Ja, in januari de laatste. Tot mei 2010.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
hoeveel seizoenen kwamen d'r? zes toch?
T is?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:14 schreef MPG het volgende:
teeveepee
HIer ook nog in het midden van het land!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:12 schreef Fha het volgende:
Hoi DaMart![]()
En alle anderen
![]()
Hier schijnt de zon wel lekker
Was ook erg lekker. En heb er nog 1 voor na 3enquote:
Wie?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef Frutsel het volgende:
heeft die Nienke nu nog geen vent![]()
Damart doe eens wat
Ze is niet mijn typequote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef Frutsel het volgende:
heeft die Nienke nu nog geen vent![]()
Damart doe eens wat
Spannendquote:Op maandag 11 mei 2009 14:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, in januari de laatste. Tot mei 2010.
Ik ook nietquote:
lekker wiefkequote:
Ik zag er verdomd goed uit met kort haarquote:Op maandag 11 mei 2009 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik val ook niet op kortharig nee![]()
Marc?
Geen idee, je had een LadyGaga pruik op toen ik je van achter neuktequote:Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lekker wiefke![]()
[..]
Ik zag er verdomd goed uit met kort haar![]()
volgende keer mn pruik maar afzettenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee, je had een LadyGaga pruik op toen ik je van achter neukte
Niet gemerkt dus
Volgens mij heeft ze gewoon een staartje in haar haar hoor...quote:Op maandag 11 mei 2009 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Marc?
Was dat maar zoquote:Op maandag 11 mei 2009 15:07 schreef Fha het volgende:
Pfff, zie nu dat het pas 3 uur isik heb het gevoel dat het een uur of 7 is
Mjah inderdaadquote:
ja want dan mag ik weer etenquote:
MPG is er nietquote:Op maandag 11 mei 2009 14:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Marc?
Oh ik krijg vaker de vraag of ik voor 100-en-nogwatmeer mensen een zaal hebquote:Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
Pff ik word zo moe van mensen die bellen voor het architectenbureau wat al ruim 2 jaar niet meer bestaat en wat helaas mijn telefoonnummer had.![]()
Echt bizar dat sommige mensen nog niet snappen dat het een prive nummer is na mijn fantastische "hooooi ik heb geen zin om op te nemen!" voicemail en dan alsnog een bericht inspreken dat ik ze terug moet bellen
Welke bannerquote:Op maandag 11 mei 2009 14:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nienke
zie elke keer zon banner aan de zijkant van Nienke van Parship ofzo
verkapte kijk-mij-eens-pimp-doen-met-mn-abo-postquote:
Inderdaadquote:Op maandag 11 mei 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik krijg vaker de vraag of ik voor 100-en-nogwatmeer mensen een zaal heb
handig.. gebruikte nummers
Eigenlijk zou KPN die minstens 3 jaar niet moeten uitgeven..
Wat wordt het?quote:
Wat LL zegt dus.quote:
Pasta denk ikquote:Op maandag 11 mei 2009 16:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat wordt het?
[..]
Wat LL zegt dus.
Verder snap ik echt niet wat mensen zou irritant vinden aan die banners, mij vallen ze nauwelijks op..
Hmm, lekker!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Pasta denk ikgewoon simpel met gehaktsaus en champignons enzo
maar ik heb er echt verschrikkelijk veel zin in haha
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga lekker doen:
Voorgebakken broodjes uithollen, daar gehakt (met uitje) en kaas in doen, kapje erop en dat inwikkelen in katenspek en dan de oven in
dat klinkt echt lekker!!quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga lekker doen:
Voorgebakken broodjes uithollen, daar gehakt (met uitje) en kaas in doen, kapje erop en dat inwikkelen in katenspek en dan de oven in
Rauw en ik kreeg net de tip om er tomaten en paprika in te doenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat klinkt echt lekker!!
doe je dan rauw gehakt of gebakken gehakt erin?
Klinkt goedquote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Rauw en ik kreeg net de tip om er tomaten en paprika in te doen
Laat je dat toch eraf.. tis alleen het zoute erbij zeg maarquote:
ooohwquote:Op maandag 11 mei 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Laat je dat toch eraf.. tis alleen het zoute erbij zeg maar
ik ben erg benieuwd naar je reviewquote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Rauw en ik kreeg net de tip om er tomaten en paprika in te doen
Ik zou dus niet terug bellenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:55 schreef Fha het volgende:
Pff ik word zo moe van mensen die bellen voor het architectenbureau wat al ruim 2 jaar niet meer bestaat en wat helaas mijn telefoonnummer had.![]()
Echt bizar dat sommige mensen nog niet snappen dat het een prive nummer is na mijn fantastische "hooooi ik heb geen zin om op te nemen!" voicemail en dan alsnog een bericht inspreken dat ik ze terug moet bellen
Nee dat doe ik dus ook nooitquote:
Die schrijf ik nooitquote:
Hmm.. das wel tofquote:Op maandag 11 mei 2009 16:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze passen gewoon de banners aan terwijl u wacht. Da's tof
18 te vroegquote:
Ga je voor LL's maaltijdje of hou je het op de pasta?quote:
Smakelijk dan!quote:
Ik heb vandaag gehoord dat ik niet van school word getrapt, dus dat scheelt een hoop stress (ivm dat ik anders dakloos zou zijn over vier maandenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Fha
Hoe gaat het met de studie?
En Bolle?
Als je Bolle nou nog zo ver krijgt dat ie je huiswerk maakt....quote:Op maandag 11 mei 2009 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gehoord dat ik niet van school word getrapt, dus dat scheelt een hoop stress (ivm dat ik anders dakloos zou zijn over vier maanden) dus ik ga vanavond eindelijk weer lekker slapen hoop ik
Ik moet nu een smeekbrief schrijven aan de examencommissie en dan mag ik hopelijk alsnog aan mijn hoofdstroom beginnen want dat mag op dit moment niet omdat ik mijn P nog niet heb (nog 1 vak..).
Met Bolle gaat het goedHij maakt me elke ochtend wakker als hij vind dat ik te lang in bed lig
dan moet ik snel op de bank gaan zitten om te kroelen
Hoe is het met werk en band?
Jammer van die ene band, maar jeumig 26 nummers is ook wel heeeel erg veel!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 19:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je Bolle nou nog zo ver krijgt dat ie je huiswerk maakt....![]()
Werk gaat z'n gangetje. Veel geld voor weinig aktie
1 band is afgevallen, de coverband wil toch voor de zomer kunnen optreden en dat gaat te snel voor mij, (ik moet 26 nummers leren)
De ouwemannen band gaat goed, we zijn nu een versie van Tragedy van de BeeGees aan het bedenken, in dit tempo kunnen we na de zomer optreden.
De ander band zoekt nog steeds een mogelijkheid om te oefenen, maar iedereen heeft het te druk.
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:34 schreef Pheno het volgende:
Klinkt als dat alles op zijn pootjes terecht komt. Nu nog bij mij want op dit moment mogen ze van mij een dwangbuis om doen.
Wil je zelf aan de dwangbuis?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:34 schreef Pheno het volgende:
Klinkt als dat alles op zijn pootjes terecht komt. Nu nog bij mij want op dit moment mogen ze van mij een dwangbuis om doen.
Mja, waarom niet, tis eens wat anders dan een sofa met een psych.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wil je zelf aan de dwangbuis?
Mijn psychs hebben nooit sofa'squote:Op maandag 11 mei 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, waarom niet, tis eens wat anders dan een sofa met een psych.
Heb je thuis geen lekkere stoel?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:47 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, het was geen sofa, maar wel een lekkere stoel.
Zelfs een bank.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je thuis geen lekkere stoel?
Kan je dus beter thuisblijvenquote:
Dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |