dat hoefde ik dan weer niet te zien eikquote:
Zeker weten,heb het ook wel eens gedaan.Gelukkig geen negatieve reactie maar het glaasje ging echt van de een naar de andere letters..met antwoordenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet![]()
Glaasje draaien kan rare dingen met mensen doen en helemaal met hypersensitieve mensen.
Ja dat weet ik wel zeker!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar ja,dat konijntje wat ze gaan eten was ook vast heel lief
Ze hebben een combi magnetron, dus wel een ovenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
Hoe moeten ze dat konijn dan gaan bereiden? Ze hebben geen oven, en in een koekenpannetje gaat het hem niet worden?
Het is echt vreemd en engquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zeker weten,heb het ook wel eens gedaan.Gelukkig geen negatieve reactie maar het glaasje ging echt van de een naar de andere letters..met antwoorden
Waarom ??? we vreten dat maar al te graag als het niet herkenbaar isquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok ok, hij is goor, ik zal 'm weghalen
Heb 'em niet zelf geupload... sorryquote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef Jimbo het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=515032
degene die die net posten kan die em nog eens uploaden op jootoob ? dan kan ik em ook nog downloaden...
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij zijn sokjes nog aan heeft?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook al, Amber wilde het ook niet, en heel eerlijk, vind ook niet dat ze zoiets moeten doen, dat de Bunker Crew zoiets gaat voorstellen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet![]()
Glaasje draaien kan rare dingen met mensen doen en helemaal met hypersensitieve mensen.
eensch. het ziet er niet smakelijk uit, maar ik lig er verder niet wakker van ofzo. konijn smaakt prima nmlquote:Op maandag 11 mei 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ??? we vreten dat maar al te graag als het niet herkenbaar is
Als ze niet vertellen dat het Bunkertje niet is wel... Maar dat doen ze wel denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef Danny het volgende:
ik denk serieus dat de mogelijkheid bestaat dat één (of misschien twee) personen direct weg willen
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook al, Amber wilde het ook niet, en heel eerlijk, vind ook niet dat ze zoiets moeten doen, dat de Bunker Crew zoiets gaat voorstellen.
Er wordt zo voor gewaarschuwd, glaasje draaien is echt geen spelletje.
En er daarna gewoon moeten slapen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook al, Amber wilde het ook niet, en heel eerlijk, vind ook niet dat ze zoiets moeten doen, dat de Bunker Crew zoiets gaat voorstellen.
Ja, sommigen hebben nu eenmaal een konijn als knuffel of zijn vegetarisch, dan doet zo'n plaatje vast wel zeer?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij zijn sokjes nog aan heeft?
15 uur rusttijd?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
huub, hoe zit het met die 15 uur ''russtijd'' voor het konijn?
heb je nog geen gevilde hond gezien die nog leeft,Te erg maar dat gebeurd ook elders in de wereld.Chinaquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat hoefde ik dan weer niet te zien eik
Ik dacht vroeger dat er een kat in de pan lag bij mijn opa. Die zei dat ook gewoon tegen ons. Is de kat van de buren. Konijn en kat schijnen op elkaar te lijken als het gevild is.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef Danny het volgende:
ik denk serieus dat de mogelijkheid bestaat dat één (of misschien twee) personen direct weg willen
denk om 12 uurquote:Op maandag 11 mei 2009 22:17 schreef Toverheks het volgende:
ander vraagje. wanneer horen ze dat de opdracht geslaagd/mislukt is????
of hebben ze het al gehoord en heb ik dat weer gemist.
Heb het een paar keer gedaan met mensen die ik vertrouw (dat hebben ze in de bunker natuurlijk niet) en vond het erg indrukwekkendquote:
om 12 uur vannacht is de opdracht pas afgelopen en dan kan er zomaar eerst een nieuwe poll komen. iig zullen ze het niet voor middernacht te horen krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:17 schreef Toverheks het volgende:
ander vraagje. wanneer horen ze dat de opdracht geslaagd/mislukt is????
of hebben ze het al gehoord en heb ik dat weer gemist.
Ok dan, ik zou het ook niet leuk vinden mijn poes hier te zien met alleen haar sokjes aanquote:Op maandag 11 mei 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, sommigen hebben nu eenmaal een konijn als knuffel of zijn vegetarisch, dan doet zo'n plaatje vast wel zeer?
eensch met Toverheks.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:
Afgezien daarvan, vind ik dat je ook rekening moet houden met eventuele religieuze achtergronden van de deelnemers. Je kunt een moslim ook niet aan een challenge van gebakken spek eten zetten... bijvoorbeeld. Maar occultisme is in bepaalde religieuze kringen net zo grensoverschrijdend.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat je het konijn 15 uur moet laten rusten na het villen voordat je het gaat braden.quote:
oke, dank je voor je antwoord, hoop dat ik me ogen kan open houdenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:18 schreef Danny het volgende:
[..]
om 12 uur vannacht is de opdracht pas afgelopen en dan kan er zomaar eerst een nieuwe poll komen. iig zullen ze het niet voor middernacht te horen krijgen.
je kunt eline irritant vinden, maar ze is lang zo dom niet als ze soms over komt.quote:
dat zekerquote:Op maandag 11 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt eline irritant vinden, maar ze is lang zo dom niet als ze soms over komt.
Ze is niet dom, ze is vaak irritantquote:Op maandag 11 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt eline irritant vinden, maar ze is lang zo dom niet als ze soms over komt.
nou ja ,zonder lekkere marinade smaakt het minder hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
nou, ze hebben morgen dus een lekkere maaltijd
Ze zijn slimmer dan ik dacht en helemaal niet hypersensitiefquote:
dat kan niet meer want de streamer heeft al bepaald dat die opdracht gelukt isquote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Grap mislukt![]()
Van nijd zal de redactie de niet-slaapopdracht ook wel als mislukt geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |