Wacht ff. Gehakt EN kaas EN ui EN spek? Je werkt aan je kont dit jaar?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga lekker doen:
Voorgebakken broodjes uithollen, daar gehakt (met uitje) en kaas in doen, kapje erop en dat inwikkelen in katenspek en dan de oven in
* MPG neemt snel zitting in die examencommissiequote:Op maandag 11 mei 2009 21:29 schreef Fha het volgende:
InderdaadIk ga ze gewoon bedelven onder de bloemen en chocola en uuhm goeie whiskeys enzo
![]()
![]()
geen idee hoe ik dat ga betalen maar dat doet er niet toe![]()
Moet je me wel doorlaten hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG neemt snel zitting in die examencommissie![]()
Welk vak? Slijmen?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet je me wel doorlaten hoorIk hoef nog maar 1 vak en ik kan het echt wel
![]()
Klinische psychologiequote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinische psychologieDat is wel [EEN WAT] moeilijker [WOORD VOOR] dan slijmen
Hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Das toch PieterBaanCentrum achtig?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinische psychologieDat is wel moeilijker dan slijmen
Uhmmm.. nee?quote:
Nee gewoon lelijkquote:
En ik maar denken dat vrouwen dat een mooie man vindenquote:
Nou daar hoor ik absoluut niet bij in ieder gevalquote:Op maandag 11 mei 2009 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen dat een mooie man vinden
Jamaarquote:Op maandag 11 mei 2009 23:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou daar hoor ik absoluut niet bij in ieder geval
Blijkbaar nietquote:Op maandag 11 mei 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamaar![]()
Alle vrouwen zijn toch hetzelfde en zo
Niet?
Kom je nou meequote:
Sorryquote:Op maandag 11 mei 2009 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je nou mee![]()
Mijn biologische klok vraagt zich al een tijdje af hoe lang "blessuretijd" kan duren. Blijkt dat het allemaal voor niks is..
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 042 Fha
02. 031 Frutsel
03. 031 Pheno
04. 027 DaMart
05. 022 Nijns
06. 019 marcb1974
07. 016 MPG
08. 014 goldfinger1963
09. 013 Ladylike
10. 011 Muck
11. 010 Dr_Flash
12. 008 Sjowhan
13. 008 OA
14. 007 Piles
15. 006 Papierversnipperaar
16. 006 Aarti
17. 004 dndiek
18. 003 indahnesia.com
19. 002 Pien85
20. 002 Leanne
Reeks-statistieken!
neuh, kon pas later naar mijn bureau.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toen kreeg je te laat je ontbijt in de cel?
Precies.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus je werd gedwongen om langer buiten in de zon te staan wachten!
Ja, die had Danny al eens getwitterd. Topic staat nog ergens in mijn lijst, waarom er nu een tweede is , is me een raadsel. Oh nee, er is geen geintegreerde searchquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ziet er goed uit zo
Het grote nieuwe lay-out topic #2
he, Danny postte het alleen op twitter, dus ik heb op zijn linkje geklikt. Klaag me aan.quote:
Mja, dat is voor mij ook een vraag waarom hij hiervoor kiest ipv posten in het topic. Sneller waarschijnlijkquote:
Ach, hij wilde gewoon hits hebben. Twitter lijkt me vrij weinig aan, wie neukt het wat iemand anders doet op een bepaald moment op een dag?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, dat is voor mij ook een vraag waarom hij hiervoor kiest ipv posten in het topic. Sneller waarschijnlijk
Tja, dat hoef ik ook niet te weten, maar toch vind ik Twitter zelf best nuttigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hij wilde gewoon hits hebben. Twitter lijkt me vrij weinig aan, wie neukt het wat iemand anders doet op een bepaald moment op een dag?
Muckselquote:
Wanneer dan? Zelf bijhouden is voor mensen met tijd teveel (zoals hyves).quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, dat hoef ik ook niet te weten, maar toch vind ik Twitter zelf best nuttig
[..]
Ik hou niet of nauwelijks wat bij. Ik zet d'r hooguit een linkje in met een update voor nieuwe topics in DEquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer dan? Zelf bijhouden is voor mensen met tijd teveel (zoals hyves).
Om het allemaal te gaan lezen lijkt me nog irritanter.
Daar houdt het nut ook wel op.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hou niet of nauwelijks wat bij. Ik zet d'r hooguit een linkje in met een update voor nieuwe topics in DE
En via twitter krijg ik berichten van allerlei nieuwssites of updates over extreme weersituaties, aardbevingen of weet ik wat. Vind ik voor het DE-forum wel nuttig.
Gewoon een plastuit geven.quote:
Heel fijnquote:
got wat heb ik een grafhakel aan zeikende groepsgenotenquote:
quote:
ga ik onthoudenquote:
graagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Heel fijnSnel de taken verdelen en dan heel hard wegrennen
ik ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
got wat heb ik een grafhakel aan zeikende groepsgenoten
Ja dat moet ook wel met die naamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In NWS zit een meh, das ook een zeikerd
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In NWS zit een meh, das ook een zeikerd
dat treft, ik heb net mijn koffie opquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:17 schreef Fha het volgende:
Ik ben mijn motivatie even kwijtWas heerlijk bezig met een opdracht en nu loop ik vast. bah.
check alleen het lopende topic van NWS FB nu maarquote:
quote:
anytime, jeweetsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:21 schreef Fha het volgende:
[..]ik kan het!!!
dankje Muck
Jij kunt die miepen ook overleven hoor
Anders ga je even een frisse neus halen en dan weer verder?quote:
Ik ben alweer verder gegaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Anders ga je even een frisse neus halen en dan weer verder?
klinkt bekendquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben alweer verder gegaanAls ik eerst iets anders ga doen dan ga ik niet meer verder.. dat werkt voor mij niet. Ik moet gewoon in een keer doorknallen
Hoi nijns![]()
Haiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben alweer verder gegaanAls ik eerst iets anders ga doen dan ga ik niet meer verder.. dat werkt voor mij niet. Ik moet gewoon in een keer doorknallen
Hoi nijns![]()
dat klopt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hai
Naja, bij mij ook niet als ik het als excuus gebruik om niet verder te hoeven. Als ik er čcht niet meer uitkom, kan even weglopen vaak heel verhelderend werken
mja, ik heb straks cursus op mijn werk, dus ik zal ook nog wel eea wegwerken gok ik zoquote:
Welk smaakje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:22 schreef Fha het volgende:
Ik heb heerlijke "niet-te-hard-studeren-dat-is-ongezond" thee
Groene theequote:
supersmerigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Groene theeDus dat is eigenlijk best smerig maar nouja
Ik ben het nu wel een beetje gewend gelukkigquote:
Oh, ik vind dat wel lekkerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Groene theeDus dat is eigenlijk best smerig maar nouja
Echt?! Vrijwillig?! Ik vind het zo smerig bitter.quote:
Ja, ik kan er niets aan doen.. Gewoon van pickwick toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt?! Vrijwillig?! Ik vind het zo smerig bitter.
Uuhm ja geloof het welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niets aan doen.. Gewoon van pickwick toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |