doei Deisyyquote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Het was weer leuk, maar tijd om mijn bedje in te gaan.
Veel plezier nog![]()
idd, opdracht is duidelijk mislukt. hij is betrapt en ontmaskerd als undercover op.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:52 schreef lies1958 het volgende:
Opdracht is gewoon mislukt vind ik Hij kan ze niet stiekem kunnen wegpakken want ze weten nu dat het zijn pakje is. En dat hij een geheime opdracht heeft.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef rooie3 het volgende:
Kan Eline vast naar bed,ruzie in de tent en zei zit maar ik heb een mascaraatje.
de sigaretten is de beloning voor zijn eerste opdracht die wel gelukt is ..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:52 schreef lies1958 het volgende:
Opdracht is gewoon mislukt vind ik Hij kan ze niet stiekem kunnen wegpakken want ze weten nu dat het zijn pakje is. En dat hij een geheime opdracht heeft.
Ik heb tranen zitten lachen hehehehequote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Voor wie deze niet snapt; een stukje FOK! historie dat elke FOK!ker behoort te kennen:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
ga steeds grotere hekel aan haar krijgen. De ene minuut zegt ze ik rook geen peuk van dat pakje en de volgende minuut heeft ze hem al in die grote slabek van der.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is die Marielin een jaloers kreng....
hoi Bobbyquote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Marielin, niet Marilien...Hoi ruh-naad-euh!
Nee dit heb hij verdiend met die 10 items die hij moest pakken van de andere overlevers, die missie heb hij al volbracht.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:54 schreef Danny het volgende:
[..]
idd, opdracht is duidelijk mislukt. hij is betrapt en ontmaskerd als undercover op.
thanx voor het leesvoerquote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Voor wie deze niet snapt; een stukje FOK! historie dat elke FOK!ker behoort te kennen:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Nee daar heeft hij een week warm douche voor gekregen dit is voor zijn 2e opdracht en die is nu mislukt want hij moest sigaretten achterover drukken en vuur. Marielin heeft hem betrapt en dus mislukt.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef snetje het volgende:
[..]
de sigaretten is de beloning voor zijn eerste opdracht die wel gelukt is ..
zijn volgende opdracht is het wegnemen van aanstekers en lucifers daar is hij nog niet op betrapt.... dus niet af
Dat is waarquote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk is het sowieso niet slim om met een rookverslaving aan zo'n programma mee te doen. Je hebt altijd een zwakke plek
Ik vind dat we die biefstuk en fanmail alsnog aan Eline moeten toewijzen. Wat een jaloerse bitch die Marielin...quote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
marielin krijgt morgen een biefstuk he. en snoep.
en als het meezit ook nog fanmail
Heeya !!! Gozert ... Niks kloptquote:Op maandag 11 mei 2009 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan de redactie een half uur voordat de "niet-slapen-opdracht" is afgelopen niet zeggen dat deze is mislukt en als sanctie dat ze onderling 2 overlevers moeten kiezen die vannacht buiten moeten slapen.
En dan op de juiste tijd zeggen dat de opdracht wel is gelukt?
en er dan toch 1 aannemen als hij er 1 aanbiedquote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef Danny het volgende:
Stoer van Marielin.
"ik doe 't wel met m'n paar peuken en als ik die niet krijg dan rook ik niet..."
Je gaat naar de Bunker gooit 50 eurocent neer...... nee laat maarquote:Op maandag 11 mei 2009 22:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wil iemand Calimero aub laten stoppen met piepen
Zij wil die sigaretten voor zichzelf hebben. Ze heeft al de pest in dat Calimero 2 items en een week warm douchen heeft. Ze voelt zich zieligquote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef wicky. het volgende:
Marielin wats your problemJeroen maakt tog zelf uit wat hij kiest
Ja, dat valt mij ook opquote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Wel de peuken aanpakken, en toch gaan zeiken.
Ze kan na de bunker zo weer terug naar een inrichtingquote:Op maandag 11 mei 2009 22:53 schreef rooie3 het volgende:
Kan Eline vast naar bed,ruzie in de tent en zei zit maar ik heb een mascaraatje.
Jeroen heeft dit niet gekozen dit heeft hij van de regie gevraagd voor zijn 2e opdracht. Die inhield zorg dat er sigaretten en vuur verdwijnen. Voor de 1e opdracht heeft hij een week douchen gehad.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef wicky. het volgende:
Marielin wats your problemJeroen maakt tog zelf uit wat hij kiest
Die biefstuk krijg jij op je oog als ik je tegen komquote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind dat we die biefstuk en fanmail alsnog aan Eline moeten toewijzen. Wat een jaloerse bitch die Marielin...
Donequote:
Hij denkt echt serieus dat Jeroen een mol is.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze kan na de bunker zo weer terug naar een inrichting
Ik ben er niet, ik ben er niet, ik hoor dit niet, lalalalalala, wanneer draait het weer om mij, lalalala.
Ik zeg: "36 uur erbij!!"quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef Loedertje het volgende:
Dit is idd interessant, wat gebeurt er in je hoofd als je te weinig slaapt, idd, paranoia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |