ach het is en blijft reality, het was niet de reactie waar velen van ons op hoopten, maar goed, je kan die reacties niet voorspellen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Grap mislukt![]()
Van nijd zal de redactie de niet-slaapopdracht ook wel als mislukt geven.
dat viel mij ook al op. hij wil de anderen niet eens vertellen hoe ze het klaar moeten maken.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:27 schreef lies1958 het volgende:
peter zegt dat hij niet zo een konijn of kippen gaat klaarmaken.
Wat heeft hij dan vanavond klaar gemaakt. Kipfilet komt dan zeker van een boom of zo.
thats up to the overlevers!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Maar hoe moeten ze dat konijn nu gaan bereiden? Ik bedoel... ik ben geen vegetariėr, maar als zo'n beest dan toch het leven heeft moeten laten, laat het dan iig nog zo zijn dat het nut heeft en dat het iig een lekkere maaltijd gaat worden?
iemand probeerde FOK! plat te leggen. erg flauw en erg ineffectief.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Grote paniek hier, ik kwam Fok! niet meer op
Ban !!!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Polletje, zelf bereiden of kok erinquote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Danny het volgende:
[..]
dat viel mij ook al op. hij wil de anderen niet eens vertellen hoe ze het klaar moeten maken.
Ik stel voor dat er morgen een kok komt om een heerlijke konijnenbout te bereiden.
hier hetzelfde...denk dat de geesten geestig willen zijn....ik gaat slapen....slaap lekker Fok....quote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Deze lauwe reactie van de overlevers had ik echt niet verwacht.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach het is en blijft reality, het was niet de reactie waar velen van ons op hoopten, maar goed, je kan die reacties niet voorspellen.
Ik vond het een leuk en interessant plan wat hier geopperd werd, aan de uitvoering lag het ook niet echt.
En ach, we blijven impulsen verzinnen.
Nogmaals voor ideeen kunnen jullie altijd mailen en op naar het volgende,
de geheime opdracht voor Jeroen
en wie niet wil eten krijgt niks (behalve marielin, die een biefstuk tegoed heeftquote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Polletje, zelf bereiden of kok erin
slaap lekkerquote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
hier hetzelfde...denk dat de geesten geestig willen zijn....ik gaat slapen....slaap lekker Fok....![]()
stuur maar konijnenrecepter in, en dan gooien wij die morgen als mail the bunker in?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Polletje, zelf bereiden of kok erin
Heb je misschien wel nog ergens een filmpje van die elitetroepen van defensie die zich huilend in elkaars armen werpen na de eerste aanblik van hun gevilde flappie?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach het is en blijft reality, het was niet de reactie waar velen van ons op hoopten, maar goed, je kan die reacties niet voorspellen.
Ik vond het een leuk en interessant plan wat hier geopperd werd, aan de uitvoering lag het ook niet echt.
Het is een triest jongetjequote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Woepsje het volgende:
Wat een eng klein kind zeg die Peter om niet te vertellen hoe je het klaar moet maken.
Ik vond ze allebei leuk hoor Huub, kaneel en konijn. Het is wel leuk om ze met jullie mee te leven in het verkneukelen en afwachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:29 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
En ach, we blijven impulsen verzinnen.
Nogmaals voor ideeen kunnen jullie altijd mailen en op naar het volgende,
de geheime opdracht voor Jeroen
Konijnenijs:quote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
stuur maar konijnenrecepter in, en dan gooien wij die morgen als mail the bunker in?
Jups, alleen konijn op het menu, Marielin mag een uur zuigen aan de penis van d'r vriendjuh, gewoon omdat eiwitten goed zijn en omdat 't kanquote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef Danny het volgende:
[..]
en wie niet wil eten krijgt niks (behalve marielin, die een biefstuk tegoed heeft)
Zie je, geen goed planquote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
hier hetzelfde...denk dat de geesten geestig willen zijn....ik gaat slapen....slaap lekker Fok....![]()
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Konijnenijs:
1 liter melk
1 liter slagroom
1 kopje suiker
3 wortels
1 konijn
Flikker alles in de blender, zet het in de vriezer, huppetee!
Dan ga je op de gril !!! Ik hou niet van liefquote:
Leuk gevondenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Konijnenijs:
1 liter melk
1 liter slagroom
1 kopje suiker
3 wortels
1 konijn
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Konijnenijs:
1 liter melk
1 liter slagroom
1 kopje suiker
3 wortels
1 konijn
Misschien weet Peter wel niet hoe hij iets klaar moet makenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Woepsje het volgende:
Wat een eng klein kind zeg die Peter om niet te vertellen hoe je het klaar moet maken.
marielin krijgt morgen een biefstuk he. en snoep.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, alleen konijn op het menu, Marielin mag een uur zuigen aan de penis van d'r vriendjuh, gewoon omdat eiwitten goed zijn en omdat 't kan
Konijnenprut:quote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
stuur maar konijnenrecepter in, en dan gooien wij die morgen als mail the bunker in?
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Top !quote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Danny het volgende:
[..]
marielin krijgt morgen een biefstuk he. en snoep.
en als het meezit ook nog fanmail
Zo is het en dit hele interactieve gebeuren vind ik echt heel erg leukquote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond ze allebei leuk hoor Huub, kaneel en konijn. Het is wel leuk om ze met jullie mee te leven in het verkneukelen en afwachten.
ik begrijp die principes ook niet, vlees is toch vlees.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:27 schreef lies1958 het volgende:
peter zegt dat hij niet zo een konijn of kippen gaat klaarmaken.
Wat heeft hij dan vanavond klaar gemaakt. Kipfilet komt dan zeker van een boom of zo.
Goeie (matige) grap in een bunker...quote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De bewoner die het konijn als eerste op de grond gooit en er keihard op gaat stampen, krijgt 25 stemmen in de plus van mij!
Moet het konijn nog leven tijdens het prakken?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Konijnenprut:
1. Doe het konijn in een grote pan met hoogopstaande zijden;
2. Prak het konijn tot pulp met behulp van een pureestamper;
3. Voeg 300ml wodka van gemiddelde kwaliteit toe;
4. Voeg 2 blikjes tomatenconcentraat toe;
5. Roer het geheel even stevig door;
Serveren met stokbrood. Smakelijk eten!
Je moet me ook niet opvretenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga je op de gril !!! Ik hou niet van lief
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
quote:Ingrediėnten van Grootmoeders konijn
* 1 konijn van ongeveer 1200 gram, versneden
* 250 gram vers spek, ontzwoerd en in dobbelsteentjes
* 2 flinke uien, in ringen
* 2 takjes verse tijm
* 1 laurierblad
* een bosje peterselie
* enkel zwarte peperkorrels
* 1 fles Leffe bruin (75 cl)
* boter
* zwarte peper uit de molen
* zout
Bereidingswijze van Grootmoeders konijn
Smelt een flinke klont boter in een ruime pan en fruit hierin de spekblokjes kort aan. Neem uit de pan en houd opzij. Laat nu in dezelfde pan de konijnenstukken aan alle kanten mooi bruin kleuren. Doe de spekblokjes terug bij het konijn.
Voeg vervolgens de uiringen, laurier en de peperkorrels toe. Kruid flink met peper en zout naar smaak. Overgiet met het bier en draai het vuur laag. Laat dit zo ongeveer 1 uur pruttelen onder gesloten deksel tot het vlees gaar is.
Neem de konijnenstukken uit de pan en houd warm. Werk de saus af met sausbinder en verse peterselie. Giet over de konijnenstukken en dien onmiddellijk op.
Serveer er gekookte (gestoomde) aardappeltjes bij en appelmoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |