dat had ik dan ook geweigerd en het lijkt me geen porem daar 2 met een peper in de aars te zien lopenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Of wie durft er voor 8 uur een peper in z'n /haar reet/je te stoppen.Dat is wel eens gedaan,vandaar de uitdrukking:Het lijkt wel of je peper in je reet hebt"![]()
Als ze erin trappen haak ik af (of toch niet)quote:Op maandag 11 mei 2009 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem dat er een briefje bijzit ala "Kijk, daar is Flappie dan!"
dat hoefde ik dan weer niet te zien eikquote:
Zeker weten,heb het ook wel eens gedaan.Gelukkig geen negatieve reactie maar het glaasje ging echt van de een naar de andere letters..met antwoordenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet![]()
Glaasje draaien kan rare dingen met mensen doen en helemaal met hypersensitieve mensen.
Ja dat weet ik wel zeker!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar ja,dat konijntje wat ze gaan eten was ook vast heel lief
Ze hebben een combi magnetron, dus wel een ovenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
Hoe moeten ze dat konijn dan gaan bereiden? Ze hebben geen oven, en in een koekenpannetje gaat het hem niet worden?
Het is echt vreemd en engquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zeker weten,heb het ook wel eens gedaan.Gelukkig geen negatieve reactie maar het glaasje ging echt van de een naar de andere letters..met antwoorden
Waarom ??? we vreten dat maar al te graag als het niet herkenbaar isquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok ok, hij is goor, ik zal 'm weghalen
Heb 'em niet zelf geupload... sorryquote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef Jimbo het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=515032
degene die die net posten kan die em nog eens uploaden op jootoob ? dan kan ik em ook nog downloaden...
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij zijn sokjes nog aan heeft?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook al, Amber wilde het ook niet, en heel eerlijk, vind ook niet dat ze zoiets moeten doen, dat de Bunker Crew zoiets gaat voorstellen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet![]()
Glaasje draaien kan rare dingen met mensen doen en helemaal met hypersensitieve mensen.
eensch. het ziet er niet smakelijk uit, maar ik lig er verder niet wakker van ofzo. konijn smaakt prima nmlquote:Op maandag 11 mei 2009 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ??? we vreten dat maar al te graag als het niet herkenbaar is
Als ze niet vertellen dat het Bunkertje niet is wel... Maar dat doen ze wel denk ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:14 schreef Danny het volgende:
ik denk serieus dat de mogelijkheid bestaat dat één (of misschien twee) personen direct weg willen
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook al, Amber wilde het ook niet, en heel eerlijk, vind ook niet dat ze zoiets moeten doen, dat de Bunker Crew zoiets gaat voorstellen.
Er wordt zo voor gewaarschuwd, glaasje draaien is echt geen spelletje.
En er daarna gewoon moeten slapen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat zei ik van de week ook al, Amber wilde het ook niet, en heel eerlijk, vind ook niet dat ze zoiets moeten doen, dat de Bunker Crew zoiets gaat voorstellen.
Er wordt zo voor gewaarschuwd, glaasje draaien is echt geen spelletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |