Ja daar gaat het dus weer mis. Ze laten het weer te lang dooretteren.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef Danny het volgende:
nou kom op, opdracht is mislukt. sirene aan, brief erin om de boel uit te leggen. (ik wil naar bed!)
Laat ie lekker gaan die loser. Als het niet naar zijn zin gaat dan is het allemaal niet eerlijk. Walgelijk mannetje.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef evaxsis het volgende:
en nu gaat Peter gelijk weer dreigen om op te stappen want het gaat niet eerlijk volgens hem
OMG hoe zielig................quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef Gert het volgende:
Peter wil opheldering, anders stapt hij uit het spel.
Zou ik ook doen als ik daar zou zitten. Dat is het enige pressiemiddel dat je hebt om ook iets los te krijgen. De redactie vind dat niet leuk, de mede-overlevers verliezen 2500 euro.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef evaxsis het volgende:
en nu gaat Peter gelijk weer dreigen om op te stappen want het gaat niet eerlijk volgens hem
Echt hequote:Op maandag 11 mei 2009 23:10 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Laat ie lekker gaan die loser. Als het niet naar zijn zin gaat dan is het allemaal niet eerlijk. Walgelijk mannetje.
jup, net als gisteren met de kleding.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:10 schreef Rica het volgende:
Ja daar gaat het dus weer mis. Ze laten het weer te lang dooretteren.
Roken is ook een rot verslaving,weet er alles vanquote:Op maandag 11 mei 2009 23:09 schreef BobbyRond het volgende:
HAHAHAHAHA
Het spel uitstappen, omdat ie gepest wordt...
Kunnen ze niet op sigaretten zetten (in plaats van 'roken is dodelijk')
'Roken word je belachelijk paranoia van'
Verbaal kan hij winnen, maar die hele groep vertrouwd hem nooit meer. In dat opzicht kon hij wel eens veel verliezenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit echt te genieten van Jeroen.![]()
Heeft ie zowel Peter en Marielin tegen zich, wint ie het nog met groot gemak.
Goh weer met je eens. Hij is gewoon betrapt nu marielin heeft al een paar keer gezegd dat hij een geheime opdracht heeft.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef Danny het volgende:
[..]
jup, net als gisteren met de kleding.
zonder. het is meer DGK dan DB om dit door te laten etteren.
Wat is er nou in godsnaam leuk aan als de redactie nu alles uit gaat leggen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef Danny het volgende:
[..]
jup, net als gisteren met de kleding.
zonder. het is meer DGK dan DB om dit door te laten etteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |