<mental image>Al die singles zich letterlijk inlikken en inpijpen bij de crew.</mental image>quote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:Damart.
Ik kon niet, maar 't was zo te zien een gezellige *kuch* boel
Werd jij maar uitgenodigd he?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
<mental image>Al die singles zich letterlijk inlikken en inpijpen bij de crew.</mental image>
Heb je weer een kans gemist!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
<mental image>Al die singles zich letterlijk inlikken en inpijpen bij de crew.</mental image>
Faal. Bij Tapas krijg je geen hoofdgerechtquote:Op maandag 11 mei 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
We gingen trouwens tapas eten. Ik had het hier nog niet gezegd, geloof ik, maar ik wacht nog steeds op het hoofdgerecht.
He, ik ben al getrouwd.quote:
Uitslapen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Maandag, wat zal ik eens gaan doen vandaag
Dat was onmogelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Faal. Bij Tapas krijg je geen hoofdgerecht.
Je moet je gewoon volstoppen met van die kleine liflafjes
Je scriptie is teveel gevraagd, dus de optie van MPG lijkt me beter.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Tapas is heerlijk man, en daar kun je prima van volgeraken, zelfs ikquote:
Dat waren vooral vislafjes en salade...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Faal. Bij Tapas krijg je geen hoofdgerecht.
Je moet je gewoon volstoppen met van die kleine liflafjes
Klopt, maar met de hoeveelheid die op tafel kwam, was dat niet mogelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tapas is heerlijk man, en daar kun je prima van volgeraken, zelfs ik
en je eet geen vis en geen slaquote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat waren vooral vislafjes en salade....
Gelukkig was er genoeg stokbrood om nog wat binnen te krijgen.
Saladequote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tapasquote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tapas is heerlijk man, en daar kun je prima van volgeraken, zelfs ik
Mijn scriptie schrijven dan maar? Is bijna klaarquote:Op maandag 11 mei 2009 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig lustte aan mijn kant van de tafel niemand de garnalen, dus ik heb beide bakjes leeggegeten.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft: [21-05] De 15e Nijmegenmeet - met remlof en liesje O+quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik ben al getrouwd.
Dat men me hier niet moet is al duidelijk hoor, gezien er gewoon meets in nijmegen zijn en mij niet eens uitnodigen
In theorie zou dat wel het slimste zijn jaquote:Op maandag 11 mei 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je scriptie is teveel gevraagd, dus de optie van MPG lijkt me beter.
Sla dat in de handen van MPG is geweest. Dat moet naar koffie smaken!quote:
remlof is niet eens uit nijmegenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft: [21-05] De 15e Nijmegenmeet - met remlof en liesje O+
Met bruine randjes enzo...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sla dat in de handen van MPG is geweest. Dat moet naar koffie smaken!
Eens! Ik heb uiteindelijk 1 kipkluifje, 2 gehaktballetjes, 2 eetlepels gebakken aardappelblokjes, 5 plakjes parmesaanse ham en 10 stukken stokbrood op of zo... ik was nog blij dat ik in de kroeg een koekje bij de thee kreegquote:Op maandag 11 mei 2009 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt, maar met de hoeveelheid die op tafel kwam, was dat niet mogelijk.
Nee, kun je je voorstellen dat ik nu een tapastrauma heb?quote:
Dat was het idee, maar uiteindelijk ging niemand meequote:Op maandag 11 mei 2009 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Salade.
En anders ga je maar naar de mac.
Aan onze kant ook niet, maar halverwege de tafel waren ze daar maar wat blij meequote:Op maandag 11 mei 2009 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig lustte aan mijn kant van de tafel niemand de garnalen, dus ik heb beide bakjes leeggegeten.
't Is net zoals die flut-keuken bij die Michelinsterren-restaurants, na een duur diner ga je nog even langs de Mac om een burgertje naar binnen te proppenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
We gingen trouwens tapas eten. Ik had het hier nog niet gezegd, geloof ik, maar ik wacht nog steeds op het hoofdgerecht.
Whehehehehequote:
quote:
MPG, weet jij hier meer van?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef MPG het volgende:
[..].
Wij doen niet aan sla met bruine randjes.
Jullie sla is gewoon netjes helemaal bruinquote:Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef MPG het volgende:
[..].
Wij doen niet aan sla met bruine randjes.
Nee. Wij hebben veel soorten sla, maar geen kropslaquote:
Je mag bij de baby liggen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik mag ook komen... ik heb dan alleen een slaapplek nodig....
Hmm, toch even naar het gemeentehuis om de naam alsnog te veranderenquote:
Dat is me nog een potje ranzigquote:
Nee...quote:
Haar management heeft onlangs bekend gemaakt dat ze overwerkt is, gestressed en een inzinking nabij is.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
Jee, weer een nieuwe Lady Gaga, dat mens blijft ook nummers uitpoepen. Het is ook crap, dus dat mag je letterlijk nemen.
Ah, dat was verkrijgbaar op die meet van Damart?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |