Ik stem JAquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zeg "Een Poll erin" degene die langer dan 5 minuten niets zegt is de lul en moet buiten slapen. Desnoods slapen ze dan straks allemaal maar buiten
gezellig he vakantieman?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
nou, dit zijn de komende 14 dagen de streams
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef Bunker-Renate het volgende:
en daar komt het leuke muziekje weer!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
het wordt maar stiller en stiller in de bunker.....nu ook te volgen voor doven en slechthorenden
Sjaaltjes?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef Dottey het volgende:
Heeft iemand nog iets gezien?
Wat wij over het hoofd zien?
nu pas? ik wist niet dat je voorheen zo naief wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, maar nu is het dus officieel zinloos
Juist !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef lies1958 het volgende:
en nu de biefstuk en het snoep waarop gestemd is voor marielin naar binnen brengen.
En alweerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het gaat niet om het probleem van de redactie maar om het probleem van een groep.
Of je zet allemaal rokers bijelkaar of je kiest voor niet-rokers.
Je zit nu als persoon nooit gelijkwaardig in een groep als je continu heen en weer gaat met je emoties door nicotinegebrek/afkickverschijnselen.
ik had niet anders verwacht. nou ja, ik verwachtte dat er mensen zouden opstappen, maar dat laat kennelijk nog even op zich wachten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef lies1958 het volgende:
en er wordt ook gelijk helemaal niet meer gepraat met elkaar. Totale zwijgzaamheid alsof ze met een opdracht 24 uur niet praten bezig zijn.
ja, hele goeiequote:
En goed op het gezicht van de anderen inzoomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef lies1958 het volgende:
en nu de biefstuk en het snoep waarop gestemd is voor marielin naar binnen brengen.
De sjaal. Peter jatte ;m uit de vuilinszak dus hij weet echt wel dat dat niet de bedoeling wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef Dottey het volgende:
Heeft iemand nog iets gezien?
Wat wij over het hoofd zien?
Leveren ze geen ondertiteling erbij dan???quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:34 schreef Laysa het volgende:
het wordt maar stiller en stiller in de bunker.....nu ook te volgen voor doven en slechthorenden
Ja iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ohja, Regie! In een beetje bunker van formaat is er 24/7 wacht... Altijd iemand alert op aanvallen, kansen of problemen.
Regel dat!
Ik weet heel goed wat voor effect het heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
En alweer![]()
Het gaat om het gemis van een chemische stof waar je lichaam aan gewend is. Het is makkelijk om alleen de rokertjes te pesten als je zelf niet weet wat voor effect het heeft.
Asjebliefd zeg....dat was het concept van de bunker....niet gaan janken nuquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
het is wel ff heftig ineens al je spullen pleite dat geeft heel ff een ontheemd gevoel. maar het zal wel bijtrekken hoor
Ehm... ik heb een paar dagen geleden geopperd dat verse (blad)groente toch wel erg belangrijk is, en dat wanneer je daar langer dan een week van onthouden wordt, je dan klachten kunt krijgen als het zien van zwarte vlekken voor de ogen (peter), en het krijgen van spierkrampen (1 van de dames). Meteen die avond, stond er toch wat anders op het menu dan mc donald's of andere fastfoodjunkfood.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb jij wel ooit boodschappen van jou in der bunker zien verschijnen dan?
ruben van dermeer komt ondertitelenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leveren ze geen ondertiteling erbij dan???
Sjaaltjes hadden de overlevers al aan toen zij de inventarisatie moesten doorgeven. Deze mogen zij behouden.quote:
eensch!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had niet anders verwacht. nou ja, ik verwachtte dat er mensen zouden opstappen, maar dat laat kennelijk nog even op zich wachten.
Maar geef toe; dit is een briljant plan geweest
Bij Eline lijkt het net als of haar wereld vergaat ,en dan rook ze niet eensquote:
ja ik wilde eerst peter zn sjaal weg laten halen, maar bij nader inzien, eline, marielin en hij mogen hun sjaal om houden. Van mij.quote:
Iets langer ondertussen, weinig tijds besef natuurlijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef Espabilado het volgende:
Ze houden een minuut stilte voor hun spullen?
Dat zijn al 2 sanctiesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Danny het volgende:
er hangt nog fanmail van peter aan de pilaar (de belspel foto)
dat zeg ik, het trekt wel weer bijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Asjebliefd zeg....dat was het concept van de bunker....niet gaan janken nu![]()
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Danny het volgende:
er hangt nog fanmail van peter aan de pilaar (de belspel foto)
Dat is toch gewoon fanmail idd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:37 schreef lies1958 het volgende:
zie ineens die foto nog hangen van dat peter het bel spelletje deed.
Peter trok zijn sjaaltje uit de zak voor hij hem neerzette.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:37 schreef Dottey het volgende:
[..]
Sjaaltjes hadden de overlevers al aan toen zij de inventarisatie moesten doorgeven. Deze mogen zij behouden.
Geweldig om te zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef FuTilE het volgende:
Het lijkt wel een retraīte-oord voor middenkadermanagers met een burnout.
Alhoewel ik die ongemakkelijke sfeer van impending doom nu wel leuk begin te vinden. Leuk muziekje erbij, dit begint echt een beetje op Stanford te lijken... Straf! Straf voor de slechte streams! Dit zou wel eens een mooi glijdend schaaltje kunnen worden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had niet anders verwacht. nou ja, ik verwachtte dat er mensen zouden opstappen, maar dat laat kennelijk nog even op zich wachten.
Maar geef toe; dit is een briljant plan geweest
Dan ook Marielin, Pim, en Eline die snel andere kleren aantrokken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
De sjaal. Peter jatte ;m uit de vuilinszak dus hij weet echt wel dat dat niet de bedoeling was
En als je verslaafd aan sex bent krijg je een hoer?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef akveor het volgende:
[..]
En alweer![]()
Het gaat om het gemis van een chemische stof waar je lichaam aan gewend is. Het is makkelijk om alleen de rokertjes te pesten als je zelf niet weet wat voor effect het heeft.
Nee... die zijn gewoon totaal overrompelt hierdoor ,dit zijn ze namelijk niet gewent daar hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:40 schreef tjeez3 het volgende:
zouden de bewoners dit afgesproken hebben?????????
Dat begrijp ik dus totaal niet. Ook dat gehang naar de kleding en toiletartikelen enzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:36 schreef Bunker-Renate het volgende:
het is wel ff heftig ineens al je spullen pleite dat geeft heel ff een ontheemd gevoel. maar het zal wel bijtrekken hoor
alleen Huubquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En als je verslaafd aan sex bent krijg je een hoer?
Lekker belangrijk, tja je ziet waar zijn prioriteiten liggen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Peter trok zijn sjaaltje uit de zak voor hij hem neerzette.
Wie het 't langs vol houd :pquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:41 schreef D. het volgende:
Dit gaat zo door tot 0:00u, en dan gaat het licht uit?
Of een opblaaspop, dat is goedkoper in het gebruik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En als je verslaafd aan sex bent krijg je een hoer?
Naja.. Ze hebben voor een koers gekozen (Oh, nee... 'de streamer'); Kennelijk die van de grimmige mindfuck.... Benieuwd hoe ze dit gaan uitvoeren en tot hoe ver ze bereid zijn het door te zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Geweldig om te zien
*m'n mascara, m'n peuken, m'n sokken,onze vaseline* Iedereen heeft nu *last* van de maatregel en wacht af (tik tak tik tak tik tak..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |