Jeetje paniekquote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Grote paniek hier, ik kwam Fok! niet meer op
Nou weet je dat zou ik wel es willen zien... !!! Dat is back to basic. Ik koop het ook liever verpakt. Maar als ik moet doe ik het !.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik begrijp die principes ook niet, vlees is toch vlees.
ik zeg een levende kip erin en zelf laten slachten
mailen aubquote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De bewoner die het konijn als eerste op de grond gooit en er keihard op gaat stampen, krijgt 25 stemmen in de plus van mij!
PS: Moet ik dit ook nog mailen, of print je deze post gewoon uit?
Me2, de Bunker en alles erom heen is Top !quote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het en dit hele interactieve gebeuren vind ik echt heel erg leuk
Voor wie deze niet snapt; een stukje FOK! historie dat elke FOK!ker behoort te kennen:quote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De bewoner die het konijn als eerste op de grond gooit en er keihard op gaat stampen, krijgt 25 stemmen in de plus van mij!
PS: Moet ik dit ook nog mailen, of print je deze post gewoon uit?
In de Franse keuken van origine niet, in de Duitse wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Moet het konijn nog leven tijdens het prakken?
doe maar de kok erinquote:Op maandag 11 mei 2009 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Polletje, zelf bereiden of kok erin
En de sfeer in de COS isquote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef wicky. het volgende:
[..]
Me2, de Bunker en alles erom heen is Top !
Á la Danny kan ook hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:39 schreef BobbyRond het volgende:
Konijn a la Maanvis:
Stop het konijn vol maden en wormen, konijn kaalscheren en frituren.
vind ik ook hij laat zich zo wel kennen, weer een minpuntquote:Op maandag 11 mei 2009 22:33 schreef wicky. het volgende:
Peter je bent gewoon ondankbaar,zeg dan op z'n minst hoe je het bereiden moet maar
hoor ,hoe triest kan je zijn zeg
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Konijn met whisky.
Benodigdheden:
* 1 konijn van ongeveer 5 kilo
* 2 grote flessen Schotse whisky
* spekreepjes
* olijfolie.
Bereiding:
De konijn een beetje opensnijden en het vlees larderen met de spekreepjes. De konijn aan de binnenzijde inwrijven met zout en peper. De oven 10 minuten voorverwarmen op 180 graden.
Een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky. De whisky vlotjes opdrinken tijdens het voorverwarmen van de oven.
De konijn op een vuurvaste schaal leggen. Een tweede glas whisky inschenken, soepeltjes opdrinken, het konijn in de oven zetten.
Na 20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glazen vutten met whisky. De glaven opdinken en de scherven ommillijk oplaape. Een naiff glav insjenke en diret opdlinke.
Blantwondenzalf in de padkamer gaannaale en oppe boovkand van je linkeand smeejre. Na een haif uui de ooffe opedoe om dkonijn te sjekkn. Geev denove nen sgop. Tot de deuj opevalt.
Twee glave whiskyinsjenke en tmiddelste glaf leegdwinke.
De nove opedoe naadattet eerfste glaf leegis en de sjotel vaspakke. De blantwondesjalf nu ook op de binnenkant van de regtehantoen. Konijn oprape. Met nun hanttoek de bwantwondesaiv van deent vege.
De hande ontvette mee whisky, de ttube ssalv veer oprape. Tkapotte glazzopvege en deent terug in de nove doen. Noggis probere. Deent oprape en dove eers opedoe.
De twiedde fjes biski opedoen. Tvet van de vjoer vege ent vetspek ondj kast vege. Opstaan van de vjoer, o, tochma bijive zitte. De bles opde grond zette. Uude bles djinke, wande glave sjijn op of kabot.
Denove aftette, deooge sluite en omvalle.
Afmaken:
De volgende dag in de late namiddag het konijn aansnijden. De rotzooi in de keuken opruimen. Muren en plafond reinigen. De glasscherven en de lege flessen naar de glasbak brengen. Koop voldoende paracetamol en maagzout om de volgende dag weer fris naar je werk te gaan en realiseer je dan, dat alle begin moeilijk is.
fantastisch topic!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef Danny het volgende:
[..]
Voor wie deze niet snapt; een stukje FOK! historie dat elke FOK!ker behoort te kennen:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Ja echt he... en dat voor zijn leeftijd, val me echt van hem tegenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
vind ik ook hij laat zich zo wel kennen, weer een minpunt
Of een konijn met een ip ban ... Das gruwelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Á la Danny kan ook hoor.
Vastbinden aan een paal in de bunker en gewoon met een zweep bewerken tot hij/zij bezwijkt.
Nee, precies... Hij denkt dat 'ie zo controle kan uitoefenenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik denk dat Peter helemaal niet weet hoe je dat konijn moet bereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |