Track 8 - Denver NWO Airportquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
de muziek klinkt als een goede leader voor een illuminati doc!
Hahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Marilien jankt als eerste... Ik heb alleen een string!
Zeik niet wijf, een string is juist handig... kan er maar een klein stukje vuil worden!
ik wel en er heeft geen poll gestaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef wicky. het volgende:
[..]
ik heb er niet egt opgelet eerlijk gezecht
de elastiekjes van beide Eline en Marielinquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:35 schreef Dottey het volgende:
Heeft iemand nog iets gezien?
Wat wij over het hoofd zien?
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eline en Jeroen pakken het goed op, Peter zit zich te beraden
Nou had het vreemder gevonden als we ons eerst moeten uitspreken voor alles weg en dan per item zouden moeten gaan aangeven of het wel of niet terug magquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
er heeft ook geen poll gestaan.
gaan we weer met het kijkersbedrog.
Dat is geen fanmail in de zin van ingestuurd. Ik had die "fake" hier op het forum gepost en ze hebben hem bij de BO uitgeprint en de bunker ingedaan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:39 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch gewoon fanmail idd?
sanctie!!
Peter slaapzak inleveren!
De poll was eerder vanavond toch, toen we kozen om alles eruit te gooien?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Piercing van Marielin?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:44 schreef moha het volgende:
[..]
de elastiekjes van beide Eline en Marielin
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Marilien jankt als eerste... Ik heb alleen een string!
Zeik niet wijf, een string is juist handig... kan er maar een klein stukje vuil worden!
Afrukken, vingeren lijkt me dan een heel goed optie....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En als je verslaafd aan sex bent krijg je een hoer?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is weer de sterkste: Ach.. we hebben ons zelf opgegeven!
Klasse meid! laat je niet gek maken!
zij heeft ook nog een piercing in haar tongquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef lies1958 het volgende:
waarom moest eline haar oorbellen uitdoen en heeft marielin haar piercing nog boven in haar rechteroor zitten. Mag dat wel dan?
Ja echt he ,dat vind ik ook wel weer top van haar!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is weer de sterkste: Ach.. we hebben ons zelf opgegeven!
Klasse meid! laat je niet gek maken!
Ja ik ook, vind het resultaat ook prima zo..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef tjeez3 het volgende:
[..]
Nou had het vreemder gevonden als we ons eerst moeten uitspreken voor alles weg en dan per item zouden moeten gaan aangeven of het wel of niet terug mag
Afbouwen helpt dan ook geen snars, gewoon gelijk alles afkappen en jezelf bezig houden met andere dingen om de rookneiging te onderdrukken. Na een week of 2 is dat een fluitje van een cent.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik was aan het afbouwen.. al voor ik me opgaf rookt eop t' laatst 12 peuken per dag en eerst een pakje per dag maar van 12 naar 4 is pittiger dan ik dacht
3 polls toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Nigga please!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef wicky. het volgende:
[..]
ik heb er niet egt opgelet eerlijk gezecht
En ik bedoelde die in d'r oorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
zij heeft ook nog een piercing in haar tong
nee, huub was erg stellig in dat er na de 'wat moet weg' polls 'wat moet er terug' polls zouden komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
De poll was eerder vanavond toch, toen we kozen om alles eruit te gooien?
Dat is anders ,die is binnen een uur dicht ,maarja er zit wel wat in jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
zij heeft ook nog een piercing in haar tong
3 polls voor wat er weg moest en er zouden er 3 komen voor wat ze zouden KRIJGEN. Die zijn er NIET geweest.quote:
Hoe dan ook, van mij hadden ze het tog niet terug gekregenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, huub was erg stellig in dat er na de 'wat moet weg' polls 'wat moet er terug' polls zouden komen.
Die zijn er niet geweest, maar er wordt wel naar de bewoners gecommuniceerd dat de streamer heeft bepaald dat er niets terug mag?!?
Wat maar aangeeft dat ze veel te veel verwend zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik weet niet of Peter daar nog 24 uur zit
Heb jij een scriptje op je pc dat het woord "niet" standaard in caps komt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Danny het volgende:
[..]
3 polls voor wat er weg moest en er zouden er 3 komen voor wat ze zouden KRIJGEN. Die zijn er NIET geweest.
daar heb je een punt, alleen was er inhet begin overdag vrij weinig te doen.. i.c.m. met minderen is niet fijn, als je genoeg te doen hebt zou dat zeker kunnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Afbouwen helpt dan ook geen snars, gewoon gelijk alles afkappen en jezelf bezig houden met andere dingen om de rookneiging te onderdrukken. Na een week of 2 is dat een fluitje van een cent.
ja dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, huub was erg stellig in dat er na de 'wat moet weg' polls 'wat moet er terug' polls zouden komen.
Die zijn er niet geweest, maar er wordt wel naar de bewoners gecommuniceerd dat de streamer heeft bepaald dat er niets terug mag?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |