De docente zat nu iig mijn portfolio na te kijken, dat deed ze vorige keer niet, dus ze had er wss meer vertrouwen. Let's hope so, ik durf denk amper te kijken woensdagquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn jaEn je hebt het vast gehaald
![]()
Eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Einde in zicht dusAl een beetje zin om terug te komen toch?
Oi, ik ga volgend jaar ook hbo doen, ik kijk er nu al naar uitquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, zoals altijdOver half uurtje nog bespreking, en tot die tijd nog maar wat verder internetten
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:43 schreef Susi het volgende:
De docente zat nu iig mijn portfolio na te kijken, dat deed ze vorige keer niet, dus ze had er wss meer vertrouwen. Let's hope so, ik durf denk amper te kijken woensdag![]()
![]()
Ik woon nog thuis jah, al heb ik het wel een beetje gezienquote:Eerlijk gezegd niet. En als ik thuis ben wil ik binnen een week weer terug. Bovendien ga ik weer thuis wonen, daar zie ik ook enorm tegenop.
Woon jij nog thuis ?
Beslissing genomen ja? Je twijfelde eerst nog toch?quote:Oi, ik ga volgend jaar ook hbo doen, ik kijk er nu al naar uit![]()
Ik ga naar Utrecht, mijn ouders wonen er op 1,5 uur vanaf. Dus ik hóóp dat ik wat kan vinden, maar het zal moeilijk worden. Maar ik hoef niet per se ín Utrecht, dus de wereld is niet verloren als ik daar niks vind.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]Komt vast helemaal goed
![]()
[..]
Ik woon nog thuis jah, al heb ik het wel een beetje gezien
En op mezelf wonen en dan weer terug gaan lijkt me idd ook niet echt ideaalGeen plannen om ergens op kamers te gaan?
Momenteel welquote:Op maandag 11 mei 2009 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Beslissing genomen ja? Je twijfelde eerst nog toch?
Gelukkig maar dat je niet per se hoeft, anders zou het nog ingewikkeld wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:52 schreef Susi het volgende:
Ik ga naar Utrecht, mijn ouders wonen er op 1,5 uur vanaf. Dus ik hóóp dat ik wat kan vinden, maar het zal moeilijk worden. Maar ik hoef niet per se ín Utrecht, dus de wereld is niet verloren als ik daar niks vind.
Zozo, je hebt er zin inquote:Momenteel wel. En als ik niet IBL mag doen, kan ik naar IBMS zonder entreetoets
En dan neem ik wel taalvakken, ik wil mijn Frans ophalen en Spaans leren.
Dat zeker. Ik maak me ook meer zorgen om de prijzen. In Groningen betaalde ik 280, hier eerst 190, nu 210 dus ik ben helemaal niks gewendquote:Op maandag 11 mei 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je niet per se hoeft, anders zou het nog ingewikkeld wordenMaar zou mooi zijn als je wel iets leuks kunt vinden toch
Kiitosquote:
Dat zal nu wel iets hoger worden jaquote:Op maandag 11 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
Dat zeker. Ik maak me ook meer zorgen om de prijzen. In Groningen betaalde ik 280, hier eerst 190, nu 210 dus ik ben helemaal niks gewend![]()
Graag gedaanquote:Kiitos
Ach ja, ik was sowieso al van plan te gaan lenenquote:
Kiitos = dankjewel iddquote:
Als je het op gaat potten, waarom dan sparen?quote:Op maandag 11 mei 2009 15:15 schreef Susi het volgende:
Ach ja, ik was sowieso al van plan te gaan lenen. Proberen dat maar op te potten ergens
quote:Kiitos = dankjewel idd![]()
En gelijk dood hierquote:Bespreek ze
quote:
Doe je niks aan met je ubersnelle internetquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Nuja ik wil nog wel eens op vakantie van de staatquote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het op gaat potten, waarom dan sparen?![]()
Lenen voor vakantie is eigenlijk bestquote:Op maandag 11 mei 2009 17:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Nuja ik wil nog wel eens op vakantie van de staat
Terugbetalen kun je jaren over doen, dat scheeltquote:Op maandag 11 mei 2009 17:45 schreef Susi het volgende:
Verder onvoorziene omstandighedenEn als ik dan moet terugbetalen op 't end, sta ik niet direct al in de min eer dat ik een baan heb
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Terugbetalen kun je jaren over doen, dat scheelt
Weet ik. En ik leen niet óm op vakantie te kunnen, ben niet gekquote:Op maandag 11 mei 2009 17:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Lenen voor vakantie is eigenlijk best
Al kan ik het wel begrijpen
Dan is het goed tochquote:Op maandag 11 mei 2009 17:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Weet ik. En ik leen niet óm op vakantie te kunnen, ben niet gek. Maar het was meer een overkoepelende term van dat ik niet op 't minimum wil leven tijdens m'n studententijd.
Heb ik iemand beledigd ? 't Zal wel weer eens nietquote:Op maandag 11 mei 2009 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is het goed toch![]()
Yesse, kom er maar in![]()
![]()
Ik vind vergaderen leukquote:Op maandag 11 mei 2009 17:51 schreef Piles het volgende:
Oh, bah, vanavond vergaderingVoor de laatste keer gelukkig, maar heb er zo geen zin in en geen tijd voor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |