Met bruine randjes enzo...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sla dat in de handen van MPG is geweest. Dat moet naar koffie smaken!
Eens! Ik heb uiteindelijk 1 kipkluifje, 2 gehaktballetjes, 2 eetlepels gebakken aardappelblokjes, 5 plakjes parmesaanse ham en 10 stukken stokbrood op of zo... ik was nog blij dat ik in de kroeg een koekje bij de thee kreegquote:Op maandag 11 mei 2009 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt, maar met de hoeveelheid die op tafel kwam, was dat niet mogelijk.
Nee, kun je je voorstellen dat ik nu een tapastrauma heb?quote:
Dat was het idee, maar uiteindelijk ging niemand meequote:Op maandag 11 mei 2009 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Salade.
En anders ga je maar naar de mac.
Aan onze kant ook niet, maar halverwege de tafel waren ze daar maar wat blij meequote:Op maandag 11 mei 2009 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig lustte aan mijn kant van de tafel niemand de garnalen, dus ik heb beide bakjes leeggegeten.
't Is net zoals die flut-keuken bij die Michelinsterren-restaurants, na een duur diner ga je nog even langs de Mac om een burgertje naar binnen te proppenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
We gingen trouwens tapas eten. Ik had het hier nog niet gezegd, geloof ik, maar ik wacht nog steeds op het hoofdgerecht.
Whehehehehequote:
quote:
MPG, weet jij hier meer van?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef MPG het volgende:
[..].
Wij doen niet aan sla met bruine randjes.
Jullie sla is gewoon netjes helemaal bruinquote:Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef MPG het volgende:
[..].
Wij doen niet aan sla met bruine randjes.
Nee. Wij hebben veel soorten sla, maar geen kropslaquote:
Je mag bij de baby liggen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik mag ook komen... ik heb dan alleen een slaapplek nodig....
Hmm, toch even naar het gemeentehuis om de naam alsnog te veranderenquote:
Dat is me nog een potje ranzigquote:
Nee...quote:
Haar management heeft onlangs bekend gemaakt dat ze overwerkt is, gestressed en een inzinking nabij is.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
Jee, weer een nieuwe Lady Gaga, dat mens blijft ook nummers uitpoepen. Het is ook crap, dus dat mag je letterlijk nemen.
Ah, dat was verkrijgbaar op die meet van Damart?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |