Op woensdag 13 mei 2009 08:30 schreef fadingleo het volgende:Ik voel me aangesproken om jullie allen te bedanken.
3 dagen voor The Bunker van start ging had ik geeneens iets van dit project gehoord.
Door een toevallige gebeurtenis ben ik betrokken geraakt en ben nu besmet met het The Bunker Virus
Daarna leerde ik FOK.nl kennen (had ik ook nooit van gehooord ....... ik kom van een tropisch verlaten eiland ! : - ) )
Ik heb nooit eerder in een dergelijk project gezeten ....... Wel eens vaker video/tv gemaakt maar dit is m.i. iets heel bijzonders.
De samenwerking met FOK gaat heel goed. Het is leuk de live-reakties te mogen lezen (soms wel heftig, maar dat zie ik als opbouwende kritiek), veel mensen kijken en leven mee !!!! (polls en voten) Daar zijn wij niet altijd van bewust. Wij, de video-crew, proberen de beelden met al die camera's professioneel op de stream te krijgen, wat niet altijd eenvoudig is omdat de Overlevers soms onvoorspelbaar zijn in hun bewegingen ....... (Peter de ijsbeer, haha). Wij moeten onmiddelijk reageren en scherpblijven !!!!
Kortom, het is een genot om in de crew te zitten van the Bunker.
Hierbij wil ik ook iedere betrokkene bij TBO in het zonnetje zetten voor hun tomeloze inzet !!!
Ondanks alle blunders, missers, commentaar etc etc kom ik niet van mijn nieuwe verslaving af !!!!!!
Respect,veel dank en succes aan/voor Bram en Bart (die we ook wel Bram noemen !)