nee ik geef ze hier , ik ben luiquote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Het complimenten-voor-de-redactie topic! ?
wij zijn dan wel niet de meest complementeuze site van Nederland, maar jij bent niet echt the most compassionate guy out there are youquote:Op maandag 11 mei 2009 21:41 schreef roeland303 het volgende:
IK zou voorstellen om de opdracht te verlengen met een uurtje of twaalf, omdat er mensen zijn die zijn weggedommeld...
Da's een Royale, with cheesequote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Je had er eigenlijk nog een mooi vlaggetje op moeten zetten, met daarop: "Le Big Mac".
Ik vind hem wel goed bedacht, maar hij is iets wat sneaky.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De truc zou zijn om de Jolokia-pepers een beetje onverdacht op te stellen in een salade met wat sla, tomaat, paprika en milde groene pepers, bij een beetje lullige extreme eating challenge (het eten van oesters ofzo). Wel met de mededeling dat het hele bord leeg moet, uiteraard
Dat was toch voor die condoom opdracht?quote:
ik heb opeens een mental image van dat 'with cheese'quote:
Riep ik anderhalve week geleden al, naar binnen met dat bord! Wordt hilarisch!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef R0T29 het volgende:
Een Ouija bord naar binnen. Kijken wat ze doen. De mannen hebben wel zin in een ouderwets potje "Geestje oproepen", de dames vinden het doodeng.
Amber is al weg, dus een poll is niet eens nodig lijkt mequote:Op maandag 11 mei 2009 21:43 schreef NrTH het volgende:
Ik ben trouwens voor een poll voor een Ouija bord waar Jeroen (weer) om vraagt
Dat zijn geen spelletjesquote:Op maandag 11 mei 2009 21:44 schreef Jimbo het volgende:
dat ouiji bord is ook wel een tof idee![]()
worden we dalijk als streamers behaxxord
Worden ze aan elkaar vast gebonden?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was toch voor die condoom opdracht?
Bij deze zouden ze 24 uur geen stroom krijgen.
Ach boeien ook.
Eens!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De kijker bepaald, ik vind dan een Poll bij twijfel wel terecht hoor. Alle Polls kosten stemmen, uitslagpoll bij twijfel is gratis
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Riep ik anderhalve week geleden al, naar binnen met dat bord! Wordt hilarisch!!!
tot nu toe?quote:Maandag 11-05-2009 21:41
Naar aanleiding van het meerdere malen in slaap dommelen van Peter, Pim en Marielin hebben wij een poll op de site geplaatst.
Met 83% stemmen voor is wat jullie betreft de weekuitdaging tot nu toe geslaagd!
ben van mening dat als je in slaapt valt je toch meer dan 1 minuut moet zijn ingedut en dat is toch niet meer gebeurt of heb ik dan toch nog iets gemist vanmiddag?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:35 schreef wicky. het volgende:
Wat een grap zou het zijn als ze in de Bunker te horen krijgen dat de slaap opdracht mislukt is
juist wel tofquote:Op maandag 11 mei 2009 21:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed bedacht, maar hij is iets wat sneaky.
misschien kan het met een mindere hete peper ook gedaan worden want dit schijnt de aller heetste te zijn en zag hoe zijn hoofd haast uit elkaar ploft.
Melkkoe was misschien te overdreven maar ik snap gewoon niet dat ik weer moet stemmen als ik het al gedaan heb voor een opdracht.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:36 schreef Danny het volgende:
[..]
korte versie:
ik kan me in beide standpunten wel vinden. Dat melkkoe slaat overigens nergens op imo
Wellusquote:
ja, om 12 uur vannacht is de opdracht pas afgelopen. Dan komt er ws nog een poll?quote:
Mind fucken is cool!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
Dat is mind fucking en slaat nergens op !!!!
Liegbeestquote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vorige week met noortje door de mc drive gegaanverkeerde bestelling gehad\
kreeg gewoon 3x zoveel dan ik besteld had en ze namen het niet terug :S (gelukkig zat mn eigen eten er oo bij)
denk dat we voor 50¤ zeker gegeten hebbenhad 2 mc kroketten op, wat bitterballen en 2big macs en dan nog wat milkshakes en andere zooi als mc flurry's
tering zat ik vol![]()
heb het die avond ook geweten ook
Nee aan de muur... eten en drinken net 10 cm buiten bereik...quote:
\Week lang warm douchen (naja 5 minuten per dag)quote:Op maandag 11 mei 2009 21:49 schreef D. het volgende:
Wat had Eline nou gewonnen met kanee leten?
en zijn er ook filmpjes?
dacht dat de opdracht om 20:00 afgelopen wasquote:Op maandag 11 mei 2009 21:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, om 12 uur vannacht is de opdracht pas afgelopen. Dan komt er ws nog een poll?
Iis toch gewoon duidelijk dat t niet gehaald is, jullie hebben t gezien en peter heeft t toegegeven.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
is ook niet waar, wij hebben Pim zien doezelen en Peter heeft toegegeven dat hij heeft geslapen. En wij willen weten wat jullie daarvan vinden
pm noortje maarquote:
Het is BS !! Maar het kan je wel beinvloeden. Ik hou er domweg niet van, net zoals een Jomanda of Char ...Het is een leugen maar als je gevoelig bent kan dat super verkeerd vallen. Ik pas er voor.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wellus![]()
Kunnen we eindelijk eens zien of die geesten nou bestaan of niet, zo naast het kerkhof zouden ze het toch moeten horen/zien/voelen ^^
Da's idd veelquote:Op maandag 11 mei 2009 21:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
\Week lang warm douchen (naja 5 minuten per dag)
En 2 persoonlijke items.
Het is zoveel omdat ze dachten dat het toch niet ging lukken ^^
Dat llijkt me wel weer cool ! en dan dit keer Marielin en Elinequote:
Hij ging in op het moment dat ze hem kregen (gisterenmiddag 12.00 uur), niet op het moment dat ze gisteren zijn opgestaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dacht dat de opdracht om 20:00 afgelopen was
Filmpjequote:Op maandag 11 mei 2009 21:49 schreef D. het volgende:
Wat had Eline nou gewonnen met kanee leten?
en zijn er ook filmpjes?
hahaha ja dit omdat ze beide opdracht goed heeft volbrachtquote:Op maandag 11 mei 2009 21:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb Peter zien slapen en Pim ook,mag Eline nu buiten slapen![]()
je hoeft dan ook niet mee te doen hequote:Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is BS !! Maar het kan je wel beinvloeden. Ik hou er domweg niet van, net zoals een Jomanda of Char ...Het is een leugen maar als je gevoelig bent kan dat super verkeerd vallen. Ik pas er voor.
je hebt gelijk!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was toch voor die condoom opdracht?
Bij deze zouden ze 24 uur geen stroom krijgen.
Ach boeien ook.
de straf voor het mislukken van de 36 uur wakker blijven kan ik zo 123 niet vinden op de site..quote:Bunker Blowjob
Op deze zondagavond krijgen de Overlevers nog een adembenemende opdracht voor de kiezen. Ruim 1.100 condooms worden The Bunker ingeworpen. Aan de Overlevers de taak al deze rubbers voor morgenochtend 10.00 uur op te blazen.
Lukt dit de Overlevers, dan wordt een bedrag van 500,- aan de pot toegevoegd. Slagen ze echter niet in deze opdracht, dan moet de groep gezamenlijk twee Overlevers uitkiezen die morgennacht, nadat de 36 uur waakopdracht klaar is, buiten slapen ...
Dan doen we het toch vrijdagavondquote:Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef kreeftje747 het volgende:
Voor dat glaasje draaien en dat bordspel moet je wel een beetje "bij" zijn en dat zijn zij al lange niet meer!!
Lijkt mij nu niet zo'n geschikt idee.
Maar zou het wel hartstikke top vinden als ze dit is mochten doen, wil Jeroen dan nog wel is zien!!
Jullie vergeten Eline te noemen. Die heeft zelfs een waarschuwing door de speaker gehad.quote:Naar aanleiding van het meerdere malen in slaap dommelen van Peter, Pim en Marielin hebben wij een poll op de site geplaatst.
Met 83% stemmen voor is wat jullie betreft de weekuitdaging tot nu toe geslaagd!
wat doe je geestig zegquote:Op maandag 11 mei 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dan doen we het toch vrijdagavond
Neem aan dat die geesten ook gewoon het weekend vrij hebben en zaterdag niet vroeg op moeten
Gut jeetje laat ik nou es aan de gevoelens van die gasten daar denken. In plaats van die van mezelfquote:Op maandag 11 mei 2009 21:52 schreef Danny het volgende:
[..]
je hoeft dan ook niet mee te doen he
Sterker nog; dat KAN niet eens want je zit niet in de bunker
Of wie durft er voor 8 uur een peper in z'n /haar reet/je te stoppen.Dat is wel eens gedaan,vandaar de uitdrukking:Het lijkt wel of je peper in je reet hebt"quote:Op maandag 11 mei 2009 21:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed bedacht, maar hij is iets wat sneaky.
misschien kan het met een mindere hete peper ook gedaan worden want dit schijnt de aller heetste te zijn en zag hoe zijn hoofd haast uit elkaar ploft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |