Ik ga naar Utrecht, mijn ouders wonen er op 1,5 uur vanaf. Dus ik hóóp dat ik wat kan vinden, maar het zal moeilijk worden. Maar ik hoef niet per se ín Utrecht, dus de wereld is niet verloren als ik daar niks vind.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]Komt vast helemaal goed
![]()
[..]
Ik woon nog thuis jah, al heb ik het wel een beetje gezien
En op mezelf wonen en dan weer terug gaan lijkt me idd ook niet echt ideaalGeen plannen om ergens op kamers te gaan?
Momenteel welquote:Op maandag 11 mei 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Beslissing genomen ja? Je twijfelde eerst nog toch?
Gelukkig maar dat je niet per se hoeft, anders zou het nog ingewikkeld wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:52 schreef Susi het volgende:
Ik ga naar Utrecht, mijn ouders wonen er op 1,5 uur vanaf. Dus ik hóóp dat ik wat kan vinden, maar het zal moeilijk worden. Maar ik hoef niet per se ín Utrecht, dus de wereld is niet verloren als ik daar niks vind.
Zozo, je hebt er zin inquote:Momenteel wel. En als ik niet IBL mag doen, kan ik naar IBMS zonder entreetoets
En dan neem ik wel taalvakken, ik wil mijn Frans ophalen en Spaans leren.
Dat zeker. Ik maak me ook meer zorgen om de prijzen. In Groningen betaalde ik 280, hier eerst 190, nu 210 dus ik ben helemaal niks gewendquote:Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je niet per se hoeft, anders zou het nog ingewikkeld wordenMaar zou mooi zijn als je wel iets leuks kunt vinden toch
Kiitosquote:
Dat zal nu wel iets hoger worden jaquote:Op maandag 11 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
Dat zeker. Ik maak me ook meer zorgen om de prijzen. In Groningen betaalde ik 280, hier eerst 190, nu 210 dus ik ben helemaal niks gewend![]()
Graag gedaanquote:Kiitos
Ach ja, ik was sowieso al van plan te gaan lenenquote:
Kiitos = dankjewel iddquote:
Als je het op gaat potten, waarom dan sparen?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:15 schreef Susi het volgende:
Ach ja, ik was sowieso al van plan te gaan lenen. Proberen dat maar op te potten ergens
quote:Kiitos = dankjewel idd![]()
En gelijk dood hierquote:Bespreek ze
quote:
Doe je niks aan met je ubersnelle internetquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Nuja ik wil nog wel eens op vakantie van de staatquote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het op gaat potten, waarom dan sparen?![]()
Lenen voor vakantie is eigenlijk bestquote:Op maandag 11 mei 2009 17:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Nuja ik wil nog wel eens op vakantie van de staat
Terugbetalen kun je jaren over doen, dat scheeltquote:Op maandag 11 mei 2009 17:45 schreef Susi het volgende:
Verder onvoorziene omstandighedenEn als ik dan moet terugbetalen op 't end, sta ik niet direct al in de min eer dat ik een baan heb
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Terugbetalen kun je jaren over doen, dat scheelt
Weet ik. En ik leen niet óm op vakantie te kunnen, ben niet gekquote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Lenen voor vakantie is eigenlijk best
Al kan ik het wel begrijpen
Dan is het goed tochquote:Op maandag 11 mei 2009 17:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Weet ik. En ik leen niet óm op vakantie te kunnen, ben niet gek. Maar het was meer een overkoepelende term van dat ik niet op 't minimum wil leven tijdens m'n studententijd.
Heb ik iemand beledigd ? 't Zal wel weer eens nietquote:Op maandag 11 mei 2009 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is het goed toch![]()
Yesse, kom er maar in![]()
![]()
Ik vind vergaderen leukquote:Op maandag 11 mei 2009 17:51 schreef Piles het volgende:
Oh, bah, vanavond vergaderingVoor de laatste keer gelukkig, maar heb er zo geen zin in en geen tijd voor
![]()
Nee, jij nietquote:Op maandag 11 mei 2009 17:53 schreef Susi het volgende:
Heb ik iemand beledigd ? 't Zal wel weer eens niet
Is het ook wel, als er een beetje tempo in zitquote:Op maandag 11 mei 2009 17:54 schreef Susi het volgende:
Ik vind vergaderen leuk![]()
![]()
![]()
Nja als het de laatste keer is, geniet er dan nog maar een keer goed vanMorgen weer heel veel tijd
Nee hoor ik ben alleen geen lener en ik zeg altijd tegen mensen dat ze dat zo min mogelijk moeten doenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb ik iemand beledigd ? 't Zal wel weer eens niet
Van huis uit ik ook niet, heb eerlijk gezegd nog nooit geleend. Ben het ook met je eens wat dat aangaat. Maar ik heb er in mijn studententijd (3 jaar nu) al zo veel doorheengejaagd, dat ik dat niet meer trekquote:Op maandag 11 mei 2009 17:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben alleen geen lener en ik zeg altijd tegen mensen dat ze dat zo min mogelijk moeten doen
Ze kwam wel op je tekenquote:
Oeh dan laat je in elk geval wel een indruk achterquote:Op maandag 11 mei 2009 17:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het ook wel, als er een beetje tempo in zitEn het ergens toe leidt
En nu heb ik het gewoon druk, dus wilde liever een avondje wat dingen uitwerken voor morgen. Want morgen 3 vergaderingen...
En laatste keer op zaterdagwerk idd, dus misschien maar eens knuppel -> hoenderhok![]()
Whehe.quote:
quote:
Of ik ga 3 uur over scriptie nadenken, dat kan ook nogquote:Oeh dan laat je in elk geval wel een indruk achterEn als het dan een beetje een gegronde opmerking is, zullen ze je er vast dankbaar voor zijn.
Mwah, valt wel mee opzichquote:Nee vergaderingen moeten wel een doel hebben, anders zit ik zelf ook alleen maar op de klok te kijken. Morgen drie vergaderingenHet klinkt wel heel belangrijk en interessant
Ik snap hem ook wel hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 18:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Van huis uit ik ook niet, heb eerlijk gezegd nog nooit geleend. Ben het ook met je eens wat dat aangaat. Maar ik heb er in mijn studententijd (3 jaar nu) al zo veel doorheengejaagd, dat ik dat niet meer trek. Daarnaast is dit jaar in het buitenland echt dodelijk geweest. Finland is een vrij duur land en daarnaast wilde ik ook wat zien hier en daar, dus ik heb hier veel meer uitgegeven dan dat ik normaal in Nederland zou doen.
Mijn ouders gaan het er ook niet mee eens zijn straks, maargoed, ik ben 21 en geen 18 meer
Ik zou 'm onthouden als ik jou was, het is een gavequote:
Nadenken alleen maarquote:Op maandag 11 mei 2009 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Of ik ga 3 uur over scriptie nadenken, dat kan ook nogZie nog wel
Da's nog wel te overzien inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee opzichEerst 2 met elk 3 mensen, en daarna nog met begeleider
Ik heb dus de afgelopen drie jaar van mijzelf geleend. En er stond aardig wat op, met nadruk op stond. Nuja, in Utrecht wil ik wat gaan zoeken en daarnaast heb ik de hele zomer alvast werk, dus dat is iig prettig.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snap hem ook wel hoorIk kom straks misschien ook wel in de problemen, vandaar dat ik drastisch op zoek ben naar een vakantiebaan zodat ik mijn studie kan financieren en daarna dus met een bijbaan de rest van mijn vaste lasten kan betalen
Maar ik heb ook nog wel wat gespaard staan waardoor ik eventueel ook nog bij mezelf kan lenen
De Actionquote:Op maandag 11 mei 2009 20:52 schreef DaFrenk het volgende:
Damn, die lijsten waren duur @ ikea. Iemand enig idee waar je van die randloze lijsten krijgt? Gewoon een glasplaat op dat dikke hout/karton met van die ijzeren clips? Volgens mij zijn die de goedkoopste.
quote:
Mja, gewoon van die standaard IKEA dingen, bout/semi-moerquote:
Kun je geen andere schroeven vinden?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, gewoon van die standaard IKEA dingen, bout/semi-moer
Susiiiiii, ben je er?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:00 schreef Susi het volgende:
Ik zou 'm onthouden als ik jou was, het is een gave![]()
Zo, vergadering voorbijquote:Nadenken alleen maarSchrijf dan iig op wat je denkt, dan lijkt het nog wat
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |