waarom moeten wij daarover beslissen ze zijn toch al die tijd al wakker. Er is niemand in slaap gevallen, dit noem ik dus pestenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
poll op de fp, over t weekdingopdrachtduel
gewonnen, wat mij betreftquote:Op maandag 11 mei 2009 21:11 schreef ditisHuub het volgende:
ja vreemdquote:Op maandag 11 mei 2009 21:12 schreef lies1958 het volgende:
[..]
waarom moeten wij daarover beslissen ze zijn toch al die tijd al wakker. Er is niemand in slaap gevallen, dit noem ik dus pesten
Ja mee eens. Dementor komt hier vragen of ze in slaap zijn gevallen, ze hebben dus zelf niet goed opgelet en schuiven de verantwoordelijkheid nu af op de kijkers.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:12 schreef lies1958 het volgende:
[..]
waarom moeten wij daarover beslissen ze zijn toch al die tijd al wakker. Er is niemand in slaap gevallen, dit noem ik dus pesten
dan stem je toch ja?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:12 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Weekuitdaging Huub,quote:Op maandag 11 mei 2009 21:10 schreef ditisHuub het volgende:
is ook niet waar, wij hebben Pim zien doezelen en Peter heeft toegegeven dat hij heeft geslapen. En wij willen weten wat jullie daarvan vindenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja mee eens. Dementor komt hier vragen of ze in slaap zijn gevallen, ze hebben dus zelf niet goed opgelet en schuiven de verantwoordelijkheid nu op de kijkers.
Ze konden zelf niet wakker blijven, of hadden het te druk met het kaneel.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja mee eens. Dementor komt hier vragen of ze in slaap zijn gevallen, ze hebben dus zelf niet goed opgelet en schuiven de verantwoordelijkheid nu af op de kijkers.
ja want die 20 credits maken het verschil, even voor alle duidelijkheid, jullie zijn hier in controlquote:Op maandag 11 mei 2009 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dit nou echt melken om credits.
Waarom komt Dementor er hier dan naar vragen?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
is ook niet waar, wij hebben Pim zien doezelen en Peter heeft toegegeven dat hij heeft geslapen. En wij willen weten wat jullie daarvan vinden
Ja dag ben geen melkkoe aan het worden. Heb al voor deze opdracht gestemd om te doen dus niet nog een keer om te bepalen of die wel gehaald. Kan ik net zo goed nergens meer op stemmen als er later weer een poll komt of ze het wel gehaald hebben. Slaat in mijn ogen nergens op.quote:
zit je al een hele dag op te letten .. ben je nog een credit kwijt ook nog om het te bevestigen dat je ze niet hebt zien slapenquote:
Ik vind het allemaal niet zo'n drama na zoveel uur wakker zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
is ook niet waar, wij hebben Pim zien doezelen en Peter heeft toegegeven dat hij heeft geslapen. En wij willen weten wat jullie daarvan vinden
klaar!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind het een hoop gezeik om niets, ze hadden allebei teveel gedronken en in zijn dronken bui kroop Jeroen even bovenop Amber. Amber ziet het net als aanranding maar gaat Jeroen er nog op aansprekenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat hij bovenop haar kwam liggen, ze gaat Jeroen er ook nog wel op aanspreken en samen de beelden kijken.
Maar ze ziet het niet als aanranding omdat ze beide te dronken waren om er goed iets van te weten
Ja en daarom kozen we voor 36 uur wakker blijven en niet om nu weer te gaan stemmen of die wel geslaagd is.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja want die 20 credits maken het verschil, even voor alle duidelijkheid, jullie zijn hier in control
dat ik dat nog eens mag meemaken:)quote:Op maandag 11 mei 2009 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben het met Huub eens.![]()
Dat bij twijfel de kijker mag beslissen of iets wel of niet gelukt is.
Idd, als ze de opdracht laten mislukken omdat Pim en Peter 5 seconde hun ogen dicht hadden een paar keer dan komt er ook gezeik op, als ze hem laten lukken net zo goed.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben het met Huub eens.![]()
Dat bij twijfel de kijker mag beslissen of iets wel of niet gelukt is.
Preciesquote:Op maandag 11 mei 2009 21:15 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja dag ben geen melkkoe aan het worden. Heb al voor deze opdracht gestemd om te doen dus niet nog een keer om te bepalen of die wel gehaald. Kan ik net zo goed nergens meer op stemmen als er later weer een poll komt of ze het wel gehaald hebben. Slaat in mijn ogen nergens op.
dan kan iedereen die een pesthekel heeft aan b.v Eline ff lekker op nee gaan stemmen in de hoop dat de groep haar alsnog buiten laat slapen ...quote:Op maandag 11 mei 2009 21:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja want die 20 credits maken het verschil, even voor alle duidelijkheid, jullie zijn hier in control
Simpel dan toch? Als Peter zegt dat hij geslapen heeft, dan is de opdracht mislukt.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Inderdaad, wat kan die zaniken.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:18 schreef blomst het volgende:
Ik krijg nu toch een beetje het Calimero gevoel bij Marielin, weer over dat Eline het zo getroffen heeft met het twee dingen kiezen. Pffff
Dat levert dus ook gezeik op.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, als ze de opdracht laten mislukken omdat Pim en Peter 5 seconde hun ogen dicht hadden een paar keer dan komt er ook gezeik op, als ze hem laten lukken net zo goed.
Laat dan de kijker zelf maar bepalen.
nou, interactiever dan dit kan het toch niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:19 schreef snetje het volgende:
[..]
dan kan iedereen die een pesthekel heeft aan b.v Eline ff lekker op nee gaan stemmen in de hoop dat de groep haar alsnog buiten laat slapen ...
Omdat er wel voldoende streamers moeten zijn die het eens/oneens zijn met de koers die wij varen m.b.t het wel/niet afblazen van de weekuitdaging.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom komt Dementor er hier dan naar vragen?
Hee pssstt heeft iemand niet per ongeluk aan hem gezeten tijdens die 5 seconden, dat word weer een leuke rel nl.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, als ze de opdracht laten mislukken omdat Pim en Peter 5 seconde hun ogen dicht hadden een paar keer dan komt er ook gezeik op, als ze hem laten lukken net zo goed.
Laat dan de kijker zelf maar bepalen.
ik help je maar even met de gratis variantquote:Op maandag 11 mei 2009 21:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat er wel voldoende streamers moeten zijn die het eens/oneens zijn met de koers die wij varen m.b.t het wel/niet afblazen van de weekuitdaging.
Ook dat nog ja, die kans is dan te mooi om te laten liggen ben ik bang.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:19 schreef snetje het volgende:
[..]
dan kan iedereen die een pesthekel heeft aan b.v Eline ff lekker op nee gaan stemmen in de hoop dat de groep haar alsnog buiten laat slapen ...
Juist maar dat weten ze zelf niet boven, peter bedoelt misschien wel gewoon doezelen. Slapen is een paar minuten niet 10 seconden het slaat echt nergens op dit.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Simpel dan toch? Als Peter zegt dat hij geslapen heeft, dan is de opdracht mislukt.
Maar daar kijken wij niet naar.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik help je maar even met de gratis variantdaarstemmen ze meer op
Marielin moet maar eens leren accepteren. Ook al heeft ze gelijk, ze zou door moeten hebben dat de streamers geklaag niet waarderen. Dat is ook iets wat zo nu en dan doorkomt in de fanmail. Positief gedrag wordt beloond.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:18 schreef blomst het volgende:
Ik krijg nu toch een beetje het Calimero gevoel bij Marielin, weer over dat Eline het zo getroffen heeft met het twee dingen kiezen. Pffff
Peter heeft inderdaad letterlijk gezegd dat ie wakker was geworden.Nou wakker worden kan alleen als je geslapen hebt.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou, interactiever dan dit kan het toch niet?
staat voor iedereen vrijquote:Op maandag 11 mei 2009 21:22 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Juist maar dat weten ze zelf niet boven, peter bedoelt misschien wel gewoon doezelen. Slapen is een paar minuten niet 10 seconden het slaat echt nergens op dit.
Is maar net hoe je iets benoemt.
Maarja ga me er niet druk om maken, mijn credits zijn nu op en gewoon uit nijd koop ik nu geen nieuwe. Dan heb ik maar geen stem.
Stook snolquote:Op maandag 11 mei 2009 21:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Peter heeft inderdaad letterlijk gezegd dat ie wakker was geworden.Nou wakker worden kan alleen als je geslapen hebt.
zet er dan gelijk een poll neer met wie moet er buiten slapen .. hoeven we niet een hele dag tegen die gapende koppen aan te kijkenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:20 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou, interactiever dan dit kan het toch niet?
Volgens mij heeft Peter hem wel aangestoot een keer toen hij lag te dommelenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee pssstt heeft iemand niet per ongeluk aan hem gezeten tijdens die 5 seconden, dat word weer een leuke rel nl.
En terechtquote:Op maandag 11 mei 2009 21:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
staat voor iedereen vrij![]()
wij volgen alleen zoveel mogelijk de format, de kijker bepaalt, en als iemand nou een kwartier had lopen snurken was er ook geen poll nodig geweest. Maar bij twijfel raadplegen wij jullie.
Hmm, punt is dat ik alle COSsen heb zitten doorspitten voor een streamverslag maar er helemaal niets over heb kunnen vinden.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat er wel voldoende streamers moeten zijn die het eens/oneens zijn met de koers die wij varen m.b.t het wel/niet afblazen van de weekuitdaging.
wij welquote:
Ik ben best lief in real livequote:
WTF !!! Aaanranding ik ga stemmen, bellen en aangifte doenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:24 schreef NrTH het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Peter hem wel aangestoot een keer toen hij lag te dommelen
liegbeestquote:
ja, maar goed, als 1 iemand het uitmelken vind ,maar wij kunnen oprecht zeggen dat dat niet zo is, mag iemand dat uitmelken vinden, maar dan doet ons dat niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En terecht![]()
Misschien kun je dat type polls dan credit free maken, dan krijg je ook geen gezeur over uitmelken. En zo is er altijd wel weer wat
Ik ook maar niemand geloofd mequote:
OK soms ben ik lief.quote:
Nee,alles is jouw schuldquote:Op maandag 11 mei 2009 21:26 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, maar goed, als 1 iemand het uitmelken vind ,maar wij kunnen oprecht zeggen dat dat niet zo is, mag iemand dat uitmelken vinden, maar dan doet ons dat niet.
Maar idd. er is altijd wel wat, wat we ook doen
deze is te grappigquote:Op maandag 11 mei 2009 21:23 schreef FuTilE het volgende:
Huub, kan deze er ook nog eens in de komende dagen?
Maar Huub, is het dan ook niet zo dat toen met die opdracht van Peter, dat hij stil moest staan op 1 plek, ging hij toch ook een keer over de schreef en toen met Eline dat mensen haar hoorden murmelen terwijl ze geen gemurmel mocht maken/niet praten, dat jullie er ook vanuit gingen wat hier werd vermeld.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
geef hier eens een link de beelden waar jullie over twijfelen, dan kunnen we het beoordelen.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
staat voor iedereen vrij![]()
wij volgen alleen zoveel mogelijk het format, de kijker bepaalt, en als iemand nou een kwartier had lopen snurken was er ook geen poll nodig geweest. Maar bij twijfel raadplegen wij jullie.
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:23 schreef FuTilE het volgende:
Huub, kan deze er ook nog eens in de komende dagen?
twee mensen buiten slapen.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Wat is de straf bij het niet halen van de opdracht.
De truc zou zijn om de Jolokia-pepers een beetje onverdacht op te stellen in een salade met wat sla, tomaat, paprika en milde groene pepers, bij een beetje lullige extreme eating challenge (het eten van oesters ofzo). Wel met de mededeling dat het hele bord leeg moet, uiteraardquote:
vorige week met noortje door de mc drive gegaanquote:Op maandag 11 mei 2009 21:30 schreef FuTilE het volgende:
Deze lijkt me trouwens ook wel geschikt, na al dat gejuich om McDonalds voer... Maar dan voor 50 euro p.p.
Maar de opdracht is al gehaald toch? Liep tot 20:00, nu is het normale slaapregelement in werking volgens mij.quote:
Nee loopt tot middernacht.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar de opdracht is al gehaald toch? Liep tot 20:00, nu is het normale slaapregelement in werking volgens mij.
Ja, dat zal wel de MOADA zijn geweest...quote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vorige week met noortje door de mc drive gegaanverkeerde bestelling gehad\
kreeg gewoon 3x zoveel dan ik besteld had en ze namen het niet terug :S (gelukkig zat mn eigen eten er oo bij)
denk dat we voor 50¤ zeker gegeten hebbenhad 2 mc kroketten op, wat bitterballen en 2big macs en dan nog wat milkshakes en andere zooi als mc flurry's
tering zat ik vol![]()
heb het die avond ook geweten ook
dat kan op zich natuurlijk niet he. Jullie zitten met x man op de regie naar 25 camerastandpunten te kijken en wij moeten dan bepalen of het gewonnen is. Als er nou enorme twijfel is vanuit de kijker ok, maar daarover heb ik niemand gehoord.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Vind dat een beetje kinderachtig allemaal. Al dat debiele eten.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De truc zou zijn om de Jolokia-pepers een beetje onverdacht op te stellen in een salade met wat sla, tomaat, paprika en milde groene pepers, bij een beetje lullige extreme eating challenge (het eten van oesters ofzo). Wel met de mededeling dat het hele bord leeg moet, uiteraard
korte versie:quote:Op maandag 11 mei 2009 21:36 schreef Danny het volgende:
[..]
dat kan op zich natuurlijk niet he. Jullie zitten met x man op de regie naar 25 camerastandpunten te kijken en wij moeten dan bepalen of het gewonnen is. Als er nou enorme twijfel is vanuit de kijker ok, maar daarover heb ik niemand gehoord.
Sowieso zouden ze wmb direct bij het mislukken van een opdracht te horen moeten krijgen dat het mislukt is, maar that's me.
Ik waardeer het idee erachter wel van 'de kijker bepaalt', maar als ze een opdracht overduidelijk gehaald hebben of jullie zelf zitten te slapen () dan moet daar gewoon eerlijk over gedaan worden imo en is een poll niet nodig.
Nou blijkt de gemiddelde kijker een vrij sterk rechtvaardigheidsgevoel te hebben en dus gaan dit soort polls doorgaans toch wel een uitslag krijgen die reëel is, maar op zich zouden dergelijke polls niet nodig moeten zijn.
Ja, dat las ik ook ergens. Dat is idd wel jammer... Habaneros zou waarschijnlijk wel kunnen, maar dat is dan weer minder leukquote:Op maandag 11 mei 2009 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Even helemaal afgekeken. Fascinerend. Die opbouw ook.![]()
Maar toch.. .mij net iets te sadistisch voor een duel. Kan ook echt blaren veroorzaken.
ja hoor. de opdracht begon om 12 uur 's middags. Dat ze toen al wakker waren was buiten de opdracht om. Dat telt nu wel. Als het gaat om verstopte spullen moeten we niet zeuren, maar als het gaat om slaap worden de regels strikt gehanteerdquote:
meer het tegenovergesteldequote:Op maandag 11 mei 2009 21:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel de MOADA zijn geweest...
The Mother of all Diarrhea Attacks ;]
Kinderachtig is het sowieso, maar in deze setting is weinig anders te doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind dat een beetje kinderachtig allemaal. Al dat debiele eten.
Ah k, dacht gewoon 8 uur 's morgens. ^^quote:Op maandag 11 mei 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
[..]
ja hoor. de opdracht begon om 12 uur 's middags.
tja..quote:Op maandag 11 mei 2009 21:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb Peter zien slapen en Pim ook,mag Eline nu buiten slapen![]()
Achquote:Op maandag 11 mei 2009 21:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kinderachtig is het sowieso, maar in deze setting is weinig anders te doen.
geef je eens een complimentquote:Op maandag 11 mei 2009 21:26 schreef Jimbo het volgende:
vind trouwens dat dr vandaag goed op fok! word meegepraat door jullie bij de bunkert , meer dan andere dagen.
mn complimenten
Ik vind het ook altijd zonde om door te spoelen als ik een prachtexemplaatje heb afgeleverdquote:Op maandag 11 mei 2009 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb hem dan ook maar mooi laten staan terwijl ie boven de wc bril uitrijkte en het Mcdonalds personeel hem mooi kon bewonderen
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meer het tegenovergestelde
ik ga naar de wc, voor t eerst in jaren op zo een met zn uitsparring(je weet wel anders zie je t water, en nu niet, nu ligt zn ding erop) ik moest gewoon omhoog hurken anders zat de stront terug op mn reet zo omhoog stond die paal
heb hem dan ook maar mooi laten staan terwijl ie boven de wc bril uitrijkte en het Mcdonalds personeel hem mooi kon bewonderen
Het complimenten-voor-de-redactie topic! ?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geef je eens een complimentword dr over heen gelezen
ik heb serieus nog rondgekeken voor zn ballon met zn stokje eraan ik dacht die doe ik erin !quote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Je had er eigenlijk nog een mooi vlaggetje op moeten zetten, met daarop: "Le Big Mac".
nee ik geef ze hier , ik ben luiquote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Het complimenten-voor-de-redactie topic! ?
wij zijn dan wel niet de meest complementeuze site van Nederland, maar jij bent niet echt the most compassionate guy out there are youquote:Op maandag 11 mei 2009 21:41 schreef roeland303 het volgende:
IK zou voorstellen om de opdracht te verlengen met een uurtje of twaalf, omdat er mensen zijn die zijn weggedommeld...
Da's een Royale, with cheesequote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Je had er eigenlijk nog een mooi vlaggetje op moeten zetten, met daarop: "Le Big Mac".
Ik vind hem wel goed bedacht, maar hij is iets wat sneaky.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De truc zou zijn om de Jolokia-pepers een beetje onverdacht op te stellen in een salade met wat sla, tomaat, paprika en milde groene pepers, bij een beetje lullige extreme eating challenge (het eten van oesters ofzo). Wel met de mededeling dat het hele bord leeg moet, uiteraard
Dat was toch voor die condoom opdracht?quote:
ik heb opeens een mental image van dat 'with cheese'quote:
Riep ik anderhalve week geleden al, naar binnen met dat bord! Wordt hilarisch!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef R0T29 het volgende:
Een Ouija bord naar binnen. Kijken wat ze doen. De mannen hebben wel zin in een ouderwets potje "Geestje oproepen", de dames vinden het doodeng.
Amber is al weg, dus een poll is niet eens nodig lijkt mequote:Op maandag 11 mei 2009 21:43 schreef NrTH het volgende:
Ik ben trouwens voor een poll voor een Ouija bord waar Jeroen (weer) om vraagt
Dat zijn geen spelletjesquote:Op maandag 11 mei 2009 21:44 schreef Jimbo het volgende:
dat ouiji bord is ook wel een tof idee![]()
worden we dalijk als streamers behaxxord
Worden ze aan elkaar vast gebonden?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was toch voor die condoom opdracht?
Bij deze zouden ze 24 uur geen stroom krijgen.
Ach boeien ook.
Eens!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De kijker bepaald, ik vind dan een Poll bij twijfel wel terecht hoor. Alle Polls kosten stemmen, uitslagpoll bij twijfel is gratis
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Riep ik anderhalve week geleden al, naar binnen met dat bord! Wordt hilarisch!!!
tot nu toe?quote:Maandag 11-05-2009 21:41
Naar aanleiding van het meerdere malen in slaap dommelen van Peter, Pim en Marielin hebben wij een poll op de site geplaatst.
Met 83% stemmen voor is wat jullie betreft de weekuitdaging tot nu toe geslaagd!
ben van mening dat als je in slaapt valt je toch meer dan 1 minuut moet zijn ingedut en dat is toch niet meer gebeurt of heb ik dan toch nog iets gemist vanmiddag?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:35 schreef wicky. het volgende:
Wat een grap zou het zijn als ze in de Bunker te horen krijgen dat de slaap opdracht mislukt is
juist wel tofquote:Op maandag 11 mei 2009 21:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed bedacht, maar hij is iets wat sneaky.
misschien kan het met een mindere hete peper ook gedaan worden want dit schijnt de aller heetste te zijn en zag hoe zijn hoofd haast uit elkaar ploft.
Melkkoe was misschien te overdreven maar ik snap gewoon niet dat ik weer moet stemmen als ik het al gedaan heb voor een opdracht.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:36 schreef Danny het volgende:
[..]
korte versie:
ik kan me in beide standpunten wel vinden. Dat melkkoe slaat overigens nergens op imo
Wellusquote:
ja, om 12 uur vannacht is de opdracht pas afgelopen. Dan komt er ws nog een poll?quote:
Mind fucken is cool!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:48 schreef Soury het volgende:
Dat is mind fucking en slaat nergens op !!!!
Liegbeestquote:Op maandag 11 mei 2009 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vorige week met noortje door de mc drive gegaanverkeerde bestelling gehad\
kreeg gewoon 3x zoveel dan ik besteld had en ze namen het niet terug :S (gelukkig zat mn eigen eten er oo bij)
denk dat we voor 50¤ zeker gegeten hebbenhad 2 mc kroketten op, wat bitterballen en 2big macs en dan nog wat milkshakes en andere zooi als mc flurry's
tering zat ik vol![]()
heb het die avond ook geweten ook
Nee aan de muur... eten en drinken net 10 cm buiten bereik...quote:
\Week lang warm douchen (naja 5 minuten per dag)quote:Op maandag 11 mei 2009 21:49 schreef D. het volgende:
Wat had Eline nou gewonnen met kanee leten?
en zijn er ook filmpjes?
dacht dat de opdracht om 20:00 afgelopen wasquote:Op maandag 11 mei 2009 21:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, om 12 uur vannacht is de opdracht pas afgelopen. Dan komt er ws nog een poll?
Iis toch gewoon duidelijk dat t niet gehaald is, jullie hebben t gezien en peter heeft t toegegeven.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:14 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
pm noortje maarquote:
Het is BS !! Maar het kan je wel beinvloeden. Ik hou er domweg niet van, net zoals een Jomanda of Char ...Het is een leugen maar als je gevoelig bent kan dat super verkeerd vallen. Ik pas er voor.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wellus![]()
Kunnen we eindelijk eens zien of die geesten nou bestaan of niet, zo naast het kerkhof zouden ze het toch moeten horen/zien/voelen ^^
Da's idd veelquote:Op maandag 11 mei 2009 21:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
\Week lang warm douchen (naja 5 minuten per dag)
En 2 persoonlijke items.
Het is zoveel omdat ze dachten dat het toch niet ging lukken ^^
Dat llijkt me wel weer cool ! en dan dit keer Marielin en Elinequote:
Hij ging in op het moment dat ze hem kregen (gisterenmiddag 12.00 uur), niet op het moment dat ze gisteren zijn opgestaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dacht dat de opdracht om 20:00 afgelopen was
Filmpjequote:Op maandag 11 mei 2009 21:49 schreef D. het volgende:
Wat had Eline nou gewonnen met kanee leten?
en zijn er ook filmpjes?
hahaha ja dit omdat ze beide opdracht goed heeft volbrachtquote:Op maandag 11 mei 2009 21:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb Peter zien slapen en Pim ook,mag Eline nu buiten slapen![]()
je hoeft dan ook niet mee te doen hequote:Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is BS !! Maar het kan je wel beinvloeden. Ik hou er domweg niet van, net zoals een Jomanda of Char ...Het is een leugen maar als je gevoelig bent kan dat super verkeerd vallen. Ik pas er voor.
je hebt gelijk!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat was toch voor die condoom opdracht?
Bij deze zouden ze 24 uur geen stroom krijgen.
Ach boeien ook.
de straf voor het mislukken van de 36 uur wakker blijven kan ik zo 123 niet vinden op de site..quote:Bunker Blowjob
Op deze zondagavond krijgen de Overlevers nog een adembenemende opdracht voor de kiezen. Ruim 1.100 condooms worden The Bunker ingeworpen. Aan de Overlevers de taak al deze rubbers voor morgenochtend 10.00 uur op te blazen.
Lukt dit de Overlevers, dan wordt een bedrag van 500,- aan de pot toegevoegd. Slagen ze echter niet in deze opdracht, dan moet de groep gezamenlijk twee Overlevers uitkiezen die morgennacht, nadat de 36 uur waakopdracht klaar is, buiten slapen ...
Dan doen we het toch vrijdagavondquote:Op maandag 11 mei 2009 21:51 schreef kreeftje747 het volgende:
Voor dat glaasje draaien en dat bordspel moet je wel een beetje "bij" zijn en dat zijn zij al lange niet meer!!
Lijkt mij nu niet zo'n geschikt idee.
Maar zou het wel hartstikke top vinden als ze dit is mochten doen, wil Jeroen dan nog wel is zien!!
Jullie vergeten Eline te noemen. Die heeft zelfs een waarschuwing door de speaker gehad.quote:Naar aanleiding van het meerdere malen in slaap dommelen van Peter, Pim en Marielin hebben wij een poll op de site geplaatst.
Met 83% stemmen voor is wat jullie betreft de weekuitdaging tot nu toe geslaagd!
wat doe je geestig zegquote:Op maandag 11 mei 2009 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dan doen we het toch vrijdagavond
Neem aan dat die geesten ook gewoon het weekend vrij hebben en zaterdag niet vroeg op moeten
Gut jeetje laat ik nou es aan de gevoelens van die gasten daar denken. In plaats van die van mezelfquote:Op maandag 11 mei 2009 21:52 schreef Danny het volgende:
[..]
je hoeft dan ook niet mee te doen he
Sterker nog; dat KAN niet eens want je zit niet in de bunker
Of wie durft er voor 8 uur een peper in z'n /haar reet/je te stoppen.Dat is wel eens gedaan,vandaar de uitdrukking:Het lijkt wel of je peper in je reet hebt"quote:Op maandag 11 mei 2009 21:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed bedacht, maar hij is iets wat sneaky.
misschien kan het met een mindere hete peper ook gedaan worden want dit schijnt de aller heetste te zijn en zag hoe zijn hoofd haast uit elkaar ploft.
Dat zou 24uur geen stroom zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 21:53 schreef snetje het volgende:
[..]
je hebt gelijk!
[..]
de straf voor het mislukken van de 36 uur wakker blijven kan ik zo 123 niet vinden op de site..
Peter heeft het zelf toegegeven, en Pim heeft wel een paar momentjes gehad dat z'n ogen dichtvielen, al was dit niet langer dan 5 sec per keer. (wat imho niet echt slapen is)quote:Op maandag 11 mei 2009 21:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Jullie vergeten Eline te noemen. Die heeft zelfs een waarschuwing door de speaker gehad.
Verder is helemaal niet aangetoond dat ze in slaap zijn gedommeld afaik?
Wat schuift het ?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Of wie durft er voor 8 uur een peper in z'n /haar reet/je te stoppen.
Denken aan gevoelens van de mensen in de bunker?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut jeetje laat ik nou es aan de gevoelens van die gasten daar denken. In plaats van die van mezelf
een week lang douchen en 2 privč items naar keuzequote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Heb al ff teruggelezen.
Ik lees dat Pim weer een opdracht verloren heeft, wat heeft Eline gewonnen?
En het wakkerblijven is nog onzeker of het gelukt is?
hangt er maar net vanaf wat je onder slapen verstaat (en wat Peter onder slapen verstaat).quote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Peter heeft het zelf toegegeven, en Pim heeft wel een paar momentjes gehad dat z'n ogen dichtvielen, al was dit niet langer dan 5 sec per keer. (wat imho niet echt slapen is)
Ik ben voor !!!!quote:Dan doen we het toch vrijdagavond
Neem aan dat die geesten ook gewoon het weekend vrij hebben en zaterdag niet vroeg op moeten
die hoeven ook niet mee te doen he. en die keuze kunnen ze prima zelf maken lijkt me?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut jeetje laat ik nou es aan de gevoelens van die gasten daar denken. In plaats van die van mezelf
En het toegeven vind ik persoonlijk het belangrijkst.Letten ze een volgende keer nog beter op bij opdrachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Peter heeft het zelf toegegeven, en Pim heeft wel een paar momentjes gehad dat z'n ogen dichtvielen, al was dit niet langer dan 5 sec per keer. (wat imho niet echt slapen is)
Komt niet heel vaak voor, maar ben het met je eensquote:Op maandag 11 mei 2009 21:57 schreef Danny het volgende:
[..]
hangt er maar net vanaf wat je onder slapen verstaat (en wat Peter onder slapen verstaat).
Mijn stelling is dat zolang de redactie EN streamers het niet opmerken is het niet gebeurd.
imo hebben ze de opdracht dan ook met glans gehaald. Van mij mogen ze 'm afbreken (maar da's ook omdat hier zo het licht uit gaat, samen met de streams)
Nou ja zeg ??? Ik vind dat geesten glaasjes draaien gewoon erg dom en kinderachtig. Ik heb al gezegd dat ik daar niet van hou en dat dat best wel indruk kan hebben. Het gaat me te ver ??? Is dat nou zo moeilijk ..quote:Op maandag 11 mei 2009 21:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Denken aan gevoelens van de mensen in de bunker?
Wat doe jij op Fok!?
als dat toegeven telt voor mislukken van de opdracht dan gaan ze dergelijke dingen natuurlijk nooit meer toegeven hequote:Op maandag 11 mei 2009 21:58 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En het toegeven vind ik persoonlijk het belangrijkst.Letten ze een volgende keer nog beter op bij opdrachten.
:Voor als de regie het perongeluk verzuimt"
Helemaal gelijk ,ik heb dan ook gewoon op ja gestemt, van mij mogen ze zodaalijk lekker pitten en er dan morgen weer hard! tegen aanquote:Op maandag 11 mei 2009 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een beetje soezen of wat dommelen vind ik ook niet echt slapen. Slapen vind ik als je echt van de wereld bent. Het valt mij echt mee dat ze dit zo goed gedaan hebben.
in welke hoedanigheid?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
anyhoe, konijn gaat er vnvnd ook nog in!
ben benieuwd hoe ze daar op reageren!
Zou toch avondeten zijn? Was de poelier niet thuis of hebben ze nog niet gegetenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
heb je wel naar dat filmpje gekeken, ik ben er wel voor maar dan wat minder heetquote:Op maandag 11 mei 2009 21:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
juist wel tofdenk je klaar te zijn met een lekker hapje
krijg je zn fucking heete peper
Huhquote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
Laat ze maar is goed schrikken zijn ze wel weer wakker!!!!quote:Gaat er trouwens nog wat gebeuren zo iemand weet ? ,dit omdat ze weer in het donker zitten
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een beetje soezen of wat dommelen vind ik ook niet echt slapen. Slapen vind ik als je echt van de wereld bent. Het valt mij echt mee dat ze dit zo goed gedaan hebben.
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:58 schreef Danny het volgende:
[..]
die hoeven ook niet mee te doen he. en die keuze kunnen ze prima zelf maken lijkt me?
Anita oet Twentequote:Op maandag 11 mei 2009 21:58 schreef kreeftje747 het volgende:
[..]
Ik ben voor !!!!![]()
Misschien is het wel een goed idee om zo'n Ghosthunter/ paranormaalpersoon iemand als gast te ontvangen, tenminste iemand met een beetje ervaring, mochten er gekke dingen gebeuren.
En die gebeuren er zeker wel want daar zorgen ze achter de schermen wel voor bij de Bunker!!
Snap jij de bedoeling van smilies?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja zeg ??? Ik vind dat geesten glaasjes draaien gewoon erg dom en kinderachtig. Ik heb al gezegd dat ik daar niet van hou en dat dat best wel indruk kan hebben. Het gaat me te ver ??? Is dat nou zo moeilijk ..
zolang ze niet door mijn beeldscherm komen vind ik het wel spannendquote:Op maandag 11 mei 2009 21:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wellus![]()
Kunnen we eindelijk eens zien of die geesten nou bestaan of niet, zo naast het kerkhof zouden ze het toch moeten horen/zien/voelen ^^
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef kreeftje747 het volgende:
[..]
Laat ze maar is goed schrikken zijn ze wel weer wakker!!!!
En geen rotjes die zijn niet meer origineel.
quote:
idd ik was niet duidelijk.....quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh![]()
Dat konijn is er toch net uit, waarom moet het er weer in?
hoe laat ongeveer. dan weten we hoe lang we kunnen douchenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
Vanavond gaat hij er gebraden gevild inquote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh![]()
Dat konijn is er toch net uit, waarom moet het er weer in?
Geestigquote:Op maandag 11 mei 2009 22:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Snap jij de bedoeling van smilies?
Ik maakte maar een grapje hoor
Zit daar ook nog een opdracht aan vast?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
is die al 15 uur geleden eruit danquote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
idd ik was niet duidelijk.....
t gevilde konijn gaat er zo in
Zo dom zijn ze toch niet ???quote:
miss denkn ze dat het een kip isquote:Op maandag 11 mei 2009 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zijn ze te moe voor
Denk eerder verontwaardiging, en dan met name bij de dames
Ik had niet mee gekregen dat dat de bedoeling wasquote:
het is niet hetzelfde konijn he? die gevilde komt gewoon bij de slager vandaanquote:Op maandag 11 mei 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had niet mee gekregen dat dat de bedoeling was![]()
Ik kan me beter ziek melden tot het einde van de bunker, ik mis veel te veel
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
het is niet hetzelfde konijn he? die gevilde komt gewoon bij de slager vandaan
quote:
Ja duh, ze hebben het konijn heus niet zelf gevildquote:Op maandag 11 mei 2009 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Door het 36 uur niet slapen zijn zijn wel hypersensitief
Dan is glaasje draaien een prima ideequote:Op maandag 11 mei 2009 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Door het 36 uur niet slapen zijn zijn wel hypersensitief
Dat snapte ik dan weer welquote:Op maandag 11 mei 2009 22:07 schreef Danny het volgende:
[..]
vanavond nog !! errug !!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
Lijkt me nietquote:
Maar ja,dat konijntje wat ze gaan eten was ook vast heel liefquote:
Verstandig :pquote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
we hebben net foto's gemaakt van het gevilde konijn en het echte (nog steeds levende konijn)
Gooi dat konijn er nu maar inquote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
we hebben net foto's gemaakt van het gevilde konijn en het echte (nog steeds levende konijn)
Ik hou van jequote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet![]()
Glaasje draaien kan rare dingen met mensen doen en helemaal met hypersensitieve mensen.
Das een pelicaanquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar ja,dat konijntje wat ze gaan eten was ook vast heel lief
waarom heb je ze niet alle2 tegelijk laten villen, en dan een blinde test laten doen 'wie is bunkertje en wie is een gewoon konijn' ?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat had ik dan ook geweigerd en het lijkt me geen porem daar 2 met een peper in de aars te zien lopenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Of wie durft er voor 8 uur een peper in z'n /haar reet/je te stoppen.Dat is wel eens gedaan,vandaar de uitdrukking:Het lijkt wel of je peper in je reet hebt"![]()
Als ze erin trappen haak ik af (of toch niet)quote:Op maandag 11 mei 2009 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem dat er een briefje bijzit ala "Kijk, daar is Flappie dan!"
dat hoefde ik dan weer niet te zien eikquote:
Zeker weten,heb het ook wel eens gedaan.Gelukkig geen negatieve reactie maar het glaasje ging echt van de een naar de andere letters..met antwoordenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet![]()
Glaasje draaien kan rare dingen met mensen doen en helemaal met hypersensitieve mensen.
Ja dat weet ik wel zeker!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar ja,dat konijntje wat ze gaan eten was ook vast heel lief
Ze hebben een combi magnetron, dus wel een ovenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
Hoe moeten ze dat konijn dan gaan bereiden? Ze hebben geen oven, en in een koekenpannetje gaat het hem niet worden?
Het is echt vreemd en engquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zeker weten,heb het ook wel eens gedaan.Gelukkig geen negatieve reactie maar het glaasje ging echt van de een naar de andere letters..met antwoorden
Waarom ??? we vreten dat maar al te graag als het niet herkenbaar isquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok ok, hij is goor, ik zal 'm weghalen
Heb 'em niet zelf geupload... sorryquote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef Jimbo het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=515032
degene die die net posten kan die em nog eens uploaden op jootoob ? dan kan ik em ook nog downloaden...
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij zijn sokjes nog aan heeft?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook al, Amber wilde het ook niet, en heel eerlijk, vind ook niet dat ze zoiets moeten doen, dat de Bunker Crew zoiets gaat voorstellen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet![]()
eensch. het ziet er niet smakelijk uit, maar ik lig er verder niet wakker van ofzo. konijn smaakt prima nmlquote:Op maandag 11 mei 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ??? we vreten dat maar al te graag als het niet herkenbaar is
Als ze niet vertellen dat het Bunkertje niet is wel... Maar dat doen ze wel denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef Danny het volgende:
ik denk serieus dat de mogelijkheid bestaat dat één (of misschien twee) personen direct weg willen
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook al, Amber wilde het ook niet, en heel eerlijk, vind ook niet dat ze zoiets moeten doen, dat de Bunker Crew zoiets gaat voorstellen.
Er wordt zo voor gewaarschuwd, glaasje draaien is echt geen spelletje.
En er daarna gewoon moeten slapen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook al, Amber wilde het ook niet, en heel eerlijk, vind ook niet dat ze zoiets moeten doen, dat de Bunker Crew zoiets gaat voorstellen.
Ja, sommigen hebben nu eenmaal een konijn als knuffel of zijn vegetarisch, dan doet zo'n plaatje vast wel zeer?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij zijn sokjes nog aan heeft?
15 uur rusttijd?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
huub, hoe zit het met die 15 uur ''russtijd'' voor het konijn?
heb je nog geen gevilde hond gezien die nog leeft,Te erg maar dat gebeurd ook elders in de wereld.Chinaquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat hoefde ik dan weer niet te zien eik
Ik dacht vroeger dat er een kat in de pan lag bij mijn opa. Die zei dat ook gewoon tegen ons. Is de kat van de buren. Konijn en kat schijnen op elkaar te lijken als het gevild is.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef Danny het volgende:
ik denk serieus dat de mogelijkheid bestaat dat één (of misschien twee) personen direct weg willen
denk om 12 uurquote:Op maandag 11 mei 2009 22:17 schreef Toverheks het volgende:
ander vraagje. wanneer horen ze dat de opdracht geslaagd/mislukt is????
of hebben ze het al gehoord en heb ik dat weer gemist.
Heb het een paar keer gedaan met mensen die ik vertrouw (dat hebben ze in de bunker natuurlijk niet) en vond het erg indrukwekkendquote:
om 12 uur vannacht is de opdracht pas afgelopen en dan kan er zomaar eerst een nieuwe poll komen. iig zullen ze het niet voor middernacht te horen krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:17 schreef Toverheks het volgende:
ander vraagje. wanneer horen ze dat de opdracht geslaagd/mislukt is????
of hebben ze het al gehoord en heb ik dat weer gemist.
Ok dan, ik zou het ook niet leuk vinden mijn poes hier te zien met alleen haar sokjes aanquote:Op maandag 11 mei 2009 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, sommigen hebben nu eenmaal een konijn als knuffel of zijn vegetarisch, dan doet zo'n plaatje vast wel zeer?
eensch met Toverheks.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:
Afgezien daarvan, vind ik dat je ook rekening moet houden met eventuele religieuze achtergronden van de deelnemers. Je kunt een moslim ook niet aan een challenge van gebakken spek eten zetten... bijvoorbeeld. Maar occultisme is in bepaalde religieuze kringen net zo grensoverschrijdend.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat je het konijn 15 uur moet laten rusten na het villen voordat je het gaat braden.quote:
oke, dank je voor je antwoord, hoop dat ik me ogen kan open houdenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:18 schreef Danny het volgende:
[..]
om 12 uur vannacht is de opdracht pas afgelopen en dan kan er zomaar eerst een nieuwe poll komen. iig zullen ze het niet voor middernacht te horen krijgen.
je kunt eline irritant vinden, maar ze is lang zo dom niet als ze soms over komt.quote:
dat zekerquote:Op maandag 11 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt eline irritant vinden, maar ze is lang zo dom niet als ze soms over komt.
Ze is niet dom, ze is vaak irritantquote:Op maandag 11 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt eline irritant vinden, maar ze is lang zo dom niet als ze soms over komt.
nou ja ,zonder lekkere marinade smaakt het minder hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:22 schreef Danny het volgende:
nou, ze hebben morgen dus een lekkere maaltijd
Ze zijn slimmer dan ik dacht en helemaal niet hypersensitiefquote:
dat kan niet meer want de streamer heeft al bepaald dat die opdracht gelukt isquote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Grap mislukt![]()
Van nijd zal de redactie de niet-slaapopdracht ook wel als mislukt geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |