je zei tegen de overlevers dat zij je over paar maanden niet terug zouden herkennen.... het is zo'n 10 dagen na je exit.. ben je nog verder afgevallen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
mens, doe eens niet zo gefrustreerd. had van jou wel meer inhoudvolle opmerkingen verwacht
ik meende het serieus popquote:
NEE GEEN PICS PLEASE.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef bunkerman het volgende:
[..]
en toch renate vond ik het toch top van je dat je je niet liet kennen ondanks je figuur(wat niet eens zo slecht is en schoonheid komt niet altijd van buiten)toch in je bh ging zitten..........
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
mens, doe eens niet zo gefrustreerd. had van jou wel meer inhoudvolle opmerkingen verwacht
Idd, maar maak je maar klaar voor een aantal users die compleet over de zeik gaan als de bewoners wel kleding aan mogen houden, zo kinderachtig zijn er hier wel een aantal helaas.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef wicky. het volgende:
Met alles! bedoelen ze gewoon met minimale dingen rond komen dus geen 3 truien ofzo ,ze laten ze heus niet in de nakkie lopen hoor ,hoe dan?! ,somige nemen alles zo Letterlijk!
ik vind wel dat dat niet meer mag,als je het hebt verdiend en je wilt niet das dan jammer ook geen ander ervan laten profiteren,want nu is jeroen degene die zich het bed eigend,dus jeroen in stapelbed en alles wat men verdiend zelf gebruiken of anders over laten gaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:50 schreef Danny het volgende:
[..]
eens. pim heeft die gewonnen en geeft 'm dus aan jeroen. zou dat niet ook aan banden moeten, dat weggeven van?
Die opmerkingen geef ik ook. Dat jij ze niet snapt daar kan ik weinig aan veranderen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
dan.. moeten.. ze.. duidelijk.. zijn.. in.. de.. polls...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef wicky. het volgende:
Met alles! bedoelen ze gewoon met minimale dingen rond komen dus geen 3 truien ofzo ,ze laten ze heus niet in de nakkie lopen hoor ,hoe dan?! ,somige nemen alles zo Letterlijk!
sorry, de cos gaat nogal hard en wij hebben het hier nogal druk met alles, dus kan niet overal op reagerenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:41 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb vorig topic een hele lap tekst getypt en Huub gevraagd hoe zij daar tegenover staan en Huub gaat liever op een one-liner van Danny in... . dus ik doe niet teveel moeite
Daarnaast hoeft dat hele 007 gebeuren niet van mij
dat gaat niet zo snel als je denkt, zit meer voorbereiding inquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:46 schreef Espabilado het volgende:
Van mij mag er ook wel sneller daden volgen op de polls... half 10 poll dicht... binnen kwartier/half uur uitvoering
Marielin hoor je vooral als ze denkt dat zei minder heeft dan anderenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter begint denk ik over sigaretten. Van marielin verwacht ik wel commentaar, maar die accepteert het wel. Maar de kleding gaat een groot probleem worden.
Ik denk dat Pim en Jeroen het minst moeilijk doen over kleding, maar de rest, jemig ze zeuren al over 1 paar sokkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Peter begint denk ik over sigaretten. Van marielin verwacht ik wel commentaar, maar die accepteert het wel. Maar de kleding gaat een groot probleem worden.
Vond die letterlijke optie toch leukerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:53 schreef wicky. het volgende:
ja, 2 kilo en ik heb vrijdag een gesprek met mijn huisarts om een goede dietist in te schakelenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
je zei tegen de overlevers dat zij je over paar maanden niet terug zouden herkennen.... het is zo'n 10 dagen na je exit.. ben je nog verder afgevallen?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
ik vind wel dat dat niet meer mag,als je het hebt verdiend en je wilt niet das dan jammer ook geen ander ervan laten profiteren,want nu is jeroen degene die zich het bed eigend,dus jeroen in stapelbed en alles wat men verdiend zelf gebruiken of anders over laten gaan.
spijkers...laag....water....zoekenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:55 schreef Danny het volgende:
[..]
dan.. moeten.. ze.. duidelijk.. zijn.. in.. de.. polls...
Dat is wel een goede... gewonnen items mochten niet meer weg gegeven worden en aangezien er nog genoeg stapelbedden zijn. Eline moest d'r spiegeltje ook inleveren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb ik al aangekaart in dat redactietopic hier alleen geen enkele reactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |