Mens, jij had meteen gaan dreigen dat je nog 3 dagen niet zou gaan douchen als je die peuken niet kreeg.quote:
Dat is niet raar hoor ??quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
omg, zij zijn nog grotere complotdenkers dan wij
raar dan die sigaretten ... staat niet bij de pollquote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee daar heeft hij een week warm douche voor gekregen dit is voor zijn 2e opdracht en die is nu mislukt want hij moest sigaretten achterover drukken en vuur. Marielin heeft hem betrapt en dus mislukt.
quote:De poll is gesloten, en jullie hebben als kijker het volgende bepaald.
Question: Geheime missie Jeroen
Answer 1: "Be-mazel" iemand met stift
11 votes 15%
Answer 2: Naai iemands broek dicht
15 votes 20%
Answer 3: Lak nagels van 1 v/d mannen
22 votes 29%
Answer 4: Alle aanstekers en lucifers jatten
27 votes 36%
Dit houdt in dat Jeroen vanavond de opdracht gaat krijgen dat hij al het "vuur" uit de bunker moet gaan stelen. Hij krijgt hier tot morgenochtend 8 uur de tijd voor.
Zal het hem lukken? Blijf het volgen
Lachen toch.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef Danny het volgende:
omg, zij zijn nog grotere complotdenkers dan wij
Nogmaals Jeroen zijn missie, 10 items wegnemen van de overlevers heb hij gehaald en dit is zijn beloning.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:59 schreef lies1958 het volgende:
Ik blijf erbij jeroen is gewoon betrapt. Klaar dus nu gewoon bekendmaken van de regie richting de andere en laat hem maar inleveren wat hij zou verliezen.
En toch kan ik geen hekel aan haar hebben, maar ik kan me wel heerlijk aan haar ergeren..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:55 schreef Woepsje het volgende:
[..]
ga steeds grotere hekel aan haar krijgen. De ene minuut zegt ze ik rook geen peuk van dat pakje en de volgende minuut heeft ze hem al in die grote slabek van der.
jij snapt utquote:Op maandag 11 mei 2009 22:56 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ga me er niet meer druk om maken
Peukje? Ja lekker
MORGEN ga ik me er niet meer druk om maken...
En daarvoor ook de opmerking... Lul niet! Ik laat me niet opnaaien!
hij krijgt die peuken om alle vuur te jatten.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:01 schreef snetje het volgende:
raar dan die sigaretten ... staat niet bij de poll
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mens, jij had meteen gaan dreigen dat je nog 3 dagen niet zou gaan douchen als je die peuken niet kreeg.
Nee, alle lucifers en aanstekers laten verdwijnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jeroen heeft dit niet gekozen dit heeft hij van de regie gevraagd voor zijn 2e opdracht. Die inhield zorg dat er sigaretten en vuur verdwijnen. Voor de 1e opdracht heeft hij een week douchen gehad.
Ik vond je de leukste in die bunker,maar nu vind ik je niet meer zo aardig.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:00 schreef BobbyRond het volgende:
Marielin en Peter:
faal
(ja en faal-roepers)
Peuken laten slingeren terwijl er geen vuur meer is?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef Danny het volgende:
vraag is alleen waarom hij de peuken al heeft voordat de opdracht is uitgevoerd...
Ze willen maar wat graag zijn sigaretten en Marielin en Peter slaan door, hahaha!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jeroen ligt er in die groep nu wel uit, die vertrouwen ze nooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |