Ik hoorde 'tquote:Op woensdag 29 april 2009 18:01 schreef Arn0 het volgende:
Bart neemt eindelijk maatregelen tegen het feit dat ze op de bedden liggen
Ja, vind ik ook. De redactie doet wel zijn best om de internet-RLS interactie tot stand te brengen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:06 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind het tof dat Dementor meeleest en een poll opent voor nieuwe drank, nadat er een aantal users voor vroegen
Ik draag geen verbeterpunten aan in die post toch?quote:
Thanks.quote:Op woensdag 13 mei 2009 07:55 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi dat fase II is ingevoerd!
Laat ze maar eens beseffen dat al die luxe-spullen echt luxe waren.
Geeft een mooi groepsproces, verwacht ik.
En daar gaat het wat mij betreft allemaal om.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:30 schreef fadingleo het volgende:
Ik voel me aangesproken om jullie allen te bedanken.
3 dagen voor The Bunker van start ging had ik geeneens iets van dit project gehoord.
Door een toevallige gebeurtenis ben ik betrokken geraakt en ben nu besmet met het The Bunker Virus
Daarna leerde ik FOK.nl kennen (had ik ook nooit van gehooord ....... ik kom van een tropisch verlaten eiland ! : - ) )
Ik heb nooit eerder in een dergelijk project gezeten ....... Wel eens vaker video/tv gemaakt maar dit is m.i. iets heel bijzonders.
De samenwerking met FOK gaat heel goed. Het is leuk de live-reakties te mogen lezen (soms wel heftig, maar dat zie ik als opbouwende kritiek), veel mensen kijken en leven mee !!!! (polls en voten) Daar zijn wij niet altijd van bewust. Wij, de video-crew, proberen de beelden met al die camera's professioneel op de stream te krijgen, wat niet altijd eenvoudig is omdat de Overlevers soms onvoorspelbaar zijn in hun bewegingen ....... (Peter de ijsbeer, haha). Wij moeten onmiddelijk reageren en scherpblijven !!!!
Kortom, het is een genot om in de crew te zitten van the Bunker.
Hierbij wil ik ook iedere betrokkene bij TBO in het zonnetje zetten voor hun tomeloze inzet !!!
Ondanks alle blunders, missers, commentaar etc etc kom ik niet van mijn nieuwe verslaving af !!!!!!
Respect,veel dank en succes aan/voor Bram en Bart (die we ook wel Bram noemen !)
Heeft er niets mee te maken, ik vind het een beetje over de top.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Kijk, dát getuigt nog eens van respect en fatsoen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:28 schreef Disana het volgende:
Ik vermaak me er prima mee. Vanochtend bijvoorbeeld heb ik me niet verveeld en veel in de streamverslagen kunnen noteren.
Natuurlijk heb ik ook kritiek op wat dingetjes, maar dat hoort hier niet. Ik hoop dat er een vervolg komt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:54 schreef Flow3r het volgende:
dit is echt een TOPavond![]()
zit me suf te lachen hiero
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |