Ja, in januari de laatste. Tot mei 2010.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
hoeveel seizoenen kwamen d'r? zes toch?
T is?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:14 schreef MPG het volgende:
teeveepee
HIer ook nog in het midden van het land!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:12 schreef Fha het volgende:
Hoi DaMart![]()
En alle anderen
![]()
Hier schijnt de zon wel lekker
Was ook erg lekker. En heb er nog 1 voor na 3enquote:
Wie?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef Frutsel het volgende:
heeft die Nienke nu nog geen vent![]()
Damart doe eens wat
Ze is niet mijn typequote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef Frutsel het volgende:
heeft die Nienke nu nog geen vent![]()
Damart doe eens wat
Spannendquote:Op maandag 11 mei 2009 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, in januari de laatste. Tot mei 2010.
Ik ook nietquote:
lekker wiefkequote:
Ik zag er verdomd goed uit met kort haarquote:Op maandag 11 mei 2009 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik val ook niet op kortharig nee![]()
Marc?
Geen idee, je had een LadyGaga pruik op toen ik je van achter neuktequote:Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lekker wiefke![]()
[..]
Ik zag er verdomd goed uit met kort haar![]()
volgende keer mn pruik maar afzettenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee, je had een LadyGaga pruik op toen ik je van achter neukte
Niet gemerkt dus
Volgens mij heeft ze gewoon een staartje in haar haar hoor...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Marc?
Was dat maar zoquote:Op maandag 11 mei 2009 15:07 schreef Fha het volgende:
Pfff, zie nu dat het pas 3 uur isik heb het gevoel dat het een uur of 7 is
Mjah inderdaadquote:
ja want dan mag ik weer etenquote:
MPG is er nietquote:Op maandag 11 mei 2009 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Marc?
Oh ik krijg vaker de vraag of ik voor 100-en-nogwatmeer mensen een zaal hebquote:Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
Pff ik word zo moe van mensen die bellen voor het architectenbureau wat al ruim 2 jaar niet meer bestaat en wat helaas mijn telefoonnummer had.![]()
Echt bizar dat sommige mensen nog niet snappen dat het een prive nummer is na mijn fantastische "hooooi ik heb geen zin om op te nemen!" voicemail en dan alsnog een bericht inspreken dat ik ze terug moet bellen
Welke bannerquote:Op maandag 11 mei 2009 14:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nienke
zie elke keer zon banner aan de zijkant van Nienke van Parship ofzo
verkapte kijk-mij-eens-pimp-doen-met-mn-abo-postquote:
Inderdaadquote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik krijg vaker de vraag of ik voor 100-en-nogwatmeer mensen een zaal heb
handig.. gebruikte nummers
Eigenlijk zou KPN die minstens 3 jaar niet moeten uitgeven..
Wat wordt het?quote:
Wat LL zegt dus.quote:
Pasta denk ikquote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat wordt het?
[..]
Wat LL zegt dus.
Verder snap ik echt niet wat mensen zou irritant vinden aan die banners, mij vallen ze nauwelijks op..
Hmm, lekker!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Pasta denk ikgewoon simpel met gehaktsaus en champignons enzo
maar ik heb er echt verschrikkelijk veel zin in haha
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga lekker doen:
Voorgebakken broodjes uithollen, daar gehakt (met uitje) en kaas in doen, kapje erop en dat inwikkelen in katenspek en dan de oven in
dat klinkt echt lekker!!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga lekker doen:
Voorgebakken broodjes uithollen, daar gehakt (met uitje) en kaas in doen, kapje erop en dat inwikkelen in katenspek en dan de oven in
Rauw en ik kreeg net de tip om er tomaten en paprika in te doenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat klinkt echt lekker!!
doe je dan rauw gehakt of gebakken gehakt erin?
Klinkt goedquote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Rauw en ik kreeg net de tip om er tomaten en paprika in te doen
Laat je dat toch eraf.. tis alleen het zoute erbij zeg maarquote:
ooohwquote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laat je dat toch eraf.. tis alleen het zoute erbij zeg maar
ik ben erg benieuwd naar je reviewquote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Rauw en ik kreeg net de tip om er tomaten en paprika in te doen
Ik zou dus niet terug bellenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
Pff ik word zo moe van mensen die bellen voor het architectenbureau wat al ruim 2 jaar niet meer bestaat en wat helaas mijn telefoonnummer had.![]()
Echt bizar dat sommige mensen nog niet snappen dat het een prive nummer is na mijn fantastische "hooooi ik heb geen zin om op te nemen!" voicemail en dan alsnog een bericht inspreken dat ik ze terug moet bellen
Nee dat doe ik dus ook nooitquote:
Die schrijf ik nooitquote:
Hmm.. das wel tofquote:Op maandag 11 mei 2009 16:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze passen gewoon de banners aan terwijl u wacht. Da's tof
18 te vroegquote:
Ga je voor LL's maaltijdje of hou je het op de pasta?quote:
Smakelijk dan!quote:
Ik heb vandaag gehoord dat ik niet van school word getrapt, dus dat scheelt een hoop stress (ivm dat ik anders dakloos zou zijn over vier maandenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Fha
Hoe gaat het met de studie?
En Bolle?
Als je Bolle nou nog zo ver krijgt dat ie je huiswerk maakt....quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gehoord dat ik niet van school word getrapt, dus dat scheelt een hoop stress (ivm dat ik anders dakloos zou zijn over vier maanden) dus ik ga vanavond eindelijk weer lekker slapen hoop ik
Ik moet nu een smeekbrief schrijven aan de examencommissie en dan mag ik hopelijk alsnog aan mijn hoofdstroom beginnen want dat mag op dit moment niet omdat ik mijn P nog niet heb (nog 1 vak..).
Met Bolle gaat het goedHij maakt me elke ochtend wakker als hij vind dat ik te lang in bed lig
dan moet ik snel op de bank gaan zitten om te kroelen
Hoe is het met werk en band?
Jammer van die ene band, maar jeumig 26 nummers is ook wel heeeel erg veel!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 19:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je Bolle nou nog zo ver krijgt dat ie je huiswerk maakt....![]()
Werk gaat z'n gangetje. Veel geld voor weinig aktie
1 band is afgevallen, de coverband wil toch voor de zomer kunnen optreden en dat gaat te snel voor mij, (ik moet 26 nummers leren)
De ouwemannen band gaat goed, we zijn nu een versie van Tragedy van de BeeGees aan het bedenken, in dit tempo kunnen we na de zomer optreden.
De ander band zoekt nog steeds een mogelijkheid om te oefenen, maar iedereen heeft het te druk.
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:34 schreef Pheno het volgende:
Klinkt als dat alles op zijn pootjes terecht komt. Nu nog bij mij want op dit moment mogen ze van mij een dwangbuis om doen.
Wil je zelf aan de dwangbuis?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:34 schreef Pheno het volgende:
Klinkt als dat alles op zijn pootjes terecht komt. Nu nog bij mij want op dit moment mogen ze van mij een dwangbuis om doen.
Mja, waarom niet, tis eens wat anders dan een sofa met een psych.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wil je zelf aan de dwangbuis?
Mijn psychs hebben nooit sofa'squote:Op maandag 11 mei 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, waarom niet, tis eens wat anders dan een sofa met een psych.
Heb je thuis geen lekkere stoel?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:47 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, het was geen sofa, maar wel een lekkere stoel.
Zelfs een bank.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je thuis geen lekkere stoel?
Kan je dus beter thuisblijvenquote:
Dankjequote:
Wacht ff. Gehakt EN kaas EN ui EN spek? Je werkt aan je kont dit jaar?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga lekker doen:
* MPG neemt snel zitting in die examencommissiequote:Op maandag 11 mei 2009 21:29 schreef Fha het volgende:
InderdaadIk ga ze gewoon bedelven onder de bloemen en chocola en uuhm goeie whiskeys enzo
![]()
![]()
geen idee hoe ik dat ga betalen maar dat doet er niet toe![]()
Moet je me wel doorlaten hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG neemt snel zitting in die examencommissie![]()
Welk vak? Slijmen?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet je me wel doorlaten hoorIk hoef nog maar 1 vak en ik kan het echt wel
![]()
Klinische psychologiequote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinische psychologieDat is wel [EEN WAT] moeilijker [WOORD VOOR] dan slijmen
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Das toch PieterBaanCentrum achtig?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinische psychologieDat is wel moeilijker dan slijmen
Uhmmm.. nee?quote:
Nee gewoon lelijkquote:
En ik maar denken dat vrouwen dat een mooie man vindenquote:
Nou daar hoor ik absoluut niet bij in ieder gevalquote:Op maandag 11 mei 2009 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen dat een mooie man vinden
Jamaarquote:Op maandag 11 mei 2009 23:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou daar hoor ik absoluut niet bij in ieder geval
Blijkbaar nietquote:Op maandag 11 mei 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar![]()
Alle vrouwen zijn toch hetzelfde en zo
Niet?
Kom je nou meequote:
Sorryquote:Op maandag 11 mei 2009 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je nou mee![]()
Mijn biologische klok vraagt zich al een tijdje af hoe lang "blessuretijd" kan duren. Blijkt dat het allemaal voor niks is..
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 042 Fha
02. 031 Frutsel
03. 031 Pheno
04. 027 DaMart
05. 022 Nijns
06. 019 marcb1974
07. 016 MPG
08. 014 goldfinger1963
09. 013 Ladylike
10. 011 Muck
11. 010 Dr_Flash
12. 008 Sjowhan
13. 008 OA
14. 007 Piles
15. 006 Papierversnipperaar
16. 006 Aarti
17. 004 dndiek
18. 003 indahnesia.com
19. 002 Pien85
20. 002 Leanne
Reeks-statistieken!
neuh, kon pas later naar mijn bureau.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen kreeg je te laat je ontbijt in de cel?
Precies.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus je werd gedwongen om langer buiten in de zon te staan wachten!
Ja, die had Danny al eens getwitterd. Topic staat nog ergens in mijn lijst, waarom er nu een tweede is , is me een raadsel. Oh nee, er is geen geintegreerde searchquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ziet er goed uit zo
Het grote nieuwe lay-out topic #2
he, Danny postte het alleen op twitter, dus ik heb op zijn linkje geklikt. Klaag me aan.quote:
Mja, dat is voor mij ook een vraag waarom hij hiervoor kiest ipv posten in het topic. Sneller waarschijnlijkquote:
Ach, hij wilde gewoon hits hebben. Twitter lijkt me vrij weinig aan, wie neukt het wat iemand anders doet op een bepaald moment op een dag?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, dat is voor mij ook een vraag waarom hij hiervoor kiest ipv posten in het topic. Sneller waarschijnlijk
Tja, dat hoef ik ook niet te weten, maar toch vind ik Twitter zelf best nuttigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hij wilde gewoon hits hebben. Twitter lijkt me vrij weinig aan, wie neukt het wat iemand anders doet op een bepaald moment op een dag?
Muckselquote:
Wanneer dan? Zelf bijhouden is voor mensen met tijd teveel (zoals hyves).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, dat hoef ik ook niet te weten, maar toch vind ik Twitter zelf best nuttig
[..]
Ik hou niet of nauwelijks wat bij. Ik zet d'r hooguit een linkje in met een update voor nieuwe topics in DEquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer dan? Zelf bijhouden is voor mensen met tijd teveel (zoals hyves).
Om het allemaal te gaan lezen lijkt me nog irritanter.
Daar houdt het nut ook wel op.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hou niet of nauwelijks wat bij. Ik zet d'r hooguit een linkje in met een update voor nieuwe topics in DE
En via twitter krijg ik berichten van allerlei nieuwssites of updates over extreme weersituaties, aardbevingen of weet ik wat. Vind ik voor het DE-forum wel nuttig.
Gewoon een plastuit geven.quote:
Heel fijnquote:
got wat heb ik een grafhakel aan zeikende groepsgenotenquote:
quote:
ga ik onthoudenquote:
graagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel fijnSnel de taken verdelen en dan heel hard wegrennen
ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
got wat heb ik een grafhakel aan zeikende groepsgenoten
Ja dat moet ook wel met die naamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In NWS zit een meh, das ook een zeikerd
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In NWS zit een meh, das ook een zeikerd
dat treft, ik heb net mijn koffie opquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:17 schreef Fha het volgende:
Ik ben mijn motivatie even kwijtWas heerlijk bezig met een opdracht en nu loop ik vast. bah.
check alleen het lopende topic van NWS FB nu maarquote:
quote:
anytime, jeweetsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:21 schreef Fha het volgende:
[..]ik kan het!!!
dankje Muck
Jij kunt die miepen ook overleven hoor
Anders ga je even een frisse neus halen en dan weer verder?quote:
Ik ben alweer verder gegaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Anders ga je even een frisse neus halen en dan weer verder?
klinkt bekendquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben alweer verder gegaanAls ik eerst iets anders ga doen dan ga ik niet meer verder.. dat werkt voor mij niet. Ik moet gewoon in een keer doorknallen
Hoi nijns![]()
Haiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben alweer verder gegaanAls ik eerst iets anders ga doen dan ga ik niet meer verder.. dat werkt voor mij niet. Ik moet gewoon in een keer doorknallen
Hoi nijns![]()
dat klopt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hai
Naja, bij mij ook niet als ik het als excuus gebruik om niet verder te hoeven. Als ik er čcht niet meer uitkom, kan even weglopen vaak heel verhelderend werken
mja, ik heb straks cursus op mijn werk, dus ik zal ook nog wel eea wegwerken gok ik zoquote:
Welk smaakje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:22 schreef Fha het volgende:
Ik heb heerlijke "niet-te-hard-studeren-dat-is-ongezond" thee
Groene theequote:
supersmerigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Groene theeDus dat is eigenlijk best smerig maar nouja
Ik ben het nu wel een beetje gewend gelukkigquote:
Oh, ik vind dat wel lekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Groene theeDus dat is eigenlijk best smerig maar nouja
Echt?! Vrijwillig?! Ik vind het zo smerig bitter.quote:
Ja, ik kan er niets aan doen.. Gewoon van pickwick toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt?! Vrijwillig?! Ik vind het zo smerig bitter.
Uuhm ja geloof het welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niets aan doen.. Gewoon van pickwick toch?
Dan hoop ik niet dat je nu nog de trein in moetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:17 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, ik heb straks cursus op mijn werk, dus ik zal ook nog wel eea wegwerken gok ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lekker!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je nu nog de trein in moet.
Heb je nou weer met de treintjes zuitten spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nou ik ben het spuugzat dus ik hou zo denk ik op voor vandaag. Maar ik ben behoorlijk productief vandaag (en gister) dus dat is wel fijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja lekker!
Hoe lukt het met school? Ik moet vanavond ook weer aan de slag.. Ben nu al zo moe..
Immerquote:
Ja, dat kan ik begrijpen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik ben het spuugzat dus ik hou zo denk ik op voor vandaag. Maar ik ben behoorlijk productief vandaag (en gister) dus dat is wel fijn![]()
Wat moet jij voor nuttigs doen dan?
Vermoeiend inderdaadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik begrijpen!
Verder met mijn scriptie. Best vermoeiend na een werkdag van half 9 tot half 6. Straks naar huis rijden, even snel eten en dan zorgen dat ik uiterlijk 7 uur/half 8 aan de slag kan..
Ik geef mezelf nog 1,5 maand, dan heb ik goede kans dat ik over 2 maanden klaar ben. Op papier heb ik t/m 31 augustus. Ik doe het over de kansen van het bedrijf waar ik stage liep in een bepaalde sector en hoe deze kansen het beste aan te pakken zijn. Al is de in- en externe analyse bij lange na niet meer van toepassing op de situatie van nu, maar goed..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Vermoeiend inderdaadhoe lang heb je nog en waar doe je het over?
sorryquote:
Dank je welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
sorry![]()
BLAAAAABLAAA GILL WHOEAH!!!!!!!!!!!!!!!
Dat klinkt niet leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Thuis. Snel pizzaatje in de oven, 19uur weer overleg/bespreking wat waarschijnlijk niet heel lang duurt, maar waar ik wel bij moet zijn.
Ik was het dit keer niet...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je nou weer met de treintjes zuitten spelen?
Ze zijn gewoon je theepr0n aan het kopieren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:35 schreef DaMart het volgende:
Typisch weer, trouwens. Bijna 4 weken geleden mijn laptop weggebracht omdat het geluid het niet deed. Dus vanmiddag belde ik naar de computerwinkel, om te vragen of hij al klaar was. Ik kreeg te horen dat ze hem hadden ontvangen, en alleen nog moesten testen. Maar ze verwachtten dat ik hem eind van de middag kon ophalen.
Dus fietste ik vanaf het station snel naar de computerwinkel, om netjes 10 minuten voor sluitingstijd binnen te wandelen. Verkoper gaat laptop halen en komt terug zonder laptop.
Verkoper: "We hadden al gezegd dat we gingen testen, toch?"
Ik:"Ja?."
Verkoper:"Nou, we horen geluid!"
Ik:"Dat is mooi!"
Verkoper:"Alleen zien we nu geen beeld."
Ik:"-O-![]()
."
Dus nu word ik morgen gebeld om te horen of ze hebben kunnen oplossen of dat de laptop wéér terug moet naar de fabrikant.
Toen ik hem wegbracht wist ik gewoon al dat het vast niet in een keer goed zou gaan, dat gaat het immers nooit als ik apparatuur voor reparatie wegbreng.
Pff het is ook echt altijd hetzelfde hehquote:
Dan zullen ze weinig vinden... oh wacht, misschien dat die Engelse film met de melk in de thee er nog op stondquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon je theepr0n aan het kopieren.
Ja, en ze hebben er natuurlijk tig verkocht en die van mij is de eerste met problemenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Pff het is ook echt altijd hetzelfde heh
De pc van mijn moeder is een aantal keer volledig gecrasht toen ze hem gewoon alleen even op gingen schonenmijn mama is heilig overtuigd dat ik computers sloop en dus mocht ik dat nooit doen maar bracht ze hem weg.. ik kan namelijk een schijf absoluut niet defragmenteren natuurlijk
![]()
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en ze hebben er natuurlijk tig verkocht en die van mij is de eerste met problemen![]()
.
Daar zul je het hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zullen ze weinig vinden... oh wacht, misschien dat die Engelse film met de melk in de thee er nog op stond.
Nee, die moeten vanavond niet.quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Hoeveel wissels liggen daar sowieso eigenlijk in dat boeren karrepad?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef DaMart het volgende:
Winterswijk-Arnhem
Dinsdag 12 Mei 15:36
Oorzaak Tussen Zevenaar en Doetinchem rijden minder treinen door een wisselstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Genoeg om er iedere dag eentje kapot te laten gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel wissels liggen daar sowieso eigenlijk in dat boeren karrepad?
Jaja, het is zoooooo druk...quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:35 schreef DaMart het volgende:
.
Verkoper: "We hadden al gezegd dat we gingen testen, toch?"
Ik:"Ja?."
Verkoper:"Nou, we horen geluid!"
Ik:"Dat is mooi!"
Verkoper:"Alleen zien we nu geen beeld."
Ik:"-O-![]()
."
.
Ze fiksen die ene gewoon steeds. En na een dag zijn die tie-wrappies wel weer doorgesleten, dus jah....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Genoeg om er iedere dag eentje kapot te laten gaan.
had ik ook net. Terwijl het gewoon gelul is, want PTA deed het welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
quote:one moment please...
Het komt door Duke!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:13 schreef OA het volgende:
Ik krijg constant een wit scherm met one moment please...
Hier idem. Ook als ik op "quickquote" drukquote:
Ik ook, en ik moet meer dan 1 moment refreshen om weer wat te zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:13 schreef OA het volgende:
Ik krijg constant een wit scherm met one moment please...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
one moment please...
Danny krijg een seinpaalstoring
Het lijkt mijn inlogprocedure welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, en ik moet meer dan 1 moment refreshen om weer wat te zien.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef Pheno het volgende:
Dat inlogprobleem is al meer dan 9 maanden oud en nog steeds niets bekend over het probleem noch de oplossing
Waarom leg je er dan ook whiskas in?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
Getverdemme Bolle is mijn oor aan het uitlikken
Af Bolle, af!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
Getverdemme Bolle is mijn oor aan het uitlikken
Dat heb ik heul niet gedaanquote:
Dan is het maar goed dat hij je poes niet likt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat heb ik heul niet gedaanhij ziet mij gewoon als mede kat ofzo
Qua aanschaf bij het asiel? Dat verschilt een beetje per asiel, ik heb tot nu toe gezien van 60 tot 75 euro. Voor Bolle moest ik 70 euro betalen voor hij mee mochtquote:
Ligt er heel erg aan waar je er eentje wilt halen.quote:
Bij mij was het inclusief chip en inentingen, maar exclusief castratie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Qua aanschaf bij het asiel? Dat verschilt een beetje per asiel, ik heb tot nu toe gezien van 60 tot 75 euro. Voor Bolle moest ik 70 euro betalen voor hij mee mocht
Die prijzen zijn dan trouwens wel inclusief castratie, chip en inentingen.
Ik ga huilen. Net de avond dat ESF begint en dus de live SC ook en dan gaat Danny weer KPD indexeren.quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
Wehehe helaasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:31 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij was het inclusief chip en inentingen, maar exclusief castratie.
En qua eten enzo? Als je em eenmaal hebt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Qua aanschaf bij het asiel? Dat verschilt een beetje per asiel, ik heb tot nu toe gezien van 60 tot 75 euro. Voor Bolle moest ik 70 euro betalen voor hij mee mocht
Die prijzen zijn dan trouwens wel inclusief castratie, chip en inentingen.
Dat hangt er heel erg van afquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
En qua eten enzo? Als je em eenmaal hebt?
Zeg dat wel ja...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ze ziek worden ben je natuurlijk een stuk verder van huis.
Dat is absoluut waarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja...
De ene kat heeft blaasproblemen en mag daardoor alleen maar nat voer, maar de andere kat is voor het meeste spul allergisch, dus moesten we weer naar iets anders op zoek.
Naast de extra kosten, levert een ziek beest dus ook een hoop gedoe op.
Schattigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is absoluut waarMaar ze zijn het waard
![]()
![]()
ik denk er over om er een kitten bij te nemen![]()
ESF is echtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:00 schreef Fha het volgende:
O man vanavond euro visie songfestival zie ik netjottem..
@Nijns: zeker schattig!!Maar ook weer een extra poes die heel erg ziek kan worden
vandaar de twijfel.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:00 schreef Fha het volgende:
O man vanavond euro visie songfestival zie ik netjottem..
Mjah het dringt bij mij pas echt door als ik de toppers op tv ziequote:
Je negeert mijn posts!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah het dringt bij mij pas echt door als ik de toppers op tv zieSorry hahah
Nietus hoorquote:
De meldingen worden steeds creatieverquote:Het forum is wat drukjes momenteel. Daarom geven we de database even wat lucht. Probeer het over enkele ogenblikken nog eens...
Volgens mij is fok gehackedquote:Het forum is wat drukjes momenteel. Daarom geven we de database even wat lucht. Probeer het over enkele ogenblikken nog eens...
Ze worden zelf een beetje melig van frustratiequote:
Kots graf pruts faal en nog wat van die dingenquote:Het forum is wat drukjes momenteel. Daarom geven we de database even wat lucht. Probeer het over enkele ogenblikken nog eens...
Wat een advies manquote:Er is een belangrijke update voor je browser beschikbaar.</b></span>
<br /><br />Je gebruikt IE6. Deze browser is meer dan acht jaar oud. We raden je aan te upgraden naar een nieuwere versie.<br /><br />
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Volgens Danny kunnen ze dat niet. God fucking knows why. Iets met dat React niet van hun is. So what? Ik gebruik zoveel 3rd party shizzle, allen in OTAP.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij sommige futuristische websites hebben ze gekozen voor een soort "TEST"-omgeving, APART van de productie-omgevingIk weet het niet hoor, ik begrijp goed dat dat heavy metal Rocket Science is, maar misschien is dat hier ook eens ooit een handig en toepasbaar idee?
ja nouja plat ligt het toch alquote:
Die session ID had ik al gescrambled natuurlijk, maar toch bedanktquote:
Hmm, dat is niet zo lastig hoor om te misbruiken. Ooit gehoord van de opleiding ethical hacker?quote:
Waar staat dat session-ID?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<!--
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
In je opvangbak, snippiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar staat dat session-ID?
Ik hack niet voor de hobby, dat scheelt ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die session ID had ik al gescrambled natuurlijk, maar toch bedankt
Ok! Ik wil er ook nog wel 1.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
Nu gaan jullie heel moeilijk praten zodat ik het niet begrijp.. Dus ik ga nog maar thee zetten. Iemand ook een bakkie?
Citroen thee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
Nu gaan jullie heel moeilijk praten zodat ik het niet begrijp.. Dus ik ga nog maar thee zetten. Iemand ook een bakkie?
Ik zag wat rare cijfers, dus nam het zekere voor het onzekerequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die session ID had ik al gescrambled natuurlijk, maar toch bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |