Gezien de briljantheid van het fragment, vind ik het ook een briljante TTquote:Op zondag 10 mei 2009 21:52 schreef Susi het volgende:
Geïnspireerd door :
De laatste pagina's zorgden niet voor inspiraatio voor een goede TT![]()
Whehequote:Op zondag 10 mei 2009 21:57 schreef Susi het volgende:
Op familieavonden bij ons wordt deze altijd ingezet. Net als Vrouw Haverkamp.
Vrouw Haverkamp, Vrouw Haverkamp, wat heb je grote borstenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
WheheVrouw Haverkamp ken ik dan weer niet
Oh het was mooiquote:Op zondag 10 mei 2009 22:05 schreef Etcetera het volgende:
Susi! Mooi borsten! Want kleintjes zijn ook mooi
Ik zou zo'n avond niet willen missenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Vrouw Haverkamp, Vrouw Haverkamp, wat heb je grote borsten
Op de melodie van 'Oh Denneboom'
Bij ons gaat het er dan niet aan toe zoals in dat filmpje bij Normaal hoorquote:
Wederom eensquote:Op zondag 10 mei 2009 22:07 schreef Susi het volgende:
Ik vind kleinere ook vaak mooier dan grote, dus het past wel beter ja
Daarnaast zijn kleinere mooier op de langere termijn
Ik ben dan ook asociaal inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 22:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou best een keer naar een Normaal concert willen gaan, maar na het zien van deze clip zie ik er enigszins vanafIk ga NIET op 'gepaste wijze' het hokers volkslied zingern
Is vaak zoquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Is vaak zo"Je had er bij moeten zijn"
Iedereen doet altijd wel van "familie-gedoe!", maar vaak is het toch geweldig gezellig
Blij dat je in Finland zit, blijven hier de ramen heelquote:Op zondag 10 mei 2009 22:15 schreef Susi het volgende:
Ik heb 'm nog een keer opgezet, kan ik meezingen
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Blij dat je in Finland zit, blijven hier de ramen heel
Doet 't bij mij altijd goed hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hé, mag ik dat idee gebruiken? Lijkt me wel romantisch als serenade![]()
Je krijgt echt zo'n vage gorgel in je keel. Net een rasp.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan grunten, maar niet zo lang.
Maar grunten is dan ook makkelijkHet is alleen ernstig verrot voor je keel
Ja, daar was ik al bang voorquote:
Dan moet ik je teleurstellen denk ik, ik sla even overquote:Op zondag 10 mei 2009 22:19 schreef Susi het volgende:
Je krijgt echt zo'n vage gorgel in je keel. Net een rasp.
Ik doe wel open hoor, is ook zo sneu zo in het donker alleen. Ligt er overigens wél aan op welk deuntje je grunt.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor
[..]
Dan moet ik je teleurstellen denk ik, ik sla even over
Uit medelijden, wat liefquote:Op zondag 10 mei 2009 22:26 schreef Susi het volgende:
Ik doe wel open hoor, is ook zo sneu zo in het donker alleen.
Sorry, ik grunt niet op de eerste datequote:Ligt er overigens wél aan op welk deuntje je grunt.
Ik ben heel aardig hoor. En de moeilijkste niet.quote:
quote:
Ik geloof je directquote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef Susi het volgende:
Ik ben heel aardig hoor. En de moeilijkste niet.
Heel goed, zo blijf je een beetje betrokken bij het gemiddelde niveau in Nederlandquote:Door Etcetera zit ik nu wel Mooi Wark - Nog Ien Flessie Bier Schat te luisteren
Ik vind dat wel leukquote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
Graag gedaan denk ik?Ik ken het nummer niet eens
Koffie is niet te zuipenquote:Op zondag 10 mei 2009 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik geloof je direct![]()
Nou, zal ik van de week maar even op de koffie komen dan?
![]()
Ik denk ook dat ik geen fluit heb gemist bij de mensen die ik ken als ik terugkomquote:Op zondag 10 mei 2009 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel goed, zo blijf je een beetje betrokken bij het gemiddelde niveau in Nederland![]()
Live is dat volgens mij altijd wel gezellig. Zou stiekem ook nog wel eens naar de Zwarte Cross willen, maar dan moet ik met de groep van m'n broertje mee en die hoef ik daar niet naakt door de modder zien rollenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
Mooi Wark is ook wel tofMaar ik ken maar 2 nummers ofzo van ze
Was bij wijze vanquote:
Je hebt toch wel vanalles over Finland te vertellen?quote:Ik denk ook dat ik geen fluit heb gemist bij de mensen die ik ken als ik terugkom. En zij ook niet bij mij, dus dat scheelt.
Wat is speedwayquote:Op zondag 10 mei 2009 23:03 schreef Etcetera het volgende:
Zwarte Cross lijkt me ook geweldig tof, maar het komt nooit uit met onze vakantie en ik gok dat m'n vriend het niet zo tof vindtAan de andere kant: hij vindt speedway ook wel leuk, dus waarom dit niet
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Live is dat volgens mij altijd wel gezellig. Zou stiekem ook nog wel eens naar de Zwarte Cross willen, maar dan moet ik met de groep van m'n broertje mee en die hoef ik daar niet naakt door de modder zien rollen
Ach so. Ik vind thee ook al niets. Geef mij maar koud water, iig geen warm waterquote:
Oh ja dat wel, vast wel. Maar daar wordt denk ik twee dagen naar gevraagd en dan weten ze het wel weerquote:Op zondag 10 mei 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hebt toch wel vanalles over Finland te vertellen?Hoelang zit je daar al en nog eigenlijk?
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik weet eigenlijk niet eens of ik het leuk zou vinden, maar ik vermoed zomaar van niet
Speedway is mensen die op motoren zitten (soms met zijspan) en als een gek rondjes rijden op een baanquote:Op zondag 10 mei 2009 23:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat is speedway?
Zwarte Cross is overigens wel interessanter geworden met metalpodiumMaar het is ook tof om de beelden 's avonds op SBS te kijken
Daar hebben we het al over gehad, dus ik weetquote:Op zondag 10 mei 2009 23:08 schreef Susi het volgende:
Ach so. Ik vind thee ook al niets. Geef mij maar koud water, iig geen warm water
Oh, dan zit je er al een tijdjequote:Oh ja dat wel, vast wel. Maar daar wordt denk ik twee dagen naar gevraagd en dan weten ze het wel weer. Sinds half augustus zit ik er, dus 8/9 maanden
![]()
Vliegen is leukquote:En ik zit er nog 9 dagenOf minder eigenlijk, ik wil zondag naar Stockholm varen, maandag daar winkelen en dinsdag naar huis vliegen (ik vind vliegen zo leuk he
![]()
Ik verheug mij daar nou al op). En dan 't moment dat je uit die deur komt, vind ik ook altijd zo tof
![]()
Ook wel eens stukjes van gezien jaquote:Op zondag 10 mei 2009 23:09 schreef Susi het volgende:
Wát een kerel blijft dit toch. Elke keer dat ik het zie, moet ik lachen![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook wel eens stukjes van gezien jaNee, ik denk niet dat dat iets voor mij is
Al heb ik wel een mooie tractor
Sorry, ik zijt vergeetachtig en heb af en toe te veel gesprekken waar ik me in mengquote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar hebben we het al over gehad, dus ik weet![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dan zit je er al een tijdjeMaar duurt wel langer dan 2 dagen denk ik hoor, sommige mensen zie je niet zo vaak
Wil je de zon op, op weet je dat ook nog helemaal niet ? Hello Goodbye-momenten ftwquote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Vliegen is leukIk ga binnenkort ook weer
Weet alleen nog niet waarheen en met wie
Als er mensen op je staan te wachten zijn die deuren zeker tofDenk ik dan, nog nooit meegemaakt
Dat ik een mooie tractor heb?quote:
Dan heb je het grootste deel gelijk gehad jaquote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Susi het volgende:
Da's waar. Daags nadat ik terug kom heb ik al twee voetbaltoernooien, waarvan één met vriendinnen en één met de ganse familie, dus dat komt wel goed. Is wel weer gezellig overigens voor een daggie.
Echt nog geen ideequote:Wil je de zon op, op weet je dat ook nog helemaal niet ? Hello Goodbye-momenten ftw
Och heden nee tochquote:Op zondag 10 mei 2009 23:41 schreef Etcetera het volgende:
Er bestaat een kleine kans dat ik geband ben morgen
Oh sorry, ik wilde je niet tot uitspraken uitlokkenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal het morgen als ik niet geband ben vertellen
Ik weet 't ook alleen maar vanwege een abo dat ik kreeg toen SHE niet naakt ging hoorquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal het morgen als ik niet geband ben vertellen
Ow! Deze ook niet? Er mist een spatie geloof ik?quote:Op maandag 11 mei 2009 06:14 schreef Susi het volgende:
Overigens. Het vorige topic is niet in de statistieken opgenomen
Deze weer welquote:Op maandag 11 mei 2009 07:18 schreef DaFrenk het volgende:
Mogge![]()
[..]
Ow! Deze ook niet? Er mist een spatie geloof ik?
quote:
Whoiquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef Sjowhan het volgende:
Bijna 10 uur alweer. Heb voor mijn gevoel nog geen reet gedaan
Nee, maar wel gezelligquote:
quote:Vanavond komt een nieuwe HIMYM uitMorgen even kijken
En morgen nieuwe NCIS
Een beetje is niet ergquote:
Het zegt me allemaal niks, maarquote:Gelukkig komt er nog een seizoen
HIMYM kan nooit de nieuwe Friends zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 12:52 schreef Etcetera het volgende:
HIMYM is de nieuwe Friends vind ikHeb Friends compleet trouwens
origineel, niet eens gedownload
Jawel, dat heeft Bart wel, maar Bart was ff een weekendje naar Drenthequote:Op maandag 11 mei 2009 09:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Whoi
Waar hangt Bart tegenwoordig uit eigenlijk?Heeft ie geen internet in z'n nieuwe huis ofzo
Ah, vandaarquote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft Bart wel, maar Bart was ff een weekendje naar Drenthe
Friends is bijna niet te evenaren, maar HIMYM doet een behoorlijk goede poging hoorquote:
Alles in 1x? Ik per seizoenquote:Ik heb 'm ook gekocht op dvd, kostte even wat, maar nog geen spijt van gehad
Gezelligquote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft Bart wel, maar Bart was ff een weekendje naar Drenthe
Ik ben benieuwd, als ik ooit eens tijd hebquote:Op maandag 11 mei 2009 13:20 schreef Etcetera het volgende:
Friends is bijna niet te evenaren, maar HIMYM doet een behoorlijk goede poging hoor
Ja, was toen actie bij FRS, 2e dvd voor halve prijs, dus alles voor 150 euroquote:Alles in 1x? Ik per seizoen
Doe eens niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:26 schreef Piles het volgende:
Zie m'n scriptie steeds minder zitten![]()
Als ik zo andere scripties bekijk haal ik dat niveau nooit volgens mij
Sorryquote:
Goed hoor, net te horen gekregen dat ik twee tentamens heb gehaald, dus dat was prettig. Als ik 't tentamen van vandaag heb gehaald, hoef ik volgend jaar geen taalvakken meer te doen en dat zou wel prettig zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 14:12 schreef Piles het volgende:
Oh, en hoi Susi
Hoe gaat het?Weer tentamen gehad?
Dat zou wel mooi zijn jaquote:Op maandag 11 mei 2009 14:22 schreef Susi het volgende:
Goed hoor, net te horen gekregen dat ik twee tentamens heb gehaald, dus dat was prettig. Als ik 't tentamen van vandaag heb gehaald, hoef ik volgend jaar geen taalvakken meer te doen en dat zou wel prettig zijn. Ik ben namelijk nogal slecht in de grammatica
en het is zo confronterend elke keer
. Dan hoef ik met een beetje geluk niet meer naar Groningen voor colleges, enkel voor mijn scriptie.
Einde in zicht dusquote:Morgen alleen nog een essay schrijven, dan ben ik er hopelijk
Jah, zoals altijdquote:Jij zit nog op stage ?
De docente zat nu iig mijn portfolio na te kijken, dat deed ze vorige keer niet, dus ze had er wss meer vertrouwen. Let's hope so, ik durf denk amper te kijken woensdagquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn jaEn je hebt het vast gehaald
![]()
Eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Einde in zicht dusAl een beetje zin om terug te komen toch?
Oi, ik ga volgend jaar ook hbo doen, ik kijk er nu al naar uitquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, zoals altijdOver half uurtje nog bespreking, en tot die tijd nog maar wat verder internetten
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:43 schreef Susi het volgende:
De docente zat nu iig mijn portfolio na te kijken, dat deed ze vorige keer niet, dus ze had er wss meer vertrouwen. Let's hope so, ik durf denk amper te kijken woensdag![]()
![]()
Ik woon nog thuis jah, al heb ik het wel een beetje gezienquote:Eerlijk gezegd niet. En als ik thuis ben wil ik binnen een week weer terug. Bovendien ga ik weer thuis wonen, daar zie ik ook enorm tegenop.
Woon jij nog thuis ?
Beslissing genomen ja? Je twijfelde eerst nog toch?quote:Oi, ik ga volgend jaar ook hbo doen, ik kijk er nu al naar uit![]()
Ik ga naar Utrecht, mijn ouders wonen er op 1,5 uur vanaf. Dus ik hóóp dat ik wat kan vinden, maar het zal moeilijk worden. Maar ik hoef niet per se ín Utrecht, dus de wereld is niet verloren als ik daar niks vind.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]Komt vast helemaal goed
![]()
[..]
Ik woon nog thuis jah, al heb ik het wel een beetje gezien
En op mezelf wonen en dan weer terug gaan lijkt me idd ook niet echt ideaalGeen plannen om ergens op kamers te gaan?
Momenteel welquote:Op maandag 11 mei 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Beslissing genomen ja? Je twijfelde eerst nog toch?
Gelukkig maar dat je niet per se hoeft, anders zou het nog ingewikkeld wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:52 schreef Susi het volgende:
Ik ga naar Utrecht, mijn ouders wonen er op 1,5 uur vanaf. Dus ik hóóp dat ik wat kan vinden, maar het zal moeilijk worden. Maar ik hoef niet per se ín Utrecht, dus de wereld is niet verloren als ik daar niks vind.
Zozo, je hebt er zin inquote:Momenteel wel. En als ik niet IBL mag doen, kan ik naar IBMS zonder entreetoets
En dan neem ik wel taalvakken, ik wil mijn Frans ophalen en Spaans leren.
Dat zeker. Ik maak me ook meer zorgen om de prijzen. In Groningen betaalde ik 280, hier eerst 190, nu 210 dus ik ben helemaal niks gewendquote:Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je niet per se hoeft, anders zou het nog ingewikkeld wordenMaar zou mooi zijn als je wel iets leuks kunt vinden toch
Kiitosquote:
Dat zal nu wel iets hoger worden jaquote:Op maandag 11 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
Dat zeker. Ik maak me ook meer zorgen om de prijzen. In Groningen betaalde ik 280, hier eerst 190, nu 210 dus ik ben helemaal niks gewend![]()
Graag gedaanquote:Kiitos
Ach ja, ik was sowieso al van plan te gaan lenenquote:
Kiitos = dankjewel iddquote:
Als je het op gaat potten, waarom dan sparen?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:15 schreef Susi het volgende:
Ach ja, ik was sowieso al van plan te gaan lenen. Proberen dat maar op te potten ergens
quote:Kiitos = dankjewel idd![]()
En gelijk dood hierquote:Bespreek ze
quote:
Doe je niks aan met je ubersnelle internetquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Nuja ik wil nog wel eens op vakantie van de staatquote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het op gaat potten, waarom dan sparen?![]()
Lenen voor vakantie is eigenlijk bestquote:Op maandag 11 mei 2009 17:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Nuja ik wil nog wel eens op vakantie van de staat
Terugbetalen kun je jaren over doen, dat scheeltquote:Op maandag 11 mei 2009 17:45 schreef Susi het volgende:
Verder onvoorziene omstandighedenEn als ik dan moet terugbetalen op 't end, sta ik niet direct al in de min eer dat ik een baan heb
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Terugbetalen kun je jaren over doen, dat scheelt
Weet ik. En ik leen niet óm op vakantie te kunnen, ben niet gekquote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Lenen voor vakantie is eigenlijk best
Al kan ik het wel begrijpen
Dan is het goed tochquote:Op maandag 11 mei 2009 17:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Weet ik. En ik leen niet óm op vakantie te kunnen, ben niet gek. Maar het was meer een overkoepelende term van dat ik niet op 't minimum wil leven tijdens m'n studententijd.
Heb ik iemand beledigd ? 't Zal wel weer eens nietquote:Op maandag 11 mei 2009 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is het goed toch![]()
Yesse, kom er maar in![]()
![]()
Ik vind vergaderen leukquote:Op maandag 11 mei 2009 17:51 schreef Piles het volgende:
Oh, bah, vanavond vergaderingVoor de laatste keer gelukkig, maar heb er zo geen zin in en geen tijd voor
![]()
Nee, jij nietquote:Op maandag 11 mei 2009 17:53 schreef Susi het volgende:
Heb ik iemand beledigd ? 't Zal wel weer eens niet
Is het ook wel, als er een beetje tempo in zitquote:Op maandag 11 mei 2009 17:54 schreef Susi het volgende:
Ik vind vergaderen leuk![]()
![]()
![]()
Nja als het de laatste keer is, geniet er dan nog maar een keer goed vanMorgen weer heel veel tijd
Nee hoor ik ben alleen geen lener en ik zeg altijd tegen mensen dat ze dat zo min mogelijk moeten doenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb ik iemand beledigd ? 't Zal wel weer eens niet
Van huis uit ik ook niet, heb eerlijk gezegd nog nooit geleend. Ben het ook met je eens wat dat aangaat. Maar ik heb er in mijn studententijd (3 jaar nu) al zo veel doorheengejaagd, dat ik dat niet meer trekquote:Op maandag 11 mei 2009 17:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben alleen geen lener en ik zeg altijd tegen mensen dat ze dat zo min mogelijk moeten doen
Ze kwam wel op je tekenquote:
Oeh dan laat je in elk geval wel een indruk achterquote:Op maandag 11 mei 2009 17:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het ook wel, als er een beetje tempo in zitEn het ergens toe leidt
En nu heb ik het gewoon druk, dus wilde liever een avondje wat dingen uitwerken voor morgen. Want morgen 3 vergaderingen...
En laatste keer op zaterdagwerk idd, dus misschien maar eens knuppel -> hoenderhok![]()
Whehe.quote:
quote:
Of ik ga 3 uur over scriptie nadenken, dat kan ook nogquote:Oeh dan laat je in elk geval wel een indruk achterEn als het dan een beetje een gegronde opmerking is, zullen ze je er vast dankbaar voor zijn.
Mwah, valt wel mee opzichquote:Nee vergaderingen moeten wel een doel hebben, anders zit ik zelf ook alleen maar op de klok te kijken. Morgen drie vergaderingenHet klinkt wel heel belangrijk en interessant
Ik snap hem ook wel hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 18:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Van huis uit ik ook niet, heb eerlijk gezegd nog nooit geleend. Ben het ook met je eens wat dat aangaat. Maar ik heb er in mijn studententijd (3 jaar nu) al zo veel doorheengejaagd, dat ik dat niet meer trek. Daarnaast is dit jaar in het buitenland echt dodelijk geweest. Finland is een vrij duur land en daarnaast wilde ik ook wat zien hier en daar, dus ik heb hier veel meer uitgegeven dan dat ik normaal in Nederland zou doen.
Mijn ouders gaan het er ook niet mee eens zijn straks, maargoed, ik ben 21 en geen 18 meer
Ik zou 'm onthouden als ik jou was, het is een gavequote:
Nadenken alleen maarquote:Op maandag 11 mei 2009 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Of ik ga 3 uur over scriptie nadenken, dat kan ook nogZie nog wel
Da's nog wel te overzien inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee opzichEerst 2 met elk 3 mensen, en daarna nog met begeleider
Ik heb dus de afgelopen drie jaar van mijzelf geleend. En er stond aardig wat op, met nadruk op stond. Nuja, in Utrecht wil ik wat gaan zoeken en daarnaast heb ik de hele zomer alvast werk, dus dat is iig prettig.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snap hem ook wel hoorIk kom straks misschien ook wel in de problemen, vandaar dat ik drastisch op zoek ben naar een vakantiebaan zodat ik mijn studie kan financieren en daarna dus met een bijbaan de rest van mijn vaste lasten kan betalen
Maar ik heb ook nog wel wat gespaard staan waardoor ik eventueel ook nog bij mezelf kan lenen
De Actionquote:Op maandag 11 mei 2009 20:52 schreef DaFrenk het volgende:
Damn, die lijsten waren duur @ ikea. Iemand enig idee waar je van die randloze lijsten krijgt? Gewoon een glasplaat op dat dikke hout/karton met van die ijzeren clips? Volgens mij zijn die de goedkoopste.
quote:
Mja, gewoon van die standaard IKEA dingen, bout/semi-moerquote:
Kun je geen andere schroeven vinden?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, gewoon van die standaard IKEA dingen, bout/semi-moer
Susiiiiii, ben je er?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:00 schreef Susi het volgende:
Ik zou 'm onthouden als ik jou was, het is een gave![]()
Zo, vergadering voorbijquote:Nadenken alleen maarSchrijf dan iig op wat je denkt, dan lijkt het nog wat
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Zo, even uitgeslapen?quote:
Jeeujquote:Vandaag de eerste voorronde van de ESF
quote:* Susi heeft watermeloen als ontbijt![]()
Doe datquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:42 schreef Bravebart het volgende:
Zo, dat was college weer voor vandaagNu maar weer eens mn kamer afmaken
Niet eens naar de huusarts gaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe dat
Ik zou het liefst nu in slaap vallenWaarom ben ik zo moe de laatste tijd, wordt nu wel lichtelijk irritant
Mwah, zal wel stress zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:59 schreef Bravebart het volgende:
Niet eens naar de huusarts gaan?Misschien heb je wel de kissing disease opgelopen
Aahwquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, zal wel stress zijn![]()
Op naar volgende bespreking
quote:
Haha logisch. Ik krijg donderdag te horen of mijn school het met mijn scriptie eens is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Pff, heb vandaag en gister een partij informatie verzameld, heb ff genoeg nu
Oh, spannendquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha logisch. Ik krijg donderdag te horen of mijn school het met mijn scriptie eens is.
Ik ging vandaag moe naar het werk en kwam moe terugquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:06 schreef bolivian het volgende:
Zo hey! 3FM is genomineerd voor Best Social Company voor alles wat er rond Serious Request '08 gebeurde op de verschillende social netwerken! En ik kan jullie verzekeren, Fok! heeft zeker een rol gespeeld in de motiverende samenvatting,.
Check dit: Nominaties best social company op csnblog.nl.
Ik kende ze helemaal niet, helaasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:41 schreef Susi het volgende:
Ik heb de Ashton Brothers jaren terug eens gezien in Den Helder, dat was goed
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef DaFrenk het volgende:
Ik ging vandaag moe naar het werk en kwam moe terug
Dat dan weerquote:En dan nu nog een avond visite voor de boeg, dus op tijd zal ik er niet in liggen
Overmorgen is de uitslag alquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:46 schreef naatje_1 het volgende:
3fm genomineerd voor best social company![]()
[..]
Social company vond ik klinken als een sociaal bedrijf, dus goed voor z'n werknemers. Maar dat bedoelen ze hier niet dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:46 schreef naatje_1 het volgende:
3fm genomineerd voor best social company![]()
[..]
nopequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Social company vond ik klinken als een sociaal bedrijf, dus goed voor z'n werknemers. Maar dat bedoelen ze hier niet dus
Mn leven, wat doe jequote:
Toen wel maar dat waren de eerste 3 hoofdstukkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef Susi het volgende:
Je hebt toch al eerder andere dingen laten controleren neem ik aan ? Waren ze daar wat positief over ?
En plotseling zijn je andere hoofdstukken van een heel ander niveau ? Dat zal toch zeker nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Toen wel maar dat waren de eerste 3 hoofdstukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee dat zal ik merkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:33 schreef Susi het volgende:
[..]
En plotseling zijn je andere hoofdstukken van een heel ander niveau ? Dat zal toch zeker niet.
Billy is open, dat wil ik liever nietquote:
Klopt, maar die heeft half studerend Nederland al, dat vind ik sufquote:
ah da's heel wat andersquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, maar die heeft half studerend Nederland al, dat vind ik suf
Meerdere aspecten spelen een rol jaquote:
Jaaaa Het Stapelbed! 'En dan komt je vrouw binnen en die zegt 'Ik wil me nergens mee bemoeien....' 'DOE DAT DAN OOK NIET SPINAZIESTOEPHOER$#*$**#*#'quote:
Blijft een geniaal en herkenbaar stukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:19 schreef Etcetera het volgende:
Jaaaa Het Stapelbed! 'En dan komt je vrouw binnen en die zegt 'Ik wil me nergens mee bemoeien....' 'DOE DAT DAN OOK NIET SPINAZIESTOEPHOER$#*$**#*#'
Nu welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Visite de deur uit gewerkt, of even pauze?
Vroeg zat nog tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef DaFrenk het volgende:
Nu welEn ga denk ik ook maar gelijk m'n nest in. Nog een uurtje lezen en dan lekker pitten.
quote:De groeten
Stiekem kreeg ik hier wel kippenvel vanquote:
Ja hèquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stiekem kreeg ik hier wel kippenvel van
Geluksvogelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Nog 2,5 weekBen wel heel benieuwd hoe het dan is
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Nog 2,5 weekBen wel heel benieuwd hoe het dan is
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerste concert ooit, doen we gelijk goed![]()
Zegt me dan weer helemaal niks, is dat heel erg?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]Mijn eerste en enige echte concert was Incubus in de HMH
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt me dan weer helemaal niks, is dat heel erg?![]()
Incubus is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]Uuhm weet ik niet
Ze zijn niet heel erg bekend in Nederland, maar ze hebben wel wat 'hitjes' gehad volgens mij
en deze:![]()
![]()
Naja en ga zo nog maar ff doorIk vind het zelf wel heel tof
Dat is wel heel lang geledenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Incubus is ook niet meer wat het geweest is![]()
Hier waren ze echt goed![]()
Zappie is ook al heel oudquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:55 schreef Bravebart het volgende:
Dat is wel heel lang geledenCompleet andere stijl...
Ja, daar hadden ze nog gitarenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geledenCompleet andere stijl...
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:17 schreef Susi het volgende:
Ik heb het boek van Hugo Borst gewonnen, ben er helemaal bloid mee !
En vorige week had mijn kloon ook al iets gewonnen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:17 schreef Susi het volgende:
Ik heb het boek van Hugo Borst gewonnen, ben er helemaal bloid mee !
quote:En vorige week had mijn kloon ook al iets gewonnen![]()
![]()
Hij gaat toch helemaal niet naakt?quote:
Dan val jij dus niet in die categoriequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef Yesse het volgende:
Hij gaat toch helemaal niet naakt?Of heb ik daar voorbij gekeken?
Edit: Ojaa als hij door het veld gaat rennen... maar zo boeiend was dat toch niet![]()
Ik val in geen enkele categoriequote:
Nee, niet normaalquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:28 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik vraag me altijd af of dat wel normaal is
True. Ik hoor net dat ik moet uitkijken voor een zweepslag. En ik ben hypochonder..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet normaalAnders zou je ook stereotype zijn toch?
![]()
Maar dat het niet normaal is, betekent niet dat het negatief isStereotypes
![]()
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:37 schreef Yesse het volgende:
True. Ik hoor net dat ik moet uitkijken voor een zweepslag.
Wattesquote:En ik ben hypochonder..
Omdat ik al sinds vannacht kramp heb in mijn kuit.. En vanmorgen dus ook bijna niet kon lopen. Maar volgens de websites heeft kramp niets met zweepslag te maken..quote:
Hypochonderquote:Wattes![]()
Dus dan hoef je niet bang te zijn voor zweepslag tochquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef Yesse het volgende:
Omdat ik al sinds vannacht kramp heb in mijn kuit.. En vanmorgen dus ook bijna niet kon lopen. Maar volgens de websites heeft kramp niets met zweepslag te maken..
Ah, nog nooit van gehoordquote:Hypochonder![]()
Een andere naam voor de aandoening is ziektevrees. Wie aan hypochondrie lijdt, heeft een chronische preoccupatie of een overmatige angst om een ernstige lichamelijke ziekte te hebben, terwijl hiervan uit onderzoek niets blijkt.
Maar ik heb het niet zo erg hoor, ik ben alleen altijd bang om ziek te zijn of iets te krijgen
Ik als stereotype man vind nooit iets schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kijkt wel gemeenquote:Dat haar![]()
Je kunt toch naar Schiphol ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:27 schreef Piles het volgende:
Hmm, zaterdag vrij en niemand thuis, dus wilde ook maar weggaan. Wordt het geen mooi weer
Ik heb de film nog niet gezien, maar ik denk dat ik 'm nu wel wil zienquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij gaat toch helemaal niet naakt?Of heb ik daar voorbij gekeken?
Edit: Ojaa als hij door het veld gaat rennen... maar zo boeiend was dat toch niet![]()
Ik ookquote:
Mja, misschienquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef Susi het volgende:
Schiphol
Nog maar zes dagen en dan sta ik er ook
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:54 schreef Yesse het volgende:
OK nu ga ik stoppen met de LOLcats en de funnypics
Nog 1tje dan:
[ afbeelding ]
Hihi ik lijk op jouquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik ookIk doe niet aan make up, ik loop niet op hakken, ben behoorlijk dirty minded, kan sexistische humor wel waarderen
Oh ik draag sinds vorige week weer oorbellenEn dat heb ik minstens vijf jaar niet gedaan
M'n vriend was redelijk geschokt
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Hihi ik lijk op jou, ik doe namelijk ook geen van dat alles. 't Enige wat ik leuk vind is om jurkjes en rokjes te dragen, maar dat doe ik meestal niet omdat ik het dan weer bij anderen beter vind staan.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ging vanvia [ afbeelding ] naar
?
Ik doe iets verkeerd geloof ik
Sorry, zal je geen aandacht meer gevenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef Susi het volgende:
Nee hoor, het is gewoon confronterend
. En meestal als mensen mij aandacht geven terwijl ik me zielig voel, voel ik mij meestal nóg zieliger
Ik dacht even dat je ging zeggen: Gelukkig niet van ij, want ik doe niks op kantoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, zal je geen aandacht meer geven![]()
Systeemcrash hierAl het werk van vanochtend weg
![]()
Gelukkig niet van mij, want ik doe niks in het systeem
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:14 schreef Yesse het volgende:
Ik dacht even dat je ging zeggen: Gelukkig niet van ij, want ik doe niks op kantoor
Alleen niet als ik zielig benquote:
Ik zal het proberenquote:
Gaat 't niet goed? Succesquote:Ik ga even internet loskoppelen van m'n laptop, even de drastische oplossingen zoeken
Ja, dat bedacht ik me net alquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef Susi het volgende:
't Gaat wel goed hoor. Ik moet alleen dat essay even schrijven
Neequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je het wel laten om er weg te blijven dan?![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een goede reden. Ik heb hoofdpijn
Wat voor drama is er dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:01 schreef Susi het volgende:
Ik was het niet![]()
Gisteren was 't ook al zo
Drama in de Bunker overigensVind 't helemaal niet meer leuk om te kijken.
Danny is 't ergens niet mee eens en wil er een speler uitstemmen met een hoop geld omdat hij z'n zin wil.quote:
Goh, niks voor hemquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Danny is 't ergens niet mee eens en wil er een speler uitstemmen met een hoop geld omdat hij z'n zin wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |