt en ik dat niet gezien heb dan heeft dat erg weinig te maken met je uiterlijk. Hygiene staat daarbuiten btw.quote:
Of als een gehaaide advocaatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze moeten streamers beschouwen als erg blonde enorm nutteloze kansloze huisvrouwen..en vanuit die gedachte de polls opzetten...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Het eerste wat ik denk als ik hoor "Alle verdiende privileges worden ingetrokken, er mag dus ook niet meer warm gedouched worden" is: Oh, dat worden weer 20 posten van Danny, omdat hij het er niet mee eens is.
Waarom wil je dan afvallenquote:
Kunnen jullie elkaar misschien even ergens anders af gaan zeikenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je moet even teruglezen Renaatje, het ging over het bestek en voornamelijk over het kammen van je haar..
[..]
[..]
[..]
Nogmaals, als jij de klonten uit je schaamhaar kamt en ik dat niet gezien heb dan heeft dat erg weinig te maken met je uiterlijk. Hygiene staat daarbuiten btw.
Neen dat is niet zinloos = goed voor de prijzenpotquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:09 schreef Danny het volgende:
met betrekking tot dat noodrantsoen;
het is dus zinloos om nog boodschappenlijsten in te vullen?
dank je ....dat beeld was ik net kwijtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je moet even teruglezen Renaatje, het ging over het bestek en voornamelijk over het kammen van je haar..
[..]
[..]
[..]
Nogmaals, als jij de klonten uit je schaamhaar kamt en ik dat niet gezien heb dan heeft dat erg weinig te maken met je uiterlijk. Hygiene staat daarbuiten btw.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Regie ingrijpen!!!
Ze vullen weer zelf in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niets extra's aantrekken, uitkleden tot op het ondergoed !!!
Nee het gaat niet om domme huisvrouwen het gaat omdat een poll geen enkele zin heeft als men de uitkomst toch kan interpreteren zoals men (is de regie) zelf wil. Die duidelijkheid is nodig om "you control the game" waar te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Punt erbij Dannyboy.
Duidelijkheid is alles.
Ze moeten streamers beschouwen als erg blonde enorm nutteloze kansloze huisvrouwen..en vanuit die gedachte de polls opzetten...
erg?
Ja!
Maar wel handig!
Nogmaals.....beter kijken in het vervolg ik vorkte wel degelijk mijn hoofdhaar, dat zeg ik beter opletten in het vervolgquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dromer, dat is toch hetzelfde, lees voorbij de beeldspraak!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee het gaat niet om domme huisvrouwen het gaat omdat een poll geen enkele zin heeft als men de uitkomst toch kan interpreteren zoals men (is de regie) zelf wil.
nee hoor. er is gestemd. duidelijk. En natuurlijk is hierop aangestuurd door de redactie en is het jammer dat ze dat niet eerlijk erbij melden, maar toch. Op basis van de polls klopt wat er nu gebeurt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Het eerste wat ik denk als ik hoor "Alle verdiende privileges worden ingetrokken, er mag dus ook niet meer warm gedouched worden" is: Oh, dat worden weer 20 posten van Danny, omdat hij het er niet mee eens is.
eensch!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef SIRA het volgende:
Als ik in de bunker zou zitten zou ik dit dus hartstikke leuk vinden.
Weer 's wat sensatie in de hut enzo. Beter dan de hele dag met je reet op dat bankie zitten.
Dat komt nog wel zei Huub vanmiddag.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef kikkertje46 het volgende:
wat ik dan wel lullig vind is dat marilin haar biefstukje niet krijgt,waarom moesten we dan stemmen want die had ze gisteren of vandaag al kunnen hebben,net als haar snoep.
Ik ben het er gek genoeg in ieder geval niet mee eens. Eerst krijgen ze vanwege een challenge privileges en die worden dan nu weer gelijk van ze gestolen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
lijkt me wel he...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:11 schreef tjeez3 het volgende:
Wat zijn de gewonnen privileges: is dat ook de peuken van jeroen en de peuken van peter??
Dat is medicatie in dit geval dus laat hen dat maar gewoon houden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:11 schreef tjeez3 het volgende:
Wat zijn de gewonnen privileges: is dat ook de peuken van jeroen en de peuken van peter??
Praktijk en theorie... Ze doen echt wel hun best daar bij de regiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:11 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor. er is gestemd. duidelijk. En natuurlijk is hierop aangestuurd door de redactie en is het jammer dat ze dat niet eerlijk erbij melden, maar toch. Op basis van de polls klopt wat er nu gebeurt.
koste dat credit`s of was het een gewone poll, als het credit`s koste heeft ze daar recht op, er is dan voor betaald of zie ik dat verkeerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef kikkertje46 het volgende:
wat ik dan wel lullig vind is dat marilin haar biefstukje niet krijgt,waarom moesten we dan stemmen want die had ze gisteren of vandaag al kunnen hebben,net als haar snoep.
Of..zodra ze alles inleveren Marielin alsnog haar items gevenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
lijkt me wel he...
maarruh, huub. hoe zit het nou met die biefstuk en snoep voor marielin? die komt zeker conveniently ook te vervallen?
Sigaretten medicatie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is medicatie in dit geval dus laat hen dat maar gewoon houden.
kan t voor je vragen, zie em regelmatigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik heb vannacht gedroomd dat Rutger mij interviewde
Waarover of waarom weet ik niet meer
Zekers welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Praktijk en theorie... Ze doen echt wel hun best daar bij de regie
Dat is natuurlijk complete bullshit inderdaad, maar ja, daar is gewoon op gestemd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben het er gek genoeg in ieder geval niet mee eens. Eerst krijgen ze vanwege een challenge privileges en die worden dan nu weer gelijk van ze gestolen.
Dat is het ook. Blijkt uit de hele gang van zaken.quote:Het is allemaal zo warrig op dit moment, zo ad hoc, het loop allemaal door elkaar heen en het lijkt zo impulsief
Het lijkt een beetje een noodsprongquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben het er gek genoeg in ieder geval niet mee eens. Eerst krijgen ze vanwege een challenge privileges en die worden dan nu weer gelijk van ze gestolen.
Het is allemaal zo warrig op dit moment, zo ad hoc, het loop allemaal door elkaar heen en het lijkt zo impulsief![]()
Dat dit dan weer voor iedereen geldt is natuurlijk wel erg fair en dat de streamer het heeft beslist ook. Maar het moment hè...
Wat niet weet wat niet deert toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
lijkt me wel he...
maarruh, huub. hoe zit het nou met die biefstuk en snoep voor marielin? die komt zeker conveniently ook te vervallen?
Juist geen ruimte laten voor blonde, nutteloze, kansloze, huisvrouwen, waarbij ik aan 2 van deze criteria voldoe, maar ook geen ruimte laten voor zeurende en zeikende, langs de zijlijn, zoekende zeurders, die ook alles verkeerd intepreteren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Punt erbij Dannyboy.
Duidelijkheid is alles.
erg?
Ja!
Maar wel handig!
Tja.. de slogan van TBO: "You decide"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:08 schreef Espabilado het volgende:
Waar hebben wij bepaald dat alle gewonnen privileges ingetrokken moeten worden?? het word genoemd alsof we dat specifiek bepaald hebben
Volgens Akveor is dat precies hetzelfde. Als je stopt met roken en als je voorgeschreven medicatie gestopt wordt, dan heb je allebei dezelfde reactie.quote:
dat geldt ook voor andere dingen die ze gegund zijn dmv polls natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
koste dat credit`s of was het een gewone poll, als het credit`s koste heeft ze daar recht op, er is dan voor betaald of zie ik dat verkeerd.
In dit geval zeer zekerquote:
We zijn het dus gewoon eens maar formuleren andersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Juist geen ruimte laten voor blonde, nuuteloze, kansloze, huisvrouwen, waarbij ik aan 2 van deze criteria voldoe, maar ook geen ruimte laten voor zeurende en zeikende, langs de zijlijn, zoekende zeurders, die ook alles verkeerd intepreteren.
Er is al door huub gezegd dat marielin die gewoon nog krijgt. Zou fijn zijn als het zo dan komtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef kikkertje46 het volgende:
Helemaal niet, nu worden ze nog apathischer en lustelozer. Naar mijn idee is dit niet meer dan een slecht verhulde scheme om meer credits te trekken...quote:
ja kan wel maar nu zijn alle privileges ingetrokken dus dat krijgt ze echt niet meer,er is al een poll over noodrantsoen dus daar hoort biefstuk en snoep echt niet bijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:11 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat komt nog wel zei Huub vanmiddag.
Bij Pim duurde dat ook een dag nadat de poll dicht was.
nou nou niet zo blij doen hoor, jij wilde als eerste al een gesprek met Robert van CreaBea Companyquote:
't was een pollquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Tja.. de slogan van TBO: "You decide"
Ik sta elke keer weer te kijken wat ik nu weer besloten heb....
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Juist geen ruimte laten voor blonde, nuuteloze, kansloze, huisvrouwen, waarbij ik aan 2 van deze criteria voldoe, maar ook geen ruimte laten voor zeurende en zeikende, langs de zijlijn, zoekende zeurders, die ook alles verkeerd intepreteren.
Ach, ik ben net 2 maand gestopt na jaren roken, geloof me dat ik weet dat het even kut is, maar het is echt geen medicatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In dit geval zeer zeker
Nicotineverslaving is blijkbaar best erg en als je sigaretten gaat afpakken dan gebeuren er rare dingen in je lijf en hoofd. Je zou ook kunnen overwegen om er een pak nicotinepleisters in te gooien maar dan nog is de strijd tussen de rokers en niet-rokers unfair lijkt mij.
Dat is er dan alvast éénquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Jimbo het volgende:
als ik naar de bunker ga word renate mn grootste fan![]()
Voor Copycat... Die gaat straks wat horizontaal naar binnen schuiven bij peuter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef Danny het volgende:
[..]
't was een poll
wat doet die pot vaseline trouwens op tafel?
Waren ze zonder opdrachten en met hun spullen actiever danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Helemaal niet, nu worden ze nog apathischer en lustelozer. Naar mijn idee is dit niet meer dan een slecht verhulde scheme om meer credits te trekken...
* Jimbo mompelt iets over peter...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef Danny het volgende:
[..]
't was een poll
wat doet die pot vaseline trouwens op tafel?
whaha toverheks....puntjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou nou niet zo blij doen hoor, jij wilde als eerste al een gesprek met Robert van CreaBea Company
oke heb ik dan niet meegekregen ,ik hoop dan ook echt dat ze krijgt waar ze recht op heeftquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er is al door huub gezegd dat marielin die gewoon nog krijgt. Zou fijn zijn als het zo dan komt
Nee, ik had het over dat je gemoedstoestand kan veranderen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens Akveor is dat precies hetzelfde. Als je stopt met roken en als je voorgeschreven medicatie gestopt wordt, dan heb je allebei dezelfde reactie.
mja, huub zegt wel vaker watquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er is al door huub gezegd dat marielin die gewoon nog krijgt. Zou fijn zijn als het zo dan komt
ja maar dat was toch geen privilege we hebben daar voor kunnen stemmen dus een beslissing geweest van de kijker. Voordat alles veranderde vanavond.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:16 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
ja kan wel maar nu zijn alle privileges ingetrokken dus dat krijgt ze echt niet meer,er is al een poll over noodrantsoen dus daar hoort biefstuk en snoep echt niet bij
oke, dan hoef ik de volgende keer dus geen poll in te vullen want het wordt toch niet nagekomen begrijp ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Danny het volgende:
[..]
dat geldt ook voor andere dingen die ze gegund zijn dmv polls natuurlijk.
als je er geschikt voor bent.. jij raakt al over de zeik van een avatar met mijn mooie hoofdje erop..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:15 schreef Jimbo het volgende:
als ik naar de bunker ga word renate mn grootste fan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |