Waarom leg je er dan ook whiskas in?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
Getverdemme Bolle is mijn oor aan het uitlikken
Af Bolle, af!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
Getverdemme Bolle is mijn oor aan het uitlikken
Dat heb ik heul niet gedaanquote:
Dan is het maar goed dat hij je poes niet likt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat heb ik heul niet gedaanhij ziet mij gewoon als mede kat ofzo
Qua aanschaf bij het asiel? Dat verschilt een beetje per asiel, ik heb tot nu toe gezien van 60 tot 75 euro. Voor Bolle moest ik 70 euro betalen voor hij mee mochtquote:
Ligt er heel erg aan waar je er eentje wilt halen.quote:
Bij mij was het inclusief chip en inentingen, maar exclusief castratie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Qua aanschaf bij het asiel? Dat verschilt een beetje per asiel, ik heb tot nu toe gezien van 60 tot 75 euro. Voor Bolle moest ik 70 euro betalen voor hij mee mocht
Die prijzen zijn dan trouwens wel inclusief castratie, chip en inentingen.
Ik ga huilen. Net de avond dat ESF begint en dus de live SC ook en dan gaat Danny weer KPD indexeren.quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
Wehehe helaasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:31 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij was het inclusief chip en inentingen, maar exclusief castratie.
En qua eten enzo? Als je em eenmaal hebt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Qua aanschaf bij het asiel? Dat verschilt een beetje per asiel, ik heb tot nu toe gezien van 60 tot 75 euro. Voor Bolle moest ik 70 euro betalen voor hij mee mocht
Die prijzen zijn dan trouwens wel inclusief castratie, chip en inentingen.
Dat hangt er heel erg van afquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
En qua eten enzo? Als je em eenmaal hebt?
Zeg dat wel ja...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ze ziek worden ben je natuurlijk een stuk verder van huis.
Dat is absoluut waarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja...
De ene kat heeft blaasproblemen en mag daardoor alleen maar nat voer, maar de andere kat is voor het meeste spul allergisch, dus moesten we weer naar iets anders op zoek.
Naast de extra kosten, levert een ziek beest dus ook een hoop gedoe op.
Schattigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is absoluut waarMaar ze zijn het waard
![]()
![]()
ik denk er over om er een kitten bij te nemen![]()
ESF is echtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:00 schreef Fha het volgende:
O man vanavond euro visie songfestival zie ik netjottem..
@Nijns: zeker schattig!!Maar ook weer een extra poes die heel erg ziek kan worden
vandaar de twijfel.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:00 schreef Fha het volgende:
O man vanavond euro visie songfestival zie ik netjottem..
Mjah het dringt bij mij pas echt door als ik de toppers op tv ziequote:
Je negeert mijn posts!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah het dringt bij mij pas echt door als ik de toppers op tv zieSorry hahah
Nietus hoorquote:
De meldingen worden steeds creatieverquote:Het forum is wat drukjes momenteel. Daarom geven we de database even wat lucht. Probeer het over enkele ogenblikken nog eens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |