quote:Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
hij is eerlijk die jeroen maar niemand gelooft hem. geweldig
Is het ook !!!!!!!! Renate waarom ging je erin??????????quote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Roken is ook een rot verslaving,weet er alles van
Ik denk dat ze hem morgen wel weer aardig vinden.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verbaal kan hij winnen, maar die hele groep vertrouwd hem nooit meer. In dat opzicht kon hij wel eens veel verliezen
Mooi hè! Is ie eindelijk eens eerlijk...quote:Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef swarmahoer het volgende:
hij is eerlijk die jeroen maar niemand gelooft hem. geweldig
GA EENS MET ANDERE MENSEN FUCKENquote:Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is er nou in godsnaam leuk aan als de redactie nu alles uit gaat leggen.
Dit is veel interessanter.
Ik geniet hiervan, ik vind het alleen jammer dat hij zo laat met de actie komt want ze mogen alweer bijna naar bed.quote:
ow kut, ik was in de veronderstelling dat het concept BB1 was, maar dan meer basic. Het blijkt echter een DGK te zijn. My bad.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is er nou in godsnaam leuk aan als de redactie nu alles uit gaat leggen.
Dit is veel interessanter.
Stanford Experiment was niet in Duitsland, dat was een Amerikaanse universiteit (Stanford University, in de buurt van San Francisco).quote:Op maandag 11 mei 2009 23:13 schreef Loedertje het volgende:
Dit doet mij denken aan dat Stanford-gevangenisexperiment in Duitsland
Geweldig.
Ach...........kom op zeg, Jeroen is nou echt de enige die het goed speelt en, vooral dat, ook begrijpt HOE je het moet spelen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verbaal kan hij winnen, maar die hele groep vertrouwd hem nooit meer. In dat opzicht kon hij wel eens veel verliezen
Wel zeezout en versgemalen zwarte peper!!quote:
Sja, ik had er ook niet uitgemoeten hequote:Op maandag 11 mei 2009 23:14 schreef akveor het volgende:
Het is jammer dat er zo weinig tegenstand voor Jeroen is. Hij is vele malen beter dan de rest.
Doe eens normaal joh. Waarom zit je me elke avond op te zoeken. Kappen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:14 schreef Rica het volgende:
[..]
GA EENS MET ANDERE MENSEN FUCKEN
dan maar even in hoofdletters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |