Hij heeft wel gewoon gelijk.quote:
Maakt me niet uit... het idee is leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Het bed is geen item, het erin slapen is een gunst
waar ergens ?quote:
rutger van Geenstijl.nlquote:
Top! en zo is het maar net!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:01 schreef bunkerman het volgende:
[..]
mensen willen altijd slank en strak........maar volle vrouwen hebben ook schoonheid en daar vergissen mensen zich nog wel eens in........geef mij maar een volle Intelligente vrouw dan een domme slanke vrouw...............
Ga nog verder offtopicquote:
JIj had mijn Tip dus ook al gelezen?? zalle ze er wat mee doen wat denk je??quote:
PAR-DON?!?!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef NrTH het volgende:
Wel raar dat voor het begon alle negatieve berichten werden weggemod door jou
Alles zal ws echt gewoon alles zijn maar dat ze puur bunkerkleding krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
niets inleveren
de helft inleveren
van alles 1 (paar) houden
DAT had gewoon duidelijk geweest.
ALLES is bij mij ALLES
als ik cryptogrammen wil oplossen pak ik wel een denksport erbij.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
JIj had mijn Tip dus ook al gelezen?? zalle ze er wat mee doen wat denk je??
was toch niet zo een slecht idee, en als ze een batle verliezen doen we een stok tussen de benen of een ketting met kanonskogel om de rechtervoet.
Ik neem ze wel allebei, die ene om m'n belastingaangifte in te vullen die andere voor geweldige seksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:01 schreef bunkerman het volgende:
[..]
mensen willen altijd slank en strak........maar volle vrouwen hebben ook schoonheid en daar vergissen mensen zich nog wel eens in.......geef mij maar een volle Intelligente vrouw dan een domme slanke vrouw...............
Kom nou niet zeggen dat dat niet zo is.quote:
Punt erbij Dannyboy.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
niets inleveren
de helft inleveren
van alles 1 (paar) houden
DAT had gewoon duidelijk geweest.
ALLES is bij mij ALLES
als ik cryptogrammen wil oplossen pak ik wel een denksport erbij.
Nee joh geef hem maar eens de volle lading heeft hij nu wel eens verdient, ook al is hij nog steeds mijn favo, zie ik graag hem ook eens aangepakt worden door de groepquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef Danny het volgende:
lullige is trouwens dat iedereen jeroen nog steeds gaat verdenken. moeten de bewoners niet even worden ingelicht dat jeroen geen geheime opdrachten meer heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |