abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin dinsdag 28 april 2009 @ 22:57:38 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68480608
Natuurlijk gaan er dingen fout, en dat is ook de charme van een project of love zoals The Bunker, maar er gaan ook zeker een boel dingen goed en dat mag OOK wel gezegd worden.

We weten allemaal dat ze keihard werken, maar we mogen ook wel complimenten uitdelen voor dingen die goed gaan, of dat nou leuke 'televisie' is, mooie beelden, goeie acties etc.

Ik begin in ieder geval met complimenten voor de tomeloze inzet van alle betrokkenen en de regie, die toch eigenlijk wel prima is. Ga er maar aan staan 16 uur per dag!

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:00:38 #2
79888 clubdj
Turn Up The Bass
pi_68480747
Helemaal mee eens Danny!
Heb de hele dag gekeken, geen radio of TV aan gehad
Alleen jammer dat het maar 1 stream (nog) is..
Wacht niet op een wonder: wees een wonder.
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:00:54 #3
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68480760
Mijn complimenten hebben ze!En ze zullen vast iets doen met de "kritiek" voorzover dat mogelijk is.Ik hoop juist ook na dit"experiment" dat er meer van dit soort programma;s op internet komen.Met alle keuzes vandien voor de streamer.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68480867
Prima !!! De streams zijn goed.. (beetje donker hier) maar verder geen hik-ups en of dooie stream momenten.
Plus hulde aan de gasten die zich inzetten (Dementor) en misschien meerdere maar dat weet ik niet (Cc wellicht maar haar taak is een beetje duister
Loopt als een trein wat mij betreft
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_68480933
Wil Dementor even een welgemeend compliment geven voor zijn enthousiaste inzet voor de Bunker
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:15:24 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68481295
ja, hulde hoor , vooral voor de inzet want tis niet niks .
De Fokkers die (afgezien van de admin crew) voor zover ik weet actief mee hebben geholpen zijn Dementor, Copycat en ik trouwens
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 april 2009 @ 23:24:16 #7
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68481600
En zonder de"betalende" streamers geen succes
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  Admin woensdag 29 april 2009 @ 17:56:34 #8
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68505758
Top dat er nu gewoon regelmatiger polls verschijnen. Gaat de goeie kant op
  woensdag 29 april 2009 @ 18:01:50 #9
159761 Arn0
Abbey Road
pi_68505895
Bart neemt eindelijk maatregelen tegen het feit dat ze op de bedden liggen
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  Admin woensdag 29 april 2009 @ 18:04:51 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68505976
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:01 schreef Arn0 het volgende:
Bart neemt eindelijk maatregelen tegen het feit dat ze op de bedden liggen
Ik hoorde 't
pi_68508400
ik vind het een goed idee aleen wat meer actie maar ok het is goed
  woensdag 29 april 2009 @ 22:06:26 #12
159761 Arn0
Abbey Road
pi_68513566
Ik vind het tof dat Dementor meeleest en een poll opent voor nieuwe drank, nadat er een aantal users voor vroegen
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_68513641
Er komen nu instant polls in de COS, bijvoorbeeld nu over de vraag of er extra drank moet komen. Dit wordt zo gecommuniceerd naar de bewoners, soms duurt een poll maar een half uur. Goeie verbetering .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_68513985
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind het tof dat Dementor meeleest en een poll opent voor nieuwe drank, nadat er een aantal users voor vroegen
Ja, vind ik ook. De redactie doet wel zijn best om de internet-RLS interactie tot stand te brengen.
  woensdag 29 april 2009 @ 22:19:49 #15
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68514010
Dementor, bedankt voor je inzet en de toegevoegde waarde daarvan. Je doet het echt goed als brug!
pi_68514090
Ben , ik met je eens Danny
ik had ook zo mijn vooroordelen
die heb ik van mij afgezet .mijn vooroordelen hadden voornamelijk met bart te maken
maar door echt naar mensen te luisteren ,hoor je meer dan ze zeggen .
ik mag hem wel .
de bunker is de moeite waard om naar te kjiken
ook deze site vind ik oke .
ieder zijn mening en dat is best . we kunnen onmogelijk allemaal het zelfde denken
en ik vind dit soort realitie , juist goed om je eigen mening te uiten ongeacht wat een ander vind , mits je niemand kwetst natuurlijk
de mensen weten waar ze aan beginnen
en als het allemaal leuk en aardig zou zijn ,is er ook niets aan .
mensen willen nou eenmaal spanning zien actie .
de bewoners hebben de taak om de streamers gelegenhied te geven tot discussie
het moet natuurlijk allemaal loskomen.
ik wens jullie allen veel succes.
Biefstukje
Soms is het onmogelijk de stroom van het leven tegen te houden
  Admin woensdag 29 april 2009 @ 22:52:00 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68515197
Vandaag was, ondanks een paar foutjes in de vandaag geïntroduceerde turbopolls en de storingen van vanmorgen, een leuke streamdag. We hebben de bewoners een heel stuk beter leren kennen vind ik en mij is duidelijk dat ze allemaal wel ok zijn, behalve Renate die eigenlijk uit ons lijden zou moeten worden verlost ( ).
Complimenten voor vandaag
pi_68516017
@Danny, nemen we mee.
  Admin woensdag 29 april 2009 @ 23:20:26 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68516047
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Dementor het volgende:
@Danny, nemen we mee.
Ik draag geen verbeterpunten aan in die post toch?
Maarruh, complimenten, ook voor jou
pi_68522796
Goede vooruitgang al die poll op de website. Kost wel een credit maar goed dat er nog even gevraagd wordt Ja of Nee zodat het duidelijk is dat het een credit kost !
  † In Memoriam † donderdag 30 april 2009 @ 21:23:23 #21
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_68540125
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:19 schreef Dementor het volgende:
@Danny, nemen we mee.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_68963184
Complimenten voor de redactie dat ze ondanks de vele kritiek gewoon door blijven gaan met onze input vragen, ook hier op de site, ik zou het allang zat zijn met zo'n zooitje negatievelingen
en omdat ik vind dat dit topic wat voller mag zijn, van het klaagtopic zijn er al bijna 2 vol, dit topic bloedt bijna dood ^^
pi_68964043
Ja, 't is waar, er gaan ook dingen wél goed! De site bijhouden gaat uitstekend, de beelden zijn veelal perfect, het bedienen van de knoppen is een niet aflatende bezigheid, maar toch komt bijna altijd het juiste beeld op tijd. De één op één opdrachten gaan meestal perfect en zo kan ik nog wel een tig punten verzinnen die positief zijn.

Het is lang niet allemaal slecht, maar 't moet nog beter en het kan ook altijd beter
pi_68966968
Mooi dat fase II is ingevoerd!
Laat ze maar eens beseffen dat al die luxe-spullen echt luxe waren.
Geeft een mooi groepsproces, verwacht ik.

En daar gaat het wat mij betreft allemaal om.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_68967364
Ik voel me aangesproken om jullie allen te bedanken.

3 dagen voor The Bunker van start ging had ik geeneens iets van dit project gehoord.
Door een toevallige gebeurtenis ben ik betrokken geraakt en ben nu besmet met het The Bunker Virus
Daarna leerde ik FOK.nl kennen (had ik ook nooit van gehooord ....... ik kom van een tropisch verlaten eiland ! : - ) )

Ik heb nooit eerder in een dergelijk project gezeten ....... Wel eens vaker video/tv gemaakt maar dit is m.i. iets heel bijzonders.
De samenwerking met FOK gaat heel goed. Het is leuk de live-reakties te mogen lezen (soms wel heftig, maar dat zie ik als opbouwende kritiek), veel mensen kijken en leven mee !!!! (polls en voten) Daar zijn wij niet altijd van bewust. Wij, de video-crew, proberen de beelden met al die camera's professioneel op de stream te krijgen, wat niet altijd eenvoudig is omdat de Overlevers soms onvoorspelbaar zijn in hun bewegingen ....... (Peter de ijsbeer, haha). Wij moeten onmiddelijk reageren en scherpblijven !!!!

Kortom, het is een genot om in de crew te zitten van the Bunker.
Hierbij wil ik ook iedere betrokkene bij TBO in het zonnetje zetten voor hun tomeloze inzet !!!
Ondanks alle blunders, missers, commentaar etc etc kom ik niet van mijn nieuwe verslaving af !!!!!!

Respect,veel dank en succes aan/voor Bram en Bart (die we ook wel Bram noemen !)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')