<mental image>Al die singles zich letterlijk inlikken en inpijpen bij de crew.</mental image>quote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:Damart.
Ik kon niet, maar 't was zo te zien een gezellige *kuch* boel
Werd jij maar uitgenodigd he?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
<mental image>Al die singles zich letterlijk inlikken en inpijpen bij de crew.</mental image>
Heb je weer een kans gemist!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
<mental image>Al die singles zich letterlijk inlikken en inpijpen bij de crew.</mental image>
Faal. Bij Tapas krijg je geen hoofdgerechtquote:Op maandag 11 mei 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
We gingen trouwens tapas eten. Ik had het hier nog niet gezegd, geloof ik, maar ik wacht nog steeds op het hoofdgerecht.
He, ik ben al getrouwd.quote:
Uitslapen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Maandag, wat zal ik eens gaan doen vandaag
Dat was onmogelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Faal. Bij Tapas krijg je geen hoofdgerecht.
Je moet je gewoon volstoppen met van die kleine liflafjes
Je scriptie is teveel gevraagd, dus de optie van MPG lijkt me beter.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Tapas is heerlijk man, en daar kun je prima van volgeraken, zelfs ikquote:
Dat waren vooral vislafjes en salade...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Faal. Bij Tapas krijg je geen hoofdgerecht.
Je moet je gewoon volstoppen met van die kleine liflafjes
Klopt, maar met de hoeveelheid die op tafel kwam, was dat niet mogelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tapas is heerlijk man, en daar kun je prima van volgeraken, zelfs ik
en je eet geen vis en geen slaquote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat waren vooral vislafjes en salade....
Gelukkig was er genoeg stokbrood om nog wat binnen te krijgen.
Saladequote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tapasquote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tapas is heerlijk man, en daar kun je prima van volgeraken, zelfs ik
Mijn scriptie schrijven dan maar? Is bijna klaarquote:Op maandag 11 mei 2009 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig lustte aan mijn kant van de tafel niemand de garnalen, dus ik heb beide bakjes leeggegeten.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft: [21-05] De 15e Nijmegenmeet - met remlof en liesje O+quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik ben al getrouwd.
Dat men me hier niet moet is al duidelijk hoor, gezien er gewoon meets in nijmegen zijn en mij niet eens uitnodigen
In theorie zou dat wel het slimste zijn jaquote:Op maandag 11 mei 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je scriptie is teveel gevraagd, dus de optie van MPG lijkt me beter.
Sla dat in de handen van MPG is geweest. Dat moet naar koffie smaken!quote:
remlof is niet eens uit nijmegenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft: [21-05] De 15e Nijmegenmeet - met remlof en liesje O+
Met bruine randjes enzo...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sla dat in de handen van MPG is geweest. Dat moet naar koffie smaken!
Eens! Ik heb uiteindelijk 1 kipkluifje, 2 gehaktballetjes, 2 eetlepels gebakken aardappelblokjes, 5 plakjes parmesaanse ham en 10 stukken stokbrood op of zo... ik was nog blij dat ik in de kroeg een koekje bij de thee kreegquote:Op maandag 11 mei 2009 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt, maar met de hoeveelheid die op tafel kwam, was dat niet mogelijk.
Nee, kun je je voorstellen dat ik nu een tapastrauma heb?quote:
Dat was het idee, maar uiteindelijk ging niemand meequote:Op maandag 11 mei 2009 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Salade.
En anders ga je maar naar de mac.
Aan onze kant ook niet, maar halverwege de tafel waren ze daar maar wat blij meequote:Op maandag 11 mei 2009 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig lustte aan mijn kant van de tafel niemand de garnalen, dus ik heb beide bakjes leeggegeten.
't Is net zoals die flut-keuken bij die Michelinsterren-restaurants, na een duur diner ga je nog even langs de Mac om een burgertje naar binnen te proppenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
We gingen trouwens tapas eten. Ik had het hier nog niet gezegd, geloof ik, maar ik wacht nog steeds op het hoofdgerecht.
Whehehehehequote:
quote:
MPG, weet jij hier meer van?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef MPG het volgende:
[..].
Wij doen niet aan sla met bruine randjes.
Jullie sla is gewoon netjes helemaal bruinquote:Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef MPG het volgende:
[..].
Wij doen niet aan sla met bruine randjes.
Nee. Wij hebben veel soorten sla, maar geen kropslaquote:
Je mag bij de baby liggen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik mag ook komen... ik heb dan alleen een slaapplek nodig....
Hmm, toch even naar het gemeentehuis om de naam alsnog te veranderenquote:
Dat is me nog een potje ranzigquote:
Nee...quote:
Haar management heeft onlangs bekend gemaakt dat ze overwerkt is, gestressed en een inzinking nabij is.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
Jee, weer een nieuwe Lady Gaga, dat mens blijft ook nummers uitpoepen. Het is ook crap, dus dat mag je letterlijk nemen.
Ah, dat was verkrijgbaar op die meet van Damart?quote:
Logischquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haar management heeft onlangs bekend gemaakt dat ze overwerkt is, gestressed en een inzinking nabij is.
Daardoor zijn d'r optredens en concerten voor augustus gecancelled
Ze is nu gestressed en van slag, dus wordt Augustus gecancelled
[..]
Wat is er donderdag?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog maar wat gamen. Straks boodschappen doen en daarna zie ik wel. Kan niet wachten op donderdag
Frustelquote:
Hoe was het functioneringsgesprek?quote:
quote:
Dubbel finaleaflevering van Lost seizoen 5quote:
Mja. Niet echt bevredigend dusquote:Op maandag 11 mei 2009 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Heb d'r 2 uur gezeten... eerst kon ik wat aanhoren, gek genoeg stonden al die punten ook op mijn lijstje, op één na. Dus ik kon het meeste weerleggen, één ding gaf ik toe dat ik daar de laatste tijd niet aan toe gekomen was en toen kon ik losbrandenZij zeiden dat ik op veel punten gelijk had, maar waarom geloof ik niet dat ze daar 100% achter staan?
Gek genoeg voelde ik me wel opgelucht, maar ook gefrustreerd. Deels omdat ik geen enkel positief punt heb gehoord, kon d'r zon beetje om gaan vragen wat ze van bepaalde dingen vonden "Ow ja, dat vonden we wel goed ja".. etc etc... en al hun punten gaan over de laatste vier weken. Ze waren ook niet extreem negatief, gewoon wat aandachtspunten, maar ergens vind ik het gewoon oneerlijk, voel ik me d'r toch niet happy bij![]()
Zucht...
zo dus
Nee hoor. Vandaagquote:
Nope, eigenlijk niet... tis niets ernstigs, maar meer dat ik het gevoel heb... dat ik er zelf niets mee op zal schieten. Dus dan wordt het nu nadenken en een beslissing maken over de toekomst.quote:
tot morgenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dubbel finaleaflevering van Lost seizoen 5
vroeg wakker zekerquote:
Balen Frutsquote:Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nope, eigenlijk niet... tis niets ernstigs, maar meer dat ik het gevoel heb... dat ik er zelf niets mee op zal schieten. Dus dan wordt het nu nadenken en een beslissing maken over de toekomst.
[..]
Mjah, aan het werk zelf ligt het niet. Das precies mijn ding... Tis het sfeertje d'r om heen wat me een beetje de strot uit begint te komen. Maar ja, time will tell iddquote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Balen FrutsKomt tijd, komt raad. Laat het gewoon even allemaal bezinken en kijk wat je echt wil en echt belangrijk vindt..
Zit het bedrijf door de crisis in lastig vaarwater? Dat is hier namelijk het geval en het is idd de sfeer die me bijna doet opstappen..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, aan het werk zelf ligt het niet. Das precies mijn ding... Tis het sfeertje d'r om heen wat me een beetje de strot uit begint te komen. Maar ja, time will tell idd
Schermen dus ook verbiedenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ol-in-duitsland.html
Het ging al te lang goed he
Nee... dat niet echt.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zit het bedrijf door de crisis in lastig vaarwater? Dat is hier namelijk het geval en het is idd de sfeer die me bijna doet opstappen..
Zolang de leiding/familie het probleem niet ziet, ben ik bang dat er weinig verandertquote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schermen dus ook verbieden
[..]
Nee... dat niet echt.
Het is een familiebedrijf met niet veel werknemers, waar je duidelijk het verschil merkt tussen de elite (familie) en het werkvolk. Ik zit daar precies tussenin, das soms erg lastig. Heb het gevoel alles te moeten verantwoorden. Draaikontengedrag is aan de orde van de dag... niet echt sfeerbevorderend. Ben niet de enige die geklaagd heeft. Bijna iedereen zat er langer dan een uur
Daarom, daar kom ik nu dus ook langzaam achter. En de "ik-vind-mezelf-zo-geweldig-vindende-dochter", werkt hier ook in het bedrijf, daar lig ik ook nog wel eens mee in de clinch. ik hoef niet elke pauze te horen dat ze een huis heeft van 3 ton dat zo geweldig is... en ja, dan flap ik d'r wel eens wat uitquote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang de leiding/familie het probleem niet ziet, ben ik bang dat er weinig verandert.
Of je gaat bij LL in de club slikkenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarom, daar kom ik nu dus ook langzaam achter. En de "ik-vind-mezelf-zo-geweldig-vindende-dochter", werkt hier ook in het bedrijf, daar lig ik ook nog wel eens mee in de clinch. ik hoef niet elke pauze te horen dat ze een huis heeft van 3 ton dat zo geweldig is... en ja, dan flap ik d'r wel eens wat uit
Het is gewoon klote, ik weet dat ik ergens moet proberen me er bij neer te leggen, maar heb geen zin om me als een kleuter te laten behandelen. Ik wil heus wel eens tot tien tellen, maar niet dag in , dag uit.
Slikken of stikken dus...
En anders wordt het toch maar verkassen naar de polders in N-H
Yep, goed verjaardagsfeest en mooi weer op moederdagquote:
Hey dat kan nog iets opleveren ookquote:Op maandag 11 mei 2009 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je gaat bij LL in de club slikken
Dit is precies de reden dat ik nooit in een familie-bedrijf zou willen werken.. Jammer dat het zo uitpakt.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarom, daar kom ik nu dus ook langzaam achter. En de "ik-vind-mezelf-zo-geweldig-vindende-dochter", werkt hier ook in het bedrijf, daar lig ik ook nog wel eens mee in de clinch. ik hoef niet elke pauze te horen dat ze een huis heeft van 3 ton dat zo geweldig is... en ja, dan flap ik d'r wel eens wat uit
Het is gewoon klote, ik weet dat ik ergens moet proberen me er bij neer te leggen, maar heb geen zin om me als een kleuter te laten behandelen. Ik wil heus wel eens tot tien tellen, maar niet dag in , dag uit.
Slikken of stikken dus...
En anders wordt het toch maar verkassen naar de polders in N-H
Feli nogquote:Op maandag 11 mei 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, goed verjaardagsfeest en mooi weer op moederdag
[..]
Hey dat kan nog iets opleveren ook
super weekend gehadquote:Op maandag 11 mei 2009 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo goed, dat ik nu weer naar het komende weekend verlang
en jij?
quote:
Thanx hunquote:
slikken?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je gaat bij LL in de club slikken
Mjah... vandaag gaat het nog wel, want ik zit grotendeels van de dag alleen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit is precies de reden dat ik nooit in een familie-bedrijf zou willen werken.. Jammer dat het zo uitpakt.
Niks mis met het weerquote:Op maandag 11 mei 2009 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
super weekend gehad![]()
lekker weer en nu regen hier
hey lekker dingquote:
Hier schijnt de zon volopquote:Op maandag 11 mei 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ziet er naar uit dat het slecht weer blijft de hele week
hier nietquote:
belgisch limburg is normaal ook zonnig maar op het moment dus nietquote:
Kaplaarzen aan dan maarquote:Op maandag 11 mei 2009 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
belgisch limburg is normaal ook zonnig maar op het moment dus niet![]()
is altijd als ik in tuin moet gaan werken
quote:
Ah, lekker!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... vandaag gaat het nog wel, want ik zit grotendeels van de dag alleen.
Fha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |