Dat zou 24uur geen stroom zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 21:53 schreef snetje het volgende:
[..]
je hebt gelijk!
[..]
de straf voor het mislukken van de 36 uur wakker blijven kan ik zo 123 niet vinden op de site..
Peter heeft het zelf toegegeven, en Pim heeft wel een paar momentjes gehad dat z'n ogen dichtvielen, al was dit niet langer dan 5 sec per keer. (wat imho niet echt slapen is)quote:Op maandag 11 mei 2009 21:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Jullie vergeten Eline te noemen. Die heeft zelfs een waarschuwing door de speaker gehad.
Verder is helemaal niet aangetoond dat ze in slaap zijn gedommeld afaik?
Wat schuift het ?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Of wie durft er voor 8 uur een peper in z'n /haar reet/je te stoppen.
Denken aan gevoelens van de mensen in de bunker?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut jeetje laat ik nou es aan de gevoelens van die gasten daar denken. In plaats van die van mezelf
een week lang douchen en 2 privč items naar keuzequote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Heb al ff teruggelezen.
Ik lees dat Pim weer een opdracht verloren heeft, wat heeft Eline gewonnen?
En het wakkerblijven is nog onzeker of het gelukt is?
hangt er maar net vanaf wat je onder slapen verstaat (en wat Peter onder slapen verstaat).quote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Peter heeft het zelf toegegeven, en Pim heeft wel een paar momentjes gehad dat z'n ogen dichtvielen, al was dit niet langer dan 5 sec per keer. (wat imho niet echt slapen is)
Ik ben voor !!!!quote:Dan doen we het toch vrijdagavond
Neem aan dat die geesten ook gewoon het weekend vrij hebben en zaterdag niet vroeg op moeten
die hoeven ook niet mee te doen he. en die keuze kunnen ze prima zelf maken lijkt me?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut jeetje laat ik nou es aan de gevoelens van die gasten daar denken. In plaats van die van mezelf
En het toegeven vind ik persoonlijk het belangrijkst.Letten ze een volgende keer nog beter op bij opdrachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Peter heeft het zelf toegegeven, en Pim heeft wel een paar momentjes gehad dat z'n ogen dichtvielen, al was dit niet langer dan 5 sec per keer. (wat imho niet echt slapen is)
Komt niet heel vaak voor, maar ben het met je eensquote:Op maandag 11 mei 2009 21:57 schreef Danny het volgende:
[..]
hangt er maar net vanaf wat je onder slapen verstaat (en wat Peter onder slapen verstaat).
Mijn stelling is dat zolang de redactie EN streamers het niet opmerken is het niet gebeurd.
imo hebben ze de opdracht dan ook met glans gehaald. Van mij mogen ze 'm afbreken (maar da's ook omdat hier zo het licht uit gaat, samen met de streams)
Nou ja zeg ??? Ik vind dat geesten glaasjes draaien gewoon erg dom en kinderachtig. Ik heb al gezegd dat ik daar niet van hou en dat dat best wel indruk kan hebben. Het gaat me te ver ??? Is dat nou zo moeilijk ..quote:Op maandag 11 mei 2009 21:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Denken aan gevoelens van de mensen in de bunker?
Wat doe jij op Fok!?
als dat toegeven telt voor mislukken van de opdracht dan gaan ze dergelijke dingen natuurlijk nooit meer toegeven hequote:Op maandag 11 mei 2009 21:58 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En het toegeven vind ik persoonlijk het belangrijkst.Letten ze een volgende keer nog beter op bij opdrachten.
:Voor als de regie het perongeluk verzuimt"
Helemaal gelijk ,ik heb dan ook gewoon op ja gestemt, van mij mogen ze zodaalijk lekker pitten en er dan morgen weer hard! tegen aanquote:Op maandag 11 mei 2009 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een beetje soezen of wat dommelen vind ik ook niet echt slapen. Slapen vind ik als je echt van de wereld bent. Het valt mij echt mee dat ze dit zo goed gedaan hebben.
in welke hoedanigheid?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
anyhoe, konijn gaat er vnvnd ook nog in!
ben benieuwd hoe ze daar op reageren!
Zou toch avondeten zijn? Was de poelier niet thuis of hebben ze nog niet gegetenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
heb je wel naar dat filmpje gekeken, ik ben er wel voor maar dan wat minder heetquote:Op maandag 11 mei 2009 21:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
juist wel tofdenk je klaar te zijn met een lekker hapje
krijg je zn fucking heete peper
Huhquote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
Laat ze maar is goed schrikken zijn ze wel weer wakker!!!!quote:Gaat er trouwens nog wat gebeuren zo iemand weet ? ,dit omdat ze weer in het donker zitten
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een beetje soezen of wat dommelen vind ik ook niet echt slapen. Slapen vind ik als je echt van de wereld bent. Het valt mij echt mee dat ze dit zo goed gedaan hebben.
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:58 schreef Danny het volgende:
[..]
die hoeven ook niet mee te doen he. en die keuze kunnen ze prima zelf maken lijkt me?
Anita oet Twentequote:Op maandag 11 mei 2009 21:58 schreef kreeftje747 het volgende:
[..]
Ik ben voor !!!!![]()
Misschien is het wel een goed idee om zo'n Ghosthunter/ paranormaalpersoon iemand als gast te ontvangen, tenminste iemand met een beetje ervaring, mochten er gekke dingen gebeuren.
En die gebeuren er zeker wel want daar zorgen ze achter de schermen wel voor bij de Bunker!!
Snap jij de bedoeling van smilies?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja zeg ??? Ik vind dat geesten glaasjes draaien gewoon erg dom en kinderachtig. Ik heb al gezegd dat ik daar niet van hou en dat dat best wel indruk kan hebben. Het gaat me te ver ??? Is dat nou zo moeilijk ..
zolang ze niet door mijn beeldscherm komen vind ik het wel spannendquote:Op maandag 11 mei 2009 21:48 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wellus![]()
Kunnen we eindelijk eens zien of die geesten nou bestaan of niet, zo naast het kerkhof zouden ze het toch moeten horen/zien/voelen ^^
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef kreeftje747 het volgende:
[..]
Laat ze maar is goed schrikken zijn ze wel weer wakker!!!!
En geen rotjes die zijn niet meer origineel.
quote:
idd ik was niet duidelijk.....quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh![]()
Dat konijn is er toch net uit, waarom moet het er weer in?
hoe laat ongeveer. dan weten we hoe lang we kunnen douchenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
Vanavond gaat hij er gebraden gevild inquote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh![]()
Dat konijn is er toch net uit, waarom moet het er weer in?
Geestigquote:Op maandag 11 mei 2009 22:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Snap jij de bedoeling van smilies?
Ik maakte maar een grapje hoor
Zit daar ook nog een opdracht aan vast?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
is die al 15 uur geleden eruit danquote:Op maandag 11 mei 2009 22:00 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:03 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
idd ik was niet duidelijk.....
t gevilde konijn gaat er zo in
Zo dom zijn ze toch niet ???quote:
miss denkn ze dat het een kip isquote:Op maandag 11 mei 2009 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zijn ze te moe voor
Denk eerder verontwaardiging, en dan met name bij de dames
Ik had niet mee gekregen dat dat de bedoeling wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |