Ik stem JAquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zeg "Een Poll erin" degene die langer dan 5 minuten niets zegt is de lul en moet buiten slapen. Desnoods slapen ze dan straks allemaal maar buiten
gezellig he vakantieman?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
nou, dit zijn de komende 14 dagen de streams
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
en daar komt het leuke muziekje weer!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
het wordt maar stiller en stiller in de bunker.....nu ook te volgen voor doven en slechthorenden
Sjaaltjes?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef Dottey het volgende:
Heeft iemand nog iets gezien?
Wat wij over het hoofd zien?
nu pas? ik wist niet dat je voorheen zo naief wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, maar nu is het dus officieel zinloos
Juist !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef lies1958 het volgende:
en nu de biefstuk en het snoep waarop gestemd is voor marielin naar binnen brengen.
En alweerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het gaat niet om het probleem van de redactie maar om het probleem van een groep.
Of je zet allemaal rokers bijelkaar of je kiest voor niet-rokers.
Je zit nu als persoon nooit gelijkwaardig in een groep als je continu heen en weer gaat met je emoties door nicotinegebrek/afkickverschijnselen.
ik had niet anders verwacht. nou ja, ik verwachtte dat er mensen zouden opstappen, maar dat laat kennelijk nog even op zich wachten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef lies1958 het volgende:
en er wordt ook gelijk helemaal niet meer gepraat met elkaar. Totale zwijgzaamheid alsof ze met een opdracht 24 uur niet praten bezig zijn.
ja, hele goeiequote:
En goed op het gezicht van de anderen inzoomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef lies1958 het volgende:
en nu de biefstuk en het snoep waarop gestemd is voor marielin naar binnen brengen.
De sjaal. Peter jatte ;m uit de vuilinszak dus hij weet echt wel dat dat niet de bedoeling wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef Dottey het volgende:
Heeft iemand nog iets gezien?
Wat wij over het hoofd zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |