Ik hoop zaterdag zodat donderdag de fokdracht er in kan (exit mindfuck)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:27 schreef Danny het volgende:
is de exit trouwens wel zaterdag, of toch donderdag?
Douche slangen door snijdenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef ditisHuub het volgende:
oke we hebben twee serieuze opties hier nu bedacht die niet perse 1 iemand benadelen
oven eruit jatten zonder dat iemand het merkt,
de nagels van iedereen lakken ongemerkt
Wat moet hij met die gelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:34 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Laat Peter zo veel mogelijk Eline saboteren, (niet afzeiken!) maar saboteren... Spullen verstoppen, eten verpesten, drinken knoeien..etc etc.... Lukt dat zonder dat iemand opzet vermoed binnen 12 uur dan krijgt hij zijn gel terug!
Zeer flauw .quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:26 schreef ditisHuub het volgende:
oke we hebben twee serieuze opties hier nu bedacht die niet perse 1 iemand benadelen
oven eruit jatten zonder dat iemand het merkt,
de nagels van iedereen lakken ongemerkt
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat moet hij met die gelIn zijn schaamhaar smeren?
[..]
Prima, dan kom maar met een briljant alternatief!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat soort lullige sabotage akties echt te kinderachtig voor woorden..
Eens... gezien de gemiddelde leeftijd van de kijker lijkt me het sterk dat er mensen zijn die daar nou echt happy van wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:35 schreef tonja het volgende:
Ik vind dat soort lullige sabotage akties echt te kinderachtig voor woorden..
Doen ze niet want dat is *zielig* voor Eline.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Slimpie, dat van die Gel is een grapje.. de beloning zoeken ze zelf maar uit... Het gaat om het saboteren (op een leuke manier ) van Eline..
Susi wilde een tvp zetten maar er was nog geen topicquote:
Blijkbaar is het een stuk makkelijk om kromme vergelijkingen te trekken, ja.quote:
Klopt, itt Marielin heeft zij het dan ook erg gemakkelijk in die bunker.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:37 schreef blomst het volgende:
Eline hoor je over het algemaan weinig klagen.
Makkelijk hč, kritiek... Draag eens wat bij zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Eens... gezien de gemiddelde leeftijd van de kijker lijkt me het sterk dat er mensen zijn die daar nou echt happy van worden
och, dan eten ze wel met hun handen daar heb je ze niet niet zo mee, we aten wel vaker gewoon met m,n/onze handen wees iets creatiever he,quote:
De redactie kennende zien we enkel ruggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:21 schreef Danny het volgende:
gaan we wel klaar zitten voor de tietencaps trouwens?
blame danny, and danny alone.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef -sabine- het volgende:
Wrom staat Jeroen zoveel in de min?
Is dit een massaaktie?
Ze staat tv streams te makenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Disana het volgende:
's Nachts ongemerkt heerlijke sandwiches (van die Engelse, diagonaal gesneden) als ontbijt voor de volgende ochtend maken.
Och wat staat Eline daar triest te zijn?
Danny heeft behoorlijk wat massa jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef -sabine- het volgende:
Wrom staat Jeroen zoveel in de min?
Is dit een massaaktie?
is dat juist niet t leuke eraan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef Danny het volgende:
lullige is trouwens dat iedereen jeroen nog steeds gaat verdenken. moeten de bewoners niet even worden ingelicht dat jeroen geen geheime opdrachten meer heeft?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
Okeeeeeee de polls zijn om 21.30 uur gesloten. Alle luxe, kleding en eten de Bunker uit, precies zoals ik had verwacht.
En nu?
Welnee, verwarring is leuk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef Danny het volgende:
lullige is trouwens dat iedereen jeroen nog steeds gaat verdenken. moeten de bewoners niet even worden ingelicht dat jeroen geen geheime opdrachten meer heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |