quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:00 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik snap ze wel degelijk maar wat jij doet is iemand afbranden op z,n uiterlijk en dat vind ik zwak
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik vorkte mijn haar wel degelijk wel opletten in het vervolg
quote:
Nogmaals, als jij de klonten uit je schaamhaar kamt en ik dat niet gezien heb dan heeft dat erg weinig te maken met je uiterlijk. Hygiene staat daarbuiten btw.quote:
Of als een gehaaide advocaatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze moeten streamers beschouwen als erg blonde enorm nutteloze kansloze huisvrouwen..en vanuit die gedachte de polls opzetten...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Het eerste wat ik denk als ik hoor "Alle verdiende privileges worden ingetrokken, er mag dus ook niet meer warm gedouched worden" is: Oh, dat worden weer 20 posten van Danny, omdat hij het er niet mee eens is.
Waarom wil je dan afvallenquote:
Kunnen jullie elkaar misschien even ergens anders af gaan zeikenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je moet even teruglezen Renaatje, het ging over het bestek en voornamelijk over het kammen van je haar..
[..]
[..]
[..]
Nogmaals, als jij de klonten uit je schaamhaar kamt en ik dat niet gezien heb dan heeft dat erg weinig te maken met je uiterlijk. Hygiene staat daarbuiten btw.
Neen dat is niet zinloos = goed voor de prijzenpotquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:09 schreef Danny het volgende:
met betrekking tot dat noodrantsoen;
het is dus zinloos om nog boodschappenlijsten in te vullen?
dank je ....dat beeld was ik net kwijtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je moet even teruglezen Renaatje, het ging over het bestek en voornamelijk over het kammen van je haar..
[..]
[..]
[..]
Nogmaals, als jij de klonten uit je schaamhaar kamt en ik dat niet gezien heb dan heeft dat erg weinig te maken met je uiterlijk. Hygiene staat daarbuiten btw.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Regie ingrijpen!!!
Ze vullen weer zelf in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niets extra's aantrekken, uitkleden tot op het ondergoed !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |