Jaaaa Het Stapelbed! 'En dan komt je vrouw binnen en die zegt 'Ik wil me nergens mee bemoeien....' 'DOE DAT DAN OOK NIET SPINAZIESTOEPHOER$#*$**#*#'quote:
Blijft een geniaal en herkenbaar stukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:19 schreef Etcetera het volgende:
Jaaaa Het Stapelbed! 'En dan komt je vrouw binnen en die zegt 'Ik wil me nergens mee bemoeien....' 'DOE DAT DAN OOK NIET SPINAZIESTOEPHOER$#*$**#*#'
Nu welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Visite de deur uit gewerkt, of even pauze?
Vroeg zat nog tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef DaFrenk het volgende:
Nu welEn ga denk ik ook maar gelijk m'n nest in. Nog een uurtje lezen en dan lekker pitten.
quote:De groeten
Stiekem kreeg ik hier wel kippenvel vanquote:
Ja hèquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stiekem kreeg ik hier wel kippenvel van
Geluksvogelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Nog 2,5 weekBen wel heel benieuwd hoe het dan is
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Nog 2,5 weekBen wel heel benieuwd hoe het dan is
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerste concert ooit, doen we gelijk goed![]()
Zegt me dan weer helemaal niks, is dat heel erg?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]Mijn eerste en enige echte concert was Incubus in de HMH
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Zegt me dan weer helemaal niks, is dat heel erg?![]()
Incubus is ook niet meer wat het geweest isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]Uuhm weet ik niet
Ze zijn niet heel erg bekend in Nederland, maar ze hebben wel wat 'hitjes' gehad volgens mij
en deze:![]()
![]()
Naja en ga zo nog maar ff doorIk vind het zelf wel heel tof
Dat is wel heel lang geledenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Incubus is ook niet meer wat het geweest is![]()
Hier waren ze echt goed![]()
Zappie is ook al heel oudquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:55 schreef Bravebart het volgende:
Dat is wel heel lang geledenCompleet andere stijl...
Ja, daar hadden ze nog gitarenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geledenCompleet andere stijl...
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:17 schreef Susi het volgende:
Ik heb het boek van Hugo Borst gewonnen, ben er helemaal bloid mee !
En vorige week had mijn kloon ook al iets gewonnen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:17 schreef Susi het volgende:
Ik heb het boek van Hugo Borst gewonnen, ben er helemaal bloid mee !
quote:En vorige week had mijn kloon ook al iets gewonnen![]()
![]()
Hij gaat toch helemaal niet naakt?quote:
Dan val jij dus niet in die categoriequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef Yesse het volgende:
Hij gaat toch helemaal niet naakt?Of heb ik daar voorbij gekeken?
Edit: Ojaa als hij door het veld gaat rennen... maar zo boeiend was dat toch niet![]()
Ik val in geen enkele categoriequote:
Nee, niet normaalquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:28 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik vraag me altijd af of dat wel normaal is
True. Ik hoor net dat ik moet uitkijken voor een zweepslag. En ik ben hypochonder..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet normaalAnders zou je ook stereotype zijn toch?
![]()
Maar dat het niet normaal is, betekent niet dat het negatief isStereotypes
![]()
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:37 schreef Yesse het volgende:
True. Ik hoor net dat ik moet uitkijken voor een zweepslag.
Wattesquote:En ik ben hypochonder..
Omdat ik al sinds vannacht kramp heb in mijn kuit.. En vanmorgen dus ook bijna niet kon lopen. Maar volgens de websites heeft kramp niets met zweepslag te maken..quote:
Hypochonderquote:Wattes![]()
Dus dan hoef je niet bang te zijn voor zweepslag tochquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef Yesse het volgende:
Omdat ik al sinds vannacht kramp heb in mijn kuit.. En vanmorgen dus ook bijna niet kon lopen. Maar volgens de websites heeft kramp niets met zweepslag te maken..
Ah, nog nooit van gehoordquote:Hypochonder![]()
Een andere naam voor de aandoening is ziektevrees. Wie aan hypochondrie lijdt, heeft een chronische preoccupatie of een overmatige angst om een ernstige lichamelijke ziekte te hebben, terwijl hiervan uit onderzoek niets blijkt.
Maar ik heb het niet zo erg hoor, ik ben alleen altijd bang om ziek te zijn of iets te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |