ach het is en blijft reality, het was niet de reactie waar velen van ons op hoopten, maar goed, je kan die reacties niet voorspellen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Grap mislukt![]()
Van nijd zal de redactie de niet-slaapopdracht ook wel als mislukt geven.
dat viel mij ook al op. hij wil de anderen niet eens vertellen hoe ze het klaar moeten maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:27 schreef lies1958 het volgende:
peter zegt dat hij niet zo een konijn of kippen gaat klaarmaken.
Wat heeft hij dan vanavond klaar gemaakt. Kipfilet komt dan zeker van een boom of zo.
thats up to the overlevers!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Maar hoe moeten ze dat konijn nu gaan bereiden? Ik bedoel... ik ben geen vegetariër, maar als zo'n beest dan toch het leven heeft moeten laten, laat het dan iig nog zo zijn dat het nut heeft en dat het iig een lekkere maaltijd gaat worden?
iemand probeerde FOK! plat te leggen. erg flauw en erg ineffectief.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Grote paniek hier, ik kwam Fok! niet meer op
Ban !!!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Polletje, zelf bereiden of kok erinquote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
[..]
dat viel mij ook al op. hij wil de anderen niet eens vertellen hoe ze het klaar moeten maken.
Ik stel voor dat er morgen een kok komt om een heerlijke konijnenbout te bereiden.
hier hetzelfde...denk dat de geesten geestig willen zijn....ik gaat slapen....slaap lekker Fok....quote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Deze lauwe reactie van de overlevers had ik echt niet verwacht.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach het is en blijft reality, het was niet de reactie waar velen van ons op hoopten, maar goed, je kan die reacties niet voorspellen.
Ik vond het een leuk en interessant plan wat hier geopperd werd, aan de uitvoering lag het ook niet echt.
En ach, we blijven impulsen verzinnen.
Nogmaals voor ideeen kunnen jullie altijd mailen en op naar het volgende,
de geheime opdracht voor Jeroen
en wie niet wil eten krijgt niks (behalve marielin, die een biefstuk tegoed heeftquote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Polletje, zelf bereiden of kok erin
slaap lekkerquote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
hier hetzelfde...denk dat de geesten geestig willen zijn....ik gaat slapen....slaap lekker Fok....![]()
stuur maar konijnenrecepter in, en dan gooien wij die morgen als mail the bunker in?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je misschien wel nog ergens een filmpje van die elitetroepen van defensie die zich huilend in elkaars armen werpen na de eerste aanblik van hun gevilde flappie?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach het is en blijft reality, het was niet de reactie waar velen van ons op hoopten, maar goed, je kan die reacties niet voorspellen.
Ik vond het een leuk en interessant plan wat hier geopperd werd, aan de uitvoering lag het ook niet echt.
Het is een triest jongetjequote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Woepsje het volgende:
Wat een eng klein kind zeg die Peter om niet te vertellen hoe je het klaar moet maken.
Ik vond ze allebei leuk hoor Huub, kaneel en konijn. Het is wel leuk om ze met jullie mee te leven in het verkneukelen en afwachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
En ach, we blijven impulsen verzinnen.
Nogmaals voor ideeen kunnen jullie altijd mailen en op naar het volgende,
de geheime opdracht voor Jeroen
Konijnenijs:quote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
stuur maar konijnenrecepter in, en dan gooien wij die morgen als mail the bunker in?
Jups, alleen konijn op het menu, Marielin mag een uur zuigen aan de penis van d'r vriendjuh, gewoon omdat eiwitten goed zijn en omdat 't kanquote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef Danny het volgende:
[..]
en wie niet wil eten krijgt niks (behalve marielin, die een biefstuk tegoed heeft)
Zie je, geen goed planquote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
hier hetzelfde...denk dat de geesten geestig willen zijn....ik gaat slapen....slaap lekker Fok....![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Konijnenijs:
1 liter melk
1 liter slagroom
1 kopje suiker
3 wortels
1 konijn
Flikker alles in de blender, zet het in de vriezer, huppetee!
Dan ga je op de gril !!! Ik hou niet van liefquote:
Leuk gevondenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Konijnenijs:
1 liter melk
1 liter slagroom
1 kopje suiker
3 wortels
1 konijn
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Konijnenijs:
1 liter melk
1 liter slagroom
1 kopje suiker
3 wortels
1 konijn
Misschien weet Peter wel niet hoe hij iets klaar moet makenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Woepsje het volgende:
Wat een eng klein kind zeg die Peter om niet te vertellen hoe je het klaar moet maken.
marielin krijgt morgen een biefstuk he. en snoep.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, alleen konijn op het menu, Marielin mag een uur zuigen aan de penis van d'r vriendjuh, gewoon omdat eiwitten goed zijn en omdat 't kan
Konijnenprut:quote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
stuur maar konijnenrecepter in, en dan gooien wij die morgen als mail the bunker in?
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Top !quote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
marielin krijgt morgen een biefstuk he. en snoep.
en als het meezit ook nog fanmail
Zo is het en dit hele interactieve gebeuren vind ik echt heel erg leukquote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond ze allebei leuk hoor Huub, kaneel en konijn. Het is wel leuk om ze met jullie mee te leven in het verkneukelen en afwachten.
ik begrijp die principes ook niet, vlees is toch vlees.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:27 schreef lies1958 het volgende:
peter zegt dat hij niet zo een konijn of kippen gaat klaarmaken.
Wat heeft hij dan vanavond klaar gemaakt. Kipfilet komt dan zeker van een boom of zo.
Goeie (matige) grap in een bunker...quote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De bewoner die het konijn als eerste op de grond gooit en er keihard op gaat stampen, krijgt 25 stemmen in de plus van mij!
Moet het konijn nog leven tijdens het prakken?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Konijnenprut:
1. Doe het konijn in een grote pan met hoogopstaande zijden;
2. Prak het konijn tot pulp met behulp van een pureestamper;
3. Voeg 300ml wodka van gemiddelde kwaliteit toe;
4. Voeg 2 blikjes tomatenconcentraat toe;
5. Roer het geheel even stevig door;
Serveren met stokbrood. Smakelijk eten!
Je moet me ook niet opvretenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga je op de gril !!! Ik hou niet van lief
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Ingrediënten van Grootmoeders konijn
* 1 konijn van ongeveer 1200 gram, versneden
* 250 gram vers spek, ontzwoerd en in dobbelsteentjes
* 2 flinke uien, in ringen
* 2 takjes verse tijm
* 1 laurierblad
* een bosje peterselie
* enkel zwarte peperkorrels
* 1 fles Leffe bruin (75 cl)
* boter
* zwarte peper uit de molen
* zout
Bereidingswijze van Grootmoeders konijn
Smelt een flinke klont boter in een ruime pan en fruit hierin de spekblokjes kort aan. Neem uit de pan en houd opzij. Laat nu in dezelfde pan de konijnenstukken aan alle kanten mooi bruin kleuren. Doe de spekblokjes terug bij het konijn.
Voeg vervolgens de uiringen, laurier en de peperkorrels toe. Kruid flink met peper en zout naar smaak. Overgiet met het bier en draai het vuur laag. Laat dit zo ongeveer 1 uur pruttelen onder gesloten deksel tot het vlees gaar is.
Neem de konijnenstukken uit de pan en houd warm. Werk de saus af met sausbinder en verse peterselie. Giet over de konijnenstukken en dien onmiddellijk op.
Serveer er gekookte (gestoomde) aardappeltjes bij en appelmoes.
Jeetje paniekquote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Nou weet je dat zou ik wel es willen zien... !!! Dat is back to basic. Ik koop het ook liever verpakt. Maar als ik moet doe ik het !.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik begrijp die principes ook niet, vlees is toch vlees.
ik zeg een levende kip erin en zelf laten slachten
mailen aubquote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De bewoner die het konijn als eerste op de grond gooit en er keihard op gaat stampen, krijgt 25 stemmen in de plus van mij!
PS: Moet ik dit ook nog mailen, of print je deze post gewoon uit?
Me2, de Bunker en alles erom heen is Top !quote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het en dit hele interactieve gebeuren vind ik echt heel erg leuk
Voor wie deze niet snapt; een stukje FOK! historie dat elke FOK!ker behoort te kennen:quote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
PS: Moet ik dit ook nog mailen, of print je deze post gewoon uit?
In de Franse keuken van origine niet, in de Duitse wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Moet het konijn nog leven tijdens het prakken?
doe maar de kok erinquote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En de sfeer in de COS isquote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef wicky. het volgende:
[..]
Me2, de Bunker en alles erom heen is Top !
Á la Danny kan ook hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:39 schreef BobbyRond het volgende:
Konijn a la Maanvis:
Stop het konijn vol maden en wormen, konijn kaalscheren en frituren.
vind ik ook hij laat zich zo wel kennen, weer een minpuntquote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef wicky. het volgende:
Peter je bent gewoon ondankbaar,zeg dan op z'n minst hoe je het bereiden moet maar
hoor ,hoe triest kan je zijn zeg
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Konijn met whisky.
Benodigdheden:
* 1 konijn van ongeveer 5 kilo
* 2 grote flessen Schotse whisky
* spekreepjes
* olijfolie.
Bereiding:
De konijn een beetje opensnijden en het vlees larderen met de spekreepjes. De konijn aan de binnenzijde inwrijven met zout en peper. De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden.
Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky. De whisky vlotjes opdrinken tijdens het voorverwarmen van de oven.
De konijn op een vuurvaste schaal leggen. Een tweede glas whisky inschenken, soepeltjes opdrinken, het konijn in de oven zetten.
Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glazen vutten met whisky. De glaven opdinken en de scherven ommillijk oplaape. Een naiff glav insjenke en diret opdlinke.
Blantwondenzalf in de padkamer gaannaale en oppe boovkand van je linkeand smeejre. Na een haif uui de ooffe opedoe om dkonijn te sjekkn. Geev denove nen sgop. Tot de deuj opevalt.
Twee glave whiskyinsjenke en tmiddelste glaf leegdwinke.
De nove opedoe naadattet eerfste glaf leegis en de sjotel vaspakke. De blantwondesjalf nu ook op de binnenkant van de regtehantoen. Konijn oprape. Met nun hanttoek de bwantwondesaiv van deent vege.
De hande ontvette mee whisky, de ttube ssalv veer oprape. Tkapotte glazzopvege en deent terug in de nove doen. Noggis probere. Deent oprape en dove eers opedoe.
De twiedde fjes biski opedoen. Tvet van de vjoer vege ent vetspek ondj kast vege. Opstaan van de vjoer, o, tochma bijive zitte. De bles opde grond zette. Uude bles djinke, wande glave sjijn op of kabot.
Denove aftette, deooge sluite en omvalle.
Afmaken:
De volgende dag in de late namiddag het konijn aansnijden. De rotzooi in de keuken opruimen. Muren en plafond reinigen. De glasscherven en de lege flessen naar de glasbak brengen. Koop voldoende paracetamol en maagzout om de volgende dag weer fris naar je werk te gaan en realiseer je dan, dat alle begin moeilijk is.
fantastisch topic!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Voor wie deze niet snapt; een stukje FOK! historie dat elke FOK!ker behoort te kennen:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Ja echt he... en dat voor zijn leeftijd, val me echt van hem tegenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
vind ik ook hij laat zich zo wel kennen, weer een minpunt
Of een konijn met een ip ban ... Das gruwelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Á la Danny kan ook hoor.
Vastbinden aan een paal in de bunker en gewoon met een zweep bewerken tot hij/zij bezwijkt.
Nee, precies... Hij denkt dat 'ie zo controle kan uitoefenenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik denk dat Peter helemaal niet weet hoe je dat konijn moet bereiden.
Zou jij dat even kunnen doen ? Op de plek waar ik nu zit wordt die mail gegarandeerd onderschept door het bedrijfssysteem.quote:
geheime opdrachtquote:Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef Rica het volgende:
Wat moet Jeroen nou met sigaretten?![]()
Dat ontgaat me helemaal eigenlijk.
Ruzie makenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand Calimero aub laten stoppen met piepen
donequote:Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou jij dat even kunnen doen ? Op de plek waar ik nu zit wordt die mail gegarandeerd onderschept door het bedrijfssysteem.
Als er niks anders is doe ik het vast ookquote:Op maandag 11 mei 2009 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou weet je dat zou ik wel es willen zien... !!! Dat is back to basic. Ik koop het ook liever verpakt. Maar als ik moet doe ik het !.
doei Deisyyquote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Het was weer leuk, maar tijd om mijn bedje in te gaan.
Veel plezier nog![]()
idd, opdracht is duidelijk mislukt. hij is betrapt en ontmaskerd als undercover op.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:52 schreef lies1958 het volgende:
Opdracht is gewoon mislukt vind ik Hij kan ze niet stiekem kunnen wegpakken want ze weten nu dat het zijn pakje is. En dat hij een geheime opdracht heeft.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef rooie3 het volgende:
Kan Eline vast naar bed,ruzie in de tent en zei zit maar ik heb een mascaraatje.
de sigaretten is de beloning voor zijn eerste opdracht die wel gelukt is ..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:52 schreef lies1958 het volgende:
Opdracht is gewoon mislukt vind ik Hij kan ze niet stiekem kunnen wegpakken want ze weten nu dat het zijn pakje is. En dat hij een geheime opdracht heeft.
Ik heb tranen zitten lachen hehehehequote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Voor wie deze niet snapt; een stukje FOK! historie dat elke FOK!ker behoort te kennen:
ga steeds grotere hekel aan haar krijgen. De ene minuut zegt ze ik rook geen peuk van dat pakje en de volgende minuut heeft ze hem al in die grote slabek van der.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is die Marielin een jaloers kreng....
hoi Bobbyquote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Marielin, niet Marilien...Hoi ruh-naad-euh!
Nee dit heb hij verdiend met die 10 items die hij moest pakken van de andere overlevers, die missie heb hij al volbracht.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:54 schreef Danny het volgende:
[..]
idd, opdracht is duidelijk mislukt. hij is betrapt en ontmaskerd als undercover op.
thanx voor het leesvoerquote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee daar heeft hij een week warm douche voor gekregen dit is voor zijn 2e opdracht en die is nu mislukt want hij moest sigaretten achterover drukken en vuur. Marielin heeft hem betrapt en dus mislukt.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef snetje het volgende:
[..]
de sigaretten is de beloning voor zijn eerste opdracht die wel gelukt is ..
zijn volgende opdracht is het wegnemen van aanstekers en lucifers daar is hij nog niet op betrapt.... dus niet af
Dat is waarquote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is het sowieso niet slim om met een rookverslaving aan zo'n programma mee te doen. Je hebt altijd een zwakke plek
Ik vind dat we die biefstuk en fanmail alsnog aan Eline moeten toewijzen. Wat een jaloerse bitch die Marielin...quote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
marielin krijgt morgen een biefstuk he. en snoep.
en als het meezit ook nog fanmail
Heeya !!! Gozert ... Niks kloptquote:Op maandag 11 mei 2009 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan de redactie een half uur voordat de "niet-slapen-opdracht" is afgelopen niet zeggen dat deze is mislukt en als sanctie dat ze onderling 2 overlevers moeten kiezen die vannacht buiten moeten slapen.
En dan op de juiste tijd zeggen dat de opdracht wel is gelukt?
en er dan toch 1 aannemen als hij er 1 aanbiedquote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
Stoer van Marielin.
"ik doe 't wel met m'n paar peuken en als ik die niet krijg dan rook ik niet..."
Je gaat naar de Bunker gooit 50 eurocent neer...... nee laat maarquote:Op maandag 11 mei 2009 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand Calimero aub laten stoppen met piepen
Zij wil die sigaretten voor zichzelf hebben. Ze heeft al de pest in dat Calimero 2 items en een week warm douchen heeft. Ze voelt zich zieligquote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef wicky. het volgende:
Marielin wats your problemJeroen maakt tog zelf uit wat hij kiest
Ja, dat valt mij ook opquote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Wel de peuken aanpakken, en toch gaan zeiken.
Ze kan na de bunker zo weer terug naar een inrichtingquote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef rooie3 het volgende:
Kan Eline vast naar bed,ruzie in de tent en zei zit maar ik heb een mascaraatje.
Jeroen heeft dit niet gekozen dit heeft hij van de regie gevraagd voor zijn 2e opdracht. Die inhield zorg dat er sigaretten en vuur verdwijnen. Voor de 1e opdracht heeft hij een week douchen gehad.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef wicky. het volgende:
Marielin wats your problemJeroen maakt tog zelf uit wat hij kiest
Die biefstuk krijg jij op je oog als ik je tegen komquote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind dat we die biefstuk en fanmail alsnog aan Eline moeten toewijzen. Wat een jaloerse bitch die Marielin...
Donequote:
Hij denkt echt serieus dat Jeroen een mol is.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze kan na de bunker zo weer terug naar een inrichting
Ik ben er niet, ik ben er niet, ik hoor dit niet, lalalalalala, wanneer draait het weer om mij, lalalala.
Ik zeg: "36 uur erbij!!"quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef Loedertje het volgende:
Dit is idd interessant, wat gebeurt er in je hoofd als je te weinig slaapt, idd, paranoia
Mens, jij had meteen gaan dreigen dat je nog 3 dagen niet zou gaan douchen als je die peuken niet kreeg.quote:
Dat is niet raar hoor ??quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
omg, zij zijn nog grotere complotdenkers dan wij
raar dan die sigaretten ... staat niet bij de pollquote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee daar heeft hij een week warm douche voor gekregen dit is voor zijn 2e opdracht en die is nu mislukt want hij moest sigaretten achterover drukken en vuur. Marielin heeft hem betrapt en dus mislukt.
quote:De poll is gesloten, en jullie hebben als kijker het volgende bepaald.
Question: Geheime missie Jeroen
Answer 1: "Be-mazel" iemand met stift
11 votes 15%
Answer 2: Naai iemands broek dicht
15 votes 20%
Answer 3: Lak nagels van 1 v/d mannen
22 votes 29%
Answer 4: Alle aanstekers en lucifers jatten
27 votes 36%
Dit houdt in dat Jeroen vanavond de opdracht gaat krijgen dat hij al het "vuur" uit de bunker moet gaan stelen. Hij krijgt hier tot morgenochtend 8 uur de tijd voor.
Zal het hem lukken? Blijf het volgen
Lachen toch.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
omg, zij zijn nog grotere complotdenkers dan wij
Nogmaals Jeroen zijn missie, 10 items wegnemen van de overlevers heb hij gehaald en dit is zijn beloning.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef lies1958 het volgende:
Ik blijf erbij jeroen is gewoon betrapt. Klaar dus nu gewoon bekendmaken van de regie richting de andere en laat hem maar inleveren wat hij zou verliezen.
En toch kan ik geen hekel aan haar hebben, maar ik kan me wel heerlijk aan haar ergeren..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Woepsje het volgende:
[..]
ga steeds grotere hekel aan haar krijgen. De ene minuut zegt ze ik rook geen peuk van dat pakje en de volgende minuut heeft ze hem al in die grote slabek van der.
jij snapt utquote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ga me er niet meer druk om maken
Peukje? Ja lekker
MORGEN ga ik me er niet meer druk om maken...
En daarvoor ook de opmerking... Lul niet! Ik laat me niet opnaaien!
hij krijgt die peuken om alle vuur te jatten.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef snetje het volgende:
raar dan die sigaretten ... staat niet bij de poll
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mens, jij had meteen gaan dreigen dat je nog 3 dagen niet zou gaan douchen als je die peuken niet kreeg.
Nee, alle lucifers en aanstekers laten verdwijnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jeroen heeft dit niet gekozen dit heeft hij van de regie gevraagd voor zijn 2e opdracht. Die inhield zorg dat er sigaretten en vuur verdwijnen. Voor de 1e opdracht heeft hij een week douchen gehad.
Ik vond je de leukste in die bunker,maar nu vind ik je niet meer zo aardig.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:00 schreef BobbyRond het volgende:
Marielin en Peter:
faal
(ja en faal-roepers)
Peuken laten slingeren terwijl er geen vuur meer is?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:
vraag is alleen waarom hij de peuken al heeft voordat de opdracht is uitgevoerd...
Ze willen maar wat graag zijn sigaretten en Marielin en Peter slaan door, hahaha!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen ligt er in die groep nu wel uit, die vertrouwen ze nooit meer
Sparren??quote:Op maandag 11 mei 2009 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Die biefstuk krijg jij op je oog als ik je tegen kom
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:02 schreef Danny het volgende:
[..]
hij krijgt die peuken om alle vuur te jatten.
Kan ook in die pan waar ze pannenkoeken in gebakken hebben.Normaal gesproken bak je pannenkoeken in een lagere pan dus die hapjes pan voor nijntje kan best.Genoeg ruimte voor jusquote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef lies1958 het volgende:
Konijn moet toch heel lang stoven in een juspan. Die hebben ze daar toch niet.? Of kan het ook in een grill of oven.Anders is het niet te eten morgen voor ze.
Pim is toch helderder dan ik dacht.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
Nu denken ze ook dat Pim ervan af weet .
Da's gek... Jij bent m'n favoriete FOK!ker!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vond je de leukste in die bunker,maar nu vind ik je niet meer zo aardig.
Ik weet dat ik gelijk hebquote:Op maandag 11 mei 2009 23:02 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik denk dat je gelijkt hebt is TBO2 niet iets voor je?
![]()
Neuh ik hou van mannenquote:
Haha slijmbal.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:04 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Da's gek... Jij bent m'n favoriete FOK!ker!
Hai Haaiiii muize moppie.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:06 schreef FuTilE het volgende:
En maar peuken roken om de rest te stangen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:06 schreef snetje het volgende:
Pim : jullie denken nu dat ik ook in het complot zit?
Jeroen : nee jij bent de figurant
Kan ook in die pan waar ze pannenkoeken in gebakken hebben.Normaal gesproken bak je pannenkoeken in een lagere pan dus die hapjes pan voor nijntje kan best.Genoeg ruimte voor jusquote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef lies1958 het volgende:
Konijn moet toch heel lang stoven in een juspan. Die hebben ze daar toch niet.? Of kan het ook in een grill of oven.Anders is het niet te eten morgen voor ze.
Same hierquote:Op maandag 11 mei 2009 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hai Haaiiii muize moppie.
Volg het maar half en lees me de pleuris, maar zitten toch vaak rare dingen in.
ben ik niet de enige dusquote:Op maandag 11 mei 2009 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
stream is ruk, net op zwart, opnieuw opgestart en blijft konstant stilstaan, wel andere camerastandpunten maar geen bewegende beelden.
In het échte leven rookt hij ook (zei hij letterlijk)quote:Op maandag 11 mei 2009 23:06 schreef FuTilE het volgende:
En maar peuken roken om de rest te stangen.
Blijkbaar krijg je medewerking van de redactie bij het halen van een opdracht?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:
vraag is alleen waarom hij de peuken al heeft voordat de opdracht is uitgevoerd...
Hoiquote:
Dat zou grappig zijn,maar dan sturen ze ze gewoon naar bed.quote:
Mail dat even naar de redactie.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef Danny het volgende:
nou kom op, opdracht is mislukt. sirene aan, brief erin om de boel uit te leggen. (ik wil naar bed!)
Gelukkig niet de enigstequote:
Tjongejonge............daar gaan we weer..................quote:Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijkbaar krijg je medewerking van de redactie bij het halen van een opdracht?![]()
Werkoverleg vanmiddag met Bart?
Het is nét Renatequote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef Gert het volgende:
Peter wil opheldering, anders stapt hij uit het spel.
Dit heb hij gehad van opdracht/missie 1.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef Danny het volgende:
nou kom op, opdracht is mislukt. sirene aan, brief erin om de boel uit te leggen. (ik wil naar bed!)
Ja daar gaat het dus weer mis. Ze laten het weer te lang dooretteren.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef Danny het volgende:
Laat ie lekker gaan die loser. Als het niet naar zijn zin gaat dan is het allemaal niet eerlijk. Walgelijk mannetje.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef evaxsis het volgende:
en nu gaat Peter gelijk weer dreigen om op te stappen want het gaat niet eerlijk volgens hem
OMG hoe zielig................quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef Gert het volgende:
Peter wil opheldering, anders stapt hij uit het spel.
Zou ik ook doen als ik daar zou zitten. Dat is het enige pressiemiddel dat je hebt om ook iets los te krijgen. De redactie vind dat niet leuk, de mede-overlevers verliezen 2500 euro.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef evaxsis het volgende:
en nu gaat Peter gelijk weer dreigen om op te stappen want het gaat niet eerlijk volgens hem
Echt hequote:Op maandag 11 mei 2009 23:10 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Laat ie lekker gaan die loser. Als het niet naar zijn zin gaat dan is het allemaal niet eerlijk. Walgelijk mannetje.
jup, net als gisteren met de kleding.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:10 schreef Rica het volgende:
Ja daar gaat het dus weer mis. Ze laten het weer te lang dooretteren.
Roken is ook een rot verslaving,weet er alles vanquote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef BobbyRond het volgende:
HAHAHAHAHA
Het spel uitstappen, omdat ie gepest wordt...
Kunnen ze niet op sigaretten zetten (in plaats van 'roken is dodelijk')
'Roken word je belachelijk paranoia van'
Verbaal kan hij winnen, maar die hele groep vertrouwd hem nooit meer. In dat opzicht kon hij wel eens veel verliezenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit echt te genieten van Jeroen.![]()
Heeft ie zowel Peter en Marielin tegen zich, wint ie het nog met groot gemak.
Goh weer met je eens. Hij is gewoon betrapt nu marielin heeft al een paar keer gezegd dat hij een geheime opdracht heeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef Danny het volgende:
[..]
jup, net als gisteren met de kleding.
zonder. het is meer DGK dan DB om dit door te laten etteren.
Wat is er nou in godsnaam leuk aan als de redactie nu alles uit gaat leggen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef Danny het volgende:
[..]
jup, net als gisteren met de kleding.
zonder. het is meer DGK dan DB om dit door te laten etteren.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
hij is eerlijk die jeroen maar niemand gelooft hem. geweldig
Is het ook !!!!!!!! Renate waarom ging je erin??????????quote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Roken is ook een rot verslaving,weet er alles van
Ik denk dat ze hem morgen wel weer aardig vinden.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verbaal kan hij winnen, maar die hele groep vertrouwd hem nooit meer. In dat opzicht kon hij wel eens veel verliezen
Mooi hè! Is ie eindelijk eens eerlijk...quote:Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
hij is eerlijk die jeroen maar niemand gelooft hem. geweldig
GA EENS MET ANDERE MENSEN FUCKENquote:Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is er nou in godsnaam leuk aan als de redactie nu alles uit gaat leggen.
Dit is veel interessanter.
Ik geniet hiervan, ik vind het alleen jammer dat hij zo laat met de actie komt want ze mogen alweer bijna naar bed.quote:
ow kut, ik was in de veronderstelling dat het concept BB1 was, maar dan meer basic. Het blijkt echter een DGK te zijn. My bad.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is er nou in godsnaam leuk aan als de redactie nu alles uit gaat leggen.
Dit is veel interessanter.
Stanford Experiment was niet in Duitsland, dat was een Amerikaanse universiteit (Stanford University, in de buurt van San Francisco).quote:Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef Loedertje het volgende:
Dit doet mij denken aan dat Stanford-gevangenisexperiment in Duitsland
Geweldig.
Ach...........kom op zeg, Jeroen is nou echt de enige die het goed speelt en, vooral dat, ook begrijpt HOE je het moet spelen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verbaal kan hij winnen, maar die hele groep vertrouwd hem nooit meer. In dat opzicht kon hij wel eens veel verliezen
Wel zeezout en versgemalen zwarte peper!!quote:
Sja, ik had er ook niet uitgemoeten hequote:Op maandag 11 mei 2009 23:14 schreef akveor het volgende:
Het is jammer dat er zo weinig tegenstand voor Jeroen is. Hij is vele malen beter dan de rest.
Doe eens normaal joh. Waarom zit je me elke avond op te zoeken. Kappen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:14 schreef Rica het volgende:
[..]
GA EENS MET ANDERE MENSEN FUCKEN
dan maar even in hoofdletters
Pim mijn naam is haas doet niks.Eline droomt van haar make upjes,beertjes.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:14 schreef akveor het volgende:
Het is jammer dat er zo weinig tegenstand voor Jeroen is. Hij is vele malen beter dan de rest.
Het is bijna genant he.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:14 schreef akveor het volgende:
Dat is echt een feitquote:
nou ? niet ? laat ze maar zwemmen , dit is toch geweldig ?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef tompie63 het volgende:
nou huub,bart ,en bram hoe lossen jullie diet nu op?????????????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
Totaal niet het begint een beetje gênant te worden.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:15 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ach...........kom op zeg, Jeroen is nou echt de enige die het goed speelt en, vooral dat, ook begrijpt HOE je het moet spelen.
De anderen zijn geen partij voor hem.
Pim keert zich niet eens tegen hem, die vindt dit onzin.
Nou nou wat een giller zeg!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik geniet hiervan, ik vind het alleen jammer dat hij zo laat met de actie komt want ze mogen alweer bijna naar bed.
wat gaan ze over de zeik hè voor een paar peuken
Hij is gewoon verlaafd (net als Marielin)quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Stanford Experiment was niet in Duitsland, dat was een Amerikaanse universiteit (Stanford University, in de buurt van San Francisco).
continu ! kutzooi !!!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:16 schreef swarmahoer het volgende:
zijn er nog meer mensen waarbij de streams haperen(beeld en geluid)
En die rookt stug door tot het pakje leeg isquote:
dat slaat idd nergens op als dat gebeurd is. zijn daar caps van?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:17 schreef Flow3r het volgende:
mwah...ik vind Jeroen maar niks![]()
met de opdracht om de spullen te verstoppen kreeg ie ook midden in de nacht een blikkie bier van de regie, nergens voor nodig
En boeren slim ofzo.. zo onaaanwezigquote:
Dacht ik al... Goeie film btwquote:Op maandag 11 mei 2009 23:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
(oeps)
Komt door die film (Das Experiment) dat ik ff fout zat. (ben zelf niet meer zo helder nu)
En zo is hetquote:Op maandag 11 mei 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
wat loopt iedereen hier dom te zeuren, er is niks mislukt, het loopt nog steeds, niemand gelooft jeroen
Hier is alles goed met de stream ,wel kut dat veel mensen er hier zo vaak last van hebbenquote:
nee hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 23:17 schreef akveor het volgende:
[..]
het begint een beetje gênant te worden.
je favo laat weer een opdracht mislukken wat een loezer is die gozerquote:
Suspense om zeep helpen door alles te gaan verklappen is in elk concept fout.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:15 schreef Danny het volgende:
[..]
ow kut, ik was in de veronderstelling dat het concept BB1 was, maar dan meer basic. Het blijkt echter een DGK te zijn. My bad.
Ermm, zowel Marielin als Eline hebben meerdere keren DUIDELIJK gezegd dat hij geheime opdrachten heeft (en dat hij ook achter de verborgen kleding zat).quote:Op maandag 11 mei 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
wat loopt iedereen hier dom te zeuren, er is niks mislukt, het loopt nog steeds, niemand gelooft jeroen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |