Dank je, Na mijn oranje overall met of zonder reklame opdruk heb ik Robert ook al onder gebracht bij CreaBea Company.quote:dinsdag 12 mei 2009 22:17[/url] schreef Laysa het volgende:[/b]
[..]
whaha toverheks....puntje
Die sjaal had ie niet om eerder deze avond, dus ook die moet ie inleverenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
weg met dat lelijke ding, dat wordt niet gegund
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef NrTH het volgende:
Chagrijnig wijf gaat het nu op Jeroen afreageren
Klopt en als je kijkt wat dat doet met Peter en Marielin (en renate) dan denk ik dat het niet geheel eerlijk is voor het geheel. De rest lijkt dan ó zo stabiel maar dat is logisch als je geen last hebt van afkickverschijnselen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, ik had het over dat je gemoedstoestand kan veranderen...![]()
Die kan echt niet zonder peuken. Hoop dat bij het noodrantsoen geen sigaretten zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef mazaru het volgende:
De eerste irritaties komen al naar boven bij Marilyn
Kijk en daar doen we het tog voor ,ze leefde een beetje te luxe (naar mijn mening)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef mazaru het volgende:
De eerste irritaties komen al naar boven bij Marilyn
Peter zal ook nog wel gaan huilen vanavond. En het zal ook allemaal Jeroen zijn schuld zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef wicky. het volgende:
Marielin is piss off dat Jeroen zijn peuken ook in de zak heeft gedaandat moest tog
of kijkt of ze te lang droog staatquote:
Hij pakte hem zelfs gewoon uit de zak weer om hem om te doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die sjaal had ie niet om eerder deze avond, dus ook die moet ie inleveren
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Peter zal ook nog wel gaan huilen vanavond. En het zal ook allemaal Jeroen zijn schuld zijn
Het lijkt precies op een derde tepelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hij pakte hem zelfs gewoon uit de zak weer om hem om te doen.
Aan de andere kant hoeven we nu niet tegen die moedervlek met eigen bewustzijn in z'n nek aan te kijken
Je vergeet de bunker-tattoo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:22 schreef Rica het volgende:
Bunker 2: Allemaal de kop kaalscheren bij binnenkomst en een gevangeniskloffie aan.
Dat is het enige punt wat ik probeer te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Klopt en als je kijkt wat dat doet met Peter en Marielin (en renate) dan denk ik dat het niet geheel eerlijk is voor het geheel. De rest lijkt dan ó zo stabiel maar dat is logisch als je geen last hebt van afkickverschijnselen.
tattoo geen probleem..haar eraf, no fucking wayquote:
Goed idee!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:24 schreef Loedertje het volgende:
Is die make-up zooi ook weg van iedereen?
in oorlogen roken ze bij het leger ook... het is niet goed voor je maar het gebeurd wel.. ze wisten dat we rookten als ze daar zo'n probleem mee hadden waren we niet door de screening heen gekomenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:24 schreef wicky. het volgende:
Leuk! daalijk Peter & Marielin helemaal gefrustreerd om peuken,als je zoo verslaafd ben dan doe je tog niet aan zo'n spel mee ,neem ik aan
Pim, Jeroen en Eline gaan dit wel aankunnen, die andere 2 daarentegen..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
Respect voor de reaktie van Eline op dit gebeuren, die van Marielin vind ik beduidend minder.
tofquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef Rica het volgende:
[..]
Goed idee!
Een sticker met een streepjescode in de nek.
da's natuurlijk wel de omgekeerde wereld hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
in oorlogen roken ze bij het leger ook... het is niet goed voor je maar het gebeurd wel.. ze wisten dat we rookten als ze daar zo'n probleem mee hadden waren we niet door de screening heen gekomen
Marielin is gewoon zo'n zeikgleufquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
Respect voor de reaktie van Eline op dit gebeuren, die van Marielin vind ik beduidend minder.
Klopt ,daar kicken ze maybe alleen maar op ,dan hebben ze iets waar ze je mee kunnen pakkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
in oorlogen roken ze bij het leger ook... het is niet goed voor je maar het gebeurd wel.. ze wisten dat we rookten als ze daar zo'n probleem mee hadden waren we niet door de screening heen gekomen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik las vandaag van iemand, dat als je een zware roker was je jezelf niet moest opgeven voor het prog. stond op een aanmeldingsformulier werd er gezegt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Het gaat niet om het probleem van de redactie maar om het probleem van een groep.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
What's new...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef Chanel5 het volgende:
En toch weet je niet wat de bunker voor invloed opd e nietrokers heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is het enige punt wat ik probeer te maken.![]()
Het is niet een collectief iets. Op rantsoen prima.
Nee, helemaal niet, maar dat is ook het probleem. Kennelijk bestaat er ergens het idee dat de streams leuker worden als al die troep uit de Bunker verwijderd wordt en ziet niemand in dat de input van de redactie/streamers uiteindelijk voor vermakelijke streams moet zorgen. Het moge duidelijk zijn dat de bewoners zelf die niet op eigen gelegenheid gaan realiseren. Dus: Uitdagende opdrachten die iets om het lijf hebben en waarbij men daadwerkelijk iets van belang moet opofferen, psychologische spelletjes en waar mogelijk het stimuleren van grappige situaties.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:17 schreef wicky. het volgende:
[..]
Waren ze zonder opdrachten en met hun spullen actiever dan,dan heb ik wel heel erg veel gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |