Weet niet wat ie precies zei, maar we hadden gekozen dat alles eruit moest, en dat is nu dus het geval.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:46 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, huub was erg stellig in dat er na de 'wat moet weg' polls 'wat moet er terug' polls zouden komen.
Die zijn er niet geweest, maar er wordt wel naar de bewoners gecommuniceerd dat de streamer heeft bepaald dat er niets terug mag?!?
Dat is een piercing. Deze laten wij zitten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:45 schreef lies1958 het volgende:
waarom moest eline haar oorbellen uitdoen en heeft marielin haar piercing nog boven in haar rechteroor zitten. Mag dat wel dan?
Wat een kanjers hè, die zusjes Van Kuijk!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze lijkt toch wel veel op haar zus:
[ afbeelding ]
Eentje maar vind ik, het is wel zo'n beetje Marielin d'r standaard face en houding "Het glas is halfvol"quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Marrije het volgende:
Er zitten er daar 2 met een kop als een oorwurm
Piepnokkio kijkt redelijk droef idd. Maar om dr nou voor twee te tellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Marrije het volgende:
Er zitten er daar 2 met een kop als een oorwurm
daar moet je dus mentaal sterk genoeg voor zijn, de bunker is niet voor watjes dus dat is dan een mooie selectiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
daar heb je een punt, alleen was er inhet begin overdag vrij weinig te doen.. i.c.m. met minderen is niet fijn, als je genoeg te doen hebt zou dat zeker kunnen
Kleding...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Danny het volgende:
[..]
3 polls voor wat er weg moest en er zouden er 3 komen voor wat ze zouden KRIJGEN. Die zijn er NIET geweest.
Als Marilin niet zou roken zou ze een sterke speler zijn geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:47 schreef Resii het volgende:
valt me tegen van marilien!
peter wist ik al...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de huidige polls sluiten rond een uur of halftien, daarna komen er nieuwe polls over wat en vooral hoeveel ze dan gaan krijgen de komende dagen
We hadden kunnen weten dat huub niet te vertrouwen is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
absolute onzin Danny, ik waardeer je kritiek, maar de polls geven aan wat er met al die spullen moet gebeuren, en dat is in handen van de streamer. Alles kan ook in the Bunker gelaten worden....
er wordt nu door JULLIE beslist wat er wel en niet the Bunker uit gaat, daarnaast bepalen jullie, net als altijd, wat er the bunker ingaat!
Misschien zodat de bewoners denken dat als ze braaf meespelen ze het even later weer gegund zou wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef Espabilado het volgende:
maar waarom dan in godsnaam het verhaaltje verzinnen dat wij bepalen of ze items terug krijgen???
Er is een lijst gemaakt met alle artikelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef Espabilado het volgende:
Het is net alsof mn eigen woorden verdraait worden doorgegeven, houd ik niet van.
Aan ene kant is het conform de poll; die al zegt ALLES de bunker uit... dus als men dat stemt zal men ook wel niet items teruggeven
maar waarom dan in godsnaam het verhaaltje verzinnen dat wij bepalen of ze items terug krijgen???
Serieus; Huub, Dementor, Bart; uitleg?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Kleding...
Alles the Bunker uit. = alles blijft eruit
De helft the Bunker uit. = de helft terug
Niets the Bunker uit. = alles terug
of lees ik weer met een kronkel zoals gewoonlijk
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de huidige polls sluiten rond een uur of halftien, daarna komen er nieuwe polls over wat en vooral hoeveel ze dan gaan krijgen de komende dagen
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:20 schreef ditisHuub het volgende:
er wordt nu door JULLIE beslist wat er wel en niet the Bunker uit gaat, daarnaast bepalen jullie, net als altijd, wat er the bunker ingaat!
\quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
We hadden kunnen weten dat huub niet te vertrouwen is.
Duh, jij hebt toch ook DGK weleens gezienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Piepnokkio kijkt redelijk droef idd. Maar om dr nou voor twee te tellen.
Daarom, jammer dat dat roken zo belemmerd,,, maar indd ze wisten het van tevoren!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als Marilin niet zou roken zou ze een sterke speler zijn geweest
Peuter wordt nooit wat
Kittyfight!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
waar kunnen we daarvoor kiezen dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Er is een lijst gemaakt met alle artikelen.
Aan ons komt de taak als streamer om te kiezen of deze wel of niet terug de bunker inkomen.
Schat, ze hebben net doorgegeven aan de overlevers dat wij al bepaald zouden hebben dat ze niets terug krijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:51 schreef Dottey het volgende:
[..]
Er is een lijst gemaakt met alle artikelen.
Aan ons komt de taak als streamer om te kiezen of deze wel of niet terug de bunker inkomen.
mja, maar helaas vertegenwoordigt hij nu de voltallige redactie EN schuift hij ons de schuld in de schoenen.quote:
In de post van Huub die je quote staat de komende dagen, die zijn nog niet voorbij.quote:
Ja dat verwacht ik nog serieus ook van hem dat hij zeg ,dit idee komt zeker van jou Jeroenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:51 schreef tjeez3 het volgende:
Peter zit zich nu te bedenken hoe hij Jeroen hiervan de schuld kan gaan geven
ik ben zelf ook nu in èèn keer net een paar maanden gestopt. alleen als ik in de kroeg aan de zuip ben heb ik nog trek en heb ik het moeilijk maar dan doe ik er gewoon weer èèn opsteken. en dan zonder problemen ga ik de volgende dagen weer in.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
Afbouwen is ook alleen maar zelf marteling
In één keer cold turkey werkt het best, dan heb je er een week last van, en na een maand begint het weer te knagen, maar bij mij is de ervaring dat dat een stuk beter heeft gewerkt dan afbouwen
aha ... ik krijg namelijk niet alles mee aangezien FOK nog wat pruttelt...quote:
Een piercing kan toch net zo makkelijk uit? Die in d'r oor is volgens mij alleen een knopje.. En in d'r tong heeft ze er toch ook nog 1? Dat je met die in je oor niks kan doen begrijp ik, met die in je tong, genoeg!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat is een piercing. Deze laten wij zitten.
dat dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Schat, ze hebben net doorgegeven aan de overlevers dat wij al bepaald zouden hebben dat ze niets terug krijgen
Verklaar! Of het moet zijn dat om de havelklap een poll in het leven wordt geroepen om ons maar te laten stemmen, kijk daar ben ik zelf nog altijd bij.. Het moet geen overduidelijke geldklopperij wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Huub is toch duidelijk? NA de polls komen 3 NIEUWE polls waarin besloten wordt wat de bunker IN gaat. Die polls hebben er nooit gestaan, maar de uitslag ervan is wel doorgegeven aan de bewoners.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:54 schreef Espabilado het volgende:
Ik snap m denk ik al
Dit is de uitvoering van de 3 polls...
Toen alles het hok in moest wisten ze nog niet zeker dat ze alles kwijt zouden raken.
Was de uitslag van de poll geweest 'de helft' dan had ook alles er in gemoeten denk ik en was de helft teruggekomen
Enige logica die er in kan vinden, anders sporen ze niet daar.
Niet ons, maar al die mensen van GPquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, maar helaas vertegenwoordigt hij nu de voltallige redactie EN schuift hij ons de schuld in de schoenen.
't zou wel leuke zijn als dat het enige was dat nog terug komtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:54 schreef Danny het volgende:
[..]
dat dus.
en die biefstuk en snoep voor marielin, waar mensen geld aan hebben uitgegeven en die Huub hoogstpersoonlijk hier nog heeft toegezegd eerder vanavond zie ik ook niet meer komen.
De streamer bepaalt.... daar wordt jij waarschijnlijk mee bedoelt... jij moest toch zo nodig een statement maken...?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, maar helaas vertegenwoordigt hij nu de voltallige redactie EN schuift hij ons de schuld in de schoenen.
Hij is gewoon verwent ,door de eerste weken daar zo in luxequote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:55 schreef logicc123 het volgende:
peter voelt zich te goed om zijn eigen onderbroek te wassen, dat is toch bizar!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |