quote:Op maandag 11 mei 2009 23:02 schreef Danny het volgende:
[..]
hij krijgt die peuken om alle vuur te jatten.
Kan ook in die pan waar ze pannenkoeken in gebakken hebben.Normaal gesproken bak je pannenkoeken in een lagere pan dus die hapjes pan voor nijntje kan best.Genoeg ruimte voor jusquote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef lies1958 het volgende:
Konijn moet toch heel lang stoven in een juspan. Die hebben ze daar toch niet.? Of kan het ook in een grill of oven.Anders is het niet te eten morgen voor ze.
Pim is toch helderder dan ik dacht.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef Peter6000 het volgende:
Nu denken ze ook dat Pim ervan af weet .
Da's gek... Jij bent m'n favoriete FOK!ker!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vond je de leukste in die bunker,maar nu vind ik je niet meer zo aardig.
Ik weet dat ik gelijk hebquote:Op maandag 11 mei 2009 23:02 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik denk dat je gelijkt hebt is TBO2 niet iets voor je?
![]()
Neuh ik hou van mannenquote:
Haha slijmbal.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:04 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Da's gek... Jij bent m'n favoriete FOK!ker!
Hai Haaiiii muize moppie.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:06 schreef FuTilE het volgende:
En maar peuken roken om de rest te stangen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:06 schreef snetje het volgende:
Pim : jullie denken nu dat ik ook in het complot zit?
Jeroen : nee jij bent de figurant
Kan ook in die pan waar ze pannenkoeken in gebakken hebben.Normaal gesproken bak je pannenkoeken in een lagere pan dus die hapjes pan voor nijntje kan best.Genoeg ruimte voor jusquote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef lies1958 het volgende:
Konijn moet toch heel lang stoven in een juspan. Die hebben ze daar toch niet.? Of kan het ook in een grill of oven.Anders is het niet te eten morgen voor ze.
Same hierquote:Op maandag 11 mei 2009 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hai Haaiiii muize moppie.
Volg het maar half en lees me de pleuris, maar zitten toch vaak rare dingen in.
ben ik niet de enige dusquote:Op maandag 11 mei 2009 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
stream is ruk, net op zwart, opnieuw opgestart en blijft konstant stilstaan, wel andere camerastandpunten maar geen bewegende beelden.
In het échte leven rookt hij ook (zei hij letterlijk)quote:Op maandag 11 mei 2009 23:06 schreef FuTilE het volgende:
En maar peuken roken om de rest te stangen.
Blijkbaar krijg je medewerking van de redactie bij het halen van een opdracht?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:
vraag is alleen waarom hij de peuken al heeft voordat de opdracht is uitgevoerd...
Hoiquote:
Dat zou grappig zijn,maar dan sturen ze ze gewoon naar bed.quote:
Mail dat even naar de redactie.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef Danny het volgende:
nou kom op, opdracht is mislukt. sirene aan, brief erin om de boel uit te leggen. (ik wil naar bed!)
Gelukkig niet de enigstequote:
Tjongejonge............daar gaan we weer..................quote:Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijkbaar krijg je medewerking van de redactie bij het halen van een opdracht?![]()
Werkoverleg vanmiddag met Bart?
Het is nét Renatequote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef Gert het volgende:
Peter wil opheldering, anders stapt hij uit het spel.
Dit heb hij gehad van opdracht/missie 1.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef Danny het volgende:
nou kom op, opdracht is mislukt. sirene aan, brief erin om de boel uit te leggen. (ik wil naar bed!)
Ja daar gaat het dus weer mis. Ze laten het weer te lang dooretteren.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef Danny het volgende:
Laat ie lekker gaan die loser. Als het niet naar zijn zin gaat dan is het allemaal niet eerlijk. Walgelijk mannetje.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef evaxsis het volgende:
en nu gaat Peter gelijk weer dreigen om op te stappen want het gaat niet eerlijk volgens hem
OMG hoe zielig................quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef Gert het volgende:
Peter wil opheldering, anders stapt hij uit het spel.
Zou ik ook doen als ik daar zou zitten. Dat is het enige pressiemiddel dat je hebt om ook iets los te krijgen. De redactie vind dat niet leuk, de mede-overlevers verliezen 2500 euro.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef evaxsis het volgende:
en nu gaat Peter gelijk weer dreigen om op te stappen want het gaat niet eerlijk volgens hem
Echt hequote:Op maandag 11 mei 2009 23:10 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Laat ie lekker gaan die loser. Als het niet naar zijn zin gaat dan is het allemaal niet eerlijk. Walgelijk mannetje.
jup, net als gisteren met de kleding.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:10 schreef Rica het volgende:
Ja daar gaat het dus weer mis. Ze laten het weer te lang dooretteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |