Laat ze maar is goed schrikken zijn ze wel weer wakker!!!!quote:Gaat er trouwens nog wat gebeuren zo iemand weet ? ,dit omdat ze weer in het donker zitten
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
anyhoe, konijn gaat er vnvnd ook nog in!
ben benieuwd hoe ze daar op reageren!
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een beetje soezen of wat dommelen vind ik ook niet echt slapen. Slapen vind ik als je echt van de wereld bent. Het valt mij echt mee dat ze dit zo goed gedaan hebben.
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:58 schreef Danny het volgende:
[..]
die hoeven ook niet mee te doen he. en die keuze kunnen ze prima zelf maken lijkt me?
Anita oet Twentequote:Op maandag 11 mei 2009 21:58 schreef kreeftje747 het volgende:
[..]
Ik ben voor !!!!![]()
Misschien is het wel een goed idee om zo'n Ghosthunter/ paranormaalpersoon iemand als gast te ontvangen, tenminste iemand met een beetje ervaring, mochten er gekke dingen gebeuren.
En die gebeuren er zeker wel want daar zorgen ze achter de schermen wel voor bij de Bunker!!
Snap jij de bedoeling van smilies?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja zeg ??? Ik vind dat geesten glaasjes draaien gewoon erg dom en kinderachtig. Ik heb al gezegd dat ik daar niet van hou en dat dat best wel indruk kan hebben. Het gaat me te ver ??? Is dat nou zo moeilijk ..
zolang ze niet door mijn beeldscherm komen vind ik het wel spannendquote:Op maandag 11 mei 2009 21:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wellus![]()
Kunnen we eindelijk eens zien of die geesten nou bestaan of niet, zo naast het kerkhof zouden ze het toch moeten horen/zien/voelen ^^
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef kreeftje747 het volgende:
[..]
Laat ze maar is goed schrikken zijn ze wel weer wakker!!!!
En geen rotjes die zijn niet meer origineel.
quote:
idd ik was niet duidelijk.....quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh![]()
Dat konijn is er toch net uit, waarom moet het er weer in?
hoe laat ongeveer. dan weten we hoe lang we kunnen douchenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
Vanavond gaat hij er gebraden gevild inquote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh![]()
Dat konijn is er toch net uit, waarom moet het er weer in?
Geestigquote:Op maandag 11 mei 2009 22:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Snap jij de bedoeling van smilies?
Ik maakte maar een grapje hoor
Zit daar ook nog een opdracht aan vast?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
is die al 15 uur geleden eruit danquote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
idd ik was niet duidelijk.....
t gevilde konijn gaat er zo in
Zo dom zijn ze toch niet ???quote:
miss denkn ze dat het een kip isquote:Op maandag 11 mei 2009 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zijn ze te moe voor
Denk eerder verontwaardiging, en dan met name bij de dames
Ik had niet mee gekregen dat dat de bedoeling wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |