Dan hoop ik niet dat je nu nog de trein in moetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:17 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, ik heb straks cursus op mijn werk, dus ik zal ook nog wel eea wegwerken gok ik zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lekker!quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je nu nog de trein in moet.
Heb je nou weer met de treintjes zuitten spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nou ik ben het spuugzat dus ik hou zo denk ik op voor vandaag. Maar ik ben behoorlijk productief vandaag (en gister) dus dat is wel fijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja lekker!
Hoe lukt het met school? Ik moet vanavond ook weer aan de slag.. Ben nu al zo moe..
Immerquote:
Ja, dat kan ik begrijpen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik ben het spuugzat dus ik hou zo denk ik op voor vandaag. Maar ik ben behoorlijk productief vandaag (en gister) dus dat is wel fijn![]()
Wat moet jij voor nuttigs doen dan?
Vermoeiend inderdaadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik begrijpen!
Verder met mijn scriptie. Best vermoeiend na een werkdag van half 9 tot half 6. Straks naar huis rijden, even snel eten en dan zorgen dat ik uiterlijk 7 uur/half 8 aan de slag kan..
Ik geef mezelf nog 1,5 maand, dan heb ik goede kans dat ik over 2 maanden klaar ben. Op papier heb ik t/m 31 augustus. Ik doe het over de kansen van het bedrijf waar ik stage liep in een bepaalde sector en hoe deze kansen het beste aan te pakken zijn. Al is de in- en externe analyse bij lange na niet meer van toepassing op de situatie van nu, maar goed..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Vermoeiend inderdaadhoe lang heb je nog en waar doe je het over?
sorryquote:
Dank je welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
sorry![]()
BLAAAAABLAAA GILL WHOEAH!!!!!!!!!!!!!!!
Dat klinkt niet leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Thuis. Snel pizzaatje in de oven, 19uur weer overleg/bespreking wat waarschijnlijk niet heel lang duurt, maar waar ik wel bij moet zijn.
Ik was het dit keer niet...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je nou weer met de treintjes zuitten spelen?
Ze zijn gewoon je theepr0n aan het kopieren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:35 schreef DaMart het volgende:
Typisch weer, trouwens. Bijna 4 weken geleden mijn laptop weggebracht omdat het geluid het niet deed. Dus vanmiddag belde ik naar de computerwinkel, om te vragen of hij al klaar was. Ik kreeg te horen dat ze hem hadden ontvangen, en alleen nog moesten testen. Maar ze verwachtten dat ik hem eind van de middag kon ophalen.
Dus fietste ik vanaf het station snel naar de computerwinkel, om netjes 10 minuten voor sluitingstijd binnen te wandelen. Verkoper gaat laptop halen en komt terug zonder laptop.
Verkoper: "We hadden al gezegd dat we gingen testen, toch?"
Ik:"Ja?."
Verkoper:"Nou, we horen geluid!"
Ik:"Dat is mooi!"
Verkoper:"Alleen zien we nu geen beeld."
Ik:"-O-![]()
."
Dus nu word ik morgen gebeld om te horen of ze hebben kunnen oplossen of dat de laptop wéér terug moet naar de fabrikant.
Toen ik hem wegbracht wist ik gewoon al dat het vast niet in een keer goed zou gaan, dat gaat het immers nooit als ik apparatuur voor reparatie wegbreng.
Pff het is ook echt altijd hetzelfde hehquote:
Dan zullen ze weinig vinden... oh wacht, misschien dat die Engelse film met de melk in de thee er nog op stondquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon je theepr0n aan het kopieren.
Ja, en ze hebben er natuurlijk tig verkocht en die van mij is de eerste met problemenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Pff het is ook echt altijd hetzelfde heh
De pc van mijn moeder is een aantal keer volledig gecrasht toen ze hem gewoon alleen even op gingen schonenmijn mama is heilig overtuigd dat ik computers sloop en dus mocht ik dat nooit doen maar bracht ze hem weg.. ik kan namelijk een schijf absoluut niet defragmenteren natuurlijk
![]()
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en ze hebben er natuurlijk tig verkocht en die van mij is de eerste met problemen![]()
.
Daar zul je het hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zullen ze weinig vinden... oh wacht, misschien dat die Engelse film met de melk in de thee er nog op stond.
Nee, die moeten vanavond niet.quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Hoeveel wissels liggen daar sowieso eigenlijk in dat boeren karrepad?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef DaMart het volgende:
Winterswijk-Arnhem
Dinsdag 12 Mei 15:36
Oorzaak Tussen Zevenaar en Doetinchem rijden minder treinen door een wisselstoring.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Genoeg om er iedere dag eentje kapot te laten gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel wissels liggen daar sowieso eigenlijk in dat boeren karrepad?
Jaja, het is zoooooo druk...quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:35 schreef DaMart het volgende:
.
Verkoper: "We hadden al gezegd dat we gingen testen, toch?"
Ik:"Ja?."
Verkoper:"Nou, we horen geluid!"
Ik:"Dat is mooi!"
Verkoper:"Alleen zien we nu geen beeld."
Ik:"-O-![]()
."
.
Ze fiksen die ene gewoon steeds. En na een dag zijn die tie-wrappies wel weer doorgesleten, dus jah....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Genoeg om er iedere dag eentje kapot te laten gaan.
had ik ook net. Terwijl het gewoon gelul is, want PTA deed het welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:07 schreef Pheno het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
quote:one moment please...
Het komt door Duke!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:13 schreef OA het volgende:
Ik krijg constant een wit scherm met one moment please...
Hier idem. Ook als ik op "quickquote" drukquote:
Ik ook, en ik moet meer dan 1 moment refreshen om weer wat te zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:13 schreef OA het volgende:
Ik krijg constant een wit scherm met one moment please...
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
one moment please...
Danny krijg een seinpaalstoring
Het lijkt mijn inlogprocedure welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, en ik moet meer dan 1 moment refreshen om weer wat te zien.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:18 schreef Pheno het volgende:
Dat inlogprobleem is al meer dan 9 maanden oud en nog steeds niets bekend over het probleem noch de oplossing
Waarom leg je er dan ook whiskas in?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
Getverdemme Bolle is mijn oor aan het uitlikken
Af Bolle, af!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:25 schreef Fha het volgende:
Getverdemme Bolle is mijn oor aan het uitlikken
Dat heb ik heul niet gedaanquote:
Dan is het maar goed dat hij je poes niet likt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat heb ik heul niet gedaanhij ziet mij gewoon als mede kat ofzo
Qua aanschaf bij het asiel? Dat verschilt een beetje per asiel, ik heb tot nu toe gezien van 60 tot 75 euro. Voor Bolle moest ik 70 euro betalen voor hij mee mochtquote:
Ligt er heel erg aan waar je er eentje wilt halen.quote:
Bij mij was het inclusief chip en inentingen, maar exclusief castratie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Qua aanschaf bij het asiel? Dat verschilt een beetje per asiel, ik heb tot nu toe gezien van 60 tot 75 euro. Voor Bolle moest ik 70 euro betalen voor hij mee mocht
Die prijzen zijn dan trouwens wel inclusief castratie, chip en inentingen.
Ik ga huilen. Net de avond dat ESF begint en dus de live SC ook en dan gaat Danny weer KPD indexeren.quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(query_failed)
Wehehe helaasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:31 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij was het inclusief chip en inentingen, maar exclusief castratie.
En qua eten enzo? Als je em eenmaal hebt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Qua aanschaf bij het asiel? Dat verschilt een beetje per asiel, ik heb tot nu toe gezien van 60 tot 75 euro. Voor Bolle moest ik 70 euro betalen voor hij mee mocht
Die prijzen zijn dan trouwens wel inclusief castratie, chip en inentingen.
Dat hangt er heel erg van afquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
En qua eten enzo? Als je em eenmaal hebt?
Zeg dat wel ja...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ze ziek worden ben je natuurlijk een stuk verder van huis.
Dat is absoluut waarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja...
De ene kat heeft blaasproblemen en mag daardoor alleen maar nat voer, maar de andere kat is voor het meeste spul allergisch, dus moesten we weer naar iets anders op zoek.
Naast de extra kosten, levert een ziek beest dus ook een hoop gedoe op.
Schattigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is absoluut waarMaar ze zijn het waard
![]()
![]()
ik denk er over om er een kitten bij te nemen![]()
ESF is echtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:00 schreef Fha het volgende:
O man vanavond euro visie songfestival zie ik netjottem..
@Nijns: zeker schattig!!Maar ook weer een extra poes die heel erg ziek kan worden
vandaar de twijfel.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:00 schreef Fha het volgende:
O man vanavond euro visie songfestival zie ik netjottem..
Mjah het dringt bij mij pas echt door als ik de toppers op tv ziequote:
Je negeert mijn posts!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah het dringt bij mij pas echt door als ik de toppers op tv zieSorry hahah
Nietus hoorquote:
De meldingen worden steeds creatieverquote:Het forum is wat drukjes momenteel. Daarom geven we de database even wat lucht. Probeer het over enkele ogenblikken nog eens...
Volgens mij is fok gehackedquote:Het forum is wat drukjes momenteel. Daarom geven we de database even wat lucht. Probeer het over enkele ogenblikken nog eens...
Ze worden zelf een beetje melig van frustratiequote:
Kots graf pruts faal en nog wat van die dingenquote:Het forum is wat drukjes momenteel. Daarom geven we de database even wat lucht. Probeer het over enkele ogenblikken nog eens...
Wat een advies manquote:Er is een belangrijke update voor je browser beschikbaar.</b></span>
<br /><br />Je gebruikt IE6. Deze browser is meer dan acht jaar oud. We raden je aan te upgraden naar een nieuwere versie.<br /><br />
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Volgens Danny kunnen ze dat niet. God fucking knows why. Iets met dat React niet van hun is. So what? Ik gebruik zoveel 3rd party shizzle, allen in OTAP.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij sommige futuristische websites hebben ze gekozen voor een soort "TEST"-omgeving, APART van de productie-omgevingIk weet het niet hoor, ik begrijp goed dat dat heavy metal Rocket Science is, maar misschien is dat hier ook eens ooit een handig en toepasbaar idee?
ja nouja plat ligt het toch alquote:
Die session ID had ik al gescrambled natuurlijk, maar toch bedanktquote:
Hmm, dat is niet zo lastig hoor om te misbruiken. Ooit gehoord van de opleiding ethical hacker?quote:
Waar staat dat session-ID?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<!--
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
In je opvangbak, snippiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar staat dat session-ID?
Ik hack niet voor de hobby, dat scheelt ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die session ID had ik al gescrambled natuurlijk, maar toch bedankt
Ok! Ik wil er ook nog wel 1.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
Nu gaan jullie heel moeilijk praten zodat ik het niet begrijp.. Dus ik ga nog maar thee zetten. Iemand ook een bakkie?
Citroen thee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:36 schreef Fha het volgende:
Nu gaan jullie heel moeilijk praten zodat ik het niet begrijp.. Dus ik ga nog maar thee zetten. Iemand ook een bakkie?
Ik zag wat rare cijfers, dus nam het zekere voor het onzekerequote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die session ID had ik al gescrambled natuurlijk, maar toch bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |