Snap jij de bedoeling van smilies?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja zeg ??? Ik vind dat geesten glaasjes draaien gewoon erg dom en kinderachtig. Ik heb al gezegd dat ik daar niet van hou en dat dat best wel indruk kan hebben. Het gaat me te ver ??? Is dat nou zo moeilijk ..
zolang ze niet door mijn beeldscherm komen vind ik het wel spannendquote:Op maandag 11 mei 2009 21:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wellus![]()
Kunnen we eindelijk eens zien of die geesten nou bestaan of niet, zo naast het kerkhof zouden ze het toch moeten horen/zien/voelen ^^
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef kreeftje747 het volgende:
[..]
Laat ze maar is goed schrikken zijn ze wel weer wakker!!!!
En geen rotjes die zijn niet meer origineel.
quote:
idd ik was niet duidelijk.....quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh![]()
Dat konijn is er toch net uit, waarom moet het er weer in?
hoe laat ongeveer. dan weten we hoe lang we kunnen douchenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
anyhoe, konijn gaat er vnvnd ook nog in!
ben benieuwd hoe ze daar op reageren!
Vanavond gaat hij er gebraden gevild inquote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh![]()
Dat konijn is er toch net uit, waarom moet het er weer in?
Geestigquote:Op maandag 11 mei 2009 22:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Snap jij de bedoeling van smilies?
Ik maakte maar een grapje hoor
Zit daar ook nog een opdracht aan vast?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
is die al 15 uur geleden eruit danquote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
idd ik was niet duidelijk.....
t gevilde konijn gaat er zo in
Zo dom zijn ze toch niet ???quote:
miss denkn ze dat het een kip isquote:Op maandag 11 mei 2009 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zijn ze te moe voor
Denk eerder verontwaardiging, en dan met name bij de dames
Ik had niet mee gekregen dat dat de bedoeling wasquote:
het is niet hetzelfde konijn he? die gevilde komt gewoon bij de slager vandaanquote:Op maandag 11 mei 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had niet mee gekregen dat dat de bedoeling was![]()
Ik kan me beter ziek melden tot het einde van de bunker, ik mis veel te veel
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
het is niet hetzelfde konijn he? die gevilde komt gewoon bij de slager vandaan
quote:
Ja duh, ze hebben het konijn heus niet zelf gevildquote:Op maandag 11 mei 2009 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Door het 36 uur niet slapen zijn zijn wel hypersensitief
Dan is glaasje draaien een prima ideequote:Op maandag 11 mei 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Door het 36 uur niet slapen zijn zijn wel hypersensitief
Dat snapte ik dan weer welquote:Op maandag 11 mei 2009 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
vanavond nog !! errug !!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
Lijkt me nietquote:
Maar ja,dat konijntje wat ze gaan eten was ook vast heel liefquote:
Verstandig :pquote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
we hebben net foto's gemaakt van het gevilde konijn en het echte (nog steeds levende konijn)
Gooi dat konijn er nu maar inquote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
we hebben net foto's gemaakt van het gevilde konijn en het echte (nog steeds levende konijn)
Ik hou van jequote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet![]()
Glaasje draaien kan rare dingen met mensen doen en helemaal met hypersensitieve mensen.
Das een pelicaanquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar ja,dat konijntje wat ze gaan eten was ook vast heel lief
waarom heb je ze niet alle2 tegelijk laten villen, en dan een blinde test laten doen 'wie is bunkertje en wie is een gewoon konijn' ?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat had ik dan ook geweigerd en het lijkt me geen porem daar 2 met een peper in de aars te zien lopenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Of wie durft er voor 8 uur een peper in z'n /haar reet/je te stoppen.Dat is wel eens gedaan,vandaar de uitdrukking:Het lijkt wel of je peper in je reet hebt"![]()
Als ze erin trappen haak ik af (of toch niet)quote:Op maandag 11 mei 2009 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem dat er een briefje bijzit ala "Kijk, daar is Flappie dan!"
dat hoefde ik dan weer niet te zien eikquote:
Zeker weten,heb het ook wel eens gedaan.Gelukkig geen negatieve reactie maar het glaasje ging echt van de een naar de andere letters..met antwoordenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet![]()
Glaasje draaien kan rare dingen met mensen doen en helemaal met hypersensitieve mensen.
Ja dat weet ik wel zeker!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar ja,dat konijntje wat ze gaan eten was ook vast heel lief
Ze hebben een combi magnetron, dus wel een ovenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
Hoe moeten ze dat konijn dan gaan bereiden? Ze hebben geen oven, en in een koekenpannetje gaat het hem niet worden?
Het is echt vreemd en engquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zeker weten,heb het ook wel eens gedaan.Gelukkig geen negatieve reactie maar het glaasje ging echt van de een naar de andere letters..met antwoorden
Waarom ??? we vreten dat maar al te graag als het niet herkenbaar isquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok ok, hij is goor, ik zal 'm weghalen
Heb 'em niet zelf geupload... sorryquote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef Jimbo het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=515032
degene die die net posten kan die em nog eens uploaden op jootoob ? dan kan ik em ook nog downloaden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |